Goedzo broeder, pak die vuige kastracist aan!quote:
Ik ook. maar stiekem vind ik de puntentelling het leukst.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk het ESF al trouw sinds ik 5 jaar was ofzo, is gewoon hartstikke leuk!
Kluivert kon hij wel er uit lullen, dus jou racisme aanpraten moet helemaal lukken denk ik?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Spong is gay dus daar heb ik niks aan.
Vriend ga nou niet beledigen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit net zo'n sterk verhaal als dat koken en racisme?
Alleen witte rijst gebruiken.quote:
Je begrijpt geloof ik niet waarom ik die advocaat wel wil ontmoeten. Ik zoek nog een leuke rijke kerel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kluivert kon hij wel er uit lullen, dus jou racisme aanpraten moet helemaal lukken denk ik?
Stiekem mag ik speculaasje wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goedzo broeder, pak die vuige kastracist aan!
Jouw posts zijn nog achterlijker dan die van Webschip, waar heb je het allemaal over man?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kluivert kon hij wel er uit lullen, dus jou racisme aanpraten moet helemaal lukken denk ik?
Er zijn voldoende pray-the-gay-away-sessies, moet lukken toch, aan jou is het om hem aan je te binden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt geloof ik niet waarom ik die advocaat wel wil ontmoeten. Ik zoek nog een leuke rijke kerel.
Lief zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog achterlijker dan die van Webschip, waar heb je het allemaal over man?
Dat duurt me te lang man. ZOek een hetero advocaat voor me. Hiddema is ook niks, dat is een fatje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn voldoende pray-the-gay-away-sessies, moet lukken toch, aan jou is het om hem aan je te binden.
Bram Moscoquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt geloof ik niet waarom ik die advocaat wel wil ontmoeten. Ik zoek nog een leuke rijke kerel.
Vooralsnog over blauw op straat, koken, racisme, jacht op rijke mannen, wat oude collega's bedreigen en nu dat allemaal opsommen zodat jij dat ook weer weet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog achterlijker dan die van Webschip, waar heb je het allemaal over man?
Perse advocaat of?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang man. ZOek een hetero advocaat voor me. Hiddema is ook niks, dat is een fatje.
Jij begon over een advocaat, ik niet. Kan sowieso altijd handig zijn een advocaat als vriend.quote:
Die zijn te lelijk.quote:
Hij is ook stiekem best een schatjequote:
Jawel, maarrrr, jij wijst homo's afquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij begon over een advocaat, ik niet. Kan sowieso altijd handig zijn een advocaat als vriend.
Die zullen mij ook afwijzen hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maarrrr, jij wijst homo's af![]()
Volgens mij hebben we de meest rijke (ex)advocaten al wel genoemd?
Cees Korvinus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zullen mij ook afwijzen hoor
Ik weet er ook zo snel geen een meer. Die zijn natuurlijk al bezet, heb ik weer.
Ja die triggerfiguur begon eroverquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom een advocaat ?
Je kan beter een zakenman zoeken
Dat was een dreigement, soort van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die triggerfiguur begon eroverIk kies liever Zlatan natuurlijk
Helaas hapte ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een dreigement, soort van.
Alles kan kapot natuurlijk, maar dat is dan weer aan jou.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OK die kan ermee door maar die is getrouwd.
En nog steeds een van de meest gewilde advocaten in NL, schijnt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
Kees Korvinus... dat was de advocaat van Klaas Bruinsma
..
Nee zo ben ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles kan kapot natuurlijk, maar dat is dan weer aan jou.
Volgende x beter.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas hapte ik nietOf in ieder geval niet op de manier die je wilde.
Ruttequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan Rutte, maar dan moet ik het ook echt zeker weten dat je er voor gaat.
zo'n dag is het vandaag denk ikquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef arjan1112 het volgende:
welke politicus vinden vrouwen wel lekker Hans van Baalen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |