Het is een ballad dus dan komt het sowieso in de tweede helftquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen 2e helft zou ik ze wel gunnen
Qua kijkervaring is dat wel wat minder zaterdag. Maar het is wel leuk dat de favorieten allemaal een wat lastigere loting hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:52 schreef aarontje112 het volgende:
Alle favorieten zo'n beetje eerste helft
Echt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, goede kans dat Australië als eerste komt.
Dan leg ik even beslag op Loic van Belgiëquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
Aangezien iedereen met Mans een beschuitje wil eten, kies ik wel heel sportief voor een Sloveens model.
[ afbeelding ]
#TeamHeadphones!
Daarvoor kwamen de winnaars tig jaar achter elkaar uit de tweede helftquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
Conchita zat ook in de eerst helft volgens mij, dus in dat opzicht hoeft het niet heel veel uit te maken.
Qft. Klassieke schoonheid...quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat is die Debrah Scarlett toch mooi![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dan leg ik even beslag op Loic van België, we hebben dezelfde leeftijd dus moet kunnen
En daarbij had het zo ongeveer mijn zoon kunnen zijn, maar ach, leuke plaatjes zijn leuke plaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die vent staat uren voor de spiegel om zijn borsthaar te trimmen, die gaat je echt geen aandacht geven
Is hij zó jong dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had het zo ongeveer mijn zoon kunnen zijn, maar ach, leuke plaatjes zijn leuke plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |