quote:Op zondag 12 juli 2015 11:30 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Welke iPhone heb je?5s 32 gb. 2 updates geleden , nergens last van gehad. Aan de router ligt het niet lijkt me. iPad heeft nergens last van. Hetzelfde geld voor 2 Android toestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Hmm....quote:Op zondag 12 juli 2015 12:24 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
5s 32 gb. 2 updates geleden , nergens last van gehad. Aan de router ligt het niet lijkt me. iPad heeft nergens last van. Hetzelfde geld voor 2 Android toestellen.
Ja dat dacht ik ook maar hij is toch wel langzaam nu. Misschien wat minder vaak gebruiken dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 09:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Op mijn 5s werkt iOS 9 prima. Ik gebruik 'm niet zo vaak (en ook niet als telefoon) maar ik denk dat dat geen probleem moet worden.
Sowieso is 't op de 6 na het recentste vlaggenschip van Apple dus traag moet 'ie niet worden
Dit is wellicht interessant, De iPad 4 gebruikt: Wi-Fi 802.11a/b/g/n (802.11n 2,4 GHz en 5 GHz)quote:
5s heeft gewoon 5GHz ondersteuning. De 5 ook.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:51 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Dit is wellicht interessant, De iPad 4 gebruikt: Wi-Fi 802.11a/b/g/n (802.11n 2,4 GHz en 5 GHz)
En de iPhone 5S:802.11a/b/g/n wifi dus zonder 5GHz ondersteuning.
Ik haal dit letterlijk van de Nederlandse Apple website af.
Dus als je geen Dual band modem/router hebt, en je verbind een apparaat op 5GHz, Dan kan je iPhone 5s niet verbinden met het Wi-Fi.
Excuses heb het even aangepast. raar dat het bij de 5S moet vermeld staat en bij de iPhone 5 wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
5s heeft gewoon 5GHz ondersteuning. De 5 ook.
Ik heb dit ook op de iPhone 6. Lijkt een probleem van de laatste update te zijn. Gewoon snel effe de wifi inschakelen werkt gewoon niet. Meestal duurt het zo lang dat ik er ook niet op kan wachten. Uiteindelijk doet hij het wel, maar dan is datgene waar ik het voor nodig had al niet meer relevant.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nu nog het WiFi probleem en ik ben happy. WiFi knalt er nog steeds gewoon om de zoveel tijd uit.
Ik heb dit ook op de iPhone 6 sinds de laatste update. Soms connect wifi gewoon niet. Snel effe wifi aanzetten voor een spelletje is er niet bij. Lijkt een ding te zijn van de software. Verschil tussen 5 en 2,4 GHz is er niet. En het werkt op twee verschillende routers niet, plus de Ziggo-hotspot op verschillende plekken. Ligt dus echt aan het toestel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nu nog het WiFi probleem en ik ben happy. WiFi knalt er nog steeds gewoon om de zoveel tijd uit.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb dit ook op de iPhone 6 sinds de laatste update. Soms connect wifi gewoon niet. Snel effe wifi aanzetten voor een spelletje is er niet bij. Lijkt een ding te zijn van de software. Verschil tussen 5 en 2,4 GHz is er niet. En het werkt op twee verschillende routers niet, plus de Ziggo-hotspot op verschillende plekken. Ligt dus echt aan het toestel.
Andere apparaten (Android, Blackberry, Windows Phone, laptops) hebben dit probleem niet. Ik heb hier helaas geen andere iOS apparaten.
Betere camera, force touch en 2 GB RAM.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:12 schreef ik.ben.hier het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de Iphone 6s, flinke veranderingen zijn niet te verwachten toch?
Ik heb dit ook ineens, maar dan met name op de laptop... Super irritant. Met name op fok ook en in safariquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:06 schreef kree het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak hier last van
[ afbeelding ]
Met 8.4 maar het was daarvoor ook al.
Zijn er echt mensen die Whatsapp geluid laten produceren bij elk bericht?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop dat WhatsApp binnenkort custom tonen gaat ondersteunen.
Hier ook. Altijd op stil, zeker op het werk. Mocht ik in de tuin zitten zet ik het zachte pingeltje aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die Whatsapp geluid laten produceren bij elk bericht?Dan zou ik echt gek worden met die honderden berichten per dag.
2 GB ram lijkt mij het zeker waard: Safari tabbladen en apps zullen minder vaak refreshen. Ik denk dat de iPhone 6S hiermee qua prestaties relatief gezien erg lang mee zal kunnen gaan. Langer dan de iPhone 6.quote:
Thanks voor je adviesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
2 GB ram lijkt mij het zeker waard: Safari tabbladen en apps zullen minder vaak refreshen. Ik denk dat de iPhone 6S hiermee qua prestaties relatief gezien erg lang mee zal kunnen gaan. Langer dan de iPhone 6.
Ik twijfel zelf nog. Mijn 4 valt uit elkaar en om nog 3 maanden te wachten (minimaal) is ook zo..quote:
Het is maar welke bron je gebruikt en hoe je er naar kijkt. Dit is namelijk ook waar:quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Android heeft het grootste marktaandeel in de smartphone markt. Apple "maar" 20%
Dat is slecht nieuws voor Apple? Is het dat echt?
Waar gaat het om? Winst maken!
Van alle winst die er in deze markt gemaakt wordt is apple verantwoordelijk voor 92% van de winst.
http://www.9to5mac.com/2015/07/13/apple-smartphone-profit-share
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |