Nee, dat zou gelijk moet gaan. Even een berichtje sturen aan u met dat dingetje aan de onderkant.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Zand60 het volgende:
Helaas ook niet in de spambox. Ik dacht misschien gaat er een weekje of wat overheen voordat gegevens verwerkt zijn?
Net zoiets als project volgeboekt en wanneer betaling gevraagd wordt
Helemaal mee eens! Hij heeft Crowdfunding ook niet begrepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef PvN1 het volgende:
Waarom geen korting op de aanschaf van een fiets als incentive?
Mee eens!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
Uit classificatie 5 kun je afleiden dat de vrije kasstroom vrijwel volledig nodig is om de crowdlening terug te betalen. Wellicht komt daar ook die 62 maanden weg en is 60 maanden net te krap. Ik mis ook cijfers over de goodwill, fee en over de winstgevendheid van beide fietsenzaken.
Bevestiging van je inschrijving gehad?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:58 schreef Zand60 het volgende:
Helaas ook niet in de spambox. Ik dacht misschien gaat er een weekje of wat overheen voordat gegevens verwerkt zijn?
Net zoiets als project volgeboekt en wanneer betaling gevraagd wordt
Die is allang aan de gang, in juni krijg je de eerste betaling.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:43 schreef Coelho het volgende:
Ik ben mijn crowdfunding administratie aan het bekijken. Klopt het dat OAMKB Venlo nog niet van start is ondanks een betaalverzoek ruim een maand geleden?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:48 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Die is allang aan de gang, in juni krijg je de eerste betaling.
Als je het over de domme dingen die in de mail opgeschreven worden om op de lijst te komen, dan moet je niet naar de eerste 2 van mij kijken. 3e keer was scheepsrecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:48 schreef µ het volgende:
Mijn god hee. Sommige mensen zijn echt heel dom volgens mij.
Hehe.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:19 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Als je het over de domme dingen die in de mail opgeschreven worden om op de lijst te komen, dan moet je niet naar de eerste 2 van mij kijken. 3e keer was scheepsrecht.
Je gaat ons toch niet vertellen, dat sommigen in een mailadres echt het woord "apenstaart" opschrijven in plaats van het teken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:48 schreef µ het volgende:
Mijn god hee. Sommige mensen zijn echt heel dom volgens mij.
Nee dan zou ik ze niet krijgen, maar het schijnt nogal lastig te zijn om gve/kom/ccf in het onderwerp te zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:25 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen, dat sommigen in een mailadres echt het woord "apenstaart" opschrijven in plaats van het teken?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:25 schreef µ het volgende:
[..]
Hehe.
Maar dit is toch niet zo lastig zou je zeggen? On-der-werp. Daar zet je in welke lijsten je wil...
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef µ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik ze niet krijgen, maar het schijnt nogal lastig te zijn om gve/kom/ccf in het onderwerp te zetten.
Je had al eerder laten merken niet tot de categorie te behoren, waar mu het over heeft. Deze openlijke bekentenis bevestigt het nog eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:31 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]Ik beken, ik had het eerst niet in het onderwerp gezet. Ik heb geprobeerd om het nog te verbeteren, nadat ik achter mijn fout kwam. Toen ben ik overnieuw begonnen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:38 schreef Zand60 het volgende:
In de onderwerpregel heb ik geschreven:
gve maillijst
In de tekst heb ik gevraagd om de maillijst, maar inderdaad niet 'fok' erbij geschreven.
Begrijp ik nu dat ik bij onderwerp alleen gve had moeten schrijven en dat het systeem op tilt slaat omdat ik er maillijst bij heb geschreven???
Of komt het omdat ik het woord fok niet in de tekst heb gezet???
Sorry allemaal, maar ik voel me nu wel heeeeeel erg blond.
Ha, ha, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben
1 2 3 | Aan: subscribe Onderwerp: gve, kom, ccf Tekst: fok |
Ook dit kan alleen maar van het toetsenbord van een niet-blonde komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:38 schreef Zand60 het volgende:
In de onderwerpregel heb ik geschreven:
gve maillijst
In de tekst heb ik gevraagd om de maillijst, maar inderdaad niet 'fok' erbij geschreven.
Begrijp ik nu dat ik bij onderwerp alleen gve had moeten schrijven en dat het systeem op tilt slaat omdat ik er maillijst bij heb geschreven???
Of komt het omdat ik het woord fok niet in de tekst heb gezet???
Sorry allemaal, maar ik voel me nu wel heeeeeel erg blond.
Ha, ha, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben
Het programmaatje geeft niet om beleefdheidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:42 schreef Zand60 het volgende:
Ai, ik was te beleefd!
Ik was het vriendelijk aan het vragen.
Dank voor je geduld. Ik ga nu simpelweg gve in onderwerp zetten en als tekst alleen maar fok
Dus helemaal niet vriendelijk vragen en zeker geen dankjewel zeggen. Het is even wennen.
Mag ik dan hier nog eventjes nogmaals dank zeggen voor uitleg, geduld maar vooral de mailinglijst.
Over het hoofd gezien. Normaliter archiveer ik crowdfunding mails in mapjes met projectnummer/naam, in de submappen Ingeschreven/Te betalen/Betaald/Actief. Deze bleef maar in Betaald staan. Om onverklaarbare reden de activatie email gemist... Dankquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:48 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Die is allang aan de gang, in juni krijg je de eerste betaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |