abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:15:03 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155522466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou dat lijkt me niet heel nodig. Hij claimt dat vaccins veilig zijn. Criminelere onzin bestaat er niet.
nee hij vroeg om een bron, ipv al dat geroeptoeter van hierboven,
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_155522561
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee jij bent ongeloofwaardig brownshirtmedicus.
Ik ben geen medicus en heb geen bruin shirt aan, zelfs dat heb je fout.
pi_155522619
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou dat lijkt me niet heel nodig. Hij claimt dat vaccins veilig zijn. Criminelere onzin bestaat er niet.
Sinds wanneer worden er al massavaccinaties uitgevoerd? Zoek eens op en dan beginnen we de discussie over veiligheid vanaf dat moment.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:30:14 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155522821
Sodeju, wie heeft Lambiekje weer vrijgelaten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155524318
Hou je in lambiekje. Prima dat je ergens iets van vindt maar kuis je taal.
Niet op de man en dat geldt ook voor anderen richting lambiekje.
Dank u.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:15:43 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155531570
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Sodeju, wie heeft Lambiekje weer vrijgelaten?
wetenschap en in het bijzonder de medische (waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.

http://www.ftm.nl/exclusive/coke-is-goed-voor-u/
"Zijn wetenschap en wetenschappers überhaupt nog te vertrouwen?"

nee dus. het zijn pathologische leugenaars.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155531603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wetenschap en in het bijzonder de medische tak(waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.
Jij hebt al meerdere malen wetenschappelijk aangetoond dat het wel degelijk mogelijk is dat het vaak genoeg benadrukt wordt.
Conscience do cost.
pi_155531703
quote:

[..]

wetenschap en in het bijzonder de medische (waarvan vaccins het kwaadaardigst is) kan niet vaak genoeg benadrukt worden hoe crimineel en corrupt het is.

wanneer zijn de eerste massavaccinaties uitgevoerd?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:34:09 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155532025
quote:

[..]

Kerel je hebt geen enkel besef van wat wetenschap precies doet in inhoud. Je komt na al die jaren niet verder dan zo losgeslagen ranten, schelden en beledigen...
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:21:34 #210
52357 Lambiekje
pi_155538859
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kerel je hebt geen enkel besef van wat wetenschap precies doet in inhoud. Je komt na al die jaren niet verder dan zo losgeslagen ranten, schelden en beledigen...
nee hoor ik heb bronnen.. Science is fraud.

En voor de goede orde peerreview is een farce.

Ik kan niet begrijpen dat je positief bent. Of je bent integer een geeft toe dat wetenschap baarlijke nonsens is of je bent onderdeel van corruptie.

Integere wetenschap kan niet. Dan lig je namelijke onder de zoden, in het gevang of ondergedoken. Zo niet dan ben je dom of corrupt.

Anders ben je namelijk een winst dwarsbomer. Economisch gewin gaat boven kennisverrijking.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155539514
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik kan niet begrijpen dat je positief bent. Of je bent integer een geeft toe dat wetenschap baarlijke nonsens is of je bent onderdeel van corruptie.

Integere wetenschap kan niet. Dan lig je namelijke onder de zoden, in het gevang of ondergedoken. Zo niet dan ben je dom of corrupt.

Anders ben je namelijk een winst dwarsbomer. Economisch gewin gaat boven kennisverrijking.
Dat is nogal wat wat je hier durft te beweren.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:03:54 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155540492
quote:

[..]

Zegt iemand die door toe doen van diezelfde wetenschap dit berichtje kan posten!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:28:49 #213
52357 Lambiekje
pi_155543850
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is nogal wat wat je hier durft te beweren.
zo simpel ligt het. verziekt door de grijpklauwen van de industrie met hulp van de net zo corrupte politici. En de wetenschapper ziet niet dat hij een misbruikte loopjongen is voor het bedrog.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:30:03 #214
52357 Lambiekje
pi_155543896
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zegt iemand die door toe doen van diezelfde wetenschap dit berichtje kan posten!
dat is technologie
  woensdag 26 augustus 2015 @ 08:55:18 #215
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155550001
Ik kan het item helaas niet vinden, maar vanmorgen op BNR kwam er een dame langs die een promotieonderzoek heeft gedaan naar de impact van door de markt gefinancierd onderzoek. Haar conclusies waren wel interessant.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 10:13:44 #216
45833 crew  Fogel
pi_155551392
Water op de BNW-molen: Scholen in Canada sluiten hun deuren voor niet-gevaccineerden.
Bron: http://globalnews.ca/news(...)e-kids-go-to-school/

quote:
"New Brunswick and Ontario require proof of immunization. Nova Scotia does not. Health Minister Leo Glavine said he is looking into it."
quote:
Have you vaccinated your child? CMA calls for proof before kids go to school

HALIFAX – The Canadian Medical Association (CMA) said the health of Canadians, including Nova Scotians, is at risk due to lack of immunization.

Now the organization representing the country’s doctors is calling for proof that school-aged children are getting vaccinated against communicable diseases and, if they aren’t, they should not be allowed to go to school.

A motion concerning the issue will be discussed Tuesday at the CMA annual general meeting taking place in Halifax.

CMA President Dr. Chris Simpson describes the motion as calling for “mandatory checkpoints”.

“The resolution will speak to creating an opportunity to have a critical conversation at these checkpoints in times, like the registration at school, so that the appropriate information can be given and the conversation can be had to ensure that parents have all the information they need,” he said.

Simpson said the majority of parents who are not vaccinating their children are not against it; he said they simply forget. However, he adds that forgetfulness has a public health implication.

“The vaccination schedule is complicated,” he said.

....
En voor de rest, klik op de bron.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:20:50 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155551480
quote:

[..]

Dat bedoel ik nou :) Ongenuanceerde rant en beledigingen. Ik en iedereen waar ik direct mee samen heb gewerkt (en de rest vast ook, maar dat heb ik niet gecontroleerd) binnen onze onderzoeksgroep doen integer wetenschappelijk werk. En guess what, we leven allemaal nog!
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:18:48 #218
52357 Lambiekje
pi_155552885
http://www.activistpost.c(...)ts-and-vaccines.html

Hoeveel babies importeer je SP ?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:21:32 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155552984
quote:
Moeten we dat nou nog een keer uit gaan leggen? Zijn de eerste 5 keer niet blijven hangen of zo :?
Onikaan ni ov dovah
pi_155554988
quote:
0 en je bent te dom om te begrijpen hoe het werkelijk inelkaar steekt. Ik heb wel een beetje medelijden met je gebrek aan kennis en toch zo heeeeeel erg je best doen om dat te compenseren.

Waarom kom je niet een keer langs op het lab, laat ik je zien hoe en dat vaccineren werkt en mijn "dooie baby cellen".
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:37:41 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155555286
Onikaan ni ov dovah
pi_155561992
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef totnutoe het volgende:
Al dat kwik in vaccins lijkt wel een doel te hebben, agenda 21.

“Mercury exposure linked to homosexuality: Contaminated birds exhibit unusual same-sex behavior”

http://www.fourwinds10.ne(...)ews.php?q=1440263105
Komt goed uit want er zit geen kwik in vaccins :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:52:05 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155562936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Komt goed uit want er zit geen kwik in vaccins :D

Maar wel in Homeopatiesche middelen?
Of toch niet?

Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 tot de macht -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 tot de macht -80

Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 tot de macht 320 keer het universum

Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietverdriet op 26-08-2015 17:14:02 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155563343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar wel in Homeopatiesche middelen?
Of toch niet?

Oscillococcinum is een mooi voorbeeld van een homeopatisch middel, verdunde eendenhart en lever met een verdunning van 1 tot 10 tot de macht -400
Hoe verdunt is dat?
Nu, als je 1 atoom van een eendenhart en lever zou nemen en je verdunt dat op het gehele universum is dat een verdunning van 1 op 10 tot de macht -80

Dus, Oscillococcinum is volgens eigen opgave van de fabrikant, eendenhart en eendenlever zodanig verdunt dat het 1atoom is op 10 tot de macht 320 keer het universum

Dat is een 1 met 320 nullen erachter maal alle atomen in het universum, en 1 daarvan is van het eendenextract.

Geloof je werkelijk dat dit de werzame stof is?
huh?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:12:49 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155563514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

huh?
KWIK, kwek en kwak, eendjes, niet in vaccins, maar wel in Oscillococcinum?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')