abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:05:42 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:06:43 #2
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152787061
En die topsportmentaliteit zal eerder gaan om het durven te investeren, een keer nee zeggen, eigen jeugd belonen en tijdig vastleggen voor langere periodes, voor het hoogst/best haalbare gaan in onderhandelingen, al het mogelijke eruit halen op gebied van transfers, de jeugdopleiding, het complex, personeel, dat stadionplan, de communicatie, commercie etc. en echt niet zozeer over een prullenbakje of een omgewaaid scherm bij de trainingen. :')

Hoor af en toe jubelstemmingen op Varkenoord omdat ze een nieuw camerasysteem hebben zodat ze wedstrijden fatsoenlijk kunnen vastleggen of een analyse-systeem en dan denk ik, hoe is het in godsnaam mogelijk dat het er uberhaupt nog niet is.

Net als dit, waar het Legioen dan voor mag kiezen:

• Een videosysteem waarmee de technische staf de mogelijkheid heeft om al tijdens de rust wedstrijdbeelden van de eerste helft te kunnen tonen in de kleedkamer en aan de hand daarvan de speelwijze voor de tweede helft kan bespreken.

• Een substantiële bijdrage aan sfeeracties in het stadion.

• Een echoapparaat voor de medische staf, waarmee zij op de club zelf diagnoses kunnen stellen bij geblesseerde spelers.

• Een monitoringssysteem (Inmotio) om looplijnen, afstanden en snelheden van spelers tijdens trainingen te registreren.

• Een echoapparaat voor de medische staf, waarmee zij op de club zelf diagnoses kunnen stellen bij geblesseerde spelers.

• Een nieuwe en grotere spelersbus, om bij de dragen aan een optimale voorbereiding van de uitwedstrijden.

Die teringzooi hoort er toch sowieso allemaal al te zijn, dan maar even geen bejaarde back-up centrumverdediger hoor en de spullen op Varkenoord komen vooral van die postcodeloterij onzin wat de jeugdopleiding tonnen oplevert zodat het überhaupt nog ergens op lijkt.
pi_152787062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We zoeken een veelscorende spits. Ik heb die 7-1 met 6 goals en een assist helaas nooit werkelijkheid zien worden.
1-8 hè. Jij let niet goed op.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:06:56 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_152787069
Hoe zit het met uitdoelpunten in de play-offs eigelijk? Zelfde als Europees?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152787087
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:06 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me wel ja.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:10:43 #6
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152787196
quote:
Nee, zelfde als bij de KNVB-beker.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_152787261
quote:
Denk niet dat we ons daar druk over hoeven te maken, wie moet in er in hemelsnaam scoren? :')
BFF met GGMM
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:14:19 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_152787287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Denk niet dat we ons daar druk over hoeven te maken, wie moet in er in hemelsnaam scoren? :')
:D
Ook weer gelijk in inderdaad, maar zie ons er wel voor aan het donderdag 0-0 wordt en Heerenveen zondag in de slotfase een 1-1 maakt :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:14:38 #9
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152787298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk nog wel dat jullie Heerenveen pakken, maar Vitesse is momenteel te goed. Hoewel die het soms ook op een belachelijke manier kunnen verspelen.

En Immers doet waarschijnlijk niet mee: groot voordeel.
pi_152787338
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ook weer gelijk in inderdaad, maar zie ons er wel voor aan het donderdag 0-0 wordt en Heerenveen zondag in de slotfase een 1-1 maakt :')
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik denk nog wel dat jullie Heerenveen pakken, maar Vitesse is momenteel te goed. Hoewel die het soms ook op een belachelijke manier kunnen verspelen.

En Immers doet waarschijnlijk niet mee: groot voordeel.
Over 1 ding kunnen we zeker zijn: we gaan er dramatisch af. Of door dik te verliezen of door een kutgoaltje in de laatste minuten.
BFF met GGMM
pi_152787377
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:06 schreef Lastpost het volgende:
En die topsportmentaliteit zal eerder gaan om het durven te investeren, een keer nee zeggen, eigen jeugd belonen en tijdig vastleggen voor langere periodes, voor het hoogst/best haalbare gaan in onderhandelingen, al het mogelijke eruit halen op gebied van transfers, de jeugdopleiding, het complex, personeel, dat stadionplan, de communicatie, commercie etc. en echt niet zozeer over een prullenbakje of een omgewaaid scherm bij de trainingen. :')

Hoor af en toe jubelstemmingen op Varkenoord omdat ze een nieuw camerasysteem hebben zodat ze wedstrijden fatsoenlijk kunnen vastleggen of een analyse-systeem en dan denk ik, hoe is het in godsnaam mogelijk dat het er uberhaupt nog niet is.

Net als dit, waar het Legioen dan voor mag kiezen:

• Een videosysteem waarmee de technische staf de mogelijkheid heeft om al tijdens de rust wedstrijdbeelden van de eerste helft te kunnen tonen in de kleedkamer en aan de hand daarvan de speelwijze voor de tweede helft kan bespreken.

• Een substantiële bijdrage aan sfeeracties in het stadion.

• Een monitoringssysteem (Inmotio) om looplijnen, afstanden en snelheden van spelers tijdens trainingen te registreren.

• Een nieuwe en grotere spelersbus, om bij de dragen aan een optimale voorbereiding van de uitwedstrijden.

Die teringzooi hoort er toch sowieso allemaal al te zijn, dan maar even geen bejaarde back-up centrumverdediger hoor en de spullen op Varkenoord komen vooral van die postcodeloterij onzin wat de jeugdopleiding tonnen oplevert zodat het überhaupt nog ergens op lijkt.
Dat maakt allemaal geen reet uit als je totaal geen scoutingsysteem hebt, constant terugvalt op matige spelers of oude spelers (liefst een combinatie van beiden) die vervolgens een shitload aan salaris geeft.

Uit de jeugd komen weliswaar nuttige verdedigers maar qua creativiteit en aanvallend is het pure middelmaat dus zal je her en der wat moeten investeren in jong aanvallend talent in plaats van te focussen op routine die je vervolgens op de bank zet of die overbodig is.

Moet je echter wel iets van een scoutingsysteem hebben om deze spelers te vinden en dat ontbreekt gewoon al jaren. Misschien uit angst of zo want een jaar of 10 geleden werd die heli elk seizoen volgepropt met exotisch talent wat dan weer veelal mislukte maar dan maar helemaal niets halen werkt ook voor geen meter.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:22:13 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_152787515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat maakt allemaal geen reet uit als je totaal geen scoutingsysteem hebt, constant terugvalt op matige spelers of oude spelers (liefst een combinatie van beiden) die vervolgens een shitload aan salaris geeft.

Uit de jeugd komen weliswaar nuttige verdedigers maar qua creativiteit en aanvallend is het pure middelmaat dus zal je her en der wat moeten investeren in jong aanvallend talent in plaats van te focussen op routine die je vervolgens op de bank zet of die overbodig is.

Moet je echter wel iets van een scoutingsysteem hebben om deze spelers te vinden en dat ontbreekt gewoon al jaren. Misschien uit angst of zo want een jaar of 10 geleden werd die heli elk seizoen volgepropt met exotisch talent wat dan weer veelal mislukte maar dan maar helemaal niets halen werkt ook voor geen meter.
Ja een volgepropte heli met spelers als Bastos en Bandalovski heb je ook geen kut aan verder. De vraag is inderdaad gewoo hoe het kan dat een Heerenveen en een Groningen bijvoorbeeld structureel goeie spelers scout en ons scoutingnetwerk al jaren van een bedroevend niveau is.
pi_152787593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:57 schreef exile79 het volgende:

[..]

Godverdomme Krabby, dat lijkt me nogal wiedes he? We zitten nu met het huidige materiaal al aan de max. Dus er moet eerst wat weg voordat er wat bij kan komen. Nou wat een hogere wiskunde. Zo kan ik dat blad ook wel vol blaten.
_O-
pi_152787600
Bastos die later bij Lyon speelde ? :)
pi_152787624
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja een volgepropte heli met spelers als Bastos en Bandalovski heb je ook geen kut aan verder. De vraag is inderdaad gewoo hoe het kan dat een Heerenveen en een Groningen bijvoorbeeld structureel goeie spelers scout en ons scoutingnetwerk al jaren van een bedroevend niveau is.
Bastos was wel een goeie hoor, mag best een helikopter vol van komen elk seizoen :D
Antwoord op je vraag: Door die mensen te ontslaan en betere alternatieven te zoeken, of die van Groningen/AZ/Twente weg te kopen if possible ~O>
blablablabla
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:39 #16
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152787706
Het is tien keer makkelijker om je carrière in Nederland te beginnen bij Heerenveen, Groningen of AZ dan bij Ajax of Feyenoord.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:40 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152787708
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wellicht vanwege de ontwikkeling in de luwte. Bij Feyenoord moet je er meteen staan, bij Groningen bijvoorbeeld niet. Hetzelfde geldt voor Vitesse. Pröpper zat daar 2 jaar wissel en viel soms dramatisch in. Als je dat bij Feyenoord doet mag je gelijk 'opkkeren'. Zie Bilal.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:28:53 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_152787713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:25 schreef macca728 het volgende:
Bastos die later bij Lyon speelde ? :)
Of Basto :') Bruno Basto
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:29:35 #19
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152787745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Wellicht vanwege de ontwikkeling in de luwte. Bij Feyenoord moet je er meteen staan, bij Groningen bijvoorbeeld niet. Hetzelfde geldt voor Vitesse. Pröpper zat daar 2 jaar wissel en viel soms dramatisch in. Als je dat bij Feyenoord doet mag je gelijk 'opkkeren'. Zie Bilal.
Tenzij je een neanderthaler bent, die vooral uitblinkt in 'hard werken'.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:30:11 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152787754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ook nog eens inderdaad, maar zover wilde ik nog niet eens gaan om het gezellig te houden (ook beter voor m'n bloeddruk hehe).

Momenteel is technisch directeur in Nederland bij een topclub een baantje dat iedereen kan uitvoeren. Bord op schoot, lekker Fox kijken en de samenvattingen en daarna de contractduur op transfermarkt.nl bekijken en een belletje plegen. Oja en de appjes in de gaten houden of niemand buiten de Eredivisie wordt aangeboden. :')

Scouting bij Feyenoord is natuurlijk lachwekkend. Laatste keer dat daar echt gebruik van is gemaakt is onder Gullit en Wotte en tsja ... _O-
Ik zie ook liever Feyenoord gewoon een aantal scouts aantrekken die zich al jaren hebben bewezen bij Heerenveen, Groningen etc. en een grote schoonmaak op dat front en dan af en toe een gokje wagen op dat gebied en verder aanvullen met prima spelers uit de Eredivisie of eerste divisie.

Sowieso vind ik de combi van talent, creativiteit en bravoure en Feyenoord een ongelukkige combi. Hebben we een keer spelers die het niveau Bochum, Malmö of Maribor lijken te overstijgen, dan worden ze verpest zodat ze bijna gratis de deur uitlopen zodat we over enkele jaren weer mooi lezen dat een talentvolle speler die bij Feyenoord nooit uit de verf kwam voor x-miljoen wordt verkocht aan een mooie club. :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:42:59 #21
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152788114
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Scouting bij Feyenoord is natuurlijk lachwekkend. Laatste keer dat daar echt gebruik van is gemaakt is onder Gullit en Wotte en tsja ... _O-

Ook daarna was het om te janken qua scouting:
De Ceulaer
Michał Janota
Vojtěch Machek
Mohammed Abubakari
Leonard
Ekramy
Chun-Soo Lee
Kermit Erasmus
Manteiga
Fedor Smolov
Michael Lumb
John Guidetti
Harmeet Singh
Omar Elabdellaoui
Colin Kâzım-Richards

Dit zijn alle spelers die zonder voorgeschiedenis(niemand die ze kende) werden binnen gehaald na de Wotte tijd. Fucking 15 man en alleen John Guidetti heeft het een half seizoen waar gemaakt. De andere waren bekende van de trainer(El Ahmadi, Sahin) of hadden al Eredivisie ervaring(Janmaat, Bakkal). De scouting van Feyenoord moeten ze echt zo snel mogelijk opdoeken. En dan heb ik het natuurlijk niet over de jeugdscout.
pi_152788151
Bart Goor _O_
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 13:46:25 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152788199
Spelers worden aan de andere kant ook wel snel afgeschreven in De Kuip door de onmiddelijke druk van presteren. Zo'n Bilal heeft geen serie wedstrijden kunnen spelen nog. Zelfde geldt voor Singh, Elabdeldinges, Smolov bijv.
pi_152788233
Smolov doet het wel aardig in Rusland volgens mij. Geldt ook voor abdeldinges
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:48:59 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_152788269
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:46 schreef Slobeend het volgende:
Spelers worden aan de andere kant ook wel snel afgeschreven in De Kuip door de onmiddelijke druk van presteren. Zo'n Bilal heeft geen serie wedstrijden kunnen spelen nog. Zelfde geldt voor Singh, Elabdeldinges, Smolov bijv.
Elabdellaoui speelde gewoon basis in de CL bij Olympiakos. Smolov speelt in de top in Rusland wat ons als land al voorbij is
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:55:27 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152788466
Die Locadia zal wel in een ruil betrokken worden met Boëtius. Dan halen ze die Tighadouini op als vervanger voor JP en wordt Vilhena intern opgelost omdat we Sleegers nog hebben en komt die Dijks als back-up CV en concurrent van Nelom.

Oja en dan nog een vervanger voor Clasie, nee sorry, geen salarisbudget meer voor en we zetten El Ahmadi daar wel neer of verpesten Schuurman direct door hem voor de leeuwen te gooien. :+
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:59:58 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_152788613
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:55 schreef Lastpost het volgende:
Die Locadia zal wel in een ruil betrokken worden met Boëtius. Dan halen ze die Tighadouini op als vervanger voor JP en wordt Vilhena intern opgelost omdat we Sleegers nog hebben en komt die Dijks als back-up CV en concurrent van Nelom.

Oja en dan nog een vervanger voor Clasie, nee sorry, geen salarisbudget meer voor en we zetten El Ahmadi daar wel neer of verpesten Schuurman direct door hem voor de leeuwen te gooien. :+
Concurrent voor Nelom? :+
Mag toch hopen dat die middelmatige back verkocht wordt en Dijks en Woudenberg de LB's worden
pi_152788649
De grote vraag is ook: worden we na 3 jaar eindelijk verlost van het gedrocht Lex Immers.. nog een seizoen Immers en Kazim is geen fijn vooruitzicht
pi_152788741
quote:
Eigenlijk zou Van Bronckhorst pas in de zomer beginnen, als alle spelers vakantie hadden gevierd. Dat het nu toch naar voren is gehaald, was voor hem een verrassing. “Maar ik voelde in mijn lichaam dat ik wilde
Hij kreeg een stijve plasser zeker. Niet echt te begrijpen..ik zou als beginnend trainer niet happig zijn om deze kut klus op mij te nemen.
pi_152788807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij kreeg een stijve plasser zeker. Niet echt te begrijpen..ik zou als beginnend trainer niet happig zijn om deze kut klus op mij te nemen.
Zou het wel echt heel kut vinden als Gio faalt, zo'n enorm fijne gozert.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:07:22 #31
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_152788933
quote:

Lekkere vrienden heb je dan, als ze je dan gaan zitten filmen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2015 14:12:09 ]
pi_152789006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou het wel echt heel kut vinden als Gio faalt, zo'n enorm fijne gozert.
Als hij de play offs niet wint, waar ik eigenlijk van uit ga, dan neemt niemand hem dat kwalijk denk ik.. dus dat is weer in zijn voordeel. Wie je het wel kwalijk kan nemen.. de directie, Rutten en de spelersgroep.
pi_152789138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als hij de play offs niet wint, waar ik eigenlijk van uit ga, dan neemt niemand hem dat kwalijk denk ik.. dus dat is weer in zijn voordeel. Wie je het wel kwalijk kan nemen.. de directie, Rutten en de spelersgroep.
Sowieso dat wanneer het volgend jaar kut gaat mensen daar naar terug gaan verwijzen.
pi_152789619
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Lekkere vrienden heb je dan, als ze je dan gaan zitten filmen.
Je weet hoe het gaat hè. FIlmpje wordt via WA in je vriendengroep verspreidt en voor je het weet heeft iemand buiten je vriendengroep het ook en sta je op youtube.
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:40:02 #36
268260 Dr.Mikey
pi_152789687
Ik ben benieuwd of we die Bilal nog gaan zien volgend seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152789832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd of we die Bilal nog gaan zien volgend seizoen.
Als de Boëet vertrekt...
pi_152790136
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:45 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Als de Boëet vertrekt...
Achahbar/Manu links, Bilal/Kuyt rechts Kuyt/Kazim spits.
Niet echt optimaal maar dat zijn wel de gasten wie verlengt zijn dus met wie we verder moeten.
blablablabla
pi_152790177
En dan te bedenken dat Theo Lucius kapitein van de ploeg geweest is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:01:07 #40
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152790224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat voor cokehoofden zaten nog meer in dat team dan? Dan nog liever die crackkop van Theo.
pi_152790301
Video van paardenmuil is al offline gehaald wat jammer nou.
blablablabla
pi_152790633
Classic Theo. _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_152790823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat voor cokehoofden zaten nog meer in dat team dan? Dan nog liever die crackkop van Theo.
Danny Buijs en Pascal Bosschaart onder andere.
Het campingelftal van de Vinkenslag was er niks bij.
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:25:50 #44
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152790909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
heeft halve finale CL gespeeld hè
pi_152790934
Jongens jullie OP is een beetje out-of-date, de laatste 4 uitslagen missen, de technische staf klopt niet meer, en er staan 2 wisselspelers in de header?
pi_152790998
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens jullie OP is een beetje out-of-date, de laatste 4 uitslagen missen, de technische staf klopt niet meer, en er staan 2 wisselspelers in de header?
De laatste vier weken proberen we te verdringen. _O-
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:29:48 #47
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_152791009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:03 schreef Elan het volgende:
Video van paardenmuil is al offline gehaald wat jammer nou.
http://www.dailymotion.com/video/kxfnZiPqBUc50gbeoJ9

Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152791091
quote:
Lekker sleutelpunten op de voorgrond, lachgas erbij.

Klinkt als een goede zondagmorgen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:38:32 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152791273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Achahbar/Manu links, Bilal/Kuyt rechts Kuyt/Kazim spits.
Niet echt optimaal maar dat zijn wel de gasten wie verlengt zijn dus met wie we verder moeten.
Sleegers links; Kuijt spits; Bilal rechts.
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:55:41 #50
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152793603
Feyenoord twitterde op woensdag 20-05-2015 om 15:37:52 Prachtig nieuws: De grasmat van @DeKuip is voor het tweede opeenvolgende jaar verkozen tot beste van Nederland! http://t.co/i0SCXoPUVe reageer retweet
BenDudley88 twitterde op woensdag 20-05-2015 om 16:49:35 @Feyenoord Coolsingel, we komen!! http://t.co/XLy3m13Uow reageer retweet
pi_152793632
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op woensdag 20-05-2015 om 15:37:52 Prachtig nieuws: De grasmat van @DeKuip is voor het tweede opeenvolgende jaar verkozen tot beste van Nederland! http://t.co/i0SCXoPUVe[ afbeelding ] reageer retweet
_O-
pi_152793951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Sleegers links; Kuijt spits; Bilal rechts.
En Achahbar op 10 :)

Zoiets krijg je dan:

------------------------------------------------Vermeer (Hahn)-----------------------------------------------------
Karsdorp (Wilkshire) - Van Beek (Dammers) - Kongolo (Verdonk) - Dijks (Woudenberg/Nelom)
----------El Ahmadi (Verdonk)----- Achahbar (Immers) ----Toornstra (Vilhena)--------------
------------Bilal (Kuyt/Boetius) ----------- Kuyt (Kazim) ------- Sleegers (Manu)--------------

Zou best prima kunnen zijn wat mij betreft.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152793953
quote:
Van Bronckhorst bekende dat hij bij Feyenoord al een paar jaar hulp krijgt van een ''extern persoon'' die hem in zijn ontwikkeling als coach ondersteunt. ''Zijn naam is niet belangrijk, hoewel hij wel heel belangrijk is voor mij en mijn staf."
Niks mis mee, maar waarom zo geheimzinnig... is het Jomanda ofzo? :{
BFF met GGMM
pi_152794037
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Guardiola of Wenger wordt er gespeculeerd
pi_152794050
quote:

[..]

Willem, maar het bestuur mag het niet weten? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:31:26 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152794903
quote:

[..]

Cruijff waarschijnlijk. Die beunt wel vaker bij in Rotterdam. En ze hebben natuurlijk de Barca-band.
pi_152795406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:06 schreef Henrys het volgende:

[..]

Guardiola of Wenger wordt er gespeculeerd
Wenger zal nou nooit het ideale voorbeeld moeten zijn qua prijzen :{
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 17:57:06 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152795539
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wie dacht ook alweer dat ze dan gaan verlengen? Schaken? :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152795849
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wie dacht ook alweer dat ze dan gaan verlengen? Schaken? :')
Schaken dacht dat bij 1-1 uit en 3-3 thuis tegen Luhansk inderdaad.
BFF met GGMM
  woensdag 20 mei 2015 @ 18:13:24 #60
268260 Dr.Mikey
pi_152795927
Wel mooi als Gio echt nog goeie banden heeft met mensen binnen Arsenal en Barca. Kan je toch eerder een talentje huren.
R.I.P DTS.
  woensdag 20 mei 2015 @ 18:43:42 #61
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_152796754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel mooi als Gio echt nog goeie banden heeft met mensen binnen Arsenal en Barca. Kan je toch eerder een talentje huren.
Had hij als assistent toch ook kunnen doen? Ik denk niet dat er met Gio aan het roer opeens deuren open gaan die voorheen gesloten bleven.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152798042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net zoals de contacten van Don Leo bij Real zeker?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:30:32 #63
268260 Dr.Mikey
pi_152798248
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Daar doe je Gio te kort mee. Die jongen was echt jarenlang gewoon wereld top als speler.
Leo is gewoon een blaaskaak met veel praatjes. Dus ja ik denk wel dat Gio betere contacten heeft.
R.I.P DTS.
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:31:24 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152798269
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe wordt na de pleeoffs wel weer geüpdatet. Heb er even de kracht niet meer voor. :')
pi_152798444
Ik heb alle vertrouwen in GIo, en dat wordt als maar groter.

Eindelijk zullen we weer aanvallend voetbal zien, en geen laffe toestanden om een middenvelder rechtsbuiten te zetten die nog geen lantaarnpaal voorbij komt.

Wat mij betreft is het immers eruit of toornstra eruit.

Ben benieuwd morgen, hoewel het verstandig zou zijn om die wedstrijd in hoerenveen op 0 te spelen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_152798537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in GIo, en dat wordt als maar groter.

Eindelijk zullen we weer aanvallend voetbal zien, en geen laffe toestanden om een middenvelder rechtsbuiten te zetten die nog geen lantaarnpaal voorbij komt.

Wat mij betreft is het immers eruit of toornstra eruit.

Ben benieuwd morgen, hoewel het verstandig zou zijn om die wedstrijd in hoerenveen op 0 te spelen.
Feyenoord en op de 0 spelen _O- Dan weet je zeker dat je met 5-0 klop krijgt, dat is echt een drama
pi_152799158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zoiets krijg je dan:

------------------------------------------------Vermeer (Hahn)-----------------------------------------------------
Karsdorp (Wilkshire) - Van Beek (Dammers) - Kongolo (Verdonk) - Dijks (Woudenberg/Nelom)
----------El Ahmadi (Verdonk)----- Achahbar (Immers) ----Toornstra (Vilhena)--------------
------------Bilal (Kuyt/Boetius) ----------- Kuyt (Kazim) ------- Sleegers (Manu)--------------

Bilal kan best ineens erg goed worden, dat heb je vaak met spelers eerst een jaartje wennen o.i.d
pi_152799206
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Of Gullit bij Milan. :')
BFF met GGMM
pi_152799333
Die geheime adviseur is gewoon Willem van Hanegem, dat kan niet anders.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:24:04 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152800241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
Die geheime adviseur is gewoon Willem van Hanegem, dat kan niet anders.
Bedankt Jomanda.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:34:48 #71
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152800592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zoiets krijg je dan:

Ik ga er vanuit dat deze spelers sowieso vertrekken:
- Mathijssen
- Bouhlarouz
- Mulder
- Te Vrede
- Vilhena
- Verhoek

En dan denk ik dat Boetius, Clasie en Immers ook weggaan.

9 spelers. Ik mag dan hopen dat we minimaal 2 spelers kunnen halen met een transferwaarden. Bijvoorbeeld een Tapia en Ziyech. Anders wordt het erg zuinig de aankomende tijd. Verder de selectie opvullen met jeugd: Nieuwkoop, Schuurman, Sleegers, Dammers, Woudenberg, Verdonk en Gronsveld.

Je hebt met El Ahmadi, Kuyt en Vermeer(en dan eventueel Ziyech) al aardig wat (Eredivisie)ervaring in je basiselftal lopen.
pi_152800713
ja als vilhena en immers ook weggaan dan klopt die opstelling niet meer.

leek best een aardige opstelling
pi_152801053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef satecl het volgende:

9 spelers. Ik mag dan hopen dat we minimaal 2 spelers kunnen halen met een transferwaarden. Bijvoorbeeld een Tapia en Ziyech.
Dat soort spelers komt toch niet naar Feyenoord.. kunnen elders meer verdienen en de transfersom zal ook te hoog zijn
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:01:18 #74
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152801649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat soort spelers komt toch niet naar Feyenoord.. kunnen elders meer verdienen en de transfersom zal ook te hoog zijn
Omdat ze een leuk jaar achter de rug hebben bij een middenmoter van de Eredivisie? Spelers met potentie, maar we moeten niet doen alsof Southampton en Sevilla achter ze aan zitten. Ajax en PSV hebben ze niet nodig.. Dus ik zie daar wel kans is.

Zie bij ons met Pelle, 2 jaar op rij topscoorder van Nederland, en alleen Koeman had interesse. Na het WK wachtte Feyenoord op een beter bod voor De Vrij. Maar alleen Lazio bleef de enige club.
pi_152801722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Omdat ze een leuk jaar achter de rug hebben bij een middenmoter van de Eredivisie? Spelers met potentie, maar we moeten niet doen alsof Southampton en Sevilla achter ze aan zitten. Ajax en PSV hebben ze niet nodig.. Dus ik zie daar wel kans is.

Zie bij ons met Pelle, 2 jaar op rij topscoorder van Nederland, en alleen Koeman had interesse. Na het WK wachtte Feyenoord op een beter bod voor De Vrij. Maar alleen Lazio bleef de enige club.
Ould-Chikh (ofzo) staat, naar het schijnt, in de interesse van Man United.. Goedkope spelers, talentvol (wellicht), dus topclubs willen wel. Falen ze, ach, dan dumpen ze ze weer
pi_152802093
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of Basto :') Bruno Basto
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:16:17 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_152802334
quote:

[..]

In het geval van De Vrij is dat volgens mij niet waar. Hij heeft ooit in een interview gezegd dat ie ook naar grotere clubs had gekund, maar dat ie toen al had besloten om naar Lazio te gaan.
pi_152802672
quote:

[..]

Dat zie ik totaal anders.. en Bombvis ook zo te zien. Zyiech is voor 5 miljoen gehaald door Twente, of iets in die buurt, en heeft in een slecht draaiend elftal 13 goals en 16 assists als middenvelder.. hoe kan je dan als Feyenoord denken zo'n speler wel even op te halen. Totaal niet realistisch
pi_152802973
Kunnen we Schaken niet terughalen?
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:39:16 #80
262211 hhh38
pi_152803311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat zie ik totaal anders.. en Bombvis ook zo te zien. Zyiech is voor 5 miljoen gehaald door Twente, of iets in die buurt, en heeft in een slecht draaiend elftal 13 goals en 16 assists als middenvelder.. hoe kan je dan als Feyenoord denken zo'n speler wel even op te halen. Totaal niet realistisch
Ziyech moeten we inderdaad uit ons hoofd zetten. In het geval van Corona, Tapia of Gutierrez ligt dat anders. Ik denk niet dat die meer dan 5 miljoen kosten. Een andere vraag is of je zo veel moet uitgeven aan 1 speler.
pi_152803359
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ziyech moeten we inderdaad uit ons hoofd zetten. In het geval van Corona, Tapia of Gutierrez ligt dat anders. Ik denk niet dat die meer dan 5 miljoen kosten. Een andere vraag is of je zo veel moet uitgeven aan 1 speler.
Als je 3.5 miljoen aan een bilal kan uitgeven dan heb je imo ook genoeg budget om 5 miljoen uit te geven aan spelers die zich al wel een seizoenlang bovenin de eredivisie hebben bewezen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:41:48 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152803397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ziyech is potentiële Europese top. Die gast in een draaiend elftal is puur goud. Hij is wat Maher had moeten worden.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:43:28 #83
262211 hhh38
pi_152803448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je 3.5 miljoen aan een bilal kan uitgeven dan heb je imo ook genoeg budget om 5 miljoen uit te geven aan spelers die zich al wel een seizoenlang bovenin de eredivisie hebben bewezen.
Corona en Tapia hebben zich in de 1e seizoenshelft anders ook nauwelijks laten zien. Bij Gutierrez is het maar afwachten hoe hij hersteld is van z'n zware blessure. Het zouden wel erg geschikte vervangers kunnen zijn voor Clasie en/of Boëtius
pi_152804478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zyiech zal minstens 2x zo duur zijn als Bilal dus die kunnen we wel vergeten.. achteraf wel jammer dat die spillenpoot voor Twente koos vorig jaar want ik vind Toornstra toch wat tegenvallen
pi_152805287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zyiech zal minstens 2x zo duur zijn als Bilal dus die kunnen we wel vergeten.. achteraf wel jammer dat die spillenpoot voor Twente koos vorig jaar want ik vind Toornstra toch wat tegenvallen
Zit in een dip, net als de rest van het team. Eerste seizoenshelft was hij écht heel goed.
pi_152805396
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Zit in een dip, net als de rest van het team. Eerste seizoenshelft was hij écht heel goed.
Klopt..vond hem toen ook een speler die goed bij Feyenoord paste en dacht dat hij op weg was naar Oranje. De laatste maanden valt hij ontzettend tegen..is een beetje door de mand gevallen die gozer
pi_152805456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt..vond hem toen ook een speler die goed bij Feyenoord paste en dacht dat hij op weg was naar Oranje. De laatste maanden valt hij ontzettend tegen..is een beetje door de mand gevallen die gozer
Door de mand wil ik ook weer niet zeggen. Het verrassingseffect van Toornstra op rechtsbuiten was een beetje weg. Combineer dat met een slecht draaiend elftal en Toornstra gaat daar in mee.
pi_152805650
Ik weet niet of Vilhenna of Boetius zullen vertrekken.
Ze hebben beide een kutseizoen. Zal toch weinig interrese voor ze komen, of het moet een binnenlandse club zijn.

Ik hoop dat ze beide blijven. Ik denk dat ze onder Gio net als onder Koeman gewoon basisspelers zullen worden.

Ik heb zo een vermoeden dat er weinig spelers zullen vertrekken. Al die scouts hebben de afgelopen weken ook zitten kijken en denken nu van doeiiiiiiiiiii
zelfs voor Clasie zal het moeilijk worden om te vertrekken denk ik zo.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:44:02 #89
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_152805958
quote:
Immers mag niet weg; Feyenoord wil met hem door

"Immers is op een leeftijd om ook een stap te zetten, maar hij heeft al te horen gekregen dat Feyenoord hem zeker niet zomaar zal laten gaan. De club is van mening dat hij ook komend seizoen weer een belangrijke schakel kan worden", besluit Gouka, die op twitter zojuist aangeeft dat Feyenoord écht met Immers door wil.
Tyfusteringidioten. Immers is nooit een belangrijke schakel geweest :'( Waar komt die Immers verheerlijking vandaan dan?

Gast kan er geen kut van.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_152806026
Ajax wil Dijks ook hebben.. Dat wordt dus geen Dijks voor ons.. Godverdegodver.. moet er niet aan denken dat de 3 opperkneuzen Nelom, Immers en Kazim volgend seizoen allemaal nog in de basis zijn te bewonderen
pi_152806107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:44 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tyfusteringidioten. Immers is nooit een belangrijke schakel geweest :'( Waar komt die Immers verheerlijking vandaan dan?

Gast kan er geen kut van.
Zelfde tactiek als Overmars met Cillissen doet. Bij een goed bod gaat hij gewoon weg hoor, Feyenoord zit niet in de positie om goede aanbiedingen af te wijzen.
pi_152806164
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax wil Dijks ook hebben.. Dat wordt dus geen Dijks voor ons.. Godverdegodver.. moet er niet aan denken dat de 3 opperkneuzen Nelom, Immers en Kazim volgend seizoen allemaal nog in de basis zijn te bewonderen
Ik hoop dat Kazim het breekijzer van Feyenoord gaat worden, want ik heb het gevoel dat hij die rol uitstekend kan vervullen.
pi_152806221
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik hoop dat Kazim het breekijzer van Feyenoord gaat worden, want ik heb het gevoel dat hij die rol uitstekend kan vervullen.
Ik niet.. breekijzers moeten ook de kwaliteit hebben om doelpunten te maken en die kwaliteit heeft die halve zool niet.. bijna al zijn doelpunten zijn toevalstreffers
pi_152806350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik niet.. breekijzers moeten ook de kwaliteit hebben om doelpunten te maken en die kwaliteit heeft die halve zool niet.. bijna al zijn doelpunten zijn toevalstreffers
Dat is waar, maar hij houd de verdediging bezig. Als je daaromheen een type Kuyt hebt lopen, kan hij daar alleen maar beter van worden. Heb ik het wel over de laatste tien minuten hé. :P
pi_152806520
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dat is waar, maar hij houd de verdediging bezig. Als je daaromheen een type Kuyt hebt lopen, kan hij daar alleen maar beter van worden. Heb ik het wel over de laatste tien minuten hé. :P
Ach ik weet het niet.. ben Immers, Nelom en Kazim kotsbeu, met als nummer 1 Lex Immers.. gedrocht van een voetballer.. zijn voetbalkwaliteiten passen goed bij zijn oerlelijke uiterlijk
pi_152806559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach ik weet het niet.. ben Immers, Nelom en Kazim kotsbeu, met als nummer 1 Lex Immers.. gedrocht van een voetballer.. zijn voetbalkwaliteiten passen goed bij zijn oerlelijke uiterlijk
Immers zit nu drie jaar bij de club en kan zich hier niet meer ontwikkelen, die moet vertrekken. Als hij zich nog kan ontwikkelen. Een eventuele transfer moet je hem ook gunnen.
pi_152806595
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Immers zit nu drie jaar bij de club en kan zich hier niet meer ontwikkelen, die moet vertrekken. Als hij zich nog kan ontwikkelen. Een eventuele transfer moet je hem ook gunnen.
Ik gun het hem 100% en zou hem desnoods zelf weg willen brengen achter op de fiets
pi_152806638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik gun het hem 100% en zou hem desnoods zelf weg willen brengen achter op de fiets
Dan mag jij fietsen en pak ik een biertje om het te vieren.
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:59:27 #99
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152806647
Komen we dan echt nooit van Immers af? :')
pi_152806671
quote:
13s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:59 schreef Wicky15 het volgende:
Komen we dan echt nooit van Immers af? :')
Immers wordt de Gerrard van Feyenoord.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:38:08 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152807913
Måns Herrmann _O_

omdat t kan
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:44:08 #102
268260 Dr.Mikey
pi_152808091
Immers :')
R.I.P DTS.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:45:12 #103
268260 Dr.Mikey
pi_152808122
Ik merk zenuwen omdat het morgen de eerste match van GIO is.
R.I.P DTS.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:50:42 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152808326
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Immers wordt de Gerrard van Feyenoord.
Nooooooooooo!
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:51:03 #105
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152808336
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Zelfde tactiek als Overmars met Cillissen doet. Bij een goed bod gaat hij gewoon weg hoor, Feyenoord zit niet in de positie om goede aanbiedingen af te wijzen.
Ik hoop het maar. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:55:51 #106
268260 Dr.Mikey
pi_152808496
Net eerste persconferentie met Gio als hoofdtrainer wat een verademing zeg.
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:35:32 #107
268260 Dr.Mikey
pi_152809520
R.I.P DTS.
pi_152811864
Volgens het AD vandaag:

Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Clasie; Bilal, Kazim, Boëtius
pi_152812078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens het AD vandaag:

Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Clasie; Bilal, Kazim, Boëtius
Het wereldtalent Bilal mag eens spelen _O_
  donderdag 21 mei 2015 @ 08:22:56 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_152812353
Dat lijkt op een logische opstelling. Gewoon met echte vleugelspelers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_152812378
quote:
Volgens het AD vandaag:

Geen Immers. :)
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 21 mei 2015 @ 08:32:44 #112
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_152812455
quote:
Volgens het AD vandaag:

Toch wel Nelom?
pi_152812620
Die meneer Woudenberg is heilig verklaart op dit forum, heb ik de indruk, maar op basis waarvan in hemelsnaam?
pi_152812626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:32 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Toch wel Nelom?
Kan je lezen?
pi_152812627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat deze spelers sowieso vertrekken:
- Mathijssen
- Bouhlarouz
- Mulder
- Te Vrede
- Vilhena
- Verhoek

En dan denk ik dat Boetius, Clasie en Immers ook weggaan.
Ik had wel rekening gehouden met vertrek van behoorlijk wat mensen van dat lijstje, had alleen Vilhena en Immers en eventueel Boetius in de selectie gehouden. Ik denk dat als je rekening houdt dat Dijks naar Amsterdam gaat, dat je Nelom daar laat staan en dan die jeugdspelers die je noemde

quote:
Nieuwkoop, Schuurman, Sleegers, Dammers, Woudenberg, Verdonk en Gronsveld
gewoon de reserverol kunnen invullen (al had ik Sleegers in de basis gezet in mijn hersenspinsel). Die kunnen dan rustig hun minuutjes pakken bij blessures of voorsprong.

Als Immers en/of Vilhena ook vertrekken zou een versterking in die linie niet verkeerd zijn. Tapia zou ik wel zien zitten. Al heb ik dus liever een voetballer op 10 (zoals ik daar Achahbar neerzette) en je dan maar 2 controlerende/ lopende/ balafpakkende middenvelders nodig hebt in de basis.

Misschien moeten we ook niet vergeten dat Karsdorp wel bijna een seizoen lang RB heeft gespeeld, maar in essentie ook een middenvelder is, dus met wat schuiven en Wilkshire in de basis heb je best wel wat speling. (bv Karsdorp op 10, Achahbar spits en Kuyt rechts, voor een potje zonder Bilal)
pi_152812681
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:38 schreef Divje het volgende:
Måns Herrmann _O_

omdat t kan
Ik hoop wel dat die volgend jaar regelmatig mee gaat trainen ja, maar laat maar rustig rijpen, en verschillende kneepjes leren van Kazim/Kuyt/Makaay _O_

In '16/'17 mag ie dan echt meestrijden om de basisplaats

Måns wordt morgen 18 trouwens ^O^
pi_152812683
Goede persco van Gio. Al is alles een verademing na Fredje.
pi_152812705
Opmerkelijk:

Feyenoord twitterde op donderdag 21-05-2015 om 08:50:40 Feyenoord - SC Heerenveen is uitverkocht. Voor de return aanstaande zondag in @DeKuip zijn geen losse kaarten meer beschikbaar. #feyhee reageer retweet
pi_152812723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:54 schreef Kolasnoc het volgende:
Opmerkelijk:

Feyenoord twitterde op donderdag 21-05-2015 om 08:50:40 Feyenoord - SC Heerenveen is uitverkocht. Voor de return aanstaande zondag in @DeKuip zijn geen losse kaarten meer beschikbaar. #feyhee reageer retweet
Mwah, zoveel kaarten zijn er ook weer niet in de verkoop omdat SK houders vrij toegang hebben. Ik denk een half tot 3 kwart gevulde Kuip zondag.
pi_152812737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:54 schreef Kolasnoc het volgende:
Opmerkelijk:

Ik vraag me wel af of we niet een jodensituatie krijgen met SCC houders die niet op komen dagen, bij ons groepje van 4 is de motivatie om te gaan ook niet zo hoog (al worden de kaarten ws wel gewoon gebruikt :') )
pi_152812741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mwah, zoveel kaarten zijn er ook weer niet in de verkoop omdat SK houders vrij toegang hebben. Ik denk een half tot 3 kwart gevulde Kuip zondag.
Ja, uiteindelijk zullen al die sk-houders toch wel gaan. Als de uitslag vanavond niet te negatief is.
pi_152812760
Ik snap overigens niet waarom die meneer Boetius zo verongelijkt is en niet bij wil tekenen, want de man speelt absurd veel wedstrijden voor iemand die er helemaal niets van bakt.
pi_152812830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap overigens niet waarom die meneer Boetius zo verongelijkt is en niet bij wil tekenen, want de man speelt absurd veel wedstrijden voor iemand die er helemaal niets van bakt.
Ja, maar je weet natuurlijk ook niet wat Feyenoord hem aanbiedt. Als ze zeggen, je hebt geen stappen gemaakt dus je gaat ook niet meer verdienen, kan ik me nog wel voorstellen dat hij (en ws vooral zijn zaakwaarnemer) daar niet zomaar mee akkoord gaat. Lastige situatie, want je gaat hem niet een wereldaanbieding doen na zo een kloteseizoen, verkoopwaarde zal dit seizoen ook behoorlijk zijn terug gelopen, en uit zijn contract laten lopen is ook duur..
pi_152813118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef Kolasnoc het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk zullen al die sk-houders toch wel gaan. Als de uitslag vanavond niet te negatief is.
Nou, in mijn omgeveing gaan er heel weinig!
pi_152813283
Hmmmm.. Ik zie net dat als we Heerenveen voorbij komen dat we dan eerst en thuiswedstrijd krijgen (donderdag 20:45) en eindigen in Arnhem/ Zwolle? Dat is eigenlijk ook vreemd, dat als je als 4e geplaatst zijnde niet alles eerst-uit-dan-thuis krijgt. Je behoort toch een voordeel te hebben op plaatsen 5-8 :?

Nu heeft de nr5 twee keer uit-thuis (als ze winnen natuurlijk)
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:39:17 #126
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152813463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die meneer Woudenberg is heilig verklaart op dit forum, heb ik de indruk, maar op basis waarvan in hemelsnaam?
3 goeie wedstrijden. Dat is Nelom nog niet gelukt in 4 jaar tijd.
pi_152814158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is Fred Rutten en Giovanni van Bronckhorst ontgaan dan, blijkbaar.
pi_152814172
quote:
René Felen (46) fungeert de komende dagen als steun en toeverlaat van Giovanni van Bronckhorst en de rest van de technische staf van Feyenoord. Felen staat bekend als teamontwikkelaar en verricht op dat vlak al langere tijd werkzaamheden bij Cambuur, FC Twente en Southampton.

Felen kwam ooit via zijn voormalig docent Academie voor Lichamelijke Opvoeding Henk Veldmate binnen bij FC Groningen, waar hij jarenlang Ron Jans adviseerde. Vervolgens klopten er meer clubs bij hem aan.

Van Bronckhorst denkt zich met de adviezen van Felen sneller te ontwikkelen als coach. ,,Wij moeten zorgen dat de spelersgroep beter wordt, maar ik vind het prettig dat ook de trainersstaf zich ontwikkelt,'' zegt Van Bronckhorst, die overigens gisteren de naam van Felen geheim wilde houden. ,,Als staf moeten wij gewoon niet stilzitten, het is fijn dat we het zo kunnen regelen. Hij is heel belangrijk voor ons. Hij was er al onder Ronald Koeman en ook dit seizoen heb ik een paar keer met hem rond de tafel gezeten.''

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nde-Rene-Felen.dhtml
pi_152814683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Gewoon eigen jeugd opstellen ja toch niet dan waarom aankopen als je in de b1 een leuke speler hebt lopen!!!einz
pi_152815237
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef ace_eleven het volgende:
Hmmmm.. Ik zie net dat als we Heerenveen voorbij komen dat we dan eerst en thuiswedstrijd krijgen (donderdag 20:45) en eindigen in Arnhem/ Zwolle? Dat is eigenlijk ook vreemd, dat als je als 4e geplaatst zijnde niet alles eerst-uit-dan-thuis krijgt. Je behoort toch een voordeel te hebben op plaatsen 5-8 :?

Nu heeft de nr5 twee keer uit-thuis (als ze winnen natuurlijk)
Dit thuisvoordeel zouden we dan wel hebben:
"De hoogst geklasseerde deelnemer speelt de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis."

https://www.knvb.nl/nieuw(...)s-promotiedegradatie
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:03:15 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_152815414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is Fred Rutten en Giovanni van Bronckhorst ontgaan dan, blijkbaar.
Er zijn wel meer dingen hen ontgaan, de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gewoon eigen jeugd opstellen ja toch niet dan waarom aankopen als je in de b1 een leuke speler hebt lopen!!!einz
Nelom is ook eigen jeugd, dus dat is het probleem niet. Ik snap alleen niet waarom je Woudenberg niet laat staan na 2/3 goeie wedstrijden. Nelom was 4 jaar terug hetzelfde niveau als De Vrij, Indi etc. Dat houdt dus in dat hij zich niet doorontwikkeld, en dan moet je door selecteren.

Hetzelfde geldt als bij Achahbar. Kazim speelde niet best, Achahbar scoort 2 keer tegen PSV en daarna tegen AZ... Maar uiteindelijk speelt die belachelijke turk wel, en Achahbar niet meer. Nee, zo kom je er nooit.
pi_152815967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Casual-T het volgende:

[..]

Dit thuisvoordeel zouden we dan wel hebben:
"De hoogst geklasseerde deelnemer speelt de eerste wedstrijd uit en daarna de tweede wedstrijd thuis."

https://www.knvb.nl/nieuw(...)s-promotiedegradatie
Oja, staat in het programma voor dit jaar ook wel aangegeven, ik kon het eerst niet vinden, alleen wat slechtere bronnen als wiki en een elfvoetbal(?) oid, daar leek het anders te staan. Maar dat komt mij wel goed uit dan mochten we het redden :@ , ik had volgende week donderdag al wat staan :P

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Er zijn wel meer dingen hen ontgaan, de laatste tijd.

[..]

Nelom is ook eigen jeugd, dus dat is het probleem niet. Ik snap alleen niet waarom je Woudenberg niet laat staan na 2/3 goeie wedstrijden. Nelom was 4 jaar terug hetzelfde niveau als De Vrij, Indi etc. Dat houdt dus in dat hij zich niet doorontwikkeld, en dan moet je door selecteren.

Hetzelfde geldt als bij Achahbar. Kazim speelde niet best, Achahbar scoort 2 keer tegen PSV en daarna tegen AZ... Maar uiteindelijk speelt die belachelijke turk wel, en Achahbar niet meer. Nee, zo kom je er nooit.
Ja, ik hoop dat er wel wat meer gelet gaat worden op doorselecteren, en belonen bij goede invalbeurten, en niet zoals bij Achhabar dat ie dan toch maar opgesteld moet worden, en dan maar vanaf de flank... Gewoon, goed gedaan als spits, laat nog maar eens zien ^O^
Woudenberg vond ik het ook goed doen, Nelom valt vaak tegen, dus hop, geef Woudenberg eens 10 wedstrijden de voorkeur
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:45:31 #133
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152816592
Nu al zin in vanavond :)
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:48:04 #134
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_152816671
Aan de ene kant zwaar kut dat we een voorsprong van 7 (ZEVEN!) punten uit handen hebben moeten geven, maar aan de andere kant zin om te zien wat voor veranderingen Gio nu al brengt in het elftal. Vraag me af of Immers zonder zijn blessure ook aan de kant was gezet enz enz.
pi_152816723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Oja, staat in het programma voor dit jaar ook wel aangegeven, ik kon het eerst niet vinden, alleen wat slechtere bronnen als wiki en een elfvoetbal(?) oid, daar leek het anders te staan. Maar dat komt mij wel goed uit dan mochten we het redden :@ , ik had volgende week donderdag al wat staan :P

[..]

Ja, ik hoop dat er wel wat meer gelet gaat worden op doorselecteren, en belonen bij goede invalbeurten, en niet zoals bij Achhabar dat ie dan toch maar opgesteld moet worden, en dan maar vanaf de flank... Gewoon, goed gedaan als spits, laat nog maar eens zien ^O^
Woudenberg vond ik het ook goed doen, Nelom valt vaak tegen, dus hop, geef Woudenberg eens 10 wedstrijden de voorkeur
Moet je natuurlijk wel mee oppassen, omdat eventuele vastigheden dan snel uit het elftal gaan. Een goede wedstrijd of invalbeurt betekent niet dat die speler nou het vertrouwen moet krijgen. Waar spelers dan bang voor worden is dat ze bij één slechte wedstrijd hun plek verliezen.
pi_152817091
Als er geen schorsingen of blessures waren had Gio niets gewijzigd. Dus zoveel anders is het nou ook weer niet.
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:05:07 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_152817127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:03 schreef Thunder0x het volgende:
Als er geen schorsingen of blessures waren had Gio niets gewijzigd. Dus zoveel anders is het nou ook weer niet.
Hij had ook voor Achachbar kunnen kiezen of voor te Vrede met Kazim op rechts, of Toornstra met Vilhena op 10.

Vind het wel verrassend dat hij Bilal een kans geeft
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:31:32 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152818006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef IkBenNietFries het volgende:
Aan de ene kant zwaar kut dat we een voorsprong van 7 (ZEVEN!) punten uit handen hebben moeten geven, maar aan de andere kant zin om te zien wat voor veranderingen Gio nu al brengt in het elftal. Vraag me af of Immers zonder zijn blessure ook aan de kant was gezet enz enz.
Ik had wel tot volgend seizoen kunnen wachten anders. :P
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:41:13 #139
268260 Dr.Mikey
pi_152818333
Waar kan je de opstelling zien ?
Tevens

Voor de noobs dat is die Dijks. oprotten met hem.
R.I.P DTS.
pi_152818368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevens
[ afbeelding ]
Vermeer is ook voor AFCA
pi_152818838
quote:
Tevens
[ afbeelding ]
Hoe oud was hij daar? Huilie

Vermeer is honderd keer meer ajacied dan Dijks hoor.
pi_152818899
quote:
Tevens
[ afbeelding ]
OH WOW HIJ WIJST NAAR IEMAND MET EEN AFCA TATTOO :o :o :( :( :(
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:11:26 #143
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152819212
quote:
Tevens
[ afbeelding ]
Ah gossie, een Ajax-speler wijst naar een logo van z'n club. Direct verbannen die jongen. :') _O-
pi_152819261
Ook typisch... De egeltjes gaan (volgens een vriend van mij) definitief Europa in, terwijl Feyenoord de PO's wss niet eens door komt :')
pi_152819417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef RvLaak het volgende:
Ook typisch... De egeltjes gaan (volgens een vriend van mij) definitief Europa in, terwijl Feyenoord de PO's wss niet eens door komt :')
wees er blij mee..
over een paar jaar moet de kampioen ook voorrondes gaan spelen...
en dan komen er helemaal geen redelijke spelers meer naar nederlandse competitie
de goede komen nu al niet meer...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_152819447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:18 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

wees er blij mee..
over een paar jaar moet de kampioen ook voorrondes gaan spelen...
en dan komen er helemaal geen redelijke spelers meer naar nederlandse competitie
de goede komen nu al niet meer...
Alsof de NL-clubs nu überhaupt iets te zoeken hebben in Europa. Accepteer het, wij zijn een land in de marge geworden.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:25:50 #147
262211 hhh38
pi_152819621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Alsof de NL-clubs nu überhaupt iets te zoeken hebben in Europa. Accepteer het, wij zijn een land in de marge geworden.
Wat een gezeik man. Als Djnepr in de EL finale kan komen, kan Ajax of PSV dat op dit moment ook. Structurele praat als deze zorgt ervoor dat het ook echt zo is. Als de Nederlandse topclubs de Europa League eens leren waarderen dan kunnen we net zoveel bereiken als FC Basel, of Djnepr.

Maar deze discussie is enigszins off-topic.
pi_152819892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef RvLaak het volgende:
Go Ahead Eagles mag Europa in

Donderdag 21 mei 2015, 12:49

Go Ahead Eagles mag deelnemen aan de eerste voorronde van de Europa League. De club heeft donderdag de benodigde licentie van de KNVB ontvangen. 'We gaan definitief Europa in. Nu moeten we ons nog handhaven', jubelde voorzitter Edwin Lugt van de club die nog in de play-offs tegen degradatie moet strijden.

Go Ahead Eagles verdiende het Europese ticket op basis van de tweede plaats in het Fair Play-klassement, achter het noodlijdende FC Twente dat al heeft aangegeven niet aan de Europa League te willen deelnemen. Nederland mag een extra club naar een Europees toernooi afvaardigen omdat het volgens de UEFA het afgelopen seizoen de meeste sportieve clubs van Europa had.

Go Ahead Eagles voetbalt het Europese thuisduel op 2 of 9 juli in het stadion van Emmen, omdat de eigen Adelaarshorst wordt verbouwd.
pi_152820226
Dag coëfficiënt :')

Straks Feyenoord niet, de nr. 17 wel... ....... .... :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_152820424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef Cara het volgende:
Dag coëfficiënt :')

Straks Feyenoord niet, de nr. 17 wel... ....... .... :')
Rare regels idd... Zeker nu de egeltjes een realistische kans maken op degradatie, terwijl NEC Europa niet in mag :')
pi_152820448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Go Ahead Eagles mag Europa in

Donderdag 21 mei 2015, 12:49
Nederland mag een extra club naar een Europees toernooi afvaardigen omdat het volgens de UEFA het afgelopen seizoen de meeste sportieve clubs van Europa had.
Mietjesvoetbal om een extra ticket te kunnen bemachtigen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152821089
quote:
13s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef eight het volgende:

[..]

Mietjesvoetbal om een extra ticket te kunnen bemachtigen ;(
Zij gaan tenminste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2015 14:07:39 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:13:02 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152821273
Het is natuurlijk te lachwekkend voor woorden dat een team mogelijk degradeert en toch Europees voetbal gaat spelen omdat ze wat milder waren in het veld. Maar hé, prachtig voor die club. _O_
Voor ons zie ik het somber in, lijkt me sterk dat het knopje ineens om gaat en ze weer het voetbal van vorige jaargang laten zien.

Maar het zou het eerste team niet zijn dat het ineens ergens vandaan haalt, zou zeer goed uitkomen maar ik vrees het ergste. We zien vanavond wel of zondag nog ergens over gaat, hoop het van harte maar het is niet echt ergens op gebaseerd. :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:19:49 #154
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_152821475
Voor wie nog interesse heeft in Feyenoord-Heerenveen vak T die kan via Viagogo een kaartje kopen. Deze heb ik zojuist voor het goedkoopst mogelijke bedrag (15,-) te koop aangeboden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_152821518
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Lastpost het volgende:
Het is natuurlijk te lachwekkend voor woorden dat een team mogelijk degradeert en toch Europees voetbal gaat spelen omdat ze wat milder waren in het veld. Maar hé, prachtig voor die club. _O_
Voor ons zie ik het somber in, lijkt me sterk dat het knopje ineens om gaat en ze weer het voetbal van vorige jaargang laten zien.

Maar het zou het eerste team niet zijn dat het ineens ergens vandaan haalt, zou zeer goed uitkomen maar ik vrees het ergste. We zien vanavond wel of zondag nog ergens over gaat, hoop het van harte maar het is niet echt ergens op gebaseerd. :')
Heerenveen pakken jullie nog wel, maar ik zou vrezen voor de winnaar van PEC-Vitesse
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 14:23:36 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_152821602
quote:

Het is wel wat voor dit Feyenoord om vanavond met verrassend goed voetbal minimaal gelijk te spelen en het dan over drie dagen alsnog te verkloten.

Maar zelfs als de spirit teruggevonden wordt onder Gio, wordt het puur op kwaliteit heel lastig om Vitesse over 180 minuten de baas te blijven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:24:09 #157
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152821619
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heerenveen pakken jullie nog wel, maar ik zou vrezen voor de winnaar van PEC-Vitesse
Normaliter ligt Vitesse van die 3 ons nog het beste. Zou je niet zeggen na die vernedering thuis maar toch. :7
Sowieso zijn wij de slechtst presterende Play-offs ploeg sinds de invoering ervan, halen gemiddeld nog geen punt per wedstrijd dus naar de statistieken kunnen we sowieso maar beter niet kijken. _O-
pi_152821622
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heerenveen heeft gewoon een goede ploeg en in Heerenveen kun je het al vergooien; een 2-0 of 3-1 vanavond zou heel normaal zijn.
pi_152821640
Als Gio slim is, en die kans bestaat, dan zou ik het vanavond op een gelijkspel gooien. Gewoon de bus parkeren daar in Heerenveen.
pi_152821642
quote:

Hoewel ik er een hard hoofd in heb, kan het zijn dat juist de trainerswissel zorgt voor betere resultaten. Ligt aan waar de slechte resultaten initieel vandaan kwamen. Als de relatie tussen de trainer en de groep hier debet aan is, kan de nieuwe trainer nog wel eens voor een schokeffect zorgen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:27:41 #161
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152821732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:24 schreef Intellectueel het volgende:
Als Gio slim is, en die kans bestaat, dan zou ik het vanavond op een gelijkspel gooien. Gewoon de bus parkeren daar in Heerenveen.
Daar hebben wij het elftal niet voor joh. Moeten de slag gewoon weer eens winnen op het middenveld. Snel druk zetten, linies kort op elkaar en in de aanval wat verrassender voor de dag komen en niet constant in gezapig tempo naar binnen trekken.

Of je dat er in die paar dagen in krijgt (vooral vertrouwen) weet ik overigens niet, maar het begint gewoon met de felheid in de duels, goed druk zetten en elkaar helpen in het veld. Dat alles heb ik veel te weinig gezien de laatste 10 (+/-) duels.
pi_152821745
Kan me niet voorstellen dat er veel spelers nog gemotiveerd waren om voor Rutten door het vuur te gaan. Een trainer die bij alles zeikt en zeurt dat hij betere spelers nodig heeft, nee dat zorgt voor vertrouwen. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152821765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er veel spelers nog gemotiveerd waren om voor Rutten door het vuur te gaan.
Zegt dan ook veel over de mentale weerbaarheid van die spelers; je speelde primair om de derde plaats veilig te stellen voor jezelf en de club Feyenoord.
pi_152821785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zegt dan ook veel over de mentale weerbaarheid van die spelers; je speelde primair om de derde plaats veilig te stellen voor jezelf en de club Feyenoord.
Huidige generatie voetballers speelt voor brood. Op twee of drie spelers na, al zijn die ook wel om als een grote club komt met een goed voorstel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152821803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Huidige generatie voetballers speelt voor brood. Op twee of drie spelers na, al zijn die ook wel om als een grote club komt met een goed voorstel.
Maar ook dan heb je er alle belang bij om gewoon derde te worden en fatsoenlijk voor de dag te komen in plaats van zo af te gaan als de laatste weken is gebeurd.
pi_152821825
pi_152822286
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Daar hebben wij het elftal niet voor joh. Moeten de slag gewoon weer eens winnen op het middenveld. Snel druk zetten, linies kort op elkaar en in de aanval wat verrassender voor de dag komen en niet constant in gezapig tempo naar binnen trekken.

Of je dat er in die paar dagen in krijgt (vooral vertrouwen) weet ik overigens niet, maar het begint gewoon met de felheid in de duels, goed druk zetten en elkaar helpen in het veld. Dat alles heb ik veel te weinig gezien de laatste 10 (+/-) duels.
Het voornaamste probleem is gewoon dat laatste stapje extra (of eigenlijk dus de eerste stap te laat nemen), waardoor ze overal te laat zijn en constant achter de feiten aanlopen. Naar mijn idee is dit al zo sinds na de wedstrijd in Amsterdam. Toen zijn ze het geloof in de titel verloren, gooide de coach de handdoek in de ring, en stevende ze rustig af op het eind van het seizoen. Dat ze daarmee de 2e en zelfs 3e plek vergooide leken ze wel op de koop toe te nemen. Als ik zo uit de OP tel, heb ik die felheid alleen tegen AS Roma en PSV gezien in de laatste 17(!) gespeelde wedstrijden.

Laten we hopen dat Gio ze wakker kan schudden en dat ze voor de trainer van komend seizoen wel willen laten zien wat ze waard zijn... :{
pi_152822422
Voor Gio zou het niet alleen maar een ramp zijn als ze aankomend seizoen geen Europese verplichtingen hebben; het zou zijn kansen om bij de eerste 3 in de competitie te eindigen aanzienlijk vergroten.
pi_152822476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Downwards het volgende:
Voor Gio zou het niet alleen maar een ramp zijn als ze aankomend seizoen geen Europese verplichtingen hebben; het zou zijn kansen om bij de eerste 3 in de competitie te eindigen aanzienlijk vergroten.
geen europese wedstrijden spelen verminderd ook de kans dat er spelers nog naar Feyenoord willen komen..
en dus zitten we weer een jaar met middelmaat opgescheept
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_152822529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:50 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

geen europese wedstrijden spelen verminderd ook de kans dat er spelers nog naar Feyenoord willen komen..
en dus zitten we weer een jaar met middelmaat opgescheept
Je zult toch weinig echt noemenswaardigs kunnen aantrekken, naast de spelers als bijv. Kuyt die al zijn vastgelegd voor aankomend seizoen. Het reizen en spelen op donderdagen zou een behoorlijke weerslag op deze toch al niet al te brede selectie kunnen hebben.

Voor een onervaren coach als Gio zal het denk ik nog gecompliceerder zijn om zich zowel op de competitie, Europees voetbal als de beker te moeten concentreren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Downwards op 21-05-2015 14:58:13 ]
pi_152822611
met de mooiste grasmat in nederland alleen red je het inderdaad niet...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:58:29 #172
262211 hhh38
pi_152822748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je zult toch weinig echt noemenswaardigs kunnen aantrekken, naast de spelers als bijv. Kuyt die al zijn vastgelegd voor aankomend seizoen. Het reizen en spelen op donderdagen zou een behoorlijke weerslag op deze toch al niet al te brede selectie kunnen hebben.
Je hoeft niet heel veel noemenswaardigs aan te trekken in Nederland om boven de middelmaat uit te steken. Maar wat kan komen komt natuurlijk eerder als er europees voetbal behaald wordt. Dan heb ik het over spelers van Twente, Heerenveen of Groningen mocht daar interesse in zijn. Een speler als Berghuis halen lijkt me zelfs volledig kansloos als je geen Europees haalt.
pi_152822797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hoeft niet heel veel noemenswaardigs aan te trekken in Nederland om boven de middelmaat uit te steken. Maar wat kan komen komt natuurlijk eerder als er europees voetbal behaald wordt.
Zal in bepaalde gevallen meespelen in de overweging, maar ze zullen sowieso niet al teveel bijdragen en je waarsch. minder opleveren dan wat je verliest door Europees mee te doen met deze selectie.

Het zou er misschien feitelijk op neerkomen dat je 1 extra subtopper kunt toevoegen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:02:38 #174
262211 hhh38
pi_152822889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zal in bepaalde gevallen meespelen in de overweging, maar ze zullen sowieso niet al teveel bijdragen en je waarsch. minder opleveren dan wat je verliest door Europees mee te doen met deze selectie.
Genoeg spelers van die clubs die een directe versterking kunnen vormen voor dit Feyenoord. Het is niet zo dat je bij een vertrek van Clasie en Boëtius (potentieel) nog geweldig veel kwaliteit in de selectie hebt rondlopen. In ieder geval niet om zomaar top 3 te spelen volgend seizoen.
pi_152823040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Genoeg spelers van die clubs die een directe versterking kunnen vormen voor dit Feyenoord.
Bovenkant middenmoot-spelers / subtoppers die alsnog kunnen komen in het geval van Feyenoord. Die dan nog eerder naar een dikker salaris en de club en het stadion kijken dan het vooruitzicht een paar potjes in Europa te kunnen spelen voor spek en bonen.
pi_152823562
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:27:09 #177
262211 hhh38
pi_152823661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:07 schreef Downwards het volgende:

[..]

Bovenkant middenmoot-spelers / subtoppers die alsnog kunnen komen in het geval van Feyenoord. Die dan nog eerder naar een dikker salaris en de club en het stadion kijken dan het vooruitzicht een paar potjes in Europa te kunnen spelen voor spek en bonen.

Dat dat niet voor spek en bonen hoeft te zijn is dit jaar wel aangetoond lijkt me. Maar je hebt gelijk dat club en salaris belangrijker zijn.
pi_152823679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:07 schreef Downwards het volgende:

[..]

Voor wedstrijden als Sevilla en Roma komen de spelers juist naar Feyenoord.
pi_152824005
What the fucking fuck...

quote:
Opvallend hierbij is dat 34 procent van de toeschouwers de sfeer in het stadion belangrijker vindt dan de aantrekkelijkheid van de wedstrijd (28 procent). Daarbij speelt de speaker een voorname rol, zowel voor, tijdens als na de wedstrijd. Die is inmiddels veel meer dan een simpele omroeper. De supporters vinden dat de stadionspeaker van grote invloed is op de sfeer. Uit onderzoek komt Peter Houtman (Feyenoord) als beste uit de bus.

Feyenoord, PEC Zwolle en Willem II krijgen van hun fans de beste beoordeling. Behalve de sfeer en het wedstrijdaffiche gelden daarbij veiligheid, catering en algemene faciliteiten als belangrijke aspecten.
http://www.vi.nl/premium/(...)e-meest-tevreden.htm
BFF met GGMM
pi_152824628
quote:
Ik denk dat we alleen op veiligheid wel prima scoren, ik kan me niet voorstellen dat veel supporters tevreden zijn met de catering en faciliteiten. Je redt het geen eens om in de rust te gaan pissen, biertje te halen, en een koude kroket (die dan zelfs vaak al op zijn :( ) te halen -O-

Verder zal het algemene cijfer bij Feyenoord natuurlijk wel weer hoog liggen, ik vermaak me al decennia door me week in week uit eraan dood te ergeren :P

De hele belevenis, sfeer, en emotie op de tribune, you gotta love it O+
pi_152824704
Vandaag of morgen uitspraak UEFA. Als ze nou ff opschieten hoeven we vanavond niet eens meer te spelen :').
pi_152824874
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag of morgen uitspraak UEFA. Als ze nou ff opschieten hoeven we vanavond niet eens meer te spelen :').
Wordt zo een wedstrijd zonder publiek niet gewoon doorgeschoven naar de eerstvolgende keer dat je een europese wedstrijd speelt? Mocht dat de uitspraak zijn (zal wel, aan de hand van dat eerdere rapport)
pi_152825033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wordt zo een wedstrijd zonder publiek niet gewoon doorgeschoven naar de eerstvolgende keer dat je een europese wedstrijd speelt? Mocht dat de uitspraak zijn (zal wel, aan de hand van dat eerdere rapport)
Als we nu wel spelen en door een wonder het ticket behalen. En wij dan alsnog geschorst worden, mag dan de verliezende finalist gaan of verliest NL dan een plekkie?
BFF met GGMM
pi_152826128
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef DonRaja het volgende:
. En wij dan alsnog geschorst worden, mag dan de verliezende finalist gaan of verliest NL dan een plekkie
Goede vraag, het leek me vrij logisch dat we een plek verloren. Maar ik denk dat als we gewonnen hadden van AS Roma en de uitspraak (die dan uitsluiting zou zijn) heel snel was gedaan, dat ze Roma door hadden laten gaan en niet de volgende tegenstander een freebee zouden geven...
In die analogie zouden we wellicht een ander team kunnen afvaardigen (voelt wel vreemd, denk niet dat het zo zit).

Ik denk overigens dat we niet uitgesloten worden, maar 'gewoon' boete en wedstrijd zonder publiek..
pi_152826414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Voor wedstrijden als Sevilla en Roma komen de spelers juist naar Feyenoord.
Nee, dat niet. Eerder genoemde zaken zijn veel doorslaggevender en bovendien is de kans aanzienlijk dat het aankomend seizoen niet eens tot dergelijke mooie potjes komt (ook als je wel Europees voetbal haalt).
pi_152826744
Bilal gaat shinen vanavond. _O_
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 17:21:58 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152826815
Nelom en Kazim spelen gewoon #GioOut
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:22:15 #188
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152826825
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bilal gaat shinen vanavond. _O_
Ik hoop het. _O_
pi_152826854
MikosGouka twitterde op donderdag 21-05-2015 om 17:10:31 Voor vragen over wijzigingen Van Bronckhorst: de drie wijzigingen zijn pure noodzaak. Karsdorp geschorst, Manu en Immers niet fit. #HeeFey reageer retweet
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:22 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik hoop het. _O_
Die jongen moet toch enorm gemotiveerd zijn om wat te laten zien, zeker tegen zijn oude club. :)
pi_152826884
Geen Te Vrede bij de selectie, ook geen Immers.
pi_152826904
Hup Gio
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:27:53 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_152826952
I have to say that Feyenoord surely has more chance to gain this match,they have great strickers and surely they defend better than SC Heerenveen that receives too much goals in their net

Feyenoord is better team with small difference and I am sure that they have capacity to score at least two goals, but Heerenven also has big chances to achieve goals in their stadium. Heerenven must to score goals in this match to get easier in the second game, but Feyenoord certainly will not play defensively.

Aparte analyse van buitenlandse tippers wel :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:28:02 #193
262211 hhh38
pi_152826958
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Immers is dus geblesseerd. Maar dat de kansen op speelminuten voor Te Vrede in de play offs heel klein zijn is geruststellend.
pi_152826972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
I have to say that Feyenoord surely has more chance to gain this match,they have great strickers and surely they defend better than SC Heerenveen that receives too much goals in their net

Feyenoord is better team with small difference and I am sure that they have capacity to score at least two goals, but Heerenven also has big chances to achieve goals in their stadium. Heerenven must to score goals in this match to get easier in the second game, but Feyenoord certainly will not play defensively.

Aparte analyse van buitenlandse tippers wel :')
Aziaten? :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:33:42 #195
268260 Dr.Mikey
pi_152827080
Kuyt zorgt in zijn eentje dat Fenerbache Europees haalt en dan speelt hij het straks bij ons niet. :')
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:34:08 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_152827089
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Aziaten? :D
Niet eens :+
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:48:20 #197
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152827444
Het zal wel weer een drama worden vanavond.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_152827709
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
_O_
pi_152827712
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Heerenveen kan er al helemaal geen tyfus van.
Feyenoord Rotterdam
pi_152828182
Presenteert zich erg goed, die Gio.
Perez praat alleen wel beter Nederlands, maar goed - dat zij hem vergeven.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_152828203
Nog 15 minuten, als die mofo achter mij nou opsodemietert kan ik in elk geval de 1e helft nog via een streampje bekijken hier...
BFF met GGMM
pi_152828468
Tegen beter weten in zit ik er maar weer klaar voor. Waarom doe ik dit allemaal nog...

Soms wou ik dat ik van curling hield ofzo.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:25:43 #203
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152828489
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegen beter weten in zit ik er maar weer klaar voor. Waarom doe ik dit allemaal nog...

Soms wou ik dat ik van curling hield ofzo.
Same here.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:28:22 #204
268260 Dr.Mikey
pi_152828572
Godver eerste beeld is Kazim met een wedstrijdshirt aan en Achabar in trainingspak er achter...
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:28:41 #205
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152828582
Elke keer dat kut volkslied :')
pi_152828617
Alsof de Kuip vol gaat zitten zondag. :') Denk echt dat gigantisch veel seizoenskaarthouders niet op komen dagen.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:31:10 #207
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152828672
FLKG heeft al een eigen vak gekregen zo te zien. Zitten er meer dan in het uitvak
pi_152828732
Dit voelt al als tikki-takka voetbal
pi_152828746
Goed begin, maar El Ahmadi kan echt niet meer.
pi_152828765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alsof de Kuip vol gaat zitten zondag. :') Denk echt dat gigantisch veel seizoenskaarthouders niet op komen dagen.
Uiteindelijk ga je toch wel, als je gewoon kan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:34:38 #211
268260 Dr.Mikey
pi_152828785
Hopelijk gaat Bilal een Ziyech doen.
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:34:48 #212
319979 Fok-it
All is well
pi_152828793
Aardig begin van Bilal. Ik zei al dat hij misschien nog wel kan verrassen
pi_152828802
Druk zetten _O_ O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:37:06 #214
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152828860
Tering :r
pi_152828865
Vermeer slechte keeper
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:37:45 #216
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152828877
Lekker hoor Toornstra.
pi_152828884
_O-

Prima gekiept
Feyenoord Rotterdam
pi_152828890
Fout van Toornstra, die weer eens met zichzelf in de knoop ligt.
pi_152828898
quote:
13s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:37 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker hoor Toornstra.
Immers had dit nooit laten gebeuren
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:38:49 #220
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152828918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:38 schreef Kolasnoc het volgende:

[..]

Immers had dit nooit laten gebeuren
Hopelijk is hij er zondag weer bij. Belangrijke schakel.
pi_152828943
Jezus, hoe makkelijk kun je op fysieke kracht van de bal worden gezet? Ga eens goed op je benen staan
pi_152828961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:39 schreef Kolasnoc het volgende:
Jezus, hoe makkelijk kun je op fysieke kracht van de bal worden gezet? Ga eens goed op je benen staan
Boetius mag wel snel aan de spinazie gaan.
pi_152828979
Jeej, beeld *O*
BFF met GGMM
pi_152828989
Nelom is die slagveer al twee keer helemaal kwijt. #TeamWoudenberg
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:44:14 #225
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829063
Bilal verdedigt lekker mee.
pi_152829097
Ik merk progressie.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:45:14 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829098
Nelom zou ook eens een voorzet bij een teamgenoot krijgen :')
pi_152829151
El Ahmadi heeft nooit leren schieten.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 18:47:16 #229
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152829154
Boetius laat weer iets van z'n talent zien.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:48:24 #230
262211 hhh38
pi_152829183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:45 schreef Kolasnoc het volgende:
Ik merk progressie.
pi_152829191
El Ahmadi. :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:48:50 #232
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829193
Godverdomme man. Wat een verdediging.

El Ahmadi dan ja.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 18:49:28 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152829211
quote:
13s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:48 schreef Wicky15 het volgende:
Godverdomme man. Wat een verdediging.
Dit was El Ahmadi.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:49:49 #234
268260 Dr.Mikey
pi_152829223
Kongolo van King Kong naar Mongolo :')
R.I.P DTS.
pi_152829230
Kazim heeft opvallend vaak moeite om zich goed te positioneren.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:50:08 #236
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829232
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit was El Ahmadi.
Ja klopt, excuus.
pi_152829234
Bilal speelt wel aardig. Jammer dat Kazim voor de tweede keer zijn voorzet niet begrijpt.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:51:19 #238
268260 Dr.Mikey
pi_152829267
Bilal doet het inderdaad wel leuk hopelijk wisselen ze straks Kazim voor Achabar.
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:52:26 #239
262211 hhh38
pi_152829304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:50 schreef Kolasnoc het volgende:
Bilal speelt wel aardig. Jammer dat Kazim voor de tweede keer zijn voorzet niet begrijpt.
Ik vind het in ieder geval heerlijk dat Elvis "alles-of-(heel vaak)-niets" Manu daar niet staat.
pi_152829318
KUT KNJB :r :r :r

KWARTIER GEMIST

dascht dat het 8 uur beginnen
pi_152829322
Het lek is boven jongens.
pi_152829323
Clasie al een aantal keren onnodig balverlies geleden.
pi_152829325
Heerenveen kan er geen kut van, zullen dus straks wel scoren.
BFF met GGMM
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:53:04 #244
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829327
Had meegegeven aan Bilal. ;(
pi_152829330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:

KWARTIER GEMIST

Wij wisten het allemaal wel.
pi_152829338
quote:

KWARTIER GEMIST

Nep fan.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:53:45 #247
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829357
quote:

KWARTIER GEMIST

Dan ligt het toch echt aan jou. Hoe kom je bij 8 uur? :')
pi_152829387
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Dan ligt het toch echt aan jou. Hoe kom je bij 8 uur? :')
waarom half zeven

jezus wie verzint dit

ik zie wel beter veldspel
pi_152829405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waarom half zeven

jezus wie verzint dit

ik zie wel beter veldspel
Je ziet de hand van Gio direct terug ja.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:55:55 #250
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152829425
Bij al die steekpasses van Heerenveen poep ik in mijn broek :')
pi_152829426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je ziet de hand van Gio direct terug ja.
#genieten
pi_152829444
Lekker weer Nelom.
pi_152829453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waarom half zeven
Zondag half vier. Omdat het kan. Ik vind half zeven iig een lekkere tijd.
pi_152829462
Lekker schot van Habib.
BFF met GGMM
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:57:08 #255
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152829472
Kazim :') :') :') :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_152829484
Gio moet nog even rugdekking uitleggen. Dan komt het goed.
pi_152829488
Beter halen we Rutten terug.
Feyenoord Rotterdam
pi_152829493
Kazim is lachwekkend.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:57:40 #259
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152829494
Wat is kazim een kneus zeg, zoveel afspeel mogelijkheden..
pi_152829518
Bilal kan er weer af.
pi_152829544
Achabar voor Kazim pls
Feyenoord Rotterdam
pi_152829552
Mooie panna :Y
BFF met GGMM
pi_152829567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Achabar voor Kazim pls
aub ja
pi_152829569
Kazim mag er best uit. Voetballend is hij niks en scorend vermogen ook nul. Alleen maar overtredingen. Super irritant.
pi_152829579
was rode kaart joh
pi_152829590
hahaha nelom manmanman
pi_152829612
Haha Boetius.
pi_152829615
Toch handig soms zo'n debiele back, geen enkele bal die hij speelt is bewust.
pi_152829644
Was heel deze pleuris wedstrijd vergeten
pi_152829677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:01 schreef Vasion het volgende:
Kazim ook.
BFF met GGMM
pi_152829685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:01 schreef Vasion het volgende:
sukkel,,,een echte feyenoorder weet gewoon hoe laat er gevoetbald wordt.,,,,beter ga je hier weg jonge :z
pi_152829696
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kazim ook.
Kunnen ze nog onder zijn contract uit?
pi_152829706
Nu al beter dan onder Rutten.
pi_152829712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Kunnen ze nog onder zijn contract uit?
Gewoon verkopen, gratis geld ;(
BFF met GGMM
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:03:59 #275
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_152829714
Feyenoord kan zich beter focussen op volgend seizoen, met name eigen competitie. Laat dat hele Europa voetbal voor wat het is, er zit daar toch niks in voor ons.
pi_152829729
JP luistert een audioboek.
pi_152829730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sukkel,,,een echte feyenoorder weet gewoon hoe laat er gevoetbald wordt.,,,,beter ga je hier weg jonge :z
Ben jij dan wel een echte Feyenoorder?
pi_152829731
Wat roepen die boertjes nou bij die uittrap van Vermeer?
BFF met GGMM
pi_152829743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:03 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord kan zich beter focussen op volgend seizoen, met name eigen competitie. Laat dat hele Europa voetbal voor wat het is, er zit daar toch niks in voor ons.
Wat een onzin, dan speel je altijd voor spek en bonen. Alsof we ooit kampioen gaan worden...
pi_152829751
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:04 schreef DonRaja het volgende:
Wat roepen die boertjes nou bij die uittrap van Vermeer?
Dobberneger
pi_152829770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:03 schreef Montelly het volgende:
Nou, de Europese wedstrijden zorgden ervoor dat dit seizoen nog enigszins dragelijk was.
Feyenoord Rotterdam
pi_152829779
Goeie bal Miquel
pi_152829782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dobberneger
Het is Heerenveen. Eerder: Hup onze club, hup.
BFF met GGMM
pi_152829794
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is Heerenveen. Eerder: Hup onze club, hup.
Heerenveen zijn tegenwoordig ook boefjes.
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:06:29 #285
433810 Negenenzestig
Soixante-neuf
pi_152829805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:04 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Wat een onzin, dan speel je altijd voor spek en bonen. Alsof we ooit kampioen gaan worden...
Ziet er wel altijd uit alsof ze voor spek en bonen spelen. De wedstrijden doen me pijn aan m'n ogen..

Wat is er ooit gebeurd met de instelling niet lullen maar poetsen.
pi_152829825
Kazim deed een Immersje. De bal onder je voet laten gaan.
pi_152829828
Het Gio effect is duidelijk zichtbaar. Jongens spelen vol vertrouwen.
pi_152829848
Feyenoord Rotterdam
pi_152829854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:07 schreef Kolasnoc het volgende:
Kazim deed een Immersje. De bal onder je voet laten gaan.
Een Immersje is als een sprinkhaan voor een bal springen en deze missen.
BFF met GGMM
pi_152829857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:56 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zondag half vier. Omdat het kan. Ik vind half zeven iig een lekkere tijd.
Wielrennen.. Half 7 is kut, alleen zondagmiddag half 3 is goed
pi_152829872
toornstra scoort nooit meer
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:08:56 #292
433810 Negenenzestig
Soixante-neuf
pi_152829885
Die Makkelie zal altijd anti-Feyenoord blijven he. :')
pi_152829910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:08 schreef Kolasnoc het volgende:
toornstra scoort nooit meer
Hij scoorde als laatste Feyenoorder...
BFF met GGMM
pi_152829916
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:08 schreef Negenenzestig het volgende:
Die Makkelie zal altijd anti-Feyenoord blijven he. :')
Komt uit Dordt hè, krijg je het al
pi_152829926
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij scoorde als laatste Feyenoorder...
5 weken geleden toch?