quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
quote:
zekerquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Liedje van Israel blijft in je hoofd hangen.![]()
Gaan hoog eindigen.
jongere Fransen (<25) kunnen redelijk Engels, maar die ouderen weigeren andere talen te sprekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk![]()
Te trots op Engels te praten of ze zijn zo verstandelijk beperkt dat ze geen 2e taal kunnen spreken.
Nee. Volgend jaar weer zo'n slechte show.quote:
SPOILER: uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelderhunk Fritzl.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:49 schreef marcodej het volgende:
Zo zag Josef Fritzl er in de jaren '70 ook uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Mooi zo, dat kut PEC weer op zijn plaats gezet.SPOILER: uitslag voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:50 schreef Sjeeser het volgende:
Dit moet wel één van de slechtste omroepen van Europa zijn. Tjonge jonge...
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Onnoman het volgende:
ik blijf me er elk jaar weer over opwinden dat sommige landen hun ticket veiligstellen
dan is het gewoon totaal niet eerlijk in mijn optiek
madquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Onnoman het volgende:
ik blijf me er elk jaar weer over opwinden dat sommige landen hun ticket veiligstellen
dan is het gewoon totaal niet eerlijk in mijn optiek
Britney is mooierquote:
Grootgeldschieters voor het organiseren van het festival. De Big Five mogen daarom automatisch altijd aan de finale meedoen.quote:
Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef iBenny het volgende:
De uitslag wordt weer heel snel afgehandeld.... binnen 8 minuten
vroeger was ze knapquote:
lucky basterdquote:
Thxquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Grootgeldschieters voor het organiseren van het festival. De Big Five mogen daarom automatisch altijd aan de finale meedoen.
Welke dieren behoren daar eigenlijk tot?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Grootgeldschieters voor het organiseren van het festival. De Big Five mogen daarom automatisch altijd aan de finale meedoen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Italië duidelijk de beste van de grote 5.
sowieso "Hitler" en "trein" in 1 post gebruikenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
we gaan weer als een trein door de uitslagen zo.
Met die Hitlergrapjes net is dit een minder geschikte opmerking.
Mwah Spanje. Slechtste vind ik Duitsland.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Italië duidelijk de beste van de grote 5.
Frankrijk is de olifant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke dieren behoren daar eigenlijk tot?
Frankrijk is echt helemaal niet beter dan Duitsland manquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Spanje. Slechtste vind ik Duitsland.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
in de finale kopen moeten ze mee ophouden.. laat ze dan kiezen in welke halve finale ze op willen treden ofzo
australie is not badquote:
en het is twijfelachtig of je voordeel hebt direct in de finale te staan. Soms scoor je beter als het publiek je 2x gezien heeftquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
in de finale kopen moeten ze mee ophouden.. laat ze dan kiezen in welke halve finale ze op willen treden ofzo
Top 5 moet in volgend jaar automatisch door. Dan hadden we Trijntje in ieder geval zaterdag gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben maar 1 minuut nodigquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:54 schreef iBenny het volgende:
Binnen 5,5 minuut de winnaars bekend maken
Zonder hun geld geen ESF. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je vind dit een eerlijker systeem?
ze worden al uitgezonden in beide halve finales..quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
en het is twijfelachtig of je voordeel hebt direct in de finale te staan. Soms scoor je beter als het publiek je 2x gezien heeft
echt een geweldige nummerquote:
hou zou jij het vinden als duitsland direct naar wereld kampioenschap voetbal finale gaat omdat ze er goed voor betalen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Zonder hun geld geen ESF. Zo simpel is het.
Totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hou zou jij het vinden als duitsland direct naar wereld kampioenschap voetbal finale gaat omdat ze er goed voor betalen?
juichen.rarquote:
De Belgen lopen iets voorquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef tralalala het volgende:
Iedereen loopt hier echt 2 seconde voor ofzo
quote:
quote:
eensquote:
haten op israelquote:
quote:
Dat lieve onschuldige Disneymeisjequote:
9/10quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef L3gend het volgende:
Dit wordt hem
Zweden
Noorwegen
Slovenie
Azerbeidzjan
IJsland Montenegro
Letland
Litouwen
Israel
Cyprus
Polen
Ik had vorig jaar wel een stuk meer spanning met de kans voor de Linnets. Daarnaast is Zweden wel de zekere winnaar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou, wordt wel leuk zaterdag, heb best veel favorieten.![]()
Ik merk dat ik Nederland echt geen seconde mis in het geheel
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Nou, wordt wel leuk zaterdag, heb best veel favorieten.![]()
Ik merk dat ik Nederland echt geen seconde mis in het geheel
Precies wat ik dacht....quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ben blij met alle landen die doorzijn, exclusief Polen. Daar had ik toch liever Zwitserland gezien
Zweden wint dit met twee vingers in de neus denk ik, het is extra lekker dat half Scandinavie al naar huis is dus hij kan al 48 punten uit Noorwegen, IJsland, Denemarken en Finland opschrijven. En terecht want het is het beste totaalpakket van alle liedjes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Israel, België of Rusland.
Dit gaat spannend worden voor plek nummer 1.
belgie is zo slechtquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Israel, België, Rusland of Zweden
Dit gaat spannend worden voor plek nummer 1.
Best logisch direct na een showquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:31 schreef TheVulture het volgende:
www.esctracker.com wordt nu interessant, vooralsnog zijn Zweden en in iets mindere mate Noorwegen aan een kleine opmars bezig naast Belgie, Rusland en Estland uit de 1e halve finale... Italie en Australie van de big 7 ook erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |