Ik had Simek gekozen en dan Sylvana eruitgeknipt, dat was pas zwartjesliefde.quote:
Oh, jon stewart dan. Allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Ik denk dat Lubach het over David Latterman gaat hebben.
Vertel.....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Astrid Joosten verkankert hier de hele buurt.
Toen ze jonger was was ze best lekkerquote:
Wilde ze dat je haar in d'r kut ging naaien?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel.....
Heb ook iets met haar meegemaakt. Zal je straks wel PMen
M'n PM zit vol.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel.....
Heb ook iets met haar meegemaakt. Zal je straks wel PMen
quote:
hjbquote:
Joh is dit soort taal nou echt nodig?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Echt kk muziek maakt die Tyfoon, ik hoor nog liever die uitgemergelde broers.
Armand als huisband, die heeft nog zo'n drum, cymbaal, mondharmonica en gitaar met triangle apparaat thuis.quote:
Nou ga ik huilen man.quote:
Wat is er ? Doe ik iets verkeerds ?quote:
Ik ookquote:
Plaatsvervangende schaamte.quote:
quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
Die regisseur denkt: we gaan door, want tranen!
Goede postquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef marcodej het volgende:
Halina acteert nu dat ze huilt. Die acteert zelfs als ze groene thee drinkt.
Dat is wel wat ik meteen dacht jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef Max23 het volgende:
TV MOMENT VAN HET JAAR
DIT GAAN WE NOG DUIZEND KEER TERUGZIEN
Een van de 72 vrouwen van Ali B gespot.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Zoiets overkomt je hoor, denk je nou echt dat hij voor zn plezier gaan zitten janken op tv?
Ik kan hier ook om janken, gewoon door het te zien.![]()
Hebben jullie een hart van steen ofzo?!
Nee geen kinderen, gelukkigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Zoiets overkomt je hoor, denk je nou echt dat hij voor zn plezier gaan zitten janken op tv?
Hebben jullie een hart van steen ofzo?!
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Laatste van het seizoen.quote:
Met spekjes enzo, kent u die uitdrukking!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef gosschalks het volgende:
Dit trucje van Paul Haenen kennen we nu wel
Ik zou Fidan helemaal voljanken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was trouwens Fidan die jankte, niet Halina.
NET ALS ZIJN GROTE VOORBEELD MAXIMAquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef Max23 het volgende:
TV MOMENT VAN HET JAAR
DIT GAAN WE NOG DUIZEND KEER TERUGZIEN
Ik ookquote:
beidequote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was trouwens Fidan die jankte, niet Halina.
Excuses.quote:
ze gaan de gevangenis in later als ze groot zijnquote:
Je hoorde die regisseur bijna roepen : Inzoomen !quote:
Ja, ze worden grootquote:
quote:
Ze zijn allemaal uit de kut van z'n vrouw gekomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit ja, zijn ze dood en/of naar Syrië oid?
Lol@arjen
Waarom zou iemand allemaal brandgaatjes in zijn shirt hebben? En dat dan ook nog eens bij meerdere verschillende shirts?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef waxmask het volgende:
Leuk als je allemaal brandgaatjes in je shirt hebt, verknippen en opnieuw aan elkaar plakken!
Vraag het Pannenkoek, maar ik had dat nog wel eens met hash...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom zou iemand allemaal brandgaatjes in zijn shirt hebben? En dat dan ook nog eens bij meerdere verschillende shirts?
Het is eindelijk eens hip-hop met een bandje erbij.quote:
Je Suis Snip....Ja Snap ik Snip.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee een duo zouden moeten vormen alla Snip&Snap, Pietje&Petertje
Asbak nodig ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Goed nummer wel, hier ga ik een cd van kopen.
Als het geurloos zou zijn geweest wel, maar Halina is er dus nee!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Falco het volgende:
Elke zolderkamerFOK!ker is jaloers dat hij niet op dit feestje is.
Was toch ook bij de top2000 ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat gekunsteld dat gedans nu bij DWDD, slaat echt werkelijk nergens op. Zo fake als t programma vaak is, gevat in 1 beeld
Is daar ook een internetstream van?quote:
Typhoon is een hele goede artiest. Het eerste album "Tussen Licht en Lucht" beschouwen velen nog steeds als een van de beste nederhop albums ooit. Goed dat Typhoon zoveel aandacht krijgt, maakt betere muziek dan the Kik ofzo.quote:
de duitsers?quote:
Volgens wie? 3FM kneusjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Typhoon is een hele goede artiest. Het eerste album "Tussen Licht en Lucht" beschouwen velen nog steeds als een van de beste nederhop albums ooit. Goed dat Typhoon zoveel aandacht krijgt, maakt betere muziek dan the Kik ofzo.
lolquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Typhoon is een hele goede artiest. Het eerste album "Tussen Licht en Lucht" beschouwen velen nog steeds als een van de beste nederhop albums ooit. Goed dat Typhoon zoveel aandacht krijgt, maakt betere muziek dan the Kik ofzo.
De (meteorologische) zomer begint over 10 dagen.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maxim Hartman, De Wereld Draait Om Mannen!
Maar we leven hier op aarde he, niet op een meteoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
De (meteorologische) zomer begint over 10 dagen.
Tussen Licht en Lucht is nog nooit op 3fm gedraaid. Althans, niet overdag wanneer de meeste luisteraars luisteren.quote:
Nog geen 700 stemmen is niet echt representatief!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Tussen Licht en Lucht is nog nooit op 3fm gedraaid. Althans, niet overdag wanneer de meeste luisteraars luisteren.
Volgens wie? Bijvoorbeeld muziekliefhebbers van Musicmeter.nl http://www.musicmeter.nl/album/79506
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |