SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Optreden bij The Voice
2e repetitie in Wenen
En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?
Wordt het: #Teamjurk1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
Of toch: #Teambroekpak
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja in ieder geval iets vrolijks, in de versie die ze net liet horen past iets vrolijkers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:37 schreef Kinga het volgende:
Die zwarte setting heeft het liedje niet goed gedaan... het had echt een zonnige/ beachy theme nodig...
Ik denk dat Trijntje het niet ziet en bij god niet weet hoe het beter kan. Dat geeft ze zelf ook aan: "ik heb geen verstand van het visuele". Daar is niets mis mee maar for crying out loud, zorg er als TROS/AVRO dan voor dat er mensen om haar heen staan die wel dat verstand hebben, naast Pannecoucke natuurlijk, je moet nooit op 1 persoon leunen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:32 schreef grazz het volgende:
Wat ik niet snap aan Trijntje's reactie is dat zij zegt dat het plan niet werd uitgevoerd zoals zij dat wilden. Ik heb van Ilse en Waylon vorig jaar begrepen dat ze filmpjes teruggestuurd kregen van het Deense productie team. Ze zagen dus de stand-ins op het podium in de visuals. Weet niet of het elk jaar zo gaat, maar ik ga ervan uit dat het wel zo werkt tegenwoordig, dan had je toen al kunnen zien hoe het op beeld overkwam, toch? En richtig ORF kunnen aangeven wat anders moet.
Kan ook zijn dat toen ze beeldmateriaal aangeleverd kregen, het al niet eens waren met hoe het eruit ging zien en dus tijdens de repetities nog veel wilden wijzigen, maar dit uiteindelijk niet meer lukte.
Dit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Albanie had gewoon een goed liedje, en ja het werd slecht gezongen maar daar gaat het godverdomme niet alleen om...
Ja en wat mij betreft had het niet door gehoeven, maar dan had ik denk ik nog eerder Wit-Rusland een kans gegeven dan Trijntjequote:
Tuurlijk is het een hysterische kermis, maar het was gisteren in die lineup echt een heerlijk feestje, zeker toen het na 2 minuten helemaal los gingquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:42 schreef Drrk het volgende:
Precies, zowel Servië als Albanië waren vele malen sterker en memorabeler. Jammerlijk. Sowieso jammer dat Servië vanwege haar uiterlijk overal uitgelicht wordt in de Nederlandse media... Vergelijking slaat kant noch wal.
Albanië is net als de puntmutsenact van Moldavië in het jaar van de 3JS de grote zondebok geworden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Albanie had gewoon een goed liedje, en ja het werd slecht gezongen maar daar gaat het godverdomme niet alleen om...
Ze keek zo bang als een wezel het hele optreden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:45 schreef yvonne het volgende:
Jamaar jamaar! Ze heeft zichzelf wel overwonnen hoor, daar kwam ze voor.
Ze was niet zenuwachtig voor haar optreden
Toen je die jurk liet maken had je toch al kunnen weten dat je op hakken moestquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:45 schreef KoningPils het volgende:
Ik kan niet op hakken
En dan hoef je niet eens lopend over het podium
Als ze haar er niet af kregen, was ze tussen de rest van Finland toch niet opgevallen, bedoel je?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ook zoiets, walk along als titel en je staat stil als een stokstaartjeHad die hakken dan met secondenlijm vastgezet op het podium
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh de Og3ne-promotour komt weer in beweging
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen je die jurk liet maken had je toch al kunnen weten dat je op hakken moest
Was desnoods op blote poten gaan staan dan
Het is natuurlijk helemaal hilarisch dat het Dotan was geworden als Trijn zich niet bij AVROTROS had gemeld met die D-schijf van Anoukquote:
Bereid je voor, The Voice wordt de komende 10 jaar hofleverancier van alle Songfestival inzendingen. Als het niet de juryleden zijn dan wel de kandidaten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh de Og3ne-promotour komt weer in beweging
Neeeeeeeeee, want het Nederlandse volk en vakjury hebben ook een wansmaakquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef Drrk het volgende:
Gewoon een Nationaal Songfestival a la Melodifestivalen.
Daar voelen alle "BN-ers" zich te goed voor zo genaamd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef Drrk het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef Drrk het volgende:
SOP.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Ik doe meequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Fixedquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON IN MIJN BED
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Ja, idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Niet met haar schele blik en alsof een konijn in de koplampen kijkt neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze haar er niet af kregen, was ze tussen de rest van Finland toch niet opgevallen, bedoel je?
WHOEHOEquote:
Greys moet Waylon nog steeds zijn hoed af?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Nee hou op, hij komt tot mijn navelquote:
Allemaal correct.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
Hoe is 't trouwens met de tweede semi-final jury-repetitie? Portugal mocht 't nummer overdoen hoorde ik? En er was droge lucht en men klaagde over de regie?
Sandwichen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig zitten de broertjes Mulder aan tafel
Voor het ESF of...?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef Greys het volgende:
WIJ WILLEN WAYLON
WIJ WILLEN WAYLON
Nou ja oké....
IK WIL WAYLON
Die mag ie voor eeuwig ophouden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Greys moet Waylon nog steeds zijn hoed af?
Ik krijg net een berichtje van iemand die daar zit die MEGA KIPPENVEL kreeg van Noorwegen. Beter dan ooit gezongen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
Hoe is 't trouwens met de tweede semi-final jury-repetitie? Portugal mocht 't nummer overdoen hoorde ik? En er was droge lucht en men klaagde over de regie?
Zeg, jij hebt indianenmeisje en Franklin naar Henk weten te krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOE
Doe jij hem ook even een priveberichtje op de Facebookchat?![]()
Heb ik ook al gedaan. We gaan hem stalken tot ie het doet.
Zweterig en geil en funk en heftig enzo.
Zag je dat optreden bij DWD??
tmiquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hou op, hij komt tot mijn navel![]()
Nou ja oke, horizontaal merk je daar w.... oke ja deal.
En die grijns en knipoog en en en!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mag ie voor eeuwig ophouden.
Als ik De Wenkbrauw maar kan zien.
IJsland heeft het totaal verknald qua vocalen, al waren er al mensen die fijntjes aangaven dat het bij Albanie ook geen probleem bleek te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
Oeh. Uitdagingen. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt indianenmeisje en Franklin naar Henk weten te krijgen.
Regel Waylon ook ff dan
Het zou toch zo mooi zijn als dat zou winnenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje van iemand die daar zit die MEGA KIPPENVEL kreeg van Noorwegen. Beter dan ooit gezongen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mag ie voor eeuwig ophouden.
Als ik De Wenkbrauw maar kan zien.
Is dat een spotnaampje voor anouk of zo?quote:
Ik zat net op Spotify een Eurovision playlist te luisteren en toen kwam Noorwegen voorbij. Ik had het liedje al een paar keer gehoord maar nu viel het kwartje ineens. WAUW.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje van iemand die daar zit die MEGA KIPPENVEL kreeg van Noorwegen. Beter dan ooit gezongen.
Die grijns ookquote:
Echt. Ik hoop dat ze Zweden voorbij schieten en Rusland en Estland etc etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net op Spotify een Eurovision playlist te luisteren en toen kwam Noorwegen voorbij. Ik had het liedje al een paar keer gehoord maar nu viel het kwartje ineens. WAUW.
Zweden vind ik dus echt geen bal aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt. Ik hoop dat ze Zweden voorbij schieten en Rusland en Estland etc etc.
Dit verdient het. Echt.
En dan kiest de TROS uiteraard weer voor succesartiesten als de 3J's / Toppers. Ja, ik zeg doen. Weer lekker verder op de oude vertrouwde koers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:58 schreef grazz het volgende:
Volgens Maurice Wijnen (?). Favorieten van hem: Dotan en O'g3ne.
Voorstel: Land moet meebeslissen. 5 liedjes voor 1 artiest, elk liedje moet gepresenteerd worden op tv zoals het er op het songfestival moet gaan uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |