Die zitten ook in de 1e helft toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef aarontje112 het volgende:
Mehh ik mag toch hopen dat ze België een zo laat mogelijke startpositie gunnen
Ja, alle toppers behalve Rusland en Italië.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zitten ook in de 1e helft toch?
Hij is uit 96 hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje. Maar hij is uit '86.
Iedereen onder de 21-22 had mijn zoon kunnen zijn zonder een tienermoeder te zijn geweestquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hij is 19 toch? Had ik ook je zoon kunnen zijn
Jezusquote:
Zo wordt het wel spannend denk ik, met veel favorieten in de eerste helftquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Letland in de 2e helft wellicht zou nog wel eens hele gekke dingen kunnen veroorzaken op het scorebord
Volgens mij gaan hier meerdere gesprekslijnen door elkaar lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hij is 19 toch? Had ik ook je zoon kunnen zijn
Oh ja dit gaat een beetje door elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij gaan hier meerdere gesprekslijnen door elkaar lopen.
Ik denk niet dat jij mijn zoon zou kunnen zijn, dan had ik er best vroeg bij moeten zijn.
Uit '86?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje. Maar hij is uit '86.
Het enige rustpuntje voor 10 uurquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is die loting voor Noorwegen niet eens zo slecht, ze zijn de enige ballad in de 1e helft
Van veraf ook hoorquote:
Ja, alleen vrouwen schijnen dat te kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ja dit gaat een beetje door elkaarik doe ook te veel dingen tegelijk
Armenië en Frankrijk zitten ook in de eerste helft hequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is die loting voor Noorwegen niet eens zo slecht, ze zijn de enige ballad in de 1e helft
Je zou aardig kunnen driebanden op die huid ja, zo'n strak laken heb ik zelden gezienquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou aardig kunnen driebanden op die huid ja, zo'n strak laken heb ik zelden gezien
Als België nou zou winnen, gaan we er dan naartoe?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:01 schreef Greys het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds dat Noorwegen of België voor een allemachtige verrassing gaan zorgen en Zweden gaan verslaan. Maar of het terecht zou zijn ben ik na vanavond niet meer zo zeker van
Dan gaan we met z'n allen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als België nou zou winnen, gaan we er dan naartoe?
Ja toch?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als België nou zou winnen, gaan we er dan naartoe?
Ja toch?
Met heel Fok!?quote:
Vorig jaar was dat bij liedje 24, wij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:03 schreef TheVulture het volgende:
27 landen in een finale is ook echt veel te veel eigenlijk... zo blij moet je misschien ook niet zijn met de 2e helft, heel veel mensen zullen hun aandacht laten verslappen bij liedje 23 en verder
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou aardig kunnen driebanden op die huid ja, zo'n strak laken heb ik zelden gezien
Dat kunnen we dan helaas weer niet ontkennenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Cyprus ook naar de 1e helft
Oh kak we hebben Azerbaijan ook nog
Als ze het weer in Düsseldorf doen ga ik zeker mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Wat dat betreft mag Australie ook winnen want ik begreep dat de kans dan groot is dat Duitsland het gaat organiseren. Düsseldorf here I come. Again
Ik gok op Hamburg dan, daar hebben ze toch ook altijd die enorme ESC bijeenkomst tijdens de finale?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze het weer in Düsseldorf doen ga ik zeker mee.![]()
Berlijn of München kan nog een flinke rit worden.![]()
Halverwege, vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok op Hamburg dan, daar hebben ze toch ook altijd die enorme ESC bijeenkomst tijdens de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |