Er zijn zelfs landen die dat doenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er wel eens clubs die de tweede plaats vieren?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er wel eens clubs die de tweede plaats vieren?
Dat kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij hebben echt goede smaak in voetballers/trainers
okquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Kazim
Er waren mensen die dachten dat hij er wel minimaal 15 zou maken.
Haha waren er echt mensen die dat zeidenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Kazim
Er waren mensen die dachten dat hij er wel minimaal 15 zou maken.
Weinig verschil met Rutten dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Bronkhorst is een lulletje rozewater
Jij zei datquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha waren er echt mensen die dat zeidendie hebben er dus echt totaal geen verstand van.
of Cocuquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weinig verschil met Rutten dus.
na 1 wedstrijd okquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weinig verschil met Rutten dus.
Bij de slager?quote:
ik steek ieder dag een kaarsje aan voor de terugkeer van Robben naar Groningenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Memphis was de enige die nog een balletje kon trappen. Nu geen type Robben meer in de Eredivisie.
Kapsalon.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
https://secure.beterhoren(...)b9-9241-c7ab4da5fbec
Jep. Ik vroeg ook of ie nog gehakt had maar toen zei die nee want Thunderdome is afgeschaft.quote:
Paar jaartjes komt hij terug naar de FCquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik steek ieder dag een kaarsje aan voor de terugkeer van Robben naar Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worden nog een hoop kaarsjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paar jaartjes komt hij terug naar de FC
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef Evertjan het volgende:
FC Volendam - FC EindhovenEmmen - Roda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef Evertjan het volgende:
FC Volendam - FC Eindhovenbedankt hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
VVV-NACVerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Pa doem tss..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Jep. Ik vroeg ook of ie nog gehakt had maar toen zei die nee want Thunderdome is afgeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Emmen-RodaHup Joop gall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan zeikt alles af.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond, beetje aan de late kant. Heb ik veel leuks gemist of valt het mee?
En GGMM, broodje kroket?
Gijp en ik vinden Joop Gall een walgelijke man.quote:
Dat weet ik. Daarom gun ik Joop Gall een mooi afscheid bij Emmen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan niet door aan t eind vh seizoen he..
Wat Gijp en jij daarvan vinden, vind ik niet zo relevant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gijp en ik vinden Joop Gall een walgelijke man.
Waarom zeg je Kieft na?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij meent hij echt wat hij zei. Hij was aangeslagen.
ahahahhaahquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind Kongolo nog steeds beter dan Van Beek.
Is het nu een ideale schoonzoon jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zivkovic moest een jaar wennen aan het Ajax spel. Nu is hij klaar voor de eerste.
ga je straks ook nog naar de friettent?quote:
Ik heb Dorito's paprika.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb CAMPINA dubbelvlaflip chocolade-karamel-vanille
lekker man
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga je straks ook nog naar de friettent?
TRquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
radler 0.0
als aids een biersoort was
bitterballen uit de oven en radlerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, sinds Lau het promoot ben ik een liefhebber van dat godendrankje
Goede vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Van wanneer zijn de laatste positieve feyenoord beelden?
Coolsingel na de tweede plekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Dat merkte ik wel gisteravondquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:15 schreef Geranium_Opa het volgende:
Helene doet het met jan en alleman hoorde ik, losbandig vrouwtje.
8 mei 2002quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik ook.quote:
Ik zou hem met de dood bedreigen via Twitterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
Rot eens op met die filmpjes, degene die die filmpjes blijft instarten moet je het gebouw uitgooien
die man is echt volslagen gestoordquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zou hem met de dood bedreigen via Twitter
Dat zou ik nooit doen, maar een flinke lijdensweg is wel gepastquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zou hem met de dood bedreigen via Twitter
Maar hij werd aangeraakt!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf, dit is toch gewoon een enorme blunder?
scheids zal de situatie wel 'al beoordeeld' hebbenquote:
Nee, dus nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scheids zal de situatie wel 'al beoordeeld' hebben
die gaat wegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:26 schreef YazooW het volgende:
Dickie gaat lekker zijn zakken vullen bij Sunderland volgend seizoen.
Dan is het volslagen gestoord.quote:
Dan gaat ie met pensioen.quote:
Zoveel andere onderwerpen zijn er ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:34 schreef gijsman het volgende:
beetje jammer dat het alleen maar over van gaal moet gaan.
Zeker....lekker coole gast.quote:
Je kan anderhalf uur lullen over voetbal hoor, maar je moet wel willenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel andere onderwerpen zijn er ook niet.
ja? wat is erquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
zijn er ook nog VI Hooligans hier
jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord is al afgezeken. Psv en ajax voetballen niet meer. Dan gaat het al snel nergens meer over bij VI.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan anderhalf uur lullen over voetbal hoor, maar je moet wel willen
Tegenwoordig ben ik een Emile Hooligan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meeste competities zijn beslist (of eigenlijk zelfs klaar)...dan houdt het gewoon op.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan anderhalf uur lullen over voetbal hoor, maar je moet wel willen
Duitsland, Italië, Spanje en Engeland niet maar okéquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meeste competities zijn beslist (of eigenlijk zelfs klaar)...dan houdt het gewoon op.
Laatste VI is 8 juni zei Geneequote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Is dit de laatste VI dan? DWDD is al afgelopen!
Heb leuke beelden gezien. Welliswaar voor de tweede keer. Maar wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meeste competities zijn beslist (of eigenlijk zelfs klaar)...dan houdt het gewoon op.
9/11 is wel mijn favoriete feestdag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef KingRoland het volgende:
shit het is bijna zomervakantie dan 9/11 dan helloween dan kerst dan nieuwjaar
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |