Ja dat dacht ik ook maar hij is toch wel langzaam nu. Misschien wat minder vaak gebruiken dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 09:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Op mijn 5s werkt iOS 9 prima. Ik gebruik 'm niet zo vaak (en ook niet als telefoon) maar ik denk dat dat geen probleem moet worden.
Sowieso is 't op de 6 na het recentste vlaggenschip van Apple dus traag moet 'ie niet worden
Dit is wellicht interessant, De iPad 4 gebruikt: Wi-Fi 802.11a/b/g/n (802.11n 2,4 GHz en 5 GHz)quote:
5s heeft gewoon 5GHz ondersteuning. De 5 ook.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:51 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Dit is wellicht interessant, De iPad 4 gebruikt: Wi-Fi 802.11a/b/g/n (802.11n 2,4 GHz en 5 GHz)
En de iPhone 5S:802.11a/b/g/n wifi dus zonder 5GHz ondersteuning.
Ik haal dit letterlijk van de Nederlandse Apple website af.
Dus als je geen Dual band modem/router hebt, en je verbind een apparaat op 5GHz, Dan kan je iPhone 5s niet verbinden met het Wi-Fi.
Excuses heb het even aangepast. raar dat het bij de 5S moet vermeld staat en bij de iPhone 5 wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
5s heeft gewoon 5GHz ondersteuning. De 5 ook.
Ik heb dit ook op de iPhone 6. Lijkt een probleem van de laatste update te zijn. Gewoon snel effe de wifi inschakelen werkt gewoon niet. Meestal duurt het zo lang dat ik er ook niet op kan wachten. Uiteindelijk doet hij het wel, maar dan is datgene waar ik het voor nodig had al niet meer relevant.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nu nog het WiFi probleem en ik ben happy. WiFi knalt er nog steeds gewoon om de zoveel tijd uit.
Ik heb dit ook op de iPhone 6 sinds de laatste update. Soms connect wifi gewoon niet. Snel effe wifi aanzetten voor een spelletje is er niet bij. Lijkt een ding te zijn van de software. Verschil tussen 5 en 2,4 GHz is er niet. En het werkt op twee verschillende routers niet, plus de Ziggo-hotspot op verschillende plekken. Ligt dus echt aan het toestel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nu nog het WiFi probleem en ik ben happy. WiFi knalt er nog steeds gewoon om de zoveel tijd uit.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb dit ook op de iPhone 6 sinds de laatste update. Soms connect wifi gewoon niet. Snel effe wifi aanzetten voor een spelletje is er niet bij. Lijkt een ding te zijn van de software. Verschil tussen 5 en 2,4 GHz is er niet. En het werkt op twee verschillende routers niet, plus de Ziggo-hotspot op verschillende plekken. Ligt dus echt aan het toestel.
Andere apparaten (Android, Blackberry, Windows Phone, laptops) hebben dit probleem niet. Ik heb hier helaas geen andere iOS apparaten.
Betere camera, force touch en 2 GB RAM.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:12 schreef ik.ben.hier het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de Iphone 6s, flinke veranderingen zijn niet te verwachten toch?
Ik heb dit ook ineens, maar dan met name op de laptop... Super irritant. Met name op fok ook en in safariquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:06 schreef kree het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak hier last van
[ afbeelding ]
Met 8.4 maar het was daarvoor ook al.
Zijn er echt mensen die Whatsapp geluid laten produceren bij elk bericht?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop dat WhatsApp binnenkort custom tonen gaat ondersteunen.
Hier ook. Altijd op stil, zeker op het werk. Mocht ik in de tuin zitten zet ik het zachte pingeltje aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die Whatsapp geluid laten produceren bij elk bericht?Dan zou ik echt gek worden met die honderden berichten per dag.
2 GB ram lijkt mij het zeker waard: Safari tabbladen en apps zullen minder vaak refreshen. Ik denk dat de iPhone 6S hiermee qua prestaties relatief gezien erg lang mee zal kunnen gaan. Langer dan de iPhone 6.quote:
Thanks voor je adviesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
2 GB ram lijkt mij het zeker waard: Safari tabbladen en apps zullen minder vaak refreshen. Ik denk dat de iPhone 6S hiermee qua prestaties relatief gezien erg lang mee zal kunnen gaan. Langer dan de iPhone 6.
Ik twijfel zelf nog. Mijn 4 valt uit elkaar en om nog 3 maanden te wachten (minimaal) is ook zo..quote:
Het is maar welke bron je gebruikt en hoe je er naar kijkt. Dit is namelijk ook waar:quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Android heeft het grootste marktaandeel in de smartphone markt. Apple "maar" 20%
Dat is slecht nieuws voor Apple? Is het dat echt?
Waar gaat het om? Winst maken!
Van alle winst die er in deze markt gemaakt wordt is apple verantwoordelijk voor 92% van de winst.
http://www.9to5mac.com/2015/07/13/apple-smartphone-profit-share
Dat zijn 2 verschillende dingen, de toestellen zelf en de apps die verkocht worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is maar welke bron je gebruikt en hoe je er naar kijkt. Dit is namelijk ook waar:
'In terms of revenue, even though iOS remains the undisputed king of app stores, the combined global revenue of Android stores surpassed the iOS revenue for the first time in 2014.'
http://www.pymnts.com/new(...)an-ios/#.VajrOuK36Uk
Maar het probleem met (zo goed als) alle third-party wekker-apps is toch dat ze door Apple's restricties niet goed werken? Tenminste als je iPhone op stil staat. Of is dat al opgelost?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef moemoe het volgende:
http://www.iculture.nl/wa(...)derland-beschikbaar/
http://www.apparata.nl/ni(...)ij-de-wakie-app-9116
Mensen uit hun bed bellen.
Iemand al geprobeerd?
haha, de naam van de schrijver van dat artikel op iculture is wel toepasselijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef moemoe het volgende:
http://www.iculture.nl/wa(...)derland-beschikbaar/
Mensen uit hun bed bellen.
Iemand al geprobeerd?
En (waarschijnlijk) een verdubbeling van de snelheid, zoals Apple altijd met het tussenmodel doet. De nieuwe iPhone zal worden wat de iPhone 6 had moeten zijn: nog meer verfijning in hetzelfde design. En die 2GB RAM geeft de 6+ hopelijk dezelfde multitasking features als de iPad Air 2 krijgt in iOS 9. Ik verwacht alleen niet dat ze wat met de schermresolutie doen, ook al begint die toch een beetje achter te lopen op de concurrentie.quote:
Twee dagen haal ik idd ook makkelijk met mailen, bellen af en toe een berichtje sturen en wat internetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zoals ik in de SC ook zei, ik doe gerust twee dagen met een lading. Maar ik zit dan ook niet de hele dag met mijn telefoon te spelen. En ik gebruik wifi waar mogelijk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
haha, de naam van de schrijver van dat artikel op iculture is wel toepasselijk
Hahahaquote:
Ik zag deze opmerking ergens eerder voorbij komen. Eens terug zoeken als ik tijd hebquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar het probleem met (zo goed als) alle third-party wekker-apps is toch dat ze door Apple's restricties niet goed werken? Tenminste als je iPhone op stil staat. Of is dat al opgelost?
Wifi verbruikt aanzienlijk minder dan mobiel dataverkeer, vrij logisch ook als je naar het verschil in afstand kijkt.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Twee dagen haal ik idd ook makkelijk met mailen, bellen af en toe een berichtje sturen en wat internetten.
Vanwaar zoveel mogelijk wifi gebruiken?
(Gebruik ik vrijwel nooit, dacht dat dat ook meer batterij kost).
Om eerlijk te zijn maakt het hier ogenschijnlijk weinig uit.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wifi verbruikt aanzienlijk minder dan mobiel dataverkeer, vrij logisch ook als je naar het verschil in afstand kijkt.
Het maakt wel uit hoe dicht je bij een zendmast woont, misschien heb je daar geluk.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakt het hier ogenschijnlijk weinig uit.
Als ik op mijn werk rondloop zal mijn telefoon steeds weer contact met een nieuw wifi access point moeten maken (terwijl hij -neem ik aan- gewoon verbonden blijft met dezelfde mast van KPN) en op weg naar mijn werk zal het zoeken naar zo'n punt -vanwege het beperkte bereik- helemaal een top job worden.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wifi verbruikt aanzienlijk minder dan mobiel dataverkeer, vrij logisch ook als je naar het verschil in afstand kijkt.
Wat geeft je het idee dat switchen van accesspoint je accu leegtrekt? Maar goed, Dan maar even wat getallen erbij voor de duidelijkheid. Mobiel data zendt met maximaal 2 Watt en WiFi met maximaal 100 mW. Ik denk dat je nu wel een voorstelling kan maken wat meer verbruikt.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk rondloop zal mijn telefoon steeds weer contact met een nieuw wifi access point moeten maken (terwijl hij -neem ik aan- gewoon verbonden blijft met dezelfde mast van KPN) en op weg naar mijn werk zal het zoeken naar zo'n punt -vanwege het beperkte bereik- helemaal een top job worden.
Ik ben vooralsnog niet overtuigd
Heb je al geprobeerd om de apps opnieuw te installeren?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
Weten jullie waarom bij mijn Iphone 5s mijn facebook- en ING app niet willen laden, ik zie enkel wanneer ik de betreffende app aanklik dat hij probeert op te starten gedurende 1 sec maar daarna weer terugkeert naar het hoofdscherm.
Ik zou het op één van de volgende manieren doen:quote:Op maandag 20 juli 2015 18:41 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap echt niet hoe ik videos van een iPhone 4 met iOS 7 OF PC/Mac kan verplaatsten naar iPhone 6/Photostream.... ik ben al echt een halfuur bezig.
iCloud fotosynchronisatie is een feature van iOS 8. En die versie ondersteunt de iPhone 4 niet meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:04 schreef J.Appleseed het volgende:
2. Je kunt ook gewoon op de iPhone 4 iCloud fotosynchronisatie aanzetten, waarna die (als het goed is) je hele fotobibliotheek uploadt naar iCloud, inclusief het filmpje. Dat komt uiteindelijk vanzelf op de iPhone 6 terecht.
Ah, dan blijft er dus optie 1 over. En dan laat je je Mac de video synchroniseren via iTunes of iCloud.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
iCloud fotosynchronisatie is een feature van iOS 8. En die versie ondersteunt de iPhone 4 niet meer
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kan ik ook foto's groeperen per app?
Je kan in WA in elk geval aangeven dat ze niet in je fotorol moeten komen. Dat kan je helpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kan ik ook foto's groeperen per app? Zal even de situatie schetsen, alle foto's worden op een grote hoop gegooid en als iemand een foto stuurt via whatsapp bijvoorbeeld en ik heb daar ook een eigen foto van, dan weet ik op een gegeven moment niet meer welke foto ik nu ontvangen heb of zelf gemaakt heb, erg vervelend.. Gaat om een 4S met 8.0.3.
In iOS 9 krijg je wel een aparte fotorol voor screenshots en selfies maar is de fotorol voor camera foto's nog steeds weg geloof ik. Dat snap ik echt niet, super irritant.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Sorry, ander antwoord kan ik er niet van maken. Misschien dat ze in iOS 9 bezig zijn met iets leuks? Geen idee eigenlijk
Was er al bang voor, dank je wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Sorry, ander antwoord kan ik er niet van maken. Misschien dat ze in iOS 9 bezig zijn met iets leuks? Geen idee eigenlijk
Dan ga ik dat doen, anders wordt ik helemaal gekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan in WA in elk geval aangeven dat ze niet in je fotorol moeten komen. Dat kan je helpen.
Bedankt voor je hulp, maar ik kan 'm dan niet op Instagram zetten. Af en toe vind ik iOS best triest als het gaat om mediaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, dan blijft er dus optie 1 over. En dan laat je je Mac de video synchroniseren via iTunes of iCloud.
Hoezo kun je hem dan niet op Instagram zetten? Dat moet gewoon kunnen lijkt mij, hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je hulp, maar ik kan 'm dan niet op Instagram zetten. Af en toe vind ik iOS best triest als het gaat om media
Omdat hij er dan niet staan in de app foto's maar bij videos. Alle apps halen hun media uit foto's, en niet uit videos.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo kun je hem dan niet op Instagram zetten? Dat moet gewoon kunnen lijkt mij, hoor.
Maar als je de video in je Foto's app zet (op de Mac) komt 'ie wel gewoon onder Foto's in je iPhone 6 te staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat hij er dan niet staan in de app foto's maar bij videos. Alle apps halen hun media uit foto's, en niet uit videos.
Dat schoot voor geen meter op in ieder geval. Dropbox dus. Jammer dat de app om de fleet crasht bij mij. Maar het is sowieso mijn dag niet vandaag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar als je de video in je Foto's app zet (op de Mac) komt 'ie wel gewoon onder Foto's in je iPhone 6 te staan.
Erg vervelend, zelf doe ik helemaal niets met iTunes. Gebruik een ander programma om muziek op de iPhone te zetten, die maakt zelf een database aan en doet net alsof iTunes dat gedaan heeft, zal straks even kijken voor de naam van het programma mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:25 schreef Mss het volgende:
Ik krijg dus echt geen muziek meer mijn iphone op. Ik laad muziek in de muziekbibliotheek en ik geef aan dat ik deze wil importeren naar mijn iphone. Daar verschijnt vervolgens niks. Ik heb het al op meerdere computers geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat. Uiteindelijk mijn iphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en reservekopie teruggezet. Dit levert ook niks op, nu heb ik alleen helemaal geen muziek meer op mijn iphone.
Iemand enig idee wat dit is of wat ik hier mee kan doen?
-iPhone in iTunes openenquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:25 schreef Mss het volgende:
Ik krijg dus echt geen muziek meer mijn iphone op. Ik laad muziek in de muziekbibliotheek en ik geef aan dat ik deze wil importeren naar mijn iphone. Daar verschijnt vervolgens niks. Ik heb het al op meerdere computers geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat. Uiteindelijk mijn iphone teruggezet naar fabrieksinstellingen en reservekopie teruggezet. Dit levert ook niks op, nu heb ik alleen helemaal geen muziek meer op mijn iphone.
Iemand enig idee wat dit is of wat ik hier mee kan doen?
Bij mij werkt de App Store zonder problemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:53 schreef mrPanerai het volgende:
Sinds kort lijkt de appstore vast te lopen, ik kan dan geen apps meer downloaden, enige wat helpt is de telefoon volledig uit- en aanzetten en dan gaan ze weer als van oudsher.
Nog iemand dit ervaren?
Ja, hier. Gisteren, dan. Er scheen een wereldwijd probleem te zijn. Maar waarom de één nou wel problemen had en de ander niet, is mij een raadselquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:53 schreef mrPanerai het volgende:
Sinds kort lijkt de appstore vast te lopen, ik kan dan geen apps meer downloaden, enige wat helpt is de telefoon volledig uit- en aanzetten en dan gaan ze weer als van oudsher.
Nog iemand dit ervaren?
Dat is exact wat ik gedaan heb en wat ik al de hele tijd doe. Ik probeer het ook te doen via 'toevoegen aan iphone' maar er verschijnt gewoon geen muziek op mijn iPhone. Geen idee hoe dit komt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-iPhone in iTunes openen
-mapje muziek selecteren (eventueel checken of album en artiest echt goed ingevuld zijn en of er geen playlist in zit, want die begint gewoon te spelen) in windows.
-slepen naar iTunes en bij de iPhone houden, je ziet dan als het goed is een plusje.
-loslaten.
Graag, want ik heb nu dus totaal geen muziek op mijn iPhone en dat is echt kut.quote:Op woensdag 22 juli 2015 06:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Erg vervelend, zelf doe ik helemaal niets met iTunes. Gebruik een ander programma om muziek op de iPhone te zetten, die maakt zelf een database aan en doet net alsof iTunes dat gedaan heeft, zal straks even kijken voor de naam van het programma mocht je interesse hebben.
Gamen gaat 'ie (marginaal) beter kunnen vanwege de lagere resolutie (gaat gepaard met een kleiner scherm) en de camera is minder goed dan de iPhone 6 omdat de iPad/iPod met sensors altijd achterloopt op de iPhone.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand de iPod Touch 2015 al gekocht? Ik ben wel benieuwd hoe deze zich tot de iPhone 6 verhoudt mbt games en de camera.
Dat vind ik wel jammer van mijn overstap van Android naar iOS, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef cherrycoke het volgende:
https://web.whatsapp.com/
"niet voor ios"
godver de godver
Nog niet, al kan het wel met een jailbreak al.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef cherrycoke het volgende:
https://web.whatsapp.com/
"niet voor ios"
godver de godver
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ook jammer dat je niet kunt zoeken in WhatsApp-gesprekken op iOS trouwens.
Het programma wat ik gebruik heet: Syncios. Werkt super voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:26 schreef Mss het volgende:
Graag, want ik heb nu dus totaal geen muziek op mijn iPhone en dat is echt kut.
Op mijn iPhone staat Optimaliseer iPhone-opslag aan. Toch heb ik aan bijna 5,0 GB foto's op mijn apparaat. Ik heb wat apps verwijderd en heb ik nu slechts 500 MB schijfruimte over.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef daniela_007 het volgende:
De schijfruimte van iPhone is vol door de foto's die ik nam. Ik had enkele weken geleden iCloud van 200 GB aangeschaft. Hoe kan je ervoor zorgen dat de foto's enkel op iCloud worden opgeslagen en niet op iPhone?
Door ze eerst te synchroniseren en daarna van je telefoon af te halen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:46 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Op mijn iPhone staat Optimaliseer iPhone-opslag aan. Toch heb ik aan bijna 5,0 GB foto's op mijn apparaat. Ik heb wat apps verwijderd en heb ik nu slechts 500 MB schijfruimte over.
Hoe zorg ik ervoor dat alle foto's op iCloud komen te staan?
Hoe kan je zien als ze al op iCloud staan? En dat je niet per ongeluk beide verwijdert?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:44 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Door ze eerst te synchroniseren en daarna van je telefoon af te halen?
iCloud Fotobibliotheek zal alleen foto's van jouw apparaat verwijderen als dat nodig is (dus als je apparaat meer opslag nodig heeft). Uit de beschrijving van de functie leid ik af dat dat automatisch gebeurt:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:46 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Op mijn iPhone staat Optimaliseer iPhone-opslag aan. Toch heb ik aan bijna 5,0 GB foto's op mijn apparaat. Ik heb wat apps verwijderd en heb ik nu slechts 500 MB schijfruimte over.
Hoe zorg ik ervoor dat alle foto's op iCloud komen te staan?
quote:If your iPhone is low on space, full-resolution photos and videos are automatically replaced with optimized versions. Full-resolution versions are stored in iCloud.
Inloggen op iCloud.com en dan naar Fotos gaan. Als je alleen optimized op je iPhone wil hebben dan moet je het volgende doen;quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:02 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Hoe kan je zien als ze al op iCloud staan? En dat je niet per ongeluk beide verwijdert?
mag wel opschieten, kan het in combinatie met ChitChat op de Mac draaienquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet, al kan het wel met een jailbreak al.
Op zoek?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:02 schreef poiuytr het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands iphone 6 (geen plus) 16gig?
Nee. Maar jailbreak is heel makkelijk en goed mogelijk op iOS 8.4.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:39 schreef Sala-adin het volgende:
Is het al mogelijk om popcorntime op ios devices te plaatsen zonder jailbreak?
Ja hard reset dus, al heel vaak geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:52 schreef Mano_ het volgende:
Batterij even kalibreren? Google weet hoe dat moet
Nee, accu kalibreren. Is wat anders dan een simpele reset.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja hard reset dus, al heel vaak geprobeerd.
Dat is toch home button en aan uit schakelaar tegelijk indrukken tot het apple logo tevoorschijn komt?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, accu kalibreren. Is wat anders dan een simpele reset.
Google even, je moet hem na 100% lading nog een uur of 2 aan de lader laten hangen of zoiets. Weet het niet meer zeker, heb het al lang niet meer hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is toch home button en aan uit schakelaar tegelijk indrukken tot het apple logo tevoorschijn komt?
Is meer dan dat ook erg?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Google even, je moet hem na 100% lading nog een uur of 2 aan de lader laten hangen of zoiets. Weet het niet meer zeker, heb het al lang niet meer hoeven doen.
Ja 2 jaar dus, maar ik was sowieso van plan dit najaar nieuwe telefoon te kopen.. Dus wil nu zo min mogelijk / nijs uitgeven..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hoe oud is die batterij? Want na een aantal jaar intensief gebruik zijn ze ook gewoon op en kun je beter een nieuwe accu erin (laten) zetten
Nieuwe accu kost je 20 euro ofzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja 2 jaar dus, maar ik was sowieso van plan dit najaar nieuwe telefoon te kopen.. Dus wil nu zo min mogelijk / nijs uitgeven..
Dan wel zelf inzetten? Ik heb een iPhone5 met een kloootebatterij (mede door leeftijd >2jaar en ook door opladen via andere stroomsoorten in zuid-amerika). Maar 20.- heb ik er opzich wel voor over?quote:
Denk dat je voor 20 euro wel een turk kan vinden die t voor je doet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dan wel zelf inzetten? Ik heb een iPhone5 met een kloootebatterij (mede door leeftijd >2jaar en ook door opladen via andere stroomsoorten in zuid-amerika). Maar 20.- heb ik er opzich wel voor over?
Oh, ik hoorde dat gelijkstroom en wisselstroom e.d. wel degelijk invloed hebben gehad op mijn batterij. Maar dat is dan gelul, excusesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denk dat je voor 20 euro wel een turk kan vinden die t voor je doet.
Andere stroomsoorten? Lol. Dat moet niks uitmaken hoor. Heeft gewoon met de leeftijd van de batterij te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |