Dat mag Yvonne doen. Niemand andersquote:
Prima, kaas met frambozensaus is serieus lekker.quote:
Bij ons is kaas met stroop de gewoonte, een 'zoetje' op de kaas is lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, kaas met frambozensaus is serieus lekker.
Mooi stukje land... Duitsland?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe nog even een toepasselijke pic.
[ afbeelding ]
Heb je dan maat 38.5 gekocht?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt maar kleine voeten, maat 37,5/38, maar mijn wandelschoenen lijken echt kolossaal
Stel je dan maar eens zoiets in maat 44/45 voor. Die zijn pas lomp.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt maar kleine voeten, maat 37,5/38, maar mijn wandelschoenen lijken echt kolossaal
Kan iemand een cheesehelmet voor mij makenquote:
Goverdomme, ik heb net de BBQ aangestoken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit wel een leuk forum voor jullie:
*poef*
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goverdomme, ik heb net de BBQ aangestoken.
papiervouwen bedoel je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet de ornami niet of hoe heet die zooi?
He die ken ik toevallig dan weer welquote:
Nu staat het er niet meer iigquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar dat stond al in de TT. had ik effe niet gezien....
Heeft er nooit in gestaanquote:
quote:
quote:Logboek entries voor dit topic
Op donderdag 21 mei 2015 @ 16:44 door yvonne:
Topic verplaatst van forum "Flora & Fauna" naar forum "Creativiteit"
Op donderdag 21 mei 2015 @ 16:47 door Bosbeetle:
Topictitel: "[Top 40+ Kaas SC #706] Say "KAAS" Smile you'r on" -> "[Top 40+ Kaas SC #706] De kaasmakers on tour."
Ja hé hé, jij snapt mequote:Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zag je deze: CRE / Origami en vouwpapiertjes #1
Ah op zo'n fiets, je praat wel een beetje in raadsels maar het zal mijn jonge geest wel zijn die 40+ wijsheid nog niet aankan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
oh nee, dat stond in de TT van dat topic wat ik aangeklikt had, ik was even gaan
kijken wat voor soort topics hier zijn, er was dus ook een topic over Origami,
vandaar....![]()
als je het niet snapt ga ik het niet nog een keertje uitleggen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah op zo'n fiets, je praat wel een beetje in raadsels maar het zal mijn jonge geest wel zijn die 40+ wijsheid nog niet aankan.
je past je prima aanquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
Ik ben toch maar eens begonnen met figuurkaassnijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan iemand een cheesehelmet voor mij maken
Komt vast wel een keer..quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ik had me eigenlijk verheugd op CUL.
40+ers zijn wandelende problemen.quote:
Nee, 'ruiken en proeven'.quote:
Ahhh die is tofquote:
Met lapje proef je weinigquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, 'ruiken en proeven'.
De vraag is dan of 'we' de overbekende lapjes erbij nodig hebben.
Na het ruiken en proeven weet je of je beter een lapje erbij kan nemen.quote:
Laat ik nu een stier hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh die is tofIk kreeg er deze week weer ééntje uit Italië.
[ afbeelding ]
Vriendjes met de Barcelona poes
Mooi !!! Die poes trouwens heeft een soort licht gele ogen. Als de zon er op komt geven ze lichtquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu een stier hebben
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zon in mn huis, misschien eens op het balkon uitlaten dan maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi !!! Die poes trouwens heeft een soort licht gele ogen. Als de zon er op komt geven ze licht
Daar word je somber van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit zon in mn huis, misschien eens op het balkon uitlaten dan maar
Ach, wel leuk om te lezen dat mensen toch anno 2015 nog in rollenpatronen vast zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
leuk topic voor je Mo![]()
GC / Het enige recht van de vrouw is het aanrecht
klopt wel soms hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar word je somber van.
(oeps, sorry Fann)
moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Breien en haken deed ik sowieso niet en de afwas liet ik meestal staan omdat ik er een hekel aan heb. Als 'huisman' zijnde wordt dat je niet eens kwalijk genomen.![]()
Dan zei ik gewoon 'ja, de kinderen waren nogal druk vandaag', ben niet meer aan de afwas toegekomen.quote:
Ik krijg geen controle, dus of ik nou wel of niet afwas maakt hem niks uit, zou pas opvallen naquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zei ik gewoon 'ja, de kinderen waren nogal druk vandaag', ben niet meer aan de afwas toegekomen.Het was zó druk dat ik even met een biertje op de bank ben gaan zitten om tot rust te komen.
Nah, was geen controle, maar je 'moet' toch iets zeggen..........quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg geen controle, dus of ik nou wel of niet afwas maakt hem niks uit, zou pas opvallen na
2 dagen denk ik, omdat ie gewend is dat altijd alles is opgeruimd
Geen woorden voor.quote:
Ik hou niet van wol aan mn lijfquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?
Ander maatje misschien?
Dan zeg ik gewoon dat ik de hele dag niks heb uitgevoerdquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, was geen controle, maar je 'moet' toch iets zeggen..........
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat ik de hele dag niks heb uitgevoerdik kan niet tegen teveel troep
dus ik ruim het toch wel op, maar soms een daggie niet, maar als je voor 3 kinderen moet
zorgen, gaat dat wel lastiger denk ik...
Ik weet niet hoe ze opgevoed zijn...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonen
EN anders ga ik ze huur vragenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze opgevoed zijn...als je mazzel hebt een beetje goed
Haha dit doet me heel erg denken aan de film sightseers daarin zit ook een rol voor gebreide slipjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?
Ander maatje misschien?
Waarom blijf je niet met je poten van de TT af. Poefquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit wel een leuk forum voor jullie:
*poef*
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonen
Volgens mij was dat iemand andersquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet met je poten van de TT af. Poef
Het moet niet gekker wordenquote:
Waaromquote:
Tis om te janken, kut modsquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het de andere keren ook gedaan heeft.... We mogen niets meer zelf
ga maar huilen in een hoekjequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het de andere keren ook gedaan heeft.... We mogen niets meer zelf
Hihiquote:
Dat was ik... zet hem wel terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha serieusquote:
Nee dat niet.quote:
Het zal me worst zijn maar dank jequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht ik pas hem aan aan het subforum maar ik zal van jullie TT afblijven hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tja we moeten wat he als kutmod zijnde is dit de ideale plek om wat te kutten.quote:
Alle mods zijn kut dus voel je niet aangesprokenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja we moeten wat he als kutmod zijnde is dit de ideale plek om wat te kutten.
haha doe ik niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle mods zijn kut dus voel je niet aangesproken
En je valt nog niet eens onder de doelgroep, maar daar hebben we eigenlijk nooit moeilijk over gedaan mits men zich gedraagtquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja we moeten wat he als kutmod zijnde is dit de ideale plek om wat te kutten.
Die mag alleen * poef * doen voor de rest moet ze opzoutenquote:
Precies wat doe ik hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En je valt nog niet eens onder de doelgroep, maar daar hebben we eigenlijk nooit moeilijk over gedaan mits men zich gedraagt
Ik ben ook maar een kut userquote:
Tja heb me altijd thuisgevoeld bij de oudere generatie ik denk dat dat hoort bij een nakomertjequote:
Ja doeg he?quote:
ik ben helemaal niet van de oudere generatiequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja heb me altijd thuisgevoeld bij de oudere generatie ik denk dat dat hoort bij een nakomertje
Mijn broers en zussen zouden hier de doelgroep zijn ware het dat die niet FOK!ken (denk ik)
oudere jongerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet van de oudere generatie
Ouwe kaas welquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet van de oudere generatie
Jongere ouderen mocht ook van koot en bier, jemig de pemig mozeskriebelquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oudere jongeren, da's pas een erge term
ik heb dat nooit gekeken, mijn ouders vonden het raarquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jongere ouderen mocht ook van koot en bier, jemig de pemig mozeskriebel
Is dat koos koets ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oudere jongerenmet more kop
[ afbeelding ]
weet je wel weet je niet he
quote:
Die waren van die generatiequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gekeken, mijn ouders vonden het raar
Ik weet niet meer waar het op sloeg.quote:
Quote je iedereen of ben je aan het dementerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een reputatie hoog te houden he?
Dat heb je goed onthoudenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een reputatie hoog te houden he?
Zeg je nu dat ik aan het dementeren ben?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Quote je iedereen of ben je aan het dementeren
Nou nee,,,quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik aan het dementeren ben?
Dat gehossel bedoel je.... Nee ik sta momenteel op non-actiefquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doe jij nog wat met jouw reputatie?
ook niet veel aanwas natuurlijk, da's een beetje jammer, en dat muisje is toch echt te jongquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gehossel bedoel je.... Nee ik sta momenteel op non-actief
Ik heb het nog niet geprobeerd die ienieminnie, hoe jong is ze dan wel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook niet veel aanwas natuurlijk, da's een beetje jammer, en dat muisje is toch echt te jong
Ben jij Monaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook niet veel aanwas natuurlijk, da's een beetje jammer, en dat muisje is toch echt te jong
Ze heeft wel een tuinbroek, de leeftijd maakt toch niks uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd die ienieminnie, hoe jong is ze dan wel?
Echte liefde kent geen leeftijd iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tuinbroek, de leeftijd maakt toch niks uit
Precies en een muis is altijd fijn in huis,quote:
ergens in de 20quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd die ienieminnie, hoe jong is ze dan wel?
Heb je in haar fobo geloerdquote:
Waarom niet. Druifquote:
Ik geloof er geen zak van, maar ok.quote:
quote:
En dan nog? Shuuf heeft een boel poen, Dat maakt het een stuk aangenamer.quote:
WTFquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog? Shuuf heeft een boel poen, Dat maakt het een stuk aangenamer.
nou, grijp je kansquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog? Shuuf heeft een boel poen, Dat maakt het een stuk aangenamer.
Ohh wat een naar antwoord,quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar niet echt onder de indruk
Nee welnee dat is ook complete onzin.quote:
Flikker eens op met je dingetjesquote:
Toepasselijkquote:
Ik ga dat niet ontkennen.quote:
Dan zullen er vast nog wel een paar te vinden zijn.... Hoeveel muizen zijn er eigenlijk op Fokquote:
Velenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zullen er vast nog wel een paar te vinden zijn.... Hoeveel muizen zijn er eigenlijk op Fok
ik draag vaak een overalquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tuinbroek, de leeftijd maakt toch niks uit
Ik zit nooit aan TT'squote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieverdjequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mag alleen * poef * doen voor de rest moet ze opzouten
Ik ben vies en smerig, en ik heb altijd een lege plek naast me in de tram.quote:
Oh halloquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit nooit aan TT's
[..]
Wat ben je toch ook een lieverdje
*in wangetjes knijpt*
dat lijkt mij heel fijn!quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vies en smerig, en ik heb altijd een lege plek naast me in de tram.
Het heeft zijn voordelen. Soms geniet ik ervan hoe mensen me aankijken.quote:
Whehehehe, uitkijken als Yvonne in wangetjes gaat knijpenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wat ben je toch ook een lieverdje
*in wangetjes knijpt*
APK in crequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe, uitkijken als Yvonne in wangetjes gaat knijpen
Blauw likker, had je eerder moeten doen bij Yvonnequote:
Dit is waarschijnlijk het enige creatieve dat ik de afgelopen 5 jaar heb gedaanquote:
Oren aan naaienquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk het enige creatieve dat ik de afgelopen 5 jaar heb gedaan
Die heeft ze in het verleden zo hard gelikt dat ze er rood van werdquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Blauw likker, had je eerder moeten doen bij Yvonne
Overgangquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft ze in het verleden zo hard gelikt dat ze er rood van werd
OV, lijkt mij een puik idee voor een nieuw subforumquote:
Nee hoor mezelf zo'n beetjequote:
OV Die bestaat nog niet, maar ik voel aan mijn water dat die er komt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
OV, lijkt mij een puik idee voor een nieuw subforum
Oh, dan ben ik weer weg, het leven is -zelfs als 40+'er te mooi om dit zure gezeik te lezenquote:
Latersquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer weg, het leven is -zelfs als 40+'er te mooi om dit zure gezeik te lezen
Zal wel onder Mind, Body & Living komen danquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
OV Die bestaat nog niet, maar ik voel aan mijn water dat die er komt.
Het zou me een worst wezen eikquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel onder Mind, Body & Living komen dan
er waren genoeg zieltjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:55 schreef Soury het volgende:
Sinds de kaas tour hebben we nog niet één zieltje gewonnen, zelfs niet in CRE dat is toch wel hopeloos.
Oh, zijn we engquote:
Wel 1 admin en een modjequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:55 schreef Soury het volgende:
Sinds de kaas tour hebben we nog niet één zieltje gewonnen, zelfs niet in CRE dat is toch wel hopeloos.
Ja die loeren hier altijd. Lurkers heb je niks aanquote:
Je zegt al genoegquote:
Nou go your gangquote:
Een vraag op een vraag.quote:
Top showquote:
Qua leeftijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn ook al weer over de helft... Gaat goed
mag je niet punniken na twaalven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
Ze zijn hier volgens mij ook nog nooit zo laat open geweest
Ik heb serieus zuurkool opstaanquote:
Nou dat is niet zo moeilijkquote:
Lekker met HEMA worstquote:
nou zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als je het resultaat maar niet post voor 7 uur
Eerst een peuk, bak koffie. Ontbijt voor aap en die naar school brengen.. Daarna mag je je gang gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:24 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg![]()
dan ben ik alweer wakker, wat moet ik dan?
Ik zag het ik dacht dat ik hem niet kende maar het liedje ken ik tochquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
diedeldamdam![]()
http://www.nu.nl/breda/40(...)en-74-overleden.html
Is geloof ik ook het enige liedje dat ik van hem ken hoor....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag het ik dacht dat ik hem niet kende maar het liedje ken ik toch
Dit is cultureel erfgoed joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je dat. Hoi Fann.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Is geloof ik ook het enige liedje dat ik van hem ken hoor....
Hoi Moquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je dat. Hoi Fann.
Het is een mooie dag.![]()
Onder andere, die zal zo wel al komen. Lekker concertje vanavond. Matig drinken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Mo
een mooie dag vandaag omdat je met je zoon op stap gaat?
matig drinken moet kunnenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder andere, die zal zo wel al komen. Lekker concertje vanavond. Matig drinken.
Ik ken er ook maar 2, Hé Kom Aan en Lied Voor Kinderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:13 schreef FANN het volgende:
Dit is nou al het vierde liedje dat ik luister, maar ik ken er geen eentje![]()
Tuurlijk, hou je van belegen kaas?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef Patapon het volgende:
Ik heb wel een dak....mag ik dan wel meedoen?
de rest is ook niet de moeite, ik heb er net een paar geluisterdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar 2, Hé Kom Aan en Lied Voor Kinderen.
Dan zit je goed.quote:
Whaaaaa, die is zwaar verouderd!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
hihi
Jij hebt 2 honden, 2 katten en een konijn volgens je fobo, is er meer? of is dat het?
Ik vind het ook niks, maar het is wel iets uit de jaren 70 dat vind ik dan weer grappig qua tijdsbeeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
de rest is ook niet de moeite, ik heb er net een paar geluisterd
6 katten, kom ik aan met mijn 2 poezen, maar mijn poezen zijn wel zo gek als 10 normale poezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef Patapon het volgende:
[..]
Whaaaaa, die is zwaar verouderd!
inmiddels nog maar 1 hond![]()
6 katten
en geen konijn maar Chincilla's (3 stuks)
Was het maar waar......quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zit je goed.
Pat woont op een boerderij?
Hij is mooi, maar ik heb niks met katers, heb mijn hele leven alleen poezen gehad.quote:
Wat is er mis met een schele kat denk ik dan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:25 schreef Patapon het volgende:
De andere 5 zijn poezen, eentje daarvan is zijn moeder. Arme Salem was als kitten gadopteerd maar is teruggebracht omdat hij scheel keek......
dat dachten mensen gisteren bij radio49 ook, totdat Melting het draaidequote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die katten van jou zijn stille meeblowersquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
6 katten, kom ik aan met mijn 2 poezen, maar mijn poezen zijn wel zo gek als 10 normale poezen.
Zoveel blow ik niet meer, gisteravond maar eentje gerookt. En ik was niet thuis dus de katten hebben er niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die katten van jou zijn stille meeblowers
Dan is het kwaad al lang geleden geschied... Hoe worden ze anders zo gek?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoveel blow ik niet meer, gisteravond maar eentje gerookt. En ik was niet thuis dus de katten hebben er niets van meegekregen.
Geen idee, ik heb ze pas een dik half jaar en ze zijn nu 9 maanden oud. Dus ik denk dat ze omdat ze jong zijn nog vrij druk zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het kwaad al lang geleden geschied... Hoe worden ze anders zo gek?
Ah ja dat zal het wel zijn dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze pas een dik half jaar en ze zijn nu 9 maanden oud. Dus ik denk dat ze omdat ze jong zijn nog vrij druk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
Was ik vanmiddag ff een eindje aan het fietsen en genoot ik even aan de waterkant... Komt er een bootje voorbij.....heb je wel gezwaaid naar de mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
Was ik vanmiddag ff een eindje aan het fietsen en genoot ik even aan de waterkant... Komt er een bootje voorbij.....Nice waar was dat, ik heb wel eens een klus gehad in de Kattenburgerstraat ging zo'n ding weg met hele harde TOET. Mijn zus dacht dat de oorlog was uitgebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Stromboliweg in de Havens Westquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice waar was dat, ik heb wel eens een klus gehad in de Kattenburgerstraat ging zo'n ding weg met hele harde TOET. Mijn zus dacht dat de oorlog was uitgebroken
Lekker fiets weer. Je moet eens doortrappen naar Twiskequote:
Mooi weer fietsers.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker fiets weer. Je moet eens doortrappen naar Twiske
Voor mn lol ga ik niet door weer en windquote:
En wat moet ik daar doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker fiets weer. Je moet eens doortrappen naar Twiske
Ja door de stad fietsen doe in niet voor de lolquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mn lol ga ik niet door weer en wind
[..]
En wat moet ik daar doen?
Fietsen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mn lol ga ik niet door weer en wind
[..]
En wat moet ik daar doen?
Het is niet veel verder, en een mooi gebied.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik aan deze kant van het kanaal ook wel hoor
Wie weet, ga ik daarna gezellig bij Fann op de koffiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet veel verder, en een mooi gebied.
Wie weetquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet, ga ik daarna gezellig bij Fann op de koffie
Dan moet je nog wat verder, maar 14 km is niksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet, ga ik daarna gezellig bij Fann op de koffie
Hij wil gewoon graag dat vegetarisch gehakt proeven......en een gevulde paprika.quote:
Alles kan,, maar dan moet Sjoef nog wel even doorfietsenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag dat vegetarisch gehakt proeven......
tis nog 20 km uit en thuis ...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Alles kan,, maar dan moet Sjoef nog wel even doorfietsen
goed te doen dusquote:
Fiesten wel, dat vreten nietquote:
dat zijn jouw woorden niet de mijnequote:
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou voor koffie gan... Dat veggie gedoe van KT is in MLN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]Verse bonen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:
Kan dat ook met bierquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
Ik was ooit op een Crea cursus koffie.. Kijk wat ik heb geleerd![]()
[ afbeelding ]
Pure kunstquote:
Snelweg likken lijkt me wel iets voor hemquote:
Ik hoop dat ie lekproof fietsbanden heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Snelweg likken lijkt me wel iets voor hem
Ik zie hem tot bloedens toe door baggeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie lekproof fietsbanden heeft
Die blijft lekker thuis zitten denk ik om eerlijk te zijn... Tis dat ie vanavond naar een concert gaat, geen idee van wat of wie ....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie hem tot bloedens toe door baggeren.
Zou ik ook doen (thuis zitten)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die blijft lekker thuis zitten denk ik om eerlijk te zijn... Tis dat ie vanavond naar een concert gaat, geen idee van wat of wie ....
Yvonne heeft in zijn wangetje geknepenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
EN dan weer een nieuwe die verkloot wordt door een modje !??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |