Ik heb ze nog nooit gezien bij Action.quote:
Jammer! Thnx iig!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien bij Action.
Sowieso een erg slick apparaat! Voor ¤7!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die heb ik ook
heel handig dat je die op kunt hangen.
iets uit de grijze oudheidquote:
Welnee, zit gewoon een sticker op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
iets uit de grijze oudheid
die moet je natmaken en dan kan je ze aan een tekening van je kind plakken om hem op te kunnen hangen.
Ah ja, maar in die eeuw zitten we niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou in de vorige eeuw niet hoor.
toen waren ze net als de postzegels. je moest eraan likken
Prima voor wat lichter spul, m'n halve inboedel staat erin opgeslagen op het moment. Boeken en ander zwaarder spul zou ik in betere verhuisdozen of bananendozen doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Iemand ervaring met de Action verhuisdozen?
Een tip...vraag bij kruidvat naar de luierdozen van hun eigen merk luiers. Ook daar zitten handige handvaten in verwerkt en ze zijn erg sterk!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Iemand ervaring met de Action verhuisdozen?
Oh dat is ook een goede! Had ik nog niet aangedacht haha.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:40 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
Een tip...vraag bij kruidvat naar de luierdozen van hun eigen merk luiers. Ook daar zitten handige handvaten in verwerkt en ze zijn erg sterk!
Ja hebben ze, maar volgens mij maar max. 1.8meter lang.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action van die TV-kabel stekkers, dus mannetje/vrouwtje, die je zelf op zo'n kabel moet zetten?
Mijn huidige kabel-signaal boven is regelmatig kut, maar dat komt mede omdat de aansluitingen niet geweldig zijn (beneden zit het verkeerde uiteinde erop dus daar zit een tussenstuk, wat natuurlijk al slecht is voor het signaal, en boven zit de aansluiting niet echt 'strak' in de waardeloze UPC mediabox...
Het gaat me niet om de kabel, maar puur en alleen om die aansluitingen (M/V), dus het liefst gewoon dat ze los verkocht worden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja hebben ze, maar volgens mij maar max. 1.8meter lang.
Volgensmij liggen die er altijd wel, douchegordijnen echter niet...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:06 schreef bierjoost het volgende:
Hebben ze douchekoppen standaard in assortiment?
Ze hadden ze wel altijd. Maar nu niet. Bij de Hema zijn ze ook niet zo duur.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action van die TV-kabel stekkers, dus mannetje/vrouwtje, die je zelf op zo'n kabel moet zetten?
Mijn huidige kabel-signaal boven is regelmatig kut, maar dat komt mede omdat de aansluitingen niet geweldig zijn (beneden zit het verkeerde uiteinde erop dus daar zit een tussenstuk, wat natuurlijk al slecht is voor het signaal, en boven zit de aansluiting niet echt 'strak' in de waardeloze UPC mediabox...
haal gewoon Hirschmann connectorsquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
Plakband verkopen ze daar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:06 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of de action ook iets heeft om een ipad aan je hoofdsteun in de auto te bevestigen? Ik hoorde een collega erover dat hij dit een tijd geleden bij de action had gekocht. Maar weet iemand of ze die nu nog in het assortiment hebben?
Vandaag gekocht dus moest opgeladen worden, maar wel 1 raam van binnen en van buiten kunnen doen en werkt prima!quote:
Ja, onderjurkje zit prima, maar alles valt achterlijk groot. Niet echt heel corrigerend dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
Weet iemand of ze nog steeds corrigerend ondergoed verkopen bij de action? En iemand ervaring ermee?
Niemand?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:54 schreef Elvi het volgende:
Ik zoek een sport/yoga matje. In Gouda hebben ze het niet meer (daar hebben ze de winkel veranderd en het lijkt wel alsof er nu minder te koop is).
Hebben ze het nog wel in andere (grotere?) fillialen?
Ik heb ze ooit eens van Mr. Handsfree van de Kruidvat gekocht. Totaal waardeloos; klemmetjes braken al af bij installaite in de autoquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:06 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of de action ook iets heeft om een ipad aan je hoofdsteun in de auto te bevestigen? Ik hoorde een collega erover dat hij dit een tijd geleden bij de action had gekocht. Maar weet iemand of ze die nu nog in het assortiment hebben?
Ik heb een heel mooi douchegordijn gekocht met soort behangprint voor een paar euro omdat de douchedeur kapot ging. Hangt nu al een jaar, inclusief ophangstang waarvan ik dacht dat hij het nog geen week zou volhouden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Volgensmij liggen die er altijd wel, douchegordijnen echter niet...
Ik heb losse connectors nooit zien liggen, wel kant en klaar kabeltjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de kabel, maar puur en alleen om die aansluitingen (M/V), dus het liefst gewoon dat ze los verkocht worden.
En daarna moet ik uitvogelen hoe ik ze op die kabel zet, zonder speciaal tangetje...
Ik had eerst die met die platte kabels, daar trok mijn dochter steeds de connectors afquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:22 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand of die iphone 5 / 6 kabeltjes een beetje fatsoenlijk werken?
Mijn (helaas blanco) douchegordijn hangt ook al 2 jaar zonder problemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi douchegordijn gekocht met soort behangprint voor een paar euro omdat de douchedeur kapot ging. Hangt nu al een jaar, inclusief ophangstang waarvan ik dacht dat hij het nog geen week zou volhouden.
Ik heb er laatst nog een gekocht in Poeldijk maar dat is denk ik wel wat uit de richting voor jequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Net nog gezien, yogamatjes. In blauw en roze volgens mij.
Ik zag ze toevallig staan bij Nieuwe Artikelen dus ben er meteen heengegaan en ze hadden de blauwe matjesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:59 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een gekocht in Poeldijk maar dat is denk ik wel wat uit de richting voor je
Werkt prima!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:22 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand of die iphone 5 / 6 kabeltjes een beetje fatsoenlijk werken?
nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:53 schreef StateOfMind het volgende:
Verkoopt de Action hittebestendige lak in een spuitbus?
ze zijn winderig XDquote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Komende week 30+ graden (zaterdag 37!), zijn de ventilators van de Action wat?
De vraag is, is de action wat in de hittequote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Komende week 30+ graden (zaterdag 37!), zijn de ventilators van de Action wat?
Er zit een aan/uit schuifje in de binnenkant, je kan de bovenkant openschroeven.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb paar van die led-tuimlampjes op zonne-energie gekocht die voor 69 cent bij de kassa liggen, maar ze doen ze allemaal niet.
Ben ik vergeten knopjes om te zetten op stickertjes te verwijderen?
Haha, ik dacht al dat zoiets zou zijn. Vraag me af hoeveel mensen er al mee terug zijn gegaan, denkende dat ze kapot zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:27 schreef Lab-6 het volgende:
[..]
Er zit een aan/uit schuifje in de binnenkant, je kan de bovenkant openschroeven.
Dat is jammer! Als de weerberichten kloppen, hoop ik dat ie het houdtquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:19 schreef troepjepdat het volgende:
Heb dus voor 12.95 een staande ventilator bij de Action gehaald... Geen enorm succesDe onderdelen pasten niet zo goed in elkaar, alles voelt vrij gammel aan en de rotor/de bladen lijkt/lijken niet goed in balans, met als gevolg dat hij nu vrolijk een beetje aan het vibreren is
Op zich verplaatst hij ook gewoon lucht, hoor! Ik kom er wel een paar warme dagen mee door.
Misschien had ik voor dat geld eigenlijk ook niet veel meer kunnen verwachten... Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen A-merken van huishoud- en verzorgingsartikelen gehaald bij de Action, niet echt apparatuur ofzo. Ik dacht er eerst nog wel over daar een grill te halen, maar ik denk dat ik nu toch misschien liever elders kijk.
Misschien had ik gewoon pech met mijn ventilator, hoor! En hij werkt wel, hij is alleen een beetje gammel en iets luidruchtiger dan ik gehoopt had. Voor dat geld kun je ook niet superveel verwachten. Ik blijf in elk geval wel koel de komende dagenquote:Op maandag 29 juni 2015 08:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is jammer! Als de weerberichten kloppen, hoop ik dat ie het houdt
Ik ga denk ik voor zo'n toren. Kost 20 euro en heeft iets groter bereik?quote:Op maandag 29 juni 2015 09:04 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon pech met mijn ventilator, hoor! En hij werkt wel, hij is alleen een beetje gammel en iets luidruchtiger dan ik gehoopt had. Voor dat geld kun je ook niet superveel verwachten. Ik blijf in elk geval wel koel de komende dagen
Chapeau voor deze sportieve reactie, trouwens! Ken mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan klagen voor een kwartje!quote:Op maandag 29 juni 2015 09:04 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon pech met mijn ventilator, hoor! En hij werkt wel, hij is alleen een beetje gammel en iets luidruchtiger dan ik gehoopt had. Voor dat geld kun je ook niet superveel verwachten. Ik blijf in elk geval wel koel de komende dagen
Volgens mij heb ik die laatst nog zien liggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef fotostarter het volgende:
Hebben ze bij de action optische kabels? Soort toslink zeg maar?
Aangezien ze ook hdmi hebben
Ja, erg vaak gezien en spotgoedkoopquote:Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef fotostarter het volgende:
Yep. Toslink... 2 euro. En in premium monstercable look. Werken prima.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:54 schreef fotostarter het volgende:
[/quote]ok. Thnx man.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:43 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep. Toslink... 2 euro. En in premium monstercable look. Werken prima.
Hdmi ook van plastic tot premium tussen de 2 en 4 euro ofzo. Zelfs een hdmi kabel van 7.5 meter geloof ik voor weinig.
Heb hier van de week geen airco's gezien of bedoel je ventilators?quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand welk type airco ze bij de Action verkopen?
Die ventilators zijn toch allang uitverkocht, neem ik aan? Of heeft iemand ze nog gezien in Gilze, Tilburg-West of Riel?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb hier van de week geen airco's gezien of bedoel je ventilators?
http://www.action.nl/catalogsearch/result/?q=ventilator
Nu wel ja denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die ventilators zijn toch allang uitverkocht, neem ik aan? Of heeft iemand ze nog gezien in Gilze, Tilburg-West of Riel?
Ik zal morgen eens in gilze kijken voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die ventilators zijn toch allang uitverkocht, neem ik aan? Of heeft iemand ze nog gezien in Gilze, Tilburg-West of Riel?
Txs! Da's fijn om te weten, rijd ik er straks even langs.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:44 schreef _Joy_ het volgende:
In gilze hebben ze het hoge en het lage model, zag er ook al meerdere mensen mee lopen.
En? Ben je nog geslaagd?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! Da's fijn om te weten, rijd ik er straks even langs.
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:19 schreef MacorgaZ het volgende:
10 meter voor een paar euro ja, werkt perfect.
Teruggaan met je bon!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:
De ventilators zijn morgen in de aanbieding... toren voor 15, heb er 20 voor betaald vorige week. Ach, had er mooi gebruik van gemaakt afgelopen weekend. Nu is de voorraad wel weer aangevuld hoop ik
Dinsdags gekocht, acties gaan op woensdag in.. Dus 8 dagen lol.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Teruggaan met je bon!
Als er max. 7 dagen tussen zit, krijg je het verschil terug, dat is beleid dus moeten ze doen
Ja, verschillende.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef viezequiche het volgende:
Hebben ze bij de Action in ear oordopjes en hoe duur zijn ze? Kwaliteit van het geluid maakt niks uit, zolang het kabeltje maar een beetje stevig is.
bij ikea heb ik ze gezien, bij action niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben ze bij de Action ook discolichten?
Of welke andere winkel zal zulke dingen goedkoop hebben?
Xenos denk ik. En misschien Flying Tiger.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben ze bij de Action ook discolichten?
Of welke andere winkel zal zulke dingen goedkoop hebben?
Ja zon kitje. 3x niks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:26 schreef Hoplahopla het volgende:
Enig idee of de Action losse tubes met solutie (bandenplaksel) verkoopt? Of wat een setje kost?
Ja maar ik zoek juist geen kitje. Want heb nog zat van die plakzooi liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |