Dat mag Yvonne doen. Niemand andersquote:
Prima, kaas met frambozensaus is serieus lekker.quote:
Bij ons is kaas met stroop de gewoonte, een 'zoetje' op de kaas is lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, kaas met frambozensaus is serieus lekker.
Mooi stukje land... Duitsland?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe nog even een toepasselijke pic.
[ afbeelding ]
Heb je dan maat 38.5 gekocht?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt maar kleine voeten, maat 37,5/38, maar mijn wandelschoenen lijken echt kolossaal
Stel je dan maar eens zoiets in maat 44/45 voor. Die zijn pas lomp.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt maar kleine voeten, maat 37,5/38, maar mijn wandelschoenen lijken echt kolossaal
Kan iemand een cheesehelmet voor mij makenquote:
Goverdomme, ik heb net de BBQ aangestoken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit wel een leuk forum voor jullie:
*poef*
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goverdomme, ik heb net de BBQ aangestoken.
papiervouwen bedoel je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet de ornami niet of hoe heet die zooi?
He die ken ik toevallig dan weer welquote:
Nu staat het er niet meer iigquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar dat stond al in de TT. had ik effe niet gezien....
Heeft er nooit in gestaanquote:
quote:
quote:Logboek entries voor dit topic
Op donderdag 21 mei 2015 @ 16:44 door yvonne:
Topic verplaatst van forum "Flora & Fauna" naar forum "Creativiteit"
Op donderdag 21 mei 2015 @ 16:47 door Bosbeetle:
Topictitel: "[Top 40+ Kaas SC #706] Say "KAAS" Smile you'r on" -> "[Top 40+ Kaas SC #706] De kaasmakers on tour."
Ja hé hé, jij snapt mequote:Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zag je deze: CRE / Origami en vouwpapiertjes #1
Ah op zo'n fiets, je praat wel een beetje in raadsels maar het zal mijn jonge geest wel zijn die 40+ wijsheid nog niet aankan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
oh nee, dat stond in de TT van dat topic wat ik aangeklikt had, ik was even gaan
kijken wat voor soort topics hier zijn, er was dus ook een topic over Origami,
vandaar....![]()
als je het niet snapt ga ik het niet nog een keertje uitleggen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah op zo'n fiets, je praat wel een beetje in raadsels maar het zal mijn jonge geest wel zijn die 40+ wijsheid nog niet aankan.
je past je prima aanquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
Ik ben toch maar eens begonnen met figuurkaassnijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan iemand een cheesehelmet voor mij maken
Komt vast wel een keer..quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ik had me eigenlijk verheugd op CUL.
40+ers zijn wandelende problemen.quote:
Nee, 'ruiken en proeven'.quote:
Ahhh die is tofquote:
Met lapje proef je weinigquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, 'ruiken en proeven'.
De vraag is dan of 'we' de overbekende lapjes erbij nodig hebben.
Na het ruiken en proeven weet je of je beter een lapje erbij kan nemen.quote:
Laat ik nu een stier hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh die is tofIk kreeg er deze week weer ééntje uit Italië.
[ afbeelding ]
Vriendjes met de Barcelona poes
Mooi !!! Die poes trouwens heeft een soort licht gele ogen. Als de zon er op komt geven ze lichtquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu een stier hebben
[ afbeelding ]
Ik heb nooit zon in mn huis, misschien eens op het balkon uitlaten dan maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi !!! Die poes trouwens heeft een soort licht gele ogen. Als de zon er op komt geven ze licht
Daar word je somber van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit zon in mn huis, misschien eens op het balkon uitlaten dan maar
Ach, wel leuk om te lezen dat mensen toch anno 2015 nog in rollenpatronen vast zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:50 schreef sacha het volgende:
leuk topic voor je Mo![]()
GC / Het enige recht van de vrouw is het aanrecht
klopt wel soms hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar word je somber van.
(oeps, sorry Fann)
moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Breien en haken deed ik sowieso niet en de afwas liet ik meestal staan omdat ik er een hekel aan heb. Als 'huisman' zijnde wordt dat je niet eens kwalijk genomen.![]()
Dan zei ik gewoon 'ja, de kinderen waren nogal druk vandaag', ben niet meer aan de afwas toegekomen.quote:
Ik krijg geen controle, dus of ik nou wel of niet afwas maakt hem niks uit, zou pas opvallen naquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zei ik gewoon 'ja, de kinderen waren nogal druk vandaag', ben niet meer aan de afwas toegekomen.Het was zó druk dat ik even met een biertje op de bank ben gaan zitten om tot rust te komen.
Nah, was geen controle, maar je 'moet' toch iets zeggen..........quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg geen controle, dus of ik nou wel of niet afwas maakt hem niks uit, zou pas opvallen na
2 dagen denk ik, omdat ie gewend is dat altijd alles is opgeruimd
Geen woorden voor.quote:
Ik hou niet van wol aan mn lijfquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?
Ander maatje misschien?
Dan zeg ik gewoon dat ik de hele dag niks heb uitgevoerdquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, was geen controle, maar je 'moet' toch iets zeggen..........
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat ik de hele dag niks heb uitgevoerdik kan niet tegen teveel troep
dus ik ruim het toch wel op, maar soms een daggie niet, maar als je voor 3 kinderen moet
zorgen, gaat dat wel lastiger denk ik...
Ik weet niet hoe ze opgevoed zijn...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonen
EN anders ga ik ze huur vragenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze opgevoed zijn...als je mazzel hebt een beetje goed
Haha dit doet me heel erg denken aan de film sightseers daarin zit ook een rol voor gebreide slipjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?
Ander maatje misschien?
Waarom blijf je niet met je poten van de TT af. Poefquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit wel een leuk forum voor jullie:
*poef*
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mijn dochter met haar vriendinnen inmiddels wel zelf hun shit achter zich op kunnen ruimen als ze hier in komen wonen
Volgens mij was dat iemand andersquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet met je poten van de TT af. Poef
Het moet niet gekker wordenquote:
Waaromquote:
Tis om te janken, kut modsquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het de andere keren ook gedaan heeft.... We mogen niets meer zelf
ga maar huilen in een hoekjequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie het de andere keren ook gedaan heeft.... We mogen niets meer zelf
Hihiquote:
Dat was ik... zet hem wel terugquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet met je poten van de TT af. Poef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |