Heeft Gio van Fredsj geleerdquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Te zielig voor woorden zo laat wisselen echt.
Maar liefst een volle minuut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef Bombvis het volgende:
JPB eindelijk op rechts, eigen positie dit dat
+ 3 blessuretijd, laat hem zich maar bewijzenquote:
Livetopicsquote:
Het is niet alsof Feyenoord ook maar iets goed heeft gedaan in de 16 van Heerenveenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door een buitenspel goal het mag ook niet mee zitten ook niet.
Nelom paar keer poging tot voorzet in de 16quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is niet alsof Feyenoord ook maar iets goed heeft gedaan in de 16 van Heerenveen
Dat bedoel ik... Zelfas dat ging niet goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nelom paar keer poging tot voorzet in de 16
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nelom paar keer poging tot voorzet in de 16
Uiteraard niet maar toch dan speel je 0-0 verlies je die eerste niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is niet alsof Feyenoord ook maar iets goed heeft gedaan in de 16 van Heerenveen
Is nog een thuiswedstrijd hè. 1-0 of 2-0 verliezen maakt nu, itt afgelopen zondag, wel uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:21 schreef VanKuikeren het volgende:
Goed dat we nog even alles op alles zetten...
Wtf lul jij domquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Met een gelijkspel valt te leven.
Hap nou niet zoquote:
Excuses, beetje domme opmerking misschien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is nog een thuiswedstrijd hè. 1-0 of 2-0 verliezen maakt nu, itt afgelopen zondag, wel uit
GGMM is geen Feyenoorder, die is alleen uit op reacties. Gewoon negerenquote:
Moeten ze hem bannenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
GGMM is geen Feyenoorder, die is alleen uit op reacties. Gewoon negeren
De kans neemt uiteraard statistisch toe om een keer wedstrijd wel te winnen nuquote:
quote:
Gebeurt niet + het mag gewoon wat hij doet. Gewoon laten gaanquote:
Goed punt, altijd positief blijvenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
De kans neemt uiteraard statistisch toe om een keer wedstrijd wel te winnen nu
HOU JE BEK JOHquote:
Waar heb jij wiskunde gevolgd? :-(quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja zondag is het niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig Klaasie, het komt allemaal goed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
HOU JE BEK JOH
PISVEE WAS NIKS DIT SEIZOEN
Kanjerstraal eens op.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef KingRadler het volgende:
mooi begin voor Gio hoeveel krediet krijgt hij als hij volgend seizoen door blijft gaan met verliezen.
naja..uit je uitgaat van niet oneindig veel wedstrijdenquote:
Jaquote:
dat dacht ik dus ook, ik heb statistisch gezien gesprokenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Statistisch wel, qua kansberekening niet. Zijn 2 verschillende takken van sport.
Uh. Hm, niet fris genoeg voor momenteel, ik geloof je, zat ik er naast, foutjequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Statistisch wel, qua kansberekening niet. Zijn 2 verschillende takken van sport.
Ja, lees bovenstaande maar, dacht dat het niet zo was maar ik zal er naast hebben gezetenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, ik heb statistisch gezien gesproken
Is ook heel moeilijk, aangezien statistici het ook over kans-op hebben...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh. Hm, niet fris genoeg voor momenteel, ik geloof je, zat ik er naast, foutje
Ik ben wel benieuwd eigenlijk :pquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh. Hm, niet fris genoeg voor momenteel, ik geloof je, zat ik er naast, foutje
???quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Downwards het volgende:
Fred toch te vroeg weggestuurd, mag de conclusie wel zijn na vanavond.
die wissels hadden echt geen fuck uit gemaaktquote:
Moeten ze gewaarschuwd worden of blijf je wel thuis vanavond?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Echt knap om tegen een ploeg die totaal niet de intentie heeft om te scoren nog een goal om de oren te krijgen.. kan niet in woorden omschrijven hoe ik dit elftal haat
Waarom zou je wisselen als wat op de bank zit toch slechter is??? Dan moet je met andere spelers beginnen!quote:
Ja Vilhena en Achachbar. Heb je het veld gezien? Karim die alleen maar overtredingen kan maken, Toornstra die geen kut goed doet, Nelom die een skippybal nog niet goed voor het doel krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Had niks uitegemaakt. Heb je de bank gezien?
Als Van Geel binnenkort een kogelbrief krijgt dan zou me dat niet verbazenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Moeten ze gewaarschuwd worden of blijf je wel thuis vanavond?
Achabar had tie wel mogen brengen tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Waarom zou je wisselen als wat op de bank zit toch slechter is??? Dan moet je met andere spelers beginnen!
gr klaas
gr klaas?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef satecl het volgende:
IK BEN ER HEEMALAAL KLAAR MEE IK GA NAAR MAASGEBOUW
IK GA achter die MVG aan HIJ MOET ERAAN
hier kan niemand wat AAN DOEN BEHALVE MVG EN GIO DUS NIET.
gr klaas
Mij wel, want het zou kansloos zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Van Geel binnenkort een kogelbrief krijgt dan zou me dat niet verbazen
Bilal vond ik prima dreiging vanuit gaan tov Boetiusquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Achabar had tie wel mogen brengen tochDie gekke Turk was weer lekker bezig (in negatieve zin)
Bassie is geblesseerd, dus kan Toornstra weer naar rechtsbuitenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:31 schreef Downwards het volgende:
Er is wel goede hoop dat Immers zondag kan starten, hoor ik net.
Oh krijgen we dit weer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Downwards het volgende:
Fred toch te vroeg weggestuurd, mag de conclusie wel zijn na vanavond.
Dan schiet je je doel voorbij denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Van Geel binnenkort een kogelbrief krijgt dan zou me dat niet verbazen
Klopt die heeft me verrast in positieve zin, maar als die Kuipvrees zou hebben zal die zondag wel weer niks laten zien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bilal vond ik prima dreiging vanuit gaan tov Boetius
Ergens zou hij wel een punt kunnen hebben... Waarom Gio nog een paar verlieswedstrijden laten ondergaan, terwijl je met Rutten toch al verzekerd bent van een trainer die vertrekt.quote:
Mijn oma is nog beter dan Boëtius en Manu, en die is dood.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef satecl het volgende:
Even serieus; die Bilal was toch veel beter dan Boetius en Manu de laatste tijd?
Vorige wedstrijd sprak iedereen er schande van dat Rutten hem nooit eens een kans gaf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef satecl het volgende:
Even serieus; die Bilal was toch veel beter dan Boetius en Manu de laatste tijd?
Ach, met Rutten had je sowieso kansloos verloren, nu heb je nog een kleine kans dat het goed komt. Was er ook geen fan van om hem te ontslaan (te groot risico voor Gio vond ik), maar ach, ik snap het ook welquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergens zou hij wel een punt kunnen hebben... Waarom Gio nog een paar verlieswedstrijden laten ondergaan, terwijl je met Rutten toch al verzekerd bent van een trainer die vertrekt.
Aan de andere kant wil je natuurlijk ook wel een een wedstrijdje in de PO's winnen.
gewoon Vermeer daar neerzetten joh. Muldertje op de goal en gaan met die zooiquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef Lastpost het volgende:
In ieder geval Achahbar in de spits zondag. Dit kan echt niet.![]()
Boëtius gewoon naar rechts, Manu op links en maar zonder 10 gaan spelen want we lijken niemand te hebben die dat kan.
Why the fuck Manu als je Bilal nu hebt zien spelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef Lastpost het volgende:
Boëtius gewoon naar rechts, Manu op links en maar zonder 10 gaan spelen want we lijken niemand te hebben die dat kan.
Je denkt toch niet dat Rutten zelf ook die laatste wedstrijden wilde spelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergens zou hij wel een punt kunnen hebben... Waarom Gio nog een paar verlieswedstrijden laten ondergaan, terwijl je met Rutten toch al verzekerd bent van een trainer die vertrekt.
Aan de andere kant wil je natuurlijk ook wel een een wedstrijdje in de PO's winnen.
Manutelliquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why the fuck Manu als je Bilal nu hebt zien spelen?
Het was gewoon een domme zet om Rutten te ontslaan, wellicht even een soort van zoethoudertje voor de zogenaamd fanatieke supportertjes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, met Rutten had je sowieso kansloos verloren, nu heb je nog een kleine kans dat het goed komt. Was er ook geen fan van om hem te ontslaan (te groot risico voor Gio vond ik), maar ach, ik snap het ook wel
Eens, maar als je de statistieken er bij pakt, had je Rutten net zo goed ff kunnen laten blijven. Punten in de PO's ga je toch niet pakken als Feyenoord zijndequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, met Rutten had je sowieso kansloos verloren, nu heb je nog een kleine kans dat het goed komt. Was er ook geen fan van om hem te ontslaan (te groot risico voor Gio vond ik), maar ach, ik snap het ook wel
Karsdorp maar eens proberen op 10? Wilkshire was best oké.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef Lastpost het volgende:
Niet met dit spel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Elan het volgende:
1 -0 moet weg te poetsen zijn laten we positief zijn
Hier, als jij dit zegt weet je dat het dus echt de beste keus ooit wasquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was gewoon een domme zet om Rutten te ontslaan, wellicht even een soort van zoethoudertje voor de zogenaamd fanatieke supportertjes.
Neuh klopt, maar ach, je moet wat proberen hèquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar als je de statistieken er bij pakt, had je Rutten net zo goed ff kunnen laten blijven. Punten in de PO's ga je toch niet pakken als Feyenoord zijnde
Dat hij op een ontslagvergoeding uit is, moet niets uitmaken... Gewoon aan zijn contract houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Rutten zelf ook die laatste wedstrijden wilde spelen?
''Ik krijg deze spelers niet meer aan de praat'' - Rutten
Maw. Ontsla mij per direct.
Ben bang dat het een kansloze 0-0 wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Elan het volgende:
1 -0 moet weg te poetsen zijn laten we positief zijn
En Heerenveen scoort echt wel zondag. Dus dan moet je er 3 maken. Is afgelopenquote:
Ging er voor het gemak even vanuit dat ie niet kan spelen zondag. Anders hem op links en Manu als 'breekijzer' dan maar. Als die Kazim maar uit de basis blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why the fuck Manu als je Bilal nu hebt zien spelen?
Denk ik ook... Ongeveer hetzelfde als toen PEC de 1-0 maakte zondag...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Heerenveen scoort echt wel zondag. Dus dan moet je er 3 maken. Is afgelopen
Feitelijk een schadelijke zet van Van Geel & co om de aandacht van hun falen af te leiden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was gewoon een domme zet om Rutten te ontslaan, wellicht even een soort van zoethoudertje voor de zogenaamd fanatieke supportertjes.
Zo'n ongemotiveerde dwaas die met frisse zin verder gaat of alvast je nieuwe trainer inlijven, zonder dat het hem krediet kan kosten, fris is en misschien voor een shokeffect kan zorgen of hoe de fuck dat ook heet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij op een ontslagvergoeding uit is, moet niets uitmaken... Gewoon aan zijn contract houden.
Ik voorzie ook wel een Luhansk scenario (maar dan zonder goede afloop)quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ben bang dat het een kansloze 0-0 wordt.
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef satecl het volgende:
IK BEN ER HEEMALAAL KLAAR MEE IK GA NAAR MAASGEBOUW
IK GA achter die MVG aan HIJ MOET ERAAN
hier kan niemand wat AAN DOEN BEHALVE MVG EN GIO DUS NIET.
gr klaas
En dan nóg hoor. Zelfs met dit belabberde voetbal had je nog recht op een punt. De aanvoerder van Heerenveen zei net met een mix van opluchting en ongeloof op zijn gezicht: "We slaagden er niet in druk naar voren te houden, Feyenoord had de hele tijd balbezit. En als je dan ook nog een buitenspeldoelpunt maakt dan kun je wel zeggen dat alles meezat vanavond."quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan echt geen woorden meer bedenken voor hoe slecht Feyenoord de laatste maanden speelt. Ongelofelijk hoe groot een terugslag kan zijn.
Dat sowieso. Maar Boetius eigenlijk ook. Misschien toch maar weer Karsdorp op rechts zoals tegen Roma en dan Bilal naar links, Anass spitsquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ging er voor het gemak even vanuit dat ie niet kan spelen zondag. Anders hem op links en Manu als 'breekijzer' dan maar. Als die Kazim maar uit de basis blijft.
Cocu heeft betere teksten, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoorder zou ik me wel een beetje zorgen gaan maken als ik Gio zo hoor praten....
Ok Hansquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:41 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoorder zou ik me wel een beetje zorgen gaan maken als ik Gio zo hoor praten....
Ach, zolang de trainer niet dommer overkomt dan De Boer, vind ik alles bestquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cocu heeft betere teksten, dat zegt genoeg.
Inderdaad. Die spreekt ook altijd enkel lompe dingen uit en wordt gezien als een toptrainert. Cocu idem.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang de trainer niet dommer overkomt dan De Boer, vind ik alles best
Tomasson heeft 6 jaar geleden ook nog tegen SCH gescoordquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:43 schreef Lastpost het volgende:
Het is allemaal zo makkelijk hé, gewoon even winnen met 1-0 en in de verlenging toeslaan, 2-0 winnen of met 3-1. Waarom ook niet, Makaay terug in de spits, die vind het net vrij makkelijk tegen hun.
Barbaraquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tomasson heeft 6 jaar geleden ook nog tegen SCH gescoord![]()
http://www.dailymotion.co(...)veen-feyenoord_sport
En dat baseer je op één wedstrijd?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:46 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst haalt echt de kerst niet. Ik heb geen vertrouwen in hem als trainert.
Dat riepen een aantal (ik incluis) ook over Rutten...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:46 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst haalt echt de kerst niet. Ik heb geen vertrouwen in hem als trainert.
Ze hadden beter van Gastel hoofdtrainer kunnen maken. Mindere voetballer, maar komt wel beter over voor de groep.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:46 schreef TC03 het volgende:
Ik wel, echt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:46 schreef TC03 het volgende:
Nee, op zijn uitspraken. Vind hem nooit natuurlijk/relaxed overkomen en dat komt waarschijnlijk omdat hij te onervaren is.quote:
Opportunistisch gezwets, als Van Gastel de trainer was geworden en Feyenoord had met 1-0 verloren in Heerenveen (wat vrij realistisch is), had jij geroepen dat ze Van Bronckhorst trainer hadden moeten makenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden beter van Gastel hoofdtrainer kunnen maken. Mindere voetballer, maar komt wel beter over voor de groep.
Men denkt dat Gio het binnen 2 dagen kan omdraaien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, echt.
Verder vond ik 't vandaag niet eens zo slecht, als je kijkt waar je vandaan komt. Maar goed, geloof dat ik de enige daarin ben.
Ik zie het nog wel zitten voor zondag in elk geval.
Nee hoor, Gio is gewoon geen type hoofdcoach.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Opportunistisch gezwets, als Van Gastel de trainer was geworden en Feyenoord had met 1-0 verloren in Heerenveen (wat vrij realistisch is), had jij geroepen dat ze Van Bronckhorst trainer hadden moeten maken
Ze leken het inderdaad onder controle te hebben ja. Maar dat betekent niet dat het niet slecht wasquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, echt.
Verder vond ik 't vandaag niet eens zo slecht, als je kijkt waar je vandaan komt. Maar goed, geloof dat ik de enige daarin ben.
Wacht nou maar af.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, Gio is gewoon geen type hoofdcoach.
Vind Gio ook meer de assistent van een veldtrainer voorlopig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens, ik had kansloos verlies verwachtquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel, echt.
Betekent wel dat het 100000 keer minder slecht was dan afgelopen wedstrijden toen ze het niet onder controle hadden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze leken het inderdaad onder controle te hebben ja. Maar dat betekent niet dat het niet slecht was
Daar lijkt het wel op inderdaad. Wat een debiele reactie zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Plus al jaren niks aan de scouting doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb pas eens wat interviews van TV Rijnmond met Van Geel gezien en dan kan je wel de conclusie trekken dat die man niet geschikt is om Feyenoord sportief vooruit te helpen. Hij heeft het goed gedaan toen we moesten saneren maar als het om de kwaliteit van voetballers gaat dan ziet hij het gewoon niet.. hij schat de kwaliteiten van de spelers die bij Feyenoord rondlopen veel te hoog in. Bij Feyenoord zie je continu dat dingen mooier worden gemaakt dan ze zijn. Net ook weer. als je Gio hoort blaten. En wat ook opvalt is dat iedereen elkaar steeds maar weer napapegaait. Hoe vaak heb ik al niet gelezen over de 'veelgeroemde jeugdopleiding van Feyenoord' Hoezo veelgeroemd? Welke pareltjes komen er dan uit onze opleiding recentelijk? Niks, alleen maar middelmaat. Ze zijn veel te snel tevreden intern bij Feyenoord, dat is misschien wel wat Koeman en Rutten bedoelden met het gebrek aan een topsportklimaat. En Van Geel spant wat dat betreft de kroon. Die ziet in iedere mongool een goede voetballer
Vind ik ook.. veel te lief. Heb ook het idee dat hij niet echt iets te vertellen heeft maar alleen maar een kunstje nadoet dat hij bij anderen heeft gezienquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga komend seizoen maar eens paar trainingen kijken en roep dan dat nog eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook.. veel te lief. Heb ook het idee dat hij niet echt iets te vertellen heeft maar alleen maar een kunstje nadoet dat hij bij anderen heeft gezien
Degene die dat doen hebben écht het IQ van een speenvarken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:53 schreef RvLaak het volgende:
Lekker constructief ook, om nu al aan de stoelpoten van de trainer te gaan zagen
En daar moet je tevreden mee zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betekent wel dat het 100000 keer minder slecht was dan afgelopen wedstrijden toen ze het niet onder controle hadden.
En als jij een bouwval hebt gekocht, is dat binnen een week ook volledig gerenoveerd en woonklaar natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar moet je tevreden mee zijn?
Gio praátte alsof hij net een avondje op het pleintje had gevoetbald, je speelt godverdomme als Feyenoord zijnde voor een plek in de EL die koste wat kost gehaald moet worden
Nee, ik zeg niet dat het zijn schuld is dar we nu verloren hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als jij een bouwval hebt gekocht, is dat binnen een week ook volledig gerenoveerd en woonklaar natuurlijk
Nu? Op dit moment? Ja godverdorie, natuurlijk moet je daar nu tevreden mee zijn. Wat had jij verwacht? Sprankelend voetbal?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar moet je tevreden mee zijn?
Gio praátte alsof hij net een avondje op het pleintje had gevoetbald, je speelt godverdomme als Feyenoord zijnde voor een plek in de EL die koste wat kost gehaald moet worden
Tja, hij kan weinig anders... Heeft zo goed als geen tijd gehad om voor te bereiden. Wat wil je dan? Een Van Gaal reactie? Die man realiseert zich gewoon dat dit team domweg de capaciteiten niet heeft om de PO's te winnen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het zijn schuld is dar we nu verloren hebbenmaar vind het wel typerend hoe laconiek hij zich uit na een wedstrijd die niet verloren had moeten worden
Gio komt sympathiek over op de buis.. strak kapsel..geen slechte babbel.. maar ik denk dat volgend seizoen wel zal blijken dat hij nog veel moet leren. Een coach is een leiderstype en een leider is Gio nooit geweest. Van Gastel is dat wel. Alleen wordt bij Feyenoord tegenwoordig een hoofdcoach aangesteld op basis van hoe hij de club vertegenwoordigt.. zo ging het 10 jaar terug ook met Gullit. Zijn trainerskwaliteiten waren kennelijk niet belangrijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga komend seizoen maar eens paar trainingen kijken en roep dan dat nog eens.
Al dat voorbarige gelul, man man man.
Serieus gast, wacht nou maar afquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio komt sympathiek over op de buis.. strak kapsel..geen slechte babbel.. maar ik denk dat volgend seizoen wel zal blijken dat hij nog veel moet leren. Een coach is een leiderstype en een leider is Gio nooit geweest. Van Gastel is dat wel. Alleen wordt bij Feyenoord tegenwoordig een hoofdcoach aangesteld op basis van hoe hij de club vertegenwoordigt.. zo ging het 10 jaar terug ook met Gullit. Zijn trainerskwaliteiten waren kennelijk niet belangrijk
Gio zal je dan ook niet snel boos zien worden, dat hoef je niet te verwachten. Als het goed gaat is dat een pluspunt ('ooh, wat is die toch altijd beleefd'), in mindere tijden staat hem dat tegen (laconiek etc.). Wat dat betreft is Gio ook wel qua type te vergelijken met Cocu, dus als hij ons na komend seizoen kampioen maakt heb ik niks te klagenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het zijn schuld is dar we nu verloren hebbenmaar vind het wel typerend hoe laconiek hij zich uit na een wedstrijd die niet verloren had moeten worden
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Jullie zien Gio liever als die koekwaus van Sevilla langs de kant staan met de interviews van Maaskant of wat?![]()
Gio is gewoon een rustige jongen die rustig alles in zich opneemt en analyseert, voor het slopen van de kleedkamer hebben we Kazim al vastgelegd. Ik heb alle vertrouwen in die jongen, die is als voetballer al nooit het type aanvoerder met de grote bek geweest en zal dat nu ook niet worden als trainer. Maar je hebt ook nog JP en Wouters rondlopen hé, die zijn verbaal iets aanweziger.
Over een tijdje spreken we elkaar weer.. als dan blijkt dat ik het fout zag is dat prima want dan gaat het goed met Feyenoord.. als blijkt dat ik gelijk had dan mag je mij nooit meer stumpert noemenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus gast, wacht nou maar af. Je komt echt over als een stumpert nu.
Dealquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over een tijdje spreken we elkaar weer.. als dan blijkt dat ik het fout zag is dat prima want dan gaat het goed met Feyenoord.. als blijkt dat ik gelijk had dan mag je mij nooit meer stumpert noemen
Ik zou Unai Emery op zich wel bij Feyenoord willen zien, maar Simeone mag anders ook wel komen hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Jullie zien Gio liever als die koekwaus van Sevilla langs de kant staan met de interviews van Maaskant of wat?![]()
Gio is gewoon een rustige jongen die rustig alles in zich opneemt en analyseert, voor het slopen van de kleedkamer hebben we Kazim al vastgelegd. Ik heb alle vertrouwen in die jongen, die is als voetballer al nooit het type aanvoerder met de grote bek geweest en zal dat nu ook niet worden als trainer. Maar je hebt ook nog JP en Wouters rondlopen hé, die zijn verbaal iets aanweziger.
Naja wellicht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gio zal je dan ook niet snel boos zien worden, dat hoef je niet te verwachten. Als het goed gaat is dat een pluspunt ('ooh, wat is die toch altijd beleefd'), in mindere tijden staat hem dat tegen (laconiek etc.). Wat dat betreft is Gio ook wel qua type te vergelijken met Cocu, dus als hij ons na komend seizoen kampioen maakt heb ik niks te klagen
Die maken van dit Feyenoord ook geen team. Het is echt bizar wat ze laten zien. Dingen die je bij de F'jes leert gaan nu continu fout.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou Unai Emery op zich wel bij Feyenoord willen zien, maar Simeone mag anders ook wel komen hoor
Simeonequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
maar Simeone mag anders ook wel komen hoor
En Erwin van der Looi in Nederland natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Simeone![]()
![]()
![]()
De enige coach die daadwerkelijk passie en strijd weet over te brengen op zijn spelers
Ik zie Simeone er anders wel voor aan om een paardenhoofd in je bed te leggen als je niet luistert en alles doet voor het teamquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die maken van dit Feyenoord ook geen team. Het is echt bizar wat ze laten zien. Dingen die je bij de F'jes leert gaan nu continu fout.
Had nooit aangesteld mogen worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Meneer Gio is ook alweer gewogen en te licht bevonden door de gebruikers van het Fok! forum omdat hij niet binnen drie dagen het tij heeft weten te keren, begrijp ik uit dit topic.
#lachwekkond
Ah, kijk eens aan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had nooit aangesteld mogen worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio komt sympathiek over op de buis.. strak kapsel..geen slechte babbel.. maar ik denk dat volgend seizoen wel zal blijken dat hij nog veel moet leren. Een coach is een leiderstype en een leider is Gio nooit geweest. Van Gastel is dat wel. Alleen wordt bij Feyenoord tegenwoordig een hoofdcoach aangesteld op basis van hoe hij de club vertegenwoordigt.. zo ging het 10 jaar terug ook met Gullit. Zijn trainerskwaliteiten waren kennelijk niet belangrijk
Jan-Joost heeft dan ook een jodenhoofdquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Jan-Joost: 'Waarom wisselde je niet eerder?'
Gio: 'Ik vond dat het goed stond.'
Nou niet één keer, maar gewoon altijd (nee, geen bedreiging mensen)quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jan-Joost moet gewoon een keer zijn bek dicht houden. Ja?
Inderdaad, als je nu vroeg had gewisseld waren die gassies daar nooit meer mentaal bovenop gekomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die verwachten dat je een jaar Ruttengefaal kan omkeren in een paar dagen.
Als jij nu al vindt dat hij 'geen slechte babbel heeft' ben je niet erg kritisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En waarom zou je dat ook doen als het wel goed staat en lekker loopt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, als je nu vroeg had gewisseld waren die gassies daar nooit meer mentaal bovenop gekomen.
Z'n persconferentie vond ik anders een verademing. Rustig, kalme toon en niet om de boel heen draaien. En het eerste wat je bij de KNVB cursus leert is om na een nederlaag/tegenslag je team in bescherming te nemen, de boel wat positiever te benaderen en vol vertrouwen te blijven zonder individuele spelers af te zeiken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als jij nu al vindt dat hij 'geen slechte babbel heeft' ben je niet erg kritisch.
In balbezit sta je natuurlijk niet met vijf man achterin, Hans.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ja, laten we in een thuiswedstrijd, waarbij de tegenstander achterover gaat hangen want 1-0 voor, met 5 verdedigers gaan spelen.
Oh wacht, voordat Lowietje gaat roepen dat je met 3 verdedigers speelt: Nelom is aanvallend een pepernoot. Karsdorp wel aardig maar komt al naar voren als je met 4 verdedigers speelt.
Dat is lekker makkelijk. Je kunt ook stellen dat Heerenveen al vrij snel doorhad dat ze er voetballend niet doorheen zouden komen zonder al teveel risico achterin en zich daardoor terug lieten zakken en voor plan B (de counter) gingen om zodoende in ieder geval de 0 te houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Downwards het volgende:
Ik denk dat je ook wel in ogenschouw moet nemen dat Heerenveen de slechtste thuiswedstrijd van het seizoen speelde. En nee, dat is nauwelijks een verdienste van Feyenoord.
Nee, dat is wat ik zeg; dus sta je op links met iemand die geen voorzet kan geven, en verder eigenlijk ook niets kan, en op rechts iemand die wel iets kan, maar dat sowieso ook al deed. Totaal onnodig om je man extra op het middenveld/aanval in te leveren dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In balbezit sta je natuurlijk niet met vijf man achterin, Hans.
Valt wel mee, het was vrij evident dat Heerenveen niet eens de intentie had om Feyenoord echt bij de strot te pakken en slechts gokte op een countertje of een dood spelmoment.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk. Je kunt ook stellen dat Heerenveen al vrij snel doorhad dat ze er voetballend niet doorheen zouden komen zonder al teveel risico achterin en zich daardoor terug lieten zakken en voor plan B (de counter) gingen om zodoende in ieder geval de 0 te houden.
Ja, Heerenveen dacht, laten we het maar gaan, want wij willen geen Europees spelen en een goeie uitslag hier helpt ons toch niets als we nog naar de Kuip moeten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Valt wel mee, het was vrij evident dat Heerenveen niet eens de intentie had om Feyenoord echt pijn te doen.
Oke. Dan zetten we op links die Woudenberg neer die door dit forum heilig verklaart is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ik zeg; dus sta je op links met iemand die geen voorzet kan geven, en verder eigenlijk ook niets kan, en op rechts iemand die wel iets kan, maar dat sowieso ook al deed. Totaal onnodig om je man extra op het middenveld/aanval in te leveren dus.
Kan, maar die's niet heel veel beter. Jammer genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke. Dan zetten we op links die Woudenberg neer die door dit forum heilig verklaart is.
Ja en je wilde Kazim weer basis omdat hij zo makkelijk scoort Ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke. Dan zetten we op links die Woudenberg neer die door dit forum heilig verklaart is.
Nee, Heerenveen koos ervoor om zo te spelen dat Feyenoord het grote delen van de wedstrijden nooit echt lastig zou krijgen vanavond. Een zwakke, passieve tactiek die niets zegt over het optreden van Feyenoord.. Dat sowieso heel pover was.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Heerenveen dacht, laten we het maar gaan, want wij willen geen Europees spelen en een goeie uitslag hier helpt ons toch niets als we nog naar de Kuip moeten.
Oke. Dan laten we onze topscorer ook buiten de ploeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en je wilde Kazim weer basis omdat hij zo makkelijk scoort Ofzo?
Doe dat briefje maar snel weg Hans want dit slaat nergens op natuurlijk. Kazim? Nelom? Toornstra? Bouhla? Wat een armoe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit nieuwe echec vraagt om een oplossing. Gelukkig voor Gio staat hij er niet alleen voor, want ik heb namelijk met de grootst mogelijke zorgvuldigheid onderstaande 5-3-2 opstelling samengesteld:
--------------------Achahbar--Kazim-------------
------------------------Toornstra--------------------
---------------El Ahmadi---Clasie-----------------
Nelom----------------------------------------Karsdorp
---------Kongolo-Van Beek-Boulahrouz-----------
----------------------Vermeer----------------------------
Bedank me later maar, Gio!
Ja topscorer zegt niet zoveel bij Feyenoord dit seizoen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke. Dan laten we onze topscorer ook buiten de ploeg.
Oh ja? Nou, hoe moeten dan wel gaan spelen, Satecl?!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Doe dat briefje maar snel weg Hans want dit slaat nergens op natuurlijk. Kazim? Nelom? Toornstra? Bouhla? Wat een armoe.
11 doelpuntenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja topscorer zegt niet zoveel bij Feyenoord dit seizoen hoor.
Bedankt voor je constructieve bijdrage, Arjan!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
F'noord word gewoon nooit meer kampioen.
We kunnen beter de club opheffen , gaan ze maar lekker bij Sparta en Excelsior kijken.
Toedeloe stop volgen tot nooit
doei frits.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
We kunnen beter de club opheffen , gaan ze maar lekker bij Sparta en Excelsior kijken.
Jammer, je was een aanwinst voor het topicquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef arjan1112 het volgende:
Een deel van het seizoen kon je hem goed gebruiken maar na PSV had je eigenlijk al met Anass moeten beginnen, maar nee. Waarom zou jequote:
Ach dat wil ik jou gerust vertellen. Al ben ik ook maar 1 van de zovele supporters met een meninkje. Maar bij deze:quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage, Arjan!
Joh wat denk je nou zelf joh? dat dit de tijd is voor experimenten ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach dat wil ik jou gerust vertellen. Al ben ik ook maar 1 van de zovele supporters met een meninkje. Maar bij deze:
-------------------Vermeer--------------------
Wilkshire--vBeek--Kongolo--Woudenberg
------------Clasie------El Ahmadi-----------
Boetius--------Vilhena----------Achabar
---------------------Manu----------------------
Redelijk risicovol, met verrassingen. Maar er moet wat gebeuren. Met het zooitje wat er nu in staat, gaan we het gewoon niet redden. En Immers in de laatste 20 minuten erin gooien om wat roet in het eten te gooien, in de positieve zin van het woord.
- Wilshire deed het vandaag prima, dus gewoon laten staan.
- Nelom is al het hele seizoen slecht, Woudenberg heeft het altijd nog prima gedaan, dus geef hem de kans.
- Boetius is op rechts gewoon veel beter. Geef hem een kans en anders wisselen voor Bilal.
- Vilhena is gebrand om te presteren, ook eindelijk op z'n eigen plek. Toornstra is niks meer, net als Immers in de basis.
- Achahbar hoef ik niet toe te lichten toch? Die moet gewoon basis, anders in de spits.
- Manu is gewoon gebrek aan beter. Maar Kazim kan gewoon ECHT NIET! Het is wachten op Kuyt. Onze verlosser.
Prettige avond verder Lokale_Notabele!
Goede opstelling, maar in plaats van Vilhena zou ik Karsdorp eens proberen. En Manu en Achahbar omwisselen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach dat wil ik jou gerust vertellen. Al ben ik ook maar 1 van de zovele supporters met een meninkje. Maar bij deze:
Redelijk risicovol, met verrassingen. Maar er moet wat gebeuren. Met het zooitje wat er nu in staat, gaan we het gewoon niet redden. En Immers in de laatste 20 minuten erin gooien om wat roet in het eten te gooien, in de positieve zin van het woord.
- Nelom is al het hele seizoen slecht, Woudenberg heeft het altijd nog prima gedaan, dus geef hem de kans.
- Boetius is op rechts gewoon veel beter. Geef hem een kans en anders wisselen voor Bilal.
- Vilhena is gebrand om te presteren, ook eindelijk op z'n eigen plek. Toornstra is niks meer, net als Immers in de basis.
- Achahbar hoef ik niet toe te lichten toch? Die moet gewoon basis, anders in de spits.
- Manu is gewoon gebrek aan beter. Maar Kazim kan gewoon ECHT NIET! Het is wachten op Kuyt. Onze verlosser.
Ik kan zien dat je veel aandacht aan deze post en opstelling besteed hebt, dus ik wil er niet te negatief over doen. Maar de laatste keer dat ik Vilhena en Boetius een goede wedstrijd heb zien spelen zat Koeman nog op de bank met zijn bolle kop!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef satecl het volgende:
[..]
De enige waarheidquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee maar het is allemaal lood om oud ijzer joh. Waar gaat het over.
Dus die domme Nelom laten staan? Nee, die moet lekker gaan vegen in de catacomben of fruit gaan plukken. Maar wat Lokale_Notabele ook zegt, het is allemaal lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Joh wat denk je nou zelf joh? dat dit de tijd is voor experimenten ofzo?
Gio heeft helemaal geen andere keus dan de zelfde 11 aanstaande zondag in te brengen anders wordt het helemaal een fiasco.
Hoogstens wijzigingen in de voorhoede met Manu of ananas, meer zit er niet in,.
Daarom gewoon voorin met Klaasweetalles - Lokale_Notabele - arjan1112 spelen, Dr. Mikey op 10, alles komt goed.quote:
Ik wil niet samen met Arjan in een team spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom gewoon voorin met Klaasweetalles - Lokale_Notabele - arjan1112 spelen, Dr. Mikey op 10, alles komt goed.
ik voetbal niet met mikey, dat is een klootzakquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom gewoon voorin met Klaasweetalles - Lokale_Notabele - arjan1112 spelen, Dr. Mikey op 10, alles komt goed.
Twee plaatsen lager of zo? Had je nu ook play offs gespeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:02 schreef Vasion het volgende:
Denk eens waar we hadden gestaan als Mulder dit seizoen onze eerste keeper was geweest.
Die Van Roon van Heerenveen zei na afloop dat ze aanvankelijk van plan waren druk te zetten op Feyenoord maar dat hun dit niet lukte. En dat ze daarom in de rust hadden afgesproken om op een counter te gokken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk. Je kunt ook stellen dat Heerenveen al vrij snel doorhad dat ze er voetballend niet doorheen zouden komen zonder al teveel risico achterin en zich daardoor terug lieten zakken en voor plan B (de counter) gingen om zodoende in ieder geval de 0 te houden.
Want in het begin van de wedstrijd ging Heerenveen wel degelijk anders van start dan die 70 minuten die volgden. Maar Feyenoord begon ook vrij gretig en ging de duels aan, iets waar het de afgelopen wedstrijden juist aan schortte, dus grote kans dat ze dit van te voren hadden afgesproken.
Zo zwart-wit gedacht ditquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee plaatsen lager of zo? Had je nu ook play offs gespeeld.
Nee ik denk dat Feyenoord met Mulder een plaats of twee lager zou zijn geëindigd. Hooguit. Punt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo zwart-wit gedacht dit
Jij denkt dat er tussendoor geen onrust was gekomen en in de winter al versterkingen waren gehaald als je 6e zou staan met als doelstelling meedoen met kampioesnschap?
* Vasion haalt adem van lange zin
Of we hadden paar punten meer gehaaldquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Feyenoord met Mulder een plaats of twee lager zou zijn geëindigd. Hooguit. Punt.
Daarom heeft Van Geel ook gefaald.. miljoenen door de plee gespoeld voor middelmaat en verzuimd om een fatsoenlijke spits te halen. Die gladjakker heeft een goede babbel en iedereen lijkt het maar voor zoete koek te slikken. Van mij mag hij weg..tijd voor een grote schoonmaakquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vermeer 1 miljoen
die turk 3.5 miljoen
toonstra 2.5 miljoen
bij elkaar 7 miljoen weggegooid geld die beter gebruikt had kunnen worden voor een goede spits.
En Feyenoord heeft nooit geld
Stonden we niet met z'n allen te juichen toen Toornstra, Vermeer en in mindere mate Bilal kwamen? En was dat enthousiasme in de winterstop niet alleen maar gegroeid? Beetje flauw om Van Geel dan afrekenen op het feit dat deze aankopen enigszins tegenvallen na de winterstop.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom heeft Van Geel ook gefaald.. miljoenen door de plee gespoeld voor middelmaat en verzuimd om een fatsoenlijke spits te halen. Die gladjakker heeft een goede babbel en iedereen lijkt het maar voor zoete koek te slikken. Van mij mag hij weg..tijd voor een grote schoonmaak
ik heb niet gejuichdquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stonden we niet met z'n allen te juichen toen Toornstra, Vermeer en in mindere mate Bilal kwamen? En was dat enthousiasme in de winterstop niet alleen maar gegroeid? Beetje flauw om Van Geel dan afrekenen op het feit dat deze aankopen enigszins tegenvallen na de winterstop.
Dat er een scorende spits had moeten komen klopt, maar Van Geel gokte op een paar paarden en die kwamen om verschillende redenen allemaal niet.
Toornstra scoorde in 2013/2014 als middenvelder van een stroef draaiend Utrecht 15 doelpunten - 12 in de competitie en 3 in de beker - en speelde dat seizoen ook vrij veel goede wedstrijden. Als je De Eredivisie destijds had gevolgd, moet je dat wel opgevallen zijn en in principe is hij ook goed genoeg voor een club als Feyenoord.. De aankoop en het enthousiasme van veel supporters was op zich niet zo gek, al zal hij nooit een geweldenaar worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornsta was me nooit opgevallen., Ik heb altijd gelijk, spelers die mij nooit opvallen mislukken bij Feyenoord,
HMF aanvoerderquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
En de drie seizoenen daarvoor was het een redelijk betrouwbare doelman met geweldige reflexen die met Ajax 3 kampioenschappen heeft behaald. Iedereen was het er in ieder geval over eens dat Mulder uit de goal moest. Vermeer was op dat moment de best haalbare keeper denk ik. Zeker voor dat bedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb niet gejuichd
vermeer vond ik vreemd, blunderde afgelopen jaar wekelijks bij ajax totdat frank de boer hem eruit pleurde, waarom ga je een keeper halen die zovaak de fout inging bij ajax?
Ik weet niet of jij het lijstje hebt gezien met welke spelers van geen allemaal heeft gehaald in zijn periode een hoop spelers gewoon middelmaat niet het niveau Feyenoord. Dus daar reken ik van geel zeker op afquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de drie seizoenen daarvoor was het een redelijk betrouwbare doelman met geweldige reflexen die met Ajax 3 kampioenschappen heeft behaald. Iedereen was het er in ieder geval over eens dat Mulder uit de goal moest. Vermeer was op dat moment de best haalbare keeper denk ik. Zeker voor dat bedrag.
Ik wil trouwens niet zeggen dat Van Geel heilig is maar om het falen van het seizoen op hem af te schuiven is zwaar overdreven. We hebben met hetzelfde materiaal dit seizoen een redelijk grote fase geweldig gespeeld.
Dat waren voornamelijk transfervrije spelers, omdat we geen geld hadden. Daar zaten ook een aantal voltreffers tussen, zeker niet dramatisch al met al.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:10 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het lijstje hebt gezien met welke spelers van geen allemaal heeft gehaald in zijn periode een hoop spelers gewoon middelmaat niet het niveau Feyenoord. Dus daar reken ik van geel zeker op af
Wat dacht je van Janmaat? Echt een geweldige aankoop. En Vormer is dan wel geen topper gebleken, maar is gratis gekomen en voor een paar ton verkocht, was in de tussentijd een nuttige kracht. Toornstra, El Ahmadi en Vermeer goede aankopen. Wijnaldum en Fer gezien de omstandigheden (waar Van Geel niet verantwoordelijk voor was) voor een goede prijs verkocht. Aardig gedaan met verlengingen, met als hoogtepunt Clasie afgelopen zomer. Vergelijk dat ens met Beenhakkert.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk transfervrije spelers, omdat we geen geld hadden. Daar zaten ook een aantal voltreffers tussen, zeker niet dramatisch al met al.
Juist door mensen die denken zoals jij komt Feyenoord nooit een stap verder.. de propaganda uit het Maasgebouw wordt veel te makkelijk geslikt. Een beetje kritische houding jegens die gladjanus Van Geel is wel op zijn plaats.. kijk eens wat interviews met hem terug en probeer dan eens kritisch te luisteren.. dan merk je dat hij lult als een politicus..altijd dingen veel positiever voorschotelen dan ze zijn..totaal geen zelfreflectie of zelfkritiek..echt de ballen verstand ook van voetbal als je het mij vraagt. Die kerel denkt als een kruidenier, daarom haalt hij telkens van die gratis of goedkope kneuzen, en presenteert het vervolgens of de selectie er sterker van wordt. We moeten iemand hebben die verstand heeft van voetbal..die zorgt voor een fatsoenlijke scouting..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:11 schreef Elan het volgende:
Ik vind overall ook dat V Geel het prima doet.
Bilal is en was een gok maar voor het zelfde geld rendeerde zo'n jongen nu als de nieuwe Depay bij PSV en dan liep iedereen weer te janken dat Martin hem eigenlijk had moeten halen toen hij nog te betalen was.
Hij moet alleen stoppen met dat halen van zogenaamd ervaren spelers want die voegen geen reet toe.
Maasgebouw propaganda.. niveau in het topic is nog minder dan de pot tegen Heerenveen..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Juist door mensen die denken zoals jij komt Feyenoord nooit een stap verder.. de propaganda uit het Maasgebouw wordt veel te makkelijk geslikt. Een beetje kritische houding jegens die gladjanus Van Geel is wel op zijn plaats.. kijk eens wat interviews met hem terug en probeer dan eens kritisch te luisteren.. dan merk je dat hij lult als een politicus..altijd dingen veel positiever voorschotelen dan ze zijn..totaal geen zelfreflectie of zelfkritiek..echt de ballen verstand ook van voetbal als je het mij vraagt. Die kerel denkt als een kruidenier, daarom haalt hij telkens van die gratis of goedkope kneuzen, en presenteert het vervolgens of de selectie er sterker van wordt. We moeten iemand hebben die verstand heeft van voetbal..die zorgt voor een fatsoenlijke scouting..
Zijn genoeg kritiekpunten maar ga nu even terug naar 22 januari 2011 toen we thuis verloren van De Graafschap, fucking Beukering én Cabral én Bruins in de basis, degradatiezorgen alom een financieel uiterst onzekere toekomst..... dan zou je toch tekenen voor de afgelopen 3 seizoenen ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Juist door mensen die denken zoals jij komt Feyenoord nooit een stap verder.. de propaganda uit het Maasgebouw wordt veel te makkelijk geslikt. Een beetje kritische houding jegens die gladjanus Van Geel is wel op zijn plaats.. kijk eens wat interviews met hem terug en probeer dan eens kritisch te luisteren.. dan merk je dat hij lult als een politicus..altijd dingen veel positiever voorschotelen dan ze zijn..totaal geen zelfreflectie of zelfkritiek..echt de ballen verstand ook van voetbal als je het mij vraagt. Die kerel denkt als een kruidenier, daarom haalt hij telkens van die gratis of goedkope kneuzen, en presenteert het vervolgens of de selectie er sterker van wordt. We moeten iemand hebben die verstand heeft van voetbal..die zorgt voor een fatsoenlijke scouting..
Ken je dat gezegde over de beste stuurlui?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En wat Van Geel ook goed kan is zich in allerlei bochten wringen als een politicus.. Vorig jaar moest Feyenoord per se een ervaren trainer hebben.. zon grote club als Feyenoord kon je niet overlaten aan een onervaren trainer. En verdomd, een jaar later stelt hij een trainer aan zonder ervaring. De redenen die hij noemt zijn vaag, ik kan me het niet eens herinneren. Gio komt goed over in de media en presenteert Feyenoord goed..daarom is hij verkozen boven Van Gastel. Dat is een goede voetbalinhoudelijke argumentatie Van Geel.. not. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het wel lekker goedkoop vindt om verder te gaan met Gio en Van Gastel.
Wij hebben een begroting van 50 miljoen.. er zijn clubs met een lagere begroting die het lukt om goede spelers te scouten die ze nog kunnen betalen ook. Dat zou dus bij Feyenoord ook moeten kunnen.. maar het gebeurt nooit. Echt, ik lees telkens alleen maar papagaaien hierquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De kans dat een speler weinig toevoegt is gewoon een stuk groter als je veel minder te besteden hebt. Schulden wegwerken is een ondankbare taak, maar het moest nu eenmaal gebeuren.
Deels heb je hier wel gelijk in hoor. Het is inderdaad een enorme gladjanus met z'n praatjes. Maar echt ontevreden over z'n aankoopbeleid kan ik niet zijn en dat oordeel heb ik zelf gevormd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maar misschien was Van Geel toen de juiste man voor Feyenoord, en is hij dat nu niet meer. Financieel heeft hij het goed gedaan maar het voetbalinhoudelijke gedeelte kan je beter aan een ander overlaten is mijn indruk.. de meeste spelers die hij haalt kunnen jij en ik ook nog wel scouten op Foxquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn genoeg kritiekpunten maar ga nu even terug naar 22 januari 2011 toen we thuis verloren van De Graafschap, fucking Beukering én Cabral én Bruins in de basis, degradatiezorgen alom een financieel uiterst onzekere toekomst..... dan zou je toch tekenen voor de afgelopen 3 seizoenen ?
Kortom vergeleken met de tyfuszooi die er zat met Beenhakker zijn er onder V Geel grote stappen gemaakt terwijl alle schulden weggesaneerd zijn.
Daar verdiend die man tenminste een dikke veer voor in zijn reet.
Denk dat velen toen getekend zouden hebben voor de situatie zoals hij nu is.
Dit ben ik met je eens, V Geel is nooit een succes geweest met zijn aankopen en de scouting, waarvoor hij ook verantwoordelijk is komt ook nooit iets goeds vandaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maar misschien was Van Geel toen de juiste man voor Feyenoord, en is hij dat nu niet meer.
De prioriteit was een spits en dan komt hij met Kazim.. de prioriteit was zeker niet een rechtsbuiten en dan haalt hij een speler voor 2,5 miljoen die zich nog amper heeft bewezen. Ergens klopt hier iets niet, dacht ik vorig jaar al.. en dat is ook gebleken. Alleen de aankopen van Vermeer en Toornstra juichte ik echt toe.. de rest nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deels heb je hier wel gelijk in hoor. Het is inderdaad een enorme gladjanus met z'n praatjes. Maar echt ontevreden over z'n aankoopbeleid kan ik niet zijn en dat oordeel heb ik zelf gevormd.
Het is ook nog zeker niet zo dat we alle eredivisietoppers zo weg kunnen plukken, dus de spelers die vorige zomer gehaald zijn waren ook gokjes. Zoals al gezegd is kan zo'n Bilal ook zomaar een seizoen de sterren van de hemel spelen bij Heerenveen en dan is ie onhaalbaar.
De deals van Fer en Wijnaldum waren ook meteen zijn hoogtepunt denk ik.. al vind ik dat hij het vorig jaar ook goed heeft gedaan qua verkopen. Er werd veel geklaagd over de relatief lage transfersommen.. maar ja, Feyenoord vangt zelden de hoofdprijs. Als je op transfermarkt.nl kijkt zie je dat de verkopen van vorig jaar bijna allemaal in de top 10 staan van hoogste transfersommen die we gebeurd hebben. Dat heeft hij dus niet slecht gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar wel respect voor wat hij heeft neergezet te beginnen met de verkoop van Fer en Wijnaldum toen hij amper aangetreden was.
En dan niet op basis van een goed beeld van de markt of gedegen scouting, maar omdat een oud-speler hem aanbeveelt. Zodoende kan het dus zijn dat een beperkte speler die feitelijk geen spits is, de spitspositie bij Feyenoord moet invullen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:46 schreef Pleun2011 het volgende:
De prioriteit was een spits en dan komt hij met Kazim..
Inschattingsfout, maar je kunt niet altijd de juiste beslissing nemen,quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De prioriteit was een spits en dan komt hij met Kazim.. de prioriteit was zeker niet een rechtsbuiten en dan haalt hij een speler voor 2,5 miljoen die zich nog amper heeft bewezen. Ergens klopt hier iets niet, dacht ik vorig jaar al.. en dat is ook gebleken. Alleen de aankopen van Vermeer en Toornstra juichte ik echt toe.. de rest niet
Precies.. en als een rasechte politicus brengt hij het dan zo dat het voor Feyenoord sportief gezien nog goed is ook..echt ongelofelijk. Hij was gewoon domweg aan het gokken..met Guidetti en Pelle ging het goed, dus dan moet het met deze gratis kneus ook wel kunnen lukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan niet op basis van een goed beeld van de markt of gedegen scouting, maar omdat een oud-speler hem aanbeveelt. Zodoende kan het dus zijn dat een beperkte speler die feitelijk geen spits is, de spitspositie bij Feyenoord moet invullen.
Misschien is het inderdaad beter als er een nieuwe TD komt. Maar wie in godsnaam? Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in dat Gudde een fantastische TD gaat aantrekken, dus of een nieuwe het zoveel beter zal doen is ook maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De deals van Fer en Wijnaldum waren ook meteen zijn hoogtepunt denk ik.. al vind ik dat hij het vorig jaar ook goed heeft gedaan qua verkopen. Er werd veel geklaagd over de relatief lage transfersommen.. maar ja, Feyenoord vangt zelden de hoofdprijs. Als je op transfermarkt.nl kijkt zie je dat de verkopen van vorig jaar bijna allemaal in de top 10 staan van hoogste transfersommen die we gebeurd hebben. Dat heeft hij dus niet slecht gedaan.
Maar wat wel typerend is voor Van Geel en daar hoor ik ook niemand over: hij maakte handig gebruik van de interesse van Vitesse om een paar ton loonsverhoging te krijgen. Gaat er dan geen belletje rinkelen? Feyenoord was nog niet uit de rode cijfers maar dat weerhield hem niet om zijn zakken nog wat meer te vullen
Te lang vasthouden aan de opties Dost en Zapata vond ik ook niet slim, al is het wel weer pech dat het in beide gevallen op het laatste moment afketste.. maar hij had het het hele jaar over zijn schaduwlijstje voor het geval Pelle zou vertrekken. Waar was die lijst dan? Niks van gemerktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inschattingsfout, maar je kunt niet altijd de juiste beslissing nemen,
Toen hem werd voorgelegd dat Kazim 20 goaltjes had gemaakt in 203 wedstrijden zei hij ook dat dat geen enkel probleem was, aangezien Pellé ook geen indrukwekkende statistieken had voor zijn Feyenoord-periode.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies.. en als een rasechte politicus brengt hij het dan zo dat het voor Feyenoord sportief gezien nog goed is ook..echt ongelofelijk. Hij was gewoon domweg aan het gokken..met Guidetti en Pelle ging het goed, dus dan moet het met deze gratis kneus ook wel kunnen lukken
Ik ook niet.. maar moet dan dan een reden zijn om Van Geel er voor het leven te laten zitten? We hebben ook een RvC geloof ik.. zouden die wel eens wat anders doen dan golfen en bitterballen naar binnen werken? Het is te hopen van wel..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad beter als er een nieuwe TD komt. Maar wie in godsnaam? Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
Ik vind het ook onverantwoord.. en als hij een gok neemt met Kazim dan denk ik.. zeg dan gewoon eerlijk dat het een gok is en maak het niet mooier dan het is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toen hem werd voorgelegd dat Kazim 20 goaltjes had gemaakt in 203 wedstrijden zei hij ook dat dat geen enkel probleem was, aangezien Pellé ook geen indrukwekkende statistieken had voor zijn Feyenoord-periode.
Hij kende overduidelijk de speler Kazim niet voldoende toen hij hem als spits binnenhaalde en heeft domweg gegokt, terwijl een fatsoenlijke spits broodnodig was.
Een totaal onverantwoorde manier van beleid voeren.
Hij is er een 'meester' in om alles heel interessant te verpakken en vooral om zijn eigen falen te maskeren, maar ik geloof niet dat je vanaf nu nog stappen gaat maken in sportief opzicht met Van Geel als directeur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het ook onverantwoord.. en als hij een gok neemt met Kazim dan denk ik.. zeg dan gewoon eerlijk dat het een gok is en maak het niet mooier dan het is.
Als je een directeur hebt als Van Geel die afhankelijk is van wat er aan komt waaien en blijkbaar een vrij matige scouting kom je niet verder, neequote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij is er een 'meester' in om alles heel interessant te verpakken en vooral om zijn eigen falen te maskeren, maar ik geloof niet dat je vanaf nu nog stappen gaat maken in sportief opzicht met Van Geel als directeur.
Voorlopig maken we geen stappen nee.. er zit qua jeugd weinig boeiends aan te komen op korte termijn, geen Europees voetbal dus geen extra inkomsten.. vrees dat we blijven steken waar we nu zitten..en dan ook nog het vooruitzicht van weer een seizoen met die kneuzen Kazim, Immers en Nelom.. en nog een handvol koekenbakkers.. maar goed we zullen zien wat de zomer ons brengt. Kuyt is wel een speler aan wie de jongeren zich op kunnen trekken.. een boegbeeld als Pelle misten we dit seizoenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij is er een 'meester' in om alles heel interessant te verpakken en vooral om zijn eigen falen te maskeren, maar ik geloof niet dat je vanaf nu nog stappen gaat maken in sportief opzicht met Van Geel als directeur.
Ik zal er maar een quoten, al had ik ook wel 10+ posts kunnen quoten. Je zal wel vinden dat ik de maasgebouwpropaganda te veel slik of te veel papagaai, maar wmb doet Van Geel het gewoon goed. Ook dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De prioriteit was een spits en dan komt hij met Kazim.. de prioriteit was zeker niet een rechtsbuiten en dan haalt hij een speler voor 2,5 miljoen die zich nog amper heeft bewezen. Ergens klopt hier iets niet, dacht ik vorig jaar al.. en dat is ook gebleken. Alleen de aankopen van Vermeer en Toornstra juichte ik echt toe.. de rest niet
Qua positiespel was het gisteren ook weer om te janken. Ahmadi en Clasie hadden volgens mij de instructie om dicht op de eigen verdediging te spelen, waarschijnlijk met het doel om Heerenveen wat meer uit de tent te lokken. Dat lukte voor geen meter en dan gaan ze maar lange ballen naar Kazim geven... Het is altijd zo verschrikkelijk makkelijk te doorzien, nooit gebeurt er eens iets verrassends,quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de bezetting voor de goal bij voorzetten vaak ook wel ondermaats is.
Zowel El Ahmadi als Clasie hebben allebei niet de drang om naar voren te gaan. Met die twee scoor je gewoon niet veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Qua positiespel was het gisteren ook weer om te janken. Ahmadi en Clasie hadden volgens mij de instructie om dicht op de eigen verdediging te spelen, waarschijnlijk met het doel om Heerenveen wat meer uit de tent te lokken. Dat lukte voor geen meter en dan gaan ze maar lange ballen naar Kazim geven... Het is altijd zo verschrikkelijk makkelijk te doorzien, nooit gebeurt er eens iets verrassends,
Het ontbreekt hen daarnaast ook aan scorend vermogen. Ook als ze die drang wel zouden hebben, zouden ze maar zelden tot scoren komen. Het zou er misschien net iets minder zeldzaam van worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Zowel El Ahmadi als Clasie hebben allebei niet de drang om naar voren te gaan. Met die twee scoor je gewoon niet veel.
Gio zal volgend seizoen toch zeker niet met Kazim in de basiself willen starten..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgend seizoen moet je serieus Kuyt gewoon in de spits zetten. Geen gelul over hem gebruiken als rechtsbuiten. Met Kuyt in de spits zullen ook de buitenspelers opleven. Als je Kazim in de spits zet en dan Kuyt rechtsbuiten ga je weer een kansloos seizoen in.
Op zich wel eens met je betoog m.b.t. de spelersgroep, maar ook hier bespeur ik weer de neiging tot te snelle tevredenheid.. het is iets te positief allemaal. Met een kritiekloze houding kom je als topclub nooit verder. Een voorbeeld: je kan zeggen dat het positief is hoe Manu zich heeft ontwikkeld. Maar als je iets kritischer kijkt dan zie je een speler die tekort komt voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven. Of je moet als club eens eerlijk zijn en stoppen met het woord 'kampioenschap' in de mond te nemen. Als de verwachtingen lager zijn en je accepteert dat een 4e plek normaal is, zal er ook minder kritiek komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zal er maar een quoten, al had ik ook wel 10+ posts kunnen quoten. Je zal wel vinden dat ik de maasgebouwpropaganda te veel slik of te veel papagaai, maar wmb doet Van Geel het gewoon goed. Ook dit seizoen.
[...]
Ik kan me geen betere TD herinneren of indenken, theoretisch wel, maar uit het verleden of qua suggesties, nee. Laat Van Geel maar lekker zitten. Heeft al jaren zonder middelen een redelijk tot goed elftal neergezet, en krijgt nu langzaamaan eens wat meer financiele mogelijkheden. Ik ben wel benieuwd wat hij komende zomer doet. Voorlopig Achahbar verlengd, en Kuyt en Kazim vastgelegd, ben ik niet ontevreden mee, al hoop ik dat Kazim dan wel als breekijzer mag fungeren komend seizoen
precies iets meer lengte in zijn spelquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef viagraap het volgende:
Clasie had vorig seizoen meer diepgang naar mijn idee.
Zeker. Komt door opdracht Rutten; middenveld de baas zijn, Immers speelt daardoor wat meer naar achter vanaf 10, Clasie en Ahmadi ook, Toornstra sluit bij middenveld aan vaak (als hij vanaf rechtsvoor komt) zodat je middenveld zeer compact staat. Daarom wou Rutten Ahmadi ook, dat is zijn spelletje, korte passes, kleine ruimtes.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef viagraap het volgende:
Clasie had vorig seizoen meer diepgang naar mijn idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |