Dit idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef Karina het volgende:
In eerste instantie zat ik te denken aan een experiment van de 'regering' maar ik leun nu richting Aliens, misschien zitten ze zelfs wel op een andere planeet!
Ik vond hem ook irritant, mooi dat soort van main characters allemaal dood kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tot nu toe erg boeiend en ik had het einde van ep. 2 niet voorzien. Behoorlijk heftig.
Enige dat ik wat vervelend vind is de sheriff aangezien hij ook in Empire speelt
Dat idee had ik net ook, dat ze juist veilig zitten daar binnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef Karina het volgende:
In eerste instantie zat ik te denken aan een experiment van de 'regering' maar ik leun nu richting Aliens, misschien zitten ze zelfs wel op een andere planeet!
Misschien iets met een portal? En sowieso ook iets met tijdreizen of tijd die langzamer gaat.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef JDx het volgende:
En ze rijden heel snel van en naar die town, zoals die agent, die was zo bij die ma en kind.
Dat van die planeet dacht ik meteen omdat in Interstellar de tijd ook sneller gaat op andere planeten, dat is zelfs echt zo als je heel snel door de ruimte vliegt ofzo, maar dat scheelt maar secondes.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien iets met een portal? En sowieso ook iets met tijdreizen of tijd die langzamer gaat.
Oh ja dat was daar ook, raakte ik ook steeds van in de warquote:Op zondag 31 mei 2015 16:03 schreef JDx het volgende:
omdat in Interstellar de tijd ook sneller gaat op andere planeten,
Heb je gelijk in. Oudere series kijk ik wel vaak in 1x, bij nieuwe series is 1x in de week een aflevering toch een stuk leuker.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:03 schreef JDx het volgende:
Dit is echt precies waarom ik niet hou van die series die in 1x uitkomen, het speculeren.
Wil stiekem erg graag meer weten (boek), maar ik wacht ook (on)rustig afquote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb zaterdag alle drie de episodes gekeken en hoe verder ik in de serie zit, hoe meer ik WTF denk.
Laat het maar weer donderdag zijn.
Nu je het zegt idd, dat was trouwens wel een hele vette serie destijds, in de tijd van The Twilight Zone.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:05 schreef vipergts het volgende:
Ook de audi van Ethan zijn vrouw zit helemaal onder het stof net of de auto daar al jaren staat geparkeerd. Ik dacht zelf meer aan zoiets als de langoliers van Stephen King
Met Empire ben ik gestopt en WP volg ik vooralsnog. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik kwam er vanmiddag pas achter dat deze serie 'gewoon' op FOX wordt uitgezonden
http://www.foxtv.nl/schema/2015-06-05
EN ik zag een voorstukje van Empire (wat ik verder niet volg overigens) en zie de sheriff, hij kwam me al bekend voor, zeker eerder een voorstukje gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Max23 op 03-06-2015 10:29:48 ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Max23 het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen en heb gekeken wat er in de boeken gebeurt.Zeg dat laatste dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah ik niet hoor. Kan alle kanten op. Ik ga in ieder geval niet zoeken wat er gebeurt (al ben ik niet iemand die spoilers uit de weg gaat, maar bij zoiets als dit wil ik toch liever verrast worden).quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik trok er wel een conclusie uit, maar hoop dat ik niet gelijk heb
Morgen kunnen we weer!
Ik kijk geen TVquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik niet hoor. Kan alle kanten op. Ik ga in ieder geval niet zoeken wat er gebeurt (al ben ik niet iemand die spoilers uit de weg gaat, maar bij zoiets als dit wil ik toch liever verrast worden).
Overigens als je helemaal niet gespoilerd wil worden, FOX vermijden want daar laten ze om de haverklap een trailer van de volgende aflevering zien
Ik wil dat juist zienquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:22 schreef JDx het volgende:
Wij klikken altijd angstvallig op STOP/BACK als we horen, "next week on...", altijd in paniek zoeken naar de afstandsbediening haha. Wil niets weten.
Haha die ouwe zuster?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:05 schreef FoXje het volgende:
EP2 gezien. Heb de boeken ook gelezen. Vind het een leuke serie. Vind die zuster stiekem wel geil
Ik vind dat doorgaans geen spoilers. Da's gewoon een trailer om je lekker te maken, en vind ik vaak wel leuk om te zien. Bij Game of Thrones blijf ik bijvoorbeeld juist vaak even zitten om die trailer te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Karina het volgende:
Overigens als je helemaal niet gespoilerd wil worden, FOX vermijden want daar laten ze om de haverklap een trailer van de volgende aflevering zien
Ik dacht trouwens dat de nieuwe ep vandaag te vinden was, maar nog niet dus?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind dat doorgaans geen spoilers. Da's gewoon een trailer om je lekker te maken, en vind ik vaak wel leuk om te zien. Bij Game of Thrones blijf ik bijvoorbeeld juist vaak even zitten om die trailer te zien.
Hier niet overigens; dat zegt misschien iets over hoe interessant ik de serie vind: interessant, maar ik ben nog niet overtuigd. Al ben ik wel geïntrigeerd; het feit dat ik in dit topic geen spoilers openklik zegt daar wel weer iets over.
Overigens kijk ik deze serie ook gewoon op FOX. Wel even wennen, die rare reclames steeds, maar het is wel te doen.
Hij wordt pas vandaag uitgezonden, dus "te vinden" is-ie gewoon op tv. Als je 'm wil downloaden moet je wachten tot iemand die uitzending heeft opgenomen en online gezet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat de nieuwe ep vandaag te vinden was, maar nog niet dus?
WP zit nog niet op Netflix. Weet niet zeker of je dat wist. Ondertitelingsopties ken ik daar eigenlijk niet zo goed; het staat bij mij altijd uit.quote:Ik kijk ze toch liever met engelse ondertiteling, als dat nou een optie was, dan zou het geniaal zijn.
Hoe zit dat eigenlijk met Netflix, kan je series dan ook met EN ondertiteling kijken?
M'n vriendin kan wel Nederlands, maar haar engels is toch beter, dus wij wachten bijna altijd tot er een versie is met engelse ondertiteling.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Hij wordt pas vandaag uitgezonden, dus "te vinden" is-ie gewoon op tv. Als je 'm wil downloaden moet je wachten tot iemand die uitzending heeft opgenomen en online gezet.
Je kunt ook gewoon Engels luisteren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef JDx het volgende:
[..]
M'n vriendin kan wel Nederlands, maar haar engels is toch beter, dus wij wachten bijna altijd tot er een versie is met engelse ondertiteling.
Nehhh dan mis je toch altijd net een paar synoniemen/homoniemen, een van die twee.quote:
quote:Als gebruiker uit Nederland zal de ondertiteling op Nederlands ingesteld staan en hoef je hier dus niets aan te veranderen. Als je het prettiger vindt om met Engelse ondertiteling te kijken of zonder ondertiteling dan is dit ook mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |