SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door TheVulture op 30-05-2015 12:04:58 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Die ontknoping mbt Ardil
Dat zat ik ook al te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou zomaar kunnen dat we daar een hele zomer op moeten wachten.
Die ontknoping mbt Ardil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:19 schreef MagicTheo het volgende:
eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ontknoping mbt Ardil
Dan zouden ze denk ik niet die scene laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef kissaa het volgende:
[..]Barbera = Bianca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heeft ze inderdaad wel een hele andere diagnose gekregen. Iets wat wel erg is, maar niet direct zo levensbedreigend. Ze leek namelijk wel te schrikken.
Inderdaad, ik bedoelde Biancaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Barbera = Bianca?![]()
Misschien heeft ze inderdaad wel een hele andere diagnose gekregen. Iets wat wel erg is, maar niet direct zo levensbedreigend. Ze leek namelijk wel te schrikken.
Eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
Sil is niet de vader van Bram, ik lach alle mensen serieus uit die dat kunnen denken.
Heeft ze vanavond aan Aysen vertelt.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:41 schreef nikkiefan het volgende:
Hoe komen jullie er bij dat Bianca het heeft gedaan?
-ik heb gtst verleden week gemist-
Ik juist niet, want dat lag zo voor de hand. Ik heb het hele weekend gedacht dat ze iemand in bescherming zou nemen, ik wist het eigenlijk zeker. Dus vind dit wel heel mooi!quote:Op maandag 1 juni 2015 21:51 schreef Japepk het volgende:
Die Baantjerflashback maakt het wel geloofwaardiger dat Bianca echt de dader is. Had het toch mooier gevonden dat ze iemand in bescherming nam omdat ze écht als heeft en doodgaat.
ongeluk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ook verteld waarom Bianca dat gedaan heeft?
Ja je gooit die vorige familie eruit omdat het een verknipte rommel aan het worden was, terwijl volgens mij iedereen daar nog van in de serie zatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:47 schreef vencodark het volgende:
Jammer dat de hele familie Bouwhuis toch aardig vernacheld is.
En dan vergeet je nog Sjoerd die eerst aan de coke ging vervolgens zich als een debiel gedroeg toen Tim vermist was en als klap op de vuurpijl liever niet goed snikki geloofd dan Anton zijn eigen vader.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je gooit die vorige familie eruit omdat het een verknipte rommel aan het worden was, terwijl volgens mij iedereen daar nog van in de serie zat
En dan introduceer je een nieuwe familie voor de stabiliteit en vervolgens laat je een zoon sterven (die qua verhaallijnen nog veel meer kanten uit kon dan enkel de coming out), je introduceert een bastaardzoon ter vervanging zonder enige toegevoegde waarde en vervolgens maak je de vader en moeder ook binnen 2 seizoenen helemaal kapot
Is het weer zover? Kijk ik anderhalve week niet, haalt ze weer iets doms uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef rvtm het volgende:
Kan Tombik uit de serie? Had ze echt ballen gehad, had ze verteld dat ze ernaast zat om Wiet aan te zien als dader.
Niet al te beste actrice ook, die Dilan.
Niets.quote:
Nikkie Plessen uit Onderweg Naar Morgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Niets.
Maar zo liggen zemelen tegen Bianca dat het wel moet uitkomen dat Julia heeft gepraat over haar ziekte.
Wie is Nikkie?
Ah okquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:37 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Nikkie Plessen uit Onderweg Naar Morgen.
Zakenvrouw Ronja die binnen 2 weken in de kapsalon ging werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je gooit die vorige familie eruit omdat het een verknipte rommel aan het worden was, terwijl volgens mij iedereen daar nog van in de serie zat
Weet je wat nog het ergste en meest fantasieloze is? Dat ze die tent de Sapsalon noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:52 schreef James1988 het volgende:
Zakenvrouw Ronja die binnen 2 weken in de kapsalon ging werken
Ik ben allang blij dat het ding niet "Bianca's" heet. En ik hoop dat de Sapsalon samen met Bianca verdwijnt uit GTST.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Weet je wat nog het ergste en meest fantasieloze is? Dat ze die tent de Sapsalon noemen.
Of kapsalon 't Schaartje..... hihihihi.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:56 schreef James1988 het volgende:
Ik ben allang blij dat het ding niet "Bianca's" heet. En ik hoop dat de Sapsalon samen met Bianca verdwijnt uit GTST.
Anna? Ehhhh.... is die ook kapster?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:00 schreef James1988 het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat Anna het over gaat nemen.
Dat zijn geen scharen, maar haar handen. Ze is geen kreeft, hehehehe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
Nee, maar ze weet wel veel van scharen
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:06 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat zijn geen scharen, maar haar handen. Ze is geen kreeft, hehehehe.
[..]
En zo ongeloofwaardig; een kap-/nagel-/ en beautysalon met een sapbar erbij .... heerlijk al dat dna overalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:54 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Weet je wat nog het ergste en meest fantasieloze is? Dat ze die tent de Sapsalon noemen.
[..]
Idd. Een goede bar schenkt bier en whiskey.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:51 schreef maily het volgende:
En zo ongeloofwaardig; een kap-/nagel-/ en beautysalon met een sapbar erbij .... heerlijk al dat dna overal
En dat vandaag Sjoerd dan ook serieus boos tegen Sjors zegt "je kan niet zomaar iemand beschuldigen!!!!!!!!", om Aysen te beschermen... (Toen Sjors Aysen beschuldigde van het verbergen van Wiet en Anna)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef rvtm het volgende:
Kan Tombik uit de serie? Had ze echt ballen gehad, had ze verteld dat ze ernaast zat om Wiet aan te zien als dader.
Niet al te beste actrice ook, die Dilan.
Meh.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ze niet op Edward Scissorhands lijkt.
Er was ook nog een broer/oom verongelukt met een parachutesprongquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan introduceer je een nieuwe familie voor de stabiliteit en vervolgens laat je een zoon sterven (die qua verhaallijnen nog veel meer kanten uit kon dan enkel de coming out), je introduceert een bastaardzoon ter vervanging zonder enige toegevoegde waarde en vervolgens maak je de vader en moeder ook binnen 2 seizoenen helemaal kapot
Mike is de Dusty Donovan van gtst zodra Louis Talpe weer een gaatje in zijn agenda heeft duikt Mike weer op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er was ook nog een broer/oom verongelukt met een parachutesprong
Kan ook Noud zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rugkeer-oude-bekende
Zal Ferry of Bas wel weer zijn
Ik gok op Frits van Houten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rugkeer-oude-bekende
Zal Ferry of Bas wel weer zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
Sil werd laatst weer genoemd, dus ik denk dat hij het is.
geen idee, maar dat lees ik uit dat overzicht met die foto's in het linkjequote:Op woensdag 3 juni 2015 14:03 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Breekt ie dan uit? Hij had toch vijftien jaar bak?
In een soap kan natuurlijk alles.....quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee, maar dat lees ik uit dat overzicht met die foto's in het linkje
Wie is Karin? Ik kijk pas sinds 2008.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef Woelli het volgende:
Ik gok op Karin, Barbara of Robert.
Voor exit verhaal van Jef.
Ik ook!quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik gok op Karin, Barbara of Robert.
Voor exit verhaal van Jef.
Zo wel leuk zijn als die dan weer wat met elkaar hebben en samen weggaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Marjolein Touw als de laatste vriendin van Jef
Henriette Tol speelde van 1991-1992 de rol van Karin.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:22 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Wie is Karin? Ik kijk pas sinds 2008.
Tnx. Ik wist niet eens dat Jef kinderen heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:02 schreef Woelli het volgende:
Henriette Tol speelde van 1991-1992 de rol van Karin.
Jef's eerste vrouw en de moeder van twee van zijn kinderen, John en Dian. Beide kinderen zijn al overleden.
* John (overleden ergens tussen 1992 en 1998. Heb je nooit echt antwoord opgekregen)quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:04 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Tnx. Ik wist niet eens dat Jef kinderen heeft.
Je vergeetquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:18 schreef MagicTheo het volgende:
Op de GTST Facebook staat dit:
[ afbeelding ]
Nu ook al gelijk honderden reactie met Martine Hafkamp en Helen Helmink hahaha.
quote:"Na jaren van afwezigheid ben ik terug! En niet alleen. Om dit te vieren nodig ik jou graag uit in café de Koning voor een lekker hapje en drankje, want we moeten echt even bijkletsen.
Ik zie je graag op woensdag 3 juni om 15.00 uur in Meerdijk dan praat ik je helemaal bij en stel ik je voor aan iemand die je nog niet kent.
Tot dan!"
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
Stefano komt terug, is net bevestigd in RTL Boulevard.
In RTL Boulevard? Is er dan ook al een middageditie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
Stefano komt terug, is net bevestigd in RTL Boulevard.
Nee het staat op de site zelfquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In RTL Boulevard? Is er dan ook al een middageditie?
Inderdaad haha. En Stefano was ook geen jaren weg, was nog bij Lucas en Menno's bruiloft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In RTL Boulevard? Is er dan ook al een middageditie?
Ja dat vond ik ook al heel raar, met het staat op de site dusja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:30 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Inderdaad haha. En Stefano was ook geen jaren weg, was nog bij Lucas en Menno's bruiloft.
Ik zie wel bovenaan de pagina een foto van Bas Muijs staan met daaronder de kop "Foto's: GTST maakt zich op voor terugkeer oude bekende", maar dat is gewoon een fotoserie met verschillende acteurs die al eerder zijn teruggekeerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:30 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al heel raar, met het staat op de site dusja.
Oh oeps sorry!! Dat had ik niet gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie wel bovenaan de pagina een foto van Bas Muijs staan met daaronder de kop "Foto's: GTST maakt zich op voor terugkeer oude bekende", maar dat is gewoon een fotoserie met verschillende acteurs die al eerder zijn teruggekeerd
Die is anders ook al heel lang niet meer in beeld geweest toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:39 schreef MagicTheo het volgende:
Het zou jammer zijn als het Sil zou zijn. Dit soort aankondiging en die foto en die tekst erbij geeft denk ik aan dat het iemand is die al best lang niet te zien is geweest. Geen Sil denk ik dus, niks ten nadele van hem trouwens. Van mij mag die best terugkomen
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef flanken het volgende:
Het is Linda Dekker met haar Zoon. https://instagram.com/p/3eBgNPRfRv/
OH MIJN GOD LINDAquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:47 schreef flanken het volgende:
Het is Linda Dekker met haar Zoon. https://instagram.com/p/3eBgNPRfRv/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |