Zijn er weer allochtonen dan?quote:
krijg je van mij een linkse als linkshandige terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
Beter pas jij voortaan op je woorden voor ik je een rechtse geef als linkshandige.
Boven of onder?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik zie net een vrouw met baard op tv, dat is pas goor.
Nietus, met jouw bierbuik lukt dat nooit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijg je van mij een linkse als linkshandige terug
dan win ik by default
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
De stoerste sport is natuurlijk MMA, behalve als ze gaan worstelen.
Ja doei. Heb ik nu geen zin meer in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmmm, boenen, poetsen, boodschappen?
als ik al mijn gewicht in de strijd gooi ben je er natuurlijk zo geweestquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nietus, met jouw bierbuik lukt dat nooit.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bespeur sterke vormen van racisme.
De laatste persoon die tegen mij zo sprak kwam er pas na 6 maanden achter dat hij al 10 jaar in coma ligt vriend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik al mijn gewicht in de strijd gooi ben je er natuurlijk zo geweest
dan moet je snel weg voetfietsen
As-salaam aleikum.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gelukkig heeft het de jostiband niet uit elkaar gedrevenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De laatste persoon die tegen mij zo sprak kwam er pas na 6 maanden achter dat hij al 10 jaar in coma ligt vriend.
Dat moet je even uitleggen. Het is racisme als ik niet wil schoonmakenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja goed, het slachtoffer's leed hield ze bij elkaar zodat ze voor hem konden optreden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
gelukkig heeft het de jostiband niet uit elkaar gedreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |