quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
Hier zouden ze het wel moeten doen: ESF / [Overzicht] Deelnemers van 2015quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef 11en30 het volgende:
Laswetdoespwa! [ afbeelding ]
(jammer dat de video's in de op het niet meer doen)
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
http://escxtra.com/live/
Met playbackende hoofden.
Die daar links heeft zijn jas maar aangehouden, is zeker niet zo bekend met het ESF en denkt snel weer weg te kunnen. Sorry vriend, deze show duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:55 schreef Fred_B het volgende:
De jury's zijn nu in actie, zo ook de onze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zit dit nu te kijken maar wat is het?
[ afbeelding ]
Het is een vermakelijke stream, maar wie zijn die "hoofden" en waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Het is de livestream met "de Hoofden".
Daar is de jury-rehearsal te horen. Linkerhoofd begon alle nummers te playbacken en beide hoofden lieten zich hier een beetje meeslepen.
De hoofden zijn figuren van escXtra die daar zijn om verslag te doen van het songfestival. Zitten gewoon in het perscentrum. Het leuke is dat ze ook elk jaar een livestream opzetten zodat je mee kunt luisteren en live verslag krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is een vermakelijke stream, maar wie zijn die "hoofden" en waarom?
Niet iedereen, de meeste fanatieke ESFers wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
Ooohhhhh zoooo. Bedankt voor de uitleg. En iedereen weet dit behalve ik?
Hier nog 1 hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:18 schreef 11en30 het volgende:
Ooohhhhh zoooo. Bedankt voor de uitleg. En iedereen weet dit behalve ik?
Ze gaan allemaal voor jou eindigen, let maar op.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:23 schreef ato het volgende:
Hmm mijn favoriet Noorwegen is dus gezakt naar outsider- snik...
Maar Zweden mag voor mij wel winnen hoor of Australië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
kwart over 11quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat zal de puntentelling ongeveer beginnen denken jullie?
Ik heb het nummer nu een paar keer gehoord en ga het steeds leuker vinden. Het is niet een van m'n topfavorieten maar het zou me echt tof voor ze lijken als ze winnen! Volgens mij is Italië zowat het enige land dat keer op keer serieuze inzendingen stuurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het gevoel dat Italie gaat winnen
Nee. Ik doel op vanavond voor het echt. Ik hoopte ook op Frankrijk in 2011, maar die verziekte het dankzij zijn oortje. Italië deed het gister perfect, vanavond ook en dan Rome 2016quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef ato het volgende:
Verleden jaar had Italië geen serieus nummer, man wat was dat slecht.
En Miss Dynastie doelt op het repetitie scoreboard :-)
Italië heeft, voor zover ik weet, altijd serieuze inzendingen gehad. Vorig jaar was daar geen uitzondering op. Ze was live duidelijk niet zo goed als ze kan zijn, maar dat maakt de inzending niet minder serieus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef ato het volgende:
Verleden jaar had Italië geen serieus nummer, man wat was dat slecht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:11 schreef Fred_B het volgende:
De volgorde van de stemmende landen suggereert een Zweedse overwinning.Ik zie geen enkele logica hierin... Dat klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele logica hierin... Dat klopt?
Eerst een aantal landen om Rusland op voorsprong te zetten, naar het einde toe juist meer landen die voor Zweden gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele logica hierin... Dat klopt?
20.25 voorbeschouwing, 21.00 party hardquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Om hoe laat beginnen ze er aan vanavond?
Ik zag het ook net in de titel staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
20.25 voorbeschouwing, 21.00 party hard
Montenegroquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
De enige landen waar ik niet blij mee zou zijn, zijn Zweden en Noorwegen, voor de rest mag iedereen wel winnen en het liefst Servië, Montenegro of België
Adio, Volgens G-Translate is het Roemeens voor afscheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Montenegro![]()
wat betekent de titel van het nr?
Een beetje á la the Common Linnets dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:33 schreef iBenny het volgende:
Belgie is bizar hard gestegen in de odds. Eind vorige maand stonden ze nog buiten de top 10, nu staan ze op 3 (achter Zweden en Rusland)
Ik wilde Chinees halen (sterker nog, ik wil al maanden Chinees halen, maar dan denk ik steeds: 'ik bewaar het voor het Songfestival!'), maar nu is het zover en heb ik geen zin, dus wordt het gourmettenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:43 schreef Mystikvm het volgende:
Chicken wings gemarineerd, nu net uit de oven. Bier is aanwezig. Nederland of geen Nederland, het jaarlijkse Songfestivalfeest gaat hier gewoon door. Volle bak weer vanavond
Weer eerst een half uurtje Carlo Boszhard laten lullen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
20.25 voorbeschouwing, 21.00 party hard
Dat is dan wel de enige die het aanhoren nog wel waard is, de rest weet er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weer eerst een half uurtje Carlo Boszhard laten lullen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Vanavond geen Jantje, maar Graham
#boycotjantjesmit
Ik zit nu al te balen dat het over een paar uur afgelopen is.quote:
De Belgen waren donderdag erg plezant luisteren, dus ik ga via hen luisteren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik via de Belg ga kijken als Belgie zo hoog gaat eindigen
BBC1 met Nortonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef iBenny het volgende:
Tot aan België kijk ik naar Graham, wanneer de Belgen moeten zap ik naar onze Zuidervrienden en dan kijk ik wel of ik weer terugschakel. In ieder geval zap ik tijdens de puntentelling naar Een.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef iBenny het volgende:
Dat is inderdaad ook nog een optiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot aan België kijk ik naar Graham, wanneer de Belgen moeten zap ik naar onze Zuidervrienden en dan kijk ik wel of ik weer terugschakel. In ieder geval zap ik tijdens de puntentelling naar Een.
Streamt Eén ook nog ergens online?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef Cee het volgende:
Ik kijk trouwens de puntentelling bij Een omdat ik er redelijk van overtuigd ben dat België er veel, veel meer zal krijgen dan de act van de UK.
Ik heb wel eens naar Graham zitten kijken toen de UK het weer eens beroerd deed met de puntentelling, eigenlijk was dat ook best wel lachen. "Oooohhh look a point from Slovenia, thanks Slovenia!"quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
De hoofden menen dat UK gaat strijden voor de allerlaatste plaats, dus dat zal geen gezellige puntentelling zijn nee
Ja, hij had het er vanmiddag ook al over dat hij eigenlijk een beetje hoopte op een laatste plaats voor de UK. Er doen, dankzij de directe plek voor Australië, meer landen aan de finale mee dan ooit, dus een laatste plaats zou de UK het absolute record geven voor "laatste plaats ooit door een land gehaald".quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
De hoofden menen dat UK gaat strijden voor de allerlaatste plaats, dus dat zal geen gezellige puntentelling zijn nee
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hij had het er vanmiddag ook al over dat hij eigenlijk een beetje hoopte op een laatste plaats voor de UK. Er doen, dankzij de directe plek voor Australië, meer landen aan de finale mee dan ooit, dus een laatste plaats zou de UK het absolute record geven voor "laatste plaats ooit door een land gehaald".
De Aussies hebben als het goed is ook televoting, dus lijkt mij wel dat ze het live uitzenden.quote:
Natuurlijk, elk jaar.quote:
Was ook een extra reden voor mij om donderdag te hopen dat Letland door zou gaan, die kwamen nl akelig dichtbij ons record.quote:
Ik weet niet precies wanneer die wordt gekozen. Ik weet alleen dat we hem nog nooit gewonnen hebben, dus kom maar op!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:04 schreef Cee het volgende:
Vannacht wordt dan ook de plaatsing van Trijntje bekend.
En wordt de Barbara Dex award ook uitgereikt vandaag? Want ik heb al m'n hoop op de winst gezet hiervoor.
WAT.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Veel plezier allemaal, ik heb een verjaardag en ga mijn best doen elke vorm van spoilers te vermijden
Heya Norge
quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Nico tweet vanavond niet, hij moet werken
Tweeten is zijn werk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
twitter:DeKatZnViool twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 19:58:54Joe Eurovisiekijkers:Dit overzicht van @CeeJayEff is een echte aanrader.Weet waar je je schrap moet zetten! #esf15http://t.co/pQgHUlUkOy reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Gedaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef Greys het volgende:
Vriendelijk verzoek, zou iedereen met Twitter deze ajb willen RT-en?
Ze heeft er veel werk in zitten en het is écht een tof overzicht.
Dank!twitter:DeKatZnViool twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 19:58:54Joe Eurovisiekijkers:Dit overzicht van @CeeJayEff is een echte aanrader.Weet waar je je schrap moet zetten! #esf15http://t.co/pQgHUlUkOy reageer retweet
Vooruitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef Greys het volgende:
Vriendelijk verzoek, zou iedereen met Twitter deze ajb willen RT-en?
Ze heeft er veel werk in zitten en het is écht een tof overzicht.
Dank!twitter:DeKatZnViool twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 19:58:54Joe Eurovisiekijkers:Dit overzicht van @CeeJayEff is een echte aanrader.Weet waar je je schrap moet zetten! #esf15http://t.co/pQgHUlUkOy reageer retweet
Terecht, die is misschien leuk in haar genre maar ze moet echt niet naar het ESF. Achterhaald. Haar laatste single wordt hier ook amper gedraaid.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Wow Cornald serveert even Caro Emerald af.
Ja, Engeland wordt het niet en Caro is hetzelfde genre dus moeten we zeker niet sturen..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
Whut, ik hoorde het net niet. Caro gaat het dus nooit worden als het aan Cornald ligt?
Hij ziet het niet zitten in de UK en vindt daarom dat Caro ook nooit moet gaan = passe.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
Whut, ik hoorde het net niet. Caro gaat het dus nooit worden als het aan Cornald ligt?
zoiets zei hij inderdaad, maar als Caro volgend jaar voor ons meedoet is het 'de beste inzending ooit'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, Engeland wordt het niet en Caro is hetzelfde genre dus moeten we zeker niet sturen..
Dan had hij dat eerder moeten bedenken, kansen genoeg gehad om haar eerder te sturen. Piemol.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij ziet het niet zitten in de UK en vindt daarom dat Caro ook nooit moet gaan = passe.
Daar wel, maar tijdens de halve finale donderdag was hij zo ongelofelijk zuur aan het doen over acts die prima waren. Niet leuk-zuur zoals Graham, maar gewoon verbitterd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik snap de Jan Smit haat nooit zo.
Vind het wel een toffe gast. Zijn muziek totaal niet, maar ik moet wel lachen om dat droge gedoe daar.
Dat is een act.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Greys het volgende:
Vind het wel een toffe gast. Zijn muziek totaal niet, maar ik moet wel lachen om dat droge gedoe daar.
Trosvolk = beste volkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |