SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zivkovic terugsturen
Frank alsjeblieft...
Milik in spits afwisselen met Zivkogod, Siggy mag, nee, moet oprotten![]()
Die had natuurlijk geen concurrentie van Siggygod, met zo'n topspits in de gelederen is het lastig om een basisplek te veroveren in de spits.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef DaveDave09 het volgende:
Ze hopen natuurlijk op het blind effect met het verhuren aan groningen![]()
Nou, we zijn weer terug op het niveau pre-revolutie lijkt wel.
Dijks halen, Zivkovic wegdoen, Mike houden, nee, dat straalt allemaal CL-ambitie uit hoor.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als ze Zivko verhuren zal Siggy wel blijven lijkt me.. anders moeten ze twee spitsen halen deze zomer![]()
Ron Jans al binnen als nieuwe hoofdtrainer?
Lekker de middelvinger opsteken naar het publiek als iedereen weer fluit.![]()
![]()
Hou op met me.......quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef Gruisman het volgende:
Als ze Zivko verhuren zal Siggy wel blijven lijkt me.. anders moeten ze twee spitsen halen deze zomerA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Siggy > Zivkovic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat eerste idee kreeg ik ook een beetje. Men lijkt het niet echt te weten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou, we zijn weer terug op het niveau pre-revolutie lijkt wel.
Dijks halen, Zivkovic wegdoen, Mike houden, nee, dat straalt allemaal CL-ambitie uit hoor.
En als ze Siggy gaan verlengen dan kap ik er echt mee hoorDat is nog geeneens ED-niveau, laat staan EL of CL
![]()
![]()
Dan is Johan dood waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 20 jaar wachten tot de volgende revolutie
Ajax![]()
Bazenclub
![]()
Louisgodquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan is Johan dood waarschijnlijk.![]()
Lijkt wel Comedy Capers dit.
Wat een verstand
6,5 ton voor een matig backje die niet kan koppen uitgeven ipv 6,5 ton incasseren en die kampsjaak naar Feyenoord laten gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zie Frank er echt nog voor aan ook. Zivkovic verhuren aan Groningen en dan Siggy verlengen. Dat wordt weer genot. Misschien kunnen ze Zimling ook behouden.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Jongens, no panic.
Zivko weer verhuren is gek, maar hem volgend seizoen weer tweede plan laten zijn en 10 wedstrijden mee laten pikken is nog gekker. Meer speeltijd verdient hij nu nog echter niet.
Fischer speelde niet voor niets afgelopen wedstrijden spits (Siggy op de bank).
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.![]()
Las laatst dat Zlatan nog één grote transfer zou maken, zou hij dan toch nog bij Ajax komen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Jongens, no panic.
Zivko weer verhuren is gek, maar hem volgend seizoen weer tweede plan laten zijn en 10 wedstrijden mee laten pikken is nog gekker. Meer speeltijd verdient hij nu nog echter niet.
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.![]()
ik hoop dat het zo uit pakt, maar ik denk je het allemaal iets rooskleurig zietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Jongens, no panic.
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
VdV gaat echt niet komen, die gaat gewoon elders geld scheppen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Jongens, no panic.
El Ghazi, Kneus.
CR7 liefde. Mijn god zeg.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik heb liever dat hij nog tegen hem opkijkt dan dat hij denkt dat hij 'm al is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Houniet het volgende:
El Ghazi, Kneus.
CR7 liefde. Mijn god zeg.
Ik weet niet wat ze besproken hebben, maar Ronaldo zal vast niet tegen El Ghazi gezegd hebben dat hij een megatalent is, niet meer hoeft te trainen en zo naar Real kan komen.![]()
Hij denkt het al, als je hem soms niet lopen. Had hij maar de mentaliteit van CR.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij nog tegen hem opkijkt dan dat hij denkt dat hij 'm al is.
Ik weet niet wat ze besproken hebben, maar Ronaldo zal vast niet tegen El Ghazi gezegd hebben dat hij een megatalent is, niet meer hoeft te trainen en zo naar Real kan komen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Idd, Ronaldo is een lul, maar hij is wel zover gekomen omdat hij keihard werkt. Stuk minder talent dan Messi maar toch bijna hetzelfde niveau omdat ie nooit verzaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij denkt het al, als je hem soms niet lopen. Had hij maar de mentaliteit van CR.
Daar kunnen de El Ghazi's en Kishna's van de wereld echt zoveel van leren...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nou, ik had me eigen helemaal de tering gerend met balverlies. tot aan de cornervlag toe! Wat?! Tot aan de parkeerplaats gek! En ik was de auto erbij!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ronaldo is een lul, maar hij is wel zover gekomen omdat hij keihard werkt. Stuk minder talent dan Messi maar toch bijna hetzelfde niveau omdat ie nooit verzaakt.
Daar kunnen de El Ghazi's en Kishna's van de wereld echt zoveel van leren...quote:Manchester City is niet langer de grootste grootbetaler der grootbetalers in de internationale sportwereld. Die titel heeft de Franse kampioen en werkgever van Zlatan Ibrahimovic en Gregory van der Wiel Paris Saint-Germain overgenomen.
De Fransozen keren hun spelers nu gemiddeld 142.854 euro per week uit. Dat is beduidend meer dan de 135.189 euro waarmee Manchester City die lijst aanvoerde. Ook Real Madrid is met een weeksalaris van 135.873 de Engelsen voorbij gestreefd. Opvallend is verder dat acht van de tien best betalende sportwerkgevers ter wereld voetbalclubs zijn. Alleen de Los Angeles Dogers met 126.162 euro per week en de New York Yankees met 114.914 euro kunnen enigszins meekomen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Je kan van El Ghazi volgens mij niet zeggen dat hij niet hard werkt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ronaldo is een lul, maar hij is wel zover gekomen omdat hij keihard werkt. Stuk minder talent dan Messi maar toch bijna hetzelfde niveau omdat ie nooit verzaakt.
Daar kunnen de El Ghazi's en Kishna's van de wereld echt zoveel van leren...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nou ja, harder dan Kishna, maar ik vind hem ook niet altijd uitblinken in ijver hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan van El Ghazi volgens mij niet zeggen dat hij niet hard werkt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
en een goed heupschotquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zou geen verkeerde zijn voor de breedte. Heeft in ieder geval Europese ervaring en fysiek.![]()
Dijks is fysiek gezien een imposante jongen, met een goed loopvermogen. Maar zijn die voorzetten van hem nou echt zo goed? De beelden van Studio Voetbal onlangs vond ik nou niet echt overtuigend.![]()
We doen alsof het al zeker is dat Dijks komt. Sowieso wanbeleid, ik hoop dat ze heet gewoon doen om de prijs op te drijven. Haal dan Furby gvd. Ipv weer zo'n 6 ton spelertje.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Das weer ineens zo'n hype ook die Dijks. Zegt genoeg over ons technisch hart dat hij gelijk hier weer in beeld is. Studio Sport scouting.![]()
Ik kan dan ook niet zo goed 1 2 3 opnoemen die Boilesen zou kunnen opvolgen, buiten Baas Dijks. In de NL competitie dan.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
1 grote falende teringzooi zoals tig jaar terug
Cruijff pest er aub weer een paar weg te beginnen met NettoRED ONS HENNIEGOD![]()
Als je kijkt hoe Zivkovic speelt voor Jong Ajax moet hij nog blij zijn dat hij elke week een Ajax shirt mag dragen. Tering zeg, wat een drama.![]()
Ach zo'n eer is het tegenwoordig niet meer om voor Ajax te spelen. Al die middelmatige kneuzen kunnen dat al vandaag de dag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:30 schreef Brammess het volgende:
Als je kijkt hoe Zivkovic speelt voor Jong Ajax moet hij nog blij zijn dat hij elke week een Ajax shirt mag dragen. Tering zeg, wat een drama.![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 21-05-2015 om 16:24:07Wim Jonk geslaagd voor cursus Coach Betaald Voetbal.http://t.co/DID8PeliqC http://t.co/YgeZija3Gm reageer retweet
![]()
Hij gaat Frank opvolgen en dan komen er nooit meer aankopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 21-05-2015 om 16:24:07Wim Jonk geslaagd voor cursus Coach Betaald Voetbal.http://t.co/DID8PeliqC http://t.co/YgeZija3Gm reageer retweet
Oh.![]()
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat Frank opvolgen en dan komen er nooit meer aankopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Alsof jij niet regelmatig de gearriveerde vedette uithangtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij denkt het al, als je hem soms niet lopen. Had hij maar de mentaliteit van CR..
Pot ketel ditdatzuszoBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 21-05-2015 om 18:10:29Riechedly Bazoer heeft zijn handtekening gezet onder zijn nieuwe #Ajax contract! http://t.co/VGfhBMHnku reageer retweet
Contract tot medio 2020![]()
![]()
Wat een huilverhalen allemaal weer. Terecht als Zivkovic zou worden verhuurd, hij heeft gewoon een slechte indruk gemaakt het eerste seizoen. Hopelijk pikt ie het op in een andere omgeving en keert sterker terug.
Bovendien ga ik er vanuit dat er een spits bijkomt die er direct staat dus dan zou ie komend seizoen 3e spits zijn (ook nog achter Milik).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En had Ajaxsysteem waar die zo nodig aan moest wennen? Dat is er na een jaartje Groningen wel weer uit lijkt me. Ik vind het een beetje een zwaktebod hoor, ze hadden hem het afgelopen seizoen gewoon al meteen bij Groningen moeten neerstallen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat een huilverhalen allemaal weer. Terecht als Zivkovic zou worden verhuurd, hij heeft gewoon een slechte indruk gemaakt het eerste seizoen. Hopelijk pikt ie het op in een andere omgeving en keert sterker terug.
Bovendien ga ik er vanuit dat er een spits bijkomt die er direct staat dus dan zou ie komend seizoen 3e spits zijn (ook nog achter Milik).![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:11 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 21-05-2015 om 18:10:29Riechedly Bazoer heeft zijn handtekening gezet onder zijn nieuwe #Ajax contract! http://t.co/VGfhBMHnku reageer retweet
Contract tot medio 2020
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mitchell Dijksquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:30 schreef Brammess het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1439/?type=2&theaterMitchell Dijksquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:30 schreef Brammess het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1439/?type=2&theater![]()
![]()
Lekker hun eigen plan trekkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Man, man, man ... wat een teringzooi maken De Boer en Overmars ervan.
Oh.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 21-05-2015 om 21:23:24Gesprekken van Cruijff met clubleiding #Ajax zijn begonnen. Vandaag met Overmars en Vd Sar, morgen met Jonk en Jongkind reageer retweet
![]()
De verlosser is terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 21-05-2015 om 21:23:24Gesprekken van Cruijff met clubleiding #Ajax zijn begonnen. Vandaag met Overmars en Vd Sar, morgen met Jonk en Jongkind reageer retweet
![]()
Het roer gaat omquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
Volwassen mannen die zoveel ruzie hebben dat ze een gesprekje nodig hebben met hun begeleider.quote:
Lijkt wel kleuterklasniveau. En op dat niveau voeren ze ook hun werkzaamheden uitOh.![]()
Hoezo eigenlijk?quote:
Als je in een bedrijf een CEO hebt met een bepaalde visie dan delegeert die toch ook niet zomaar alle taken naar zijn staf en doet vervolgens niks meer? Vooral als je dan geen echte vervanger aanwijst maar gewoon de taken verspreid en de staf het laat uitzoeken.
Nu is het beetje à la lijst pim fortuyn, een schip zonder kapitein.
Het feit dat Wim Jonk zomaar kan besluiten om niet aan te schuiven bij de besprekingen geeft al aan dat de "macht" te decentraal is. Cruijf heeft het beleid heel algemeen uitgestippeld en als je dan je handen er vanaf trekt dan krijg je (om nog maar een vergelijking te trekken) het zelfde idee als met veel religies: er komen meerdere interpretaties van en uiteindelijk leidt dit tot frictie.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax is weer een bedrijf jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?
Als je in een bedrijf een CEO hebt met een bepaalde visie dan delegeert die toch ook niet zomaar alle taken naar zijn staf en doet vervolgens niks meer? Vooral als je dan geen echte vervanger aanwijst maar gewoon de taken verspreid en de staf het laat uitzoeken.
Nu is het beetje à la lijst pim fortuyn, een schip zonder kapitein.
Het feit dat Wim Jonk zomaar kan besluiten om niet aan te schuiven bij de besprekingen geeft al aan dat de "macht" te decentraal is. Cruijf heeft het beleid heel algemeen uitgestippeld en als je dan je handen er vanaf trekt dan krijg je (om nog maar een vergelijking te trekken) het zelfde idee als met veel religies: er komen meerdere interpretaties van en uiteindelijk leidt dit tot frictie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor wanneer moet van der Vaart aangeven dat hij naar ajax komt?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
quote:Ajax wil Zivkovic verhuren
FC Groningen heeft de beste papieren om Richairo Zivkovic (18) van Ajax te huren. „We zijn daarover in gesprek”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars desgevraagd.
De Amsterdammers willen het nieuwe seizoen in met Arek Milik en een nog aan te trekken andere spits. Voor de ontwikkeling van Zivkovic wordt het beter geacht elders speelminuten op te doen.
Een voordeel voor Ajax is dat hij in de Euroborg ook Europese ervaring zal opdoen.quote:’Uitstekende aanbieding voor Dijks’
Ajax hoopt verdediger op korte termijn voor drie jaar te strikken
De terugkeer van Mitchell Dijks (22) naar Ajax is een stap dichterbij gekomen. De linksback van Willem II sprak gisterochtend in de Amsterdam ArenA uitvoerig met Frank de Boer.
De trainer van Ajax gaf in de zomer van 2013 toestemming om de Purmerender aan SC Heerenveen te verhuren en liet hem een jaar later definitief (naar Willem II) vertrekken. Het blijkt een inschattingsfout geweest. Dijks is – als hij besluit dat zijn toekomst in Amsterdam ligt – voorbestemd om de vaste linksback van Ajax 1 te worden.
In de afgelopen twee seizoenen in de eredivisie maakte de verdediger namelijk dusdanige stappen, dat hij door de leiding nu wel rijp voor Ajax wordt geacht. Dat werd in het onderhoud met De Boer en directeur voetbalzaken Marc Overmars onderstreept met een uitstekende driejarige aanbieding aan Dijks.
Met de bliksemactie lijkt Ajax de andere geïnteresseerde clubs Feyenoord, AZ en Celtic af te troeven. Vooral Feyenoord zal zich in dat geval nog wel eens achter de oren krabben. Omdat Dijks een wrange smaak aan zijn vertrek bij Ajax overhield, hadden de Rotterdammers de beste papieren. De play-offs met SC Heerenveen zorgden er echter voor dat het nog niet mogelijk was een gesprek met trainer Giovanni van Bronckhorst te arrangeren.
Die ontmoeting komt er vanmiddag in De Kuip alsnog, maar Feyenoord moet hopen dat Dijks zijn keuze niet reeds heeft bepaald. Dat de linkervleugelverdediger gisteren niet meespeelde in een oefenduel van Willem II en ook niet met zijn ploeggenoten mee reist naar Curaçao, impliceert dat er op heel korte termijn een beslissing wordt genomen.
Mocht Dijks – zoals verwacht – inderdaad het riante contractvoorstel van Ajax accepteren, dan lijkt het einde verhaal voor Nicolai Boilesen. De Deense reserve-aanvoerder beleefde een slecht seizoen en wekte verbazing door desondanks openlijk over een vertrek te spreken. Bij Ajax lijkt men ervan doordrongen dat het beter is zijn medio 2016 aflopende contract niet te verlengen en Boilesen deze zomer te verkopen.![]()
?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:18 schreef FritzWepper het volgende:
Ooohooo Boilesen weg (uit de basis). Heerlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als Dijks als nummer één voor linksback gehaald wordt dan is het einde verhaal voor Boilie. Of Frank moet in hem weer een linksbuiten zien![]()
![]()
Het is zijn lievelingetje hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:29 schreef FritzWepper het volgende:
Als Dijks als nummer één voor linksback gehaald wordt dan is het einde verhaal voor Boilie. Of Frank moet in hem weer een linksbuiten zienRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax wil dus Boilesen verkopen. Erg vreemd wel aangezien Jordiiiii steeds riep dat het een wereldtalent is![]()
![]()
Was hij ook. Was echt heel goed toen hij als 10-jarig jongetje de sloppenwijken van Kopenhagen probeerde te ontvluchten met zijn frivole technische pleintjes voetbal.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax wil dus Boilesen verkopen. Erg vreemd wel aangezien Jordiiiii steeds riep dat het een wereldtalent is
Ergens in die periode heeft hij het hart van Jordiii te pakken gekregen en niet meer los gelaten.
Helaas hebben de vele blessures roet in het eten gegooid.
Wel mooi dat Ajax vervolgens teruggrijpt op de speler die door de belofte van Boilesen geen toekomst had bij Ajax. Hoe hard wil je als club bewijzen dat je qua niveau nu genoegen neemt met 3 klassen minder ten opzichte van +/- 4 jaar geleden.![]()
ach ondanks die pannenkoeken op links en rechts toch de minst gepasseerde verdediging, wil je echt stappen maken dan horen spelers als Van Rhijn, v/d Hoorn en Boilesen niet thuis bij Ajax maar Dijks ook niet.![]()
Omdat elke vorm van risico of creativiteit 90 minuten lang gemeden wordt. Ook 1 van de ploegen met de minste scoringskansen in het hele linkerrijtje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:12 schreef Tarado het volgende:
ach ondanks die pannenkoeken op links en rechts toch de minst gepasseerde verdediging, wil je echt stappen maken dan horen spelers als Van Rhijn, v/d Hoorn en Boilesen niet thuis bij Ajax maar Dijks ook niet.
Dan is het logisch dat je er weinig tegen krijgt.![]()
Zo is overal een uitleg voor maar verdedigend stond het wel goed en de beste keeper erbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat elke vorm van risico of creativiteit 90 minuten lang gemeden wordt. Ook 1 van de ploegen met de minste scoringskansen in het hele linkerrijtje.
Dan is het logisch dat je er weinig tegen krijgt.
Dat het verder opbouwend en aanvallend beneden de maat was moge duidelijk zijn![]()
Het één kun je onmogelijk los zien van het ander.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is overal een uitleg voor maar verdedigend stond het wel goed en de beste keeper erbij.
Dat het verder opbouwend en aanvallend beneden de maat was moge duidelijk zijn![]()
Kijk je Ajax weleens?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het één kun je onmogelijk los zien van het ander.![]()
voetballen doe je met het hele team om er maar even en cliché uit te gooien. Verder stond het verdedigend helemaal niet goed, kijk even hoe je uit de beker bent gegooid of tegen Dnpr, en zoveel andere kansloze wedstrijden dit jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is overal een uitleg voor maar verdedigend stond het wel goed en de beste keeper erbij.
Dat het verder opbouwend en aanvallend beneden de maat was moge duidelijk zijn
Cil is het enige wat daar goed is.![]()
Zodra we eens sporadisch gingen aanvallen stond de verdediging meteen niet goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het verder opbouwend en aanvallend beneden de maat was moge duidelijk zijn
Zo kom je dus nooit verderOh.![]()
dat zijn wedstrijden maar een competitie gaat over gemiddelden en wedstrijden zonder Veltman was het sowieso veel slechter dan met hemquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
voetballen doe je met het hele team om er maar even en cliché uit te gooien. Verder stond het verdedigend helemaal niet goed, kijk even hoe je uit de beker bent gegooid of tegen Dnpr, en zoveel andere kansloze wedstrijden dit jaar.![]()
We spelen gewoon behoudend anti-voetbal onder de Boer.
Jammer want hij begon wel goed. Maar toen had hij nog niet zijn aankopen bij zich in de selectie natuurlijkOh.![]()
dat is niet waar, verdedigen is gewoon makkelijker dan aanvallenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra we eens sporadisch gingen aanvallen stond de verdediging meteen niet goed.
Zo kom je dus nooit verder![]()
En had je alleen nog het geluk van een bovengemiddelde keeper. Maar om nou te zeggen dat Ajax het verdedigend positioneel voor elkaar heeft is gewoonweg naïef.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra we eens sporadisch gingen aanvallen stond de verdediging meteen niet goed.
Zo kom je dus nooit verder
Edit: Tarado, heb jij je account gekocht van degene die vroeger Tarado was? Het lijkt wel of je je voetbalverstand bent verloren.![]()
Deze verdedigers voldoen echt niet. Het is te makkelijk om naar het aantal tegendoelpunten kijken, aangezien Cillessen ons vaak redde en we nauwelijks druk zetten opde tegenstanderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet waar, verdedigen is gewoon makkelijker dan aanvallenOh.![]()
Heeft met de hele speelwijze te maken. Je kunt echt niet zeggen dat het verdedigend wel goed stond als je er voor de rest niks van gebakken hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn wedstrijden maar een competitie gaat over gemiddelden en wedstrijden zonder Veltman was het sowieso veel slechter dan met hem
Prima dat jij vindt dat het maar een paar wedstrijden zijn, maar je hebt gewoon veel gelijk gespeeld en verloren dit jaar en dat komt mede door de verdediging.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En had je alleen nog het geluk van een bovengemiddelde keeper. Maar om nou te zeggen dat Ajax het verdedigend positioneel voor elkaar heeft is gewoonweg naïef.
Edit: Tarado, heb jij je account gekocht van degene die vroeger Tarado was? Het lijkt wel of je je voetbalverstand bent verloren.![]()
nee, het zijn toch de feiten, je zal mij niet horen zeggen dat Ajax een topverdediging heeft maar blijkbaar wel de beste van de competitie al vind ik Veltman en Cillessen wel de 2 besten op hun positie![]()
Volgend jaar wil de Boer nog meer op de aanval spelen. Dan kunnen we onze lol op met die verdedigingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
nee, het zijn toch de feiten, je zal mij niet horen zeggen dat Ajax een topverdediging heeft maar blijkbaar wel de beste van de competitie al vind ik Veltman en Cillessen wel de 2 besten op hun positieOh.![]()
volgens mij komt dat vooral omdat je te weinig creëert en scoortquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft met de hele speelwijze te maken. Je kunt echt niet zeggen dat het verdedigend wel goed stond als je er voor de rest niks van gebakken hebt.
Prima dat jij vindt dat het maar een paar wedstrijden zijn, maar je hebt gewoon veel gelijk gespeeld en verloren dit jaar en dat komt mede door de verdediging.![]()
Ja, en de tegen goals hebben daar niks mee te maken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij komt dat vooral omdat je te weinig creëert en scoort
Gr gr Mourinho.![]()
alsof er zoveel kwalitatieve aanvallers in NL rondlopen, wat ik al eerder zei als je echt stappen wil maken dan moet je aardig wat spelers bij het vuilnis zetten maar voor de NL competitie is het al snel voldoendequote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar wil de Boer nog meer op de aanval spelen. Dan kunnen we onze lol op met die verdediging![]()
je krijgt de minste tegengoals en dat is dan toch de oorzaak? Lijkt mij dat het aan de andere kant ligtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en de tegen goals hebben daar niks mee te maken?
Gr gr Mourinho.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: