nee hij vroeg om een bron, ipv al dat geroeptoeter van hierboven,quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou dat lijkt me niet heel nodig. Hij claimt dat vaccins veilig zijn. Criminelere onzin bestaat er niet.
Ik ben geen medicus en heb geen bruin shirt aan, zelfs dat heb je fout.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee jij bent ongeloofwaardig brownshirtmedicus.
Sinds wanneer worden er al massavaccinaties uitgevoerd? Zoek eens op en dan beginnen we de discussie over veiligheid vanaf dat moment.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou dat lijkt me niet heel nodig. Hij claimt dat vaccins veilig zijn. Criminelere onzin bestaat er niet.
wetenschap en in het bijzonder de medische (waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Sodeju, wie heeft Lambiekje weer vrijgelaten?
Jij hebt al meerdere malen wetenschappelijk aangetoond dat het wel degelijk mogelijk is dat het vaak genoeg benadrukt wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap en in het bijzonder de medische tak(waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.
wanneer zijn de eerste massavaccinaties uitgevoerd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap en in het bijzonder de medische (waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.
http://www.ftm.nl/exclusive/coke-is-goed-voor-u/
"Zijn wetenschap en wetenschappers überhaupt nog te vertrouwen?"
nee dus. het zijn pathologische leugenaars.
Kerel je hebt geen enkel besef van wat wetenschap precies doet in inhoud. Je komt na al die jaren niet verder dan zo losgeslagen ranten, schelden en beledigen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap en in het bijzonder de medische (waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.
http://www.ftm.nl/exclusive/coke-is-goed-voor-u/
"Zijn wetenschap en wetenschappers überhaupt nog te vertrouwen?"
nee dus. het zijn pathologische leugenaars.
nee hoor ik heb bronnen.. Science is fraud.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kerel je hebt geen enkel besef van wat wetenschap precies doet in inhoud. Je komt na al die jaren niet verder dan zo losgeslagen ranten, schelden en beledigen...
Dat is nogal wat wat je hier durft te beweren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee hoor ik heb bronnen.. Science is fraud.
En voor de goede orde peerreview is een farce.
Ik kan niet begrijpen dat je positief bent. Of je bent integer een geeft toe dat wetenschap baarlijke nonsens is of je bent onderdeel van corruptie.
Integere wetenschap kan niet. Dan lig je namelijke onder de zoden, in het gevang of ondergedoken. Zo niet dan ben je dom of corrupt.
Anders ben je namelijk een winst dwarsbomer. Economisch gewin gaat boven kennisverrijking.
Zegt iemand die door toe doen van diezelfde wetenschap dit berichtje kan posten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat je positief bent. Of je bent integer een geeft toe dat wetenschap baarlijke nonsens is of je bent onderdeel van corruptie.
Integere wetenschap kan niet. Dan lig je namelijke onder de zoden, in het gevang of ondergedoken. Zo niet dan ben je dom of corrupt.
Anders ben je namelijk een winst dwarsbomer. Economisch gewin gaat boven kennisverrijking.
zo simpel ligt het. verziekt door de grijpklauwen van de industrie met hulp van de net zo corrupte politici. En de wetenschapper ziet niet dat hij een misbruikte loopjongen is voor het bedrog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nogal wat wat je hier durft te beweren.
dat is technologiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zegt iemand die door toe doen van diezelfde wetenschap dit berichtje kan posten!
quote:"New Brunswick and Ontario require proof of immunization. Nova Scotia does not. Health Minister Leo Glavine said he is looking into it."
En voor de rest, klik op de bron.quote:Have you vaccinated your child? CMA calls for proof before kids go to school
HALIFAX – The Canadian Medical Association (CMA) said the health of Canadians, including Nova Scotians, is at risk due to lack of immunization.
Now the organization representing the country’s doctors is calling for proof that school-aged children are getting vaccinated against communicable diseases and, if they aren’t, they should not be allowed to go to school.
A motion concerning the issue will be discussed Tuesday at the CMA annual general meeting taking place in Halifax.
CMA President Dr. Chris Simpson describes the motion as calling for “mandatory checkpoints”.
“The resolution will speak to creating an opportunity to have a critical conversation at these checkpoints in times, like the registration at school, so that the appropriate information can be given and the conversation can be had to ensure that parents have all the information they need,” he said.
Simpson said the majority of parents who are not vaccinating their children are not against it; he said they simply forget. However, he adds that forgetfulness has a public health implication.
“The vaccination schedule is complicated,” he said.
....
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moeten we dat nou nog een keer uit gaan leggen? Zijn de eerste 5 keer niet blijven hangen of zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)ts-and-vaccines.html
Hoeveel babies importeer je SP ?
0 en je bent te dom om te begrijpen hoe het werkelijk inelkaar steekt. Ik heb wel een beetje medelijden met je gebrek aan kennis en toch zo heeeeeel erg je best doen om dat te compenseren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
FYI:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
Komt goed uit want er zit geen kwik in vaccinsquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef totnutoe het volgende:
Al dat kwik in vaccins lijkt wel een doel te hebben, agenda 21.
“Mercury exposure linked to homosexuality: Contaminated birds exhibit unusual same-sex behavior”
http://www.fourwinds10.ne(...)ews.php?q=1440263105
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Komt goed uit want er zit geen kwik in vaccins
huh?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel in Homeopatiesche middelen?
Of toch niet?
Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 tot de macht -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 tot de macht -80
Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 tot de macht 320 keer het universum
Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.
Geloof je werkelijk dat dit de werzame stof is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |