Rivkah bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig staan er bij de NOS een hoop jonge talenten klaar om de boel over te nemen.
Boeie, blijft toch een kutshowquote:
Noem er 3quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig staan er bij de NOS een hoop jonge talenten klaar om de boel over te nemen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jack moet met pensioen van de NOS over een half jaar
Jammer dat Toine van Peperstraten tegenwoordig elders voor een miljoenenpubliek een programma maakt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Frank Snoeks, Mart Smeet en Jan Mulder.quote:
Probeer het nog een keer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Henry Schut, Jeroen Stomphorst, Herman van der Zandt.
Inderdaad. Er steeds geforceerd over pratenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat Kees vreemdgaande is, dit is allemaal een afleidingsmanoeuvre, zijn vrouw vermoedde iets.
Dat soort dingen houden ze in gereformeerde kringen liever in de familie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:11 schreef Yreal het volgende:
Alsof de sgp baas nu toe gaat geven dat ie vreemdgaat.
De vd Staaijtjes zijn vast heimelijke swingers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat Kees vreemdgaande is, dit is allemaal een afleidingsmanoeuvre, zijn vrouw vermoedde iets.
Hopelijk is het nu geen tijd voor grappen over automerken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
Is Kees al eens gespot op een homo parkeerplaats?
Niemand praat vreemdgaan goed. Het is alleen belachelijk simplistisch gedacht van die SGPer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:15 schreef Guanabana het volgende:
Zitten ze nou vreemdgaan goed te praten puur omdat dit standpunt van een SGP'er komt?
Die vond ik wel grappig jaquote:
Zou een leuke stelling voor Kees zijn. Moet Marc Marie bij zijn vriend blijven of vreemdgaan met een vrouw?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Marc Marie moet zn mond houden want hij is sowieso een grotere zondaar dan een vreemdgaande hetero man.
Jammer, dat dat staal zo golftquote:
Met een vrouw waarschijnlijk, dan stopt hij volgens SGP met tegennatuurlijk gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou een leuke stelling voor Kees zijn. Moet Marc Marie bij zijn vriend blijven of vreemdgaan met een vrouw?
Ik had hem niet eens gezien.quote:
Die vind ik dan wel weer mooi.quote:
Vind het storend dat die binnenste boog niet evenwijdig is aan de buitenste boog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer mooi.
Dit gebouwquote:
Nee, tijdloos.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Langste fragment optreden ever bij DWDD.
Die nam wat ongemakkelijk een slokje water.quote:
Volgens DWDD is Nederland de 51ste staat van Amerika, de redactie denkt dat we iedere avond Letterman kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die verafgoding van die Amerikaanse shows op de Nederlandse televisie
Ben ik wel met je eens, maar het afscheid van het icoon David Letterman is wel wat aandacht waard.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die verafgoding van die Amerikaanse shows op de Nederlandse televisie
Minuutje moet kunnen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar het afscheid van het icoon David Letterman is wel wat aandacht waard.
Ha ha ha haquote:
Wat dacht je anders te horen, vallend vruchtwater?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Oh ze moest plassen dat haalde ik er ook niet uit.
Een fragmentje wel ja maar niet de hele tv draait door in het teken van Letterman zetten vind ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar het afscheid van het icoon David Letterman is wel wat aandacht waard.
Ik dacht dat ze zat te vingerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dacht je anders te horen, vallend vruchtwater?
Och.. voor één keer vond ik het goed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een fragmentje wel ja maar niet de hele tv draait door in het teken van Letterman zetten vind ik
Die ging FF PISSENquote:
Ik dacht dat ze spuitend klaar kwam.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dacht je anders te horen, vallend vruchtwater?
Ik dacht het beide ook het laatste. Maar het was dus cut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zat te vingeren![]()
En terwijl ik dit typ zegt Verhoeven: kut ...
Ik pis ook zittend.quote:
Paul wordt senielquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Wikipedia zegt 1938 (76 jaar). Wie heeft er nu gelijk?
Paul Verhoevenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Wikipedia zegt 1938 (76 jaar). Wie heeft er nu gelijk?
Is wel zo respectvol voor degene die de pot schoonmaakt ja.quote:
Geweldig.quote:
Je moet een Haagse vriend zoekenquote:
Oh ja dat is leuk. Ik zag nummers voorbijkomen die ik nog nooit had gezien man. Vooral die oude zijn leuk, die kleding somsquote:
Het gaat nu over kledingquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is leuk. Ik zag nummers voorbijkomen die ik nog nooit had gezien man. Vooral die oude zijn leuk, die kleding soms
Toevalligquote:
Nog altijd 100 keer beter dan die Indiaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
wat een slecht nummer van Raffaela
Nee, totaal nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog altijd 100 keer beter dan die Indiaan
Zo'n lied komt Oost-Europees en ook Balkans over en daar scoor je mee op het songfestival. Ook al vinden wij dat niksquote:
Ik had echt niet willen winnen met een liedje als Chocolatte.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo'n lied komt Oost-Europees en ook Balkans over en daar scoor je mee op het songfestival. Ook al vinden wij dat niks
Krijgen we Knevel & van den Brink weer?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:25 schreef marcodej het volgende:
Morgen de laatste van het seizoen? Het is mei.
l-l-l-l-l-l-iefde, in zijn geval.quote:
Lubach gelooft niet in God.quote:
Nu zij nogquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
De microfoon van Halina lag nog op de gang
Luizen en haar poes.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:11 schreef waxmask het volgende:
Halina doet een ode aan de luizen koppeltjes in d'r schaamhaar?
??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:12 schreef waxmask het volgende:
Myrthe, het bewijs dat de PVDA mensen lelijk(er) maakt, doodzonde!
Dan ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Die schijtlollige professor ben ik spuugzat
*uniek talent*quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:14 schreef marcodej het volgende:
171 afleveringen. Matthijs heeft dus 171 daagjes gewerkt voor 6 ton.
Hij zal ook moeten vergaderenquote:
In het begin was het een Jolo productie met af en toe andere, dat liep niet, toen werd Mathijs de anchorman, maar in het begin ook afwisselende presentatie, ik kan me vaag nog ClauClau die het presenteerde, meestal zapte ik dan wel verder.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:14 schreef marcodej het volgende:
171 afleveringen. Matthijs heeft dus 171 daagjes gewerkt voor 6 ton.
Dan moet je vader even met haar vader contact opnemenquote:
Elke keer als ik Robben zie komt dat gevoel weer terug.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst verliefd davy?
Gewoon geen geweldig mooie vrouw.quote:
Jammer dit ontwijkende antwoord..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke keer als ik Robben zie komt dat gevoel weer terug.
Dit was 100% serieus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit ontwijkende antwoord..
Je blijft er moeite mee hebben je oprechte gevoelens met ons te delen..
Ooit geweest dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven is allang niet meer 1 van de beste.
Eén van de bestenquote:
Nee, alleen Maxim , met of zonder zijn junkie Rembo vriend, met of zonder zijn collectie " kleine dingetjes" of anders zijn klei-kut exposititie!quote:
Wie ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:22 schreef Fylax het volgende:
Ik denk dat Lubach het over David Latterman gaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |