Tong80quote:
Binnensmonds overgegevenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:38 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat waarschijnlijk de eerste foto van het kind worden
Godverdomme. Dat is pure kindermishandeling.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:38 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat waarschijnlijk de eerste foto van het kind worden
De kans dat hij een kleurling is, is meer dan 60%?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie de papa is. Ik gok op: Stefano, Kai, Desi, Lesley of Bob.
Ruim genomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat is pure kindermishandeling.
[..]
De kans dat hij een kleurling is, is meer dan 60%?
Nee, die neemt alleen de vaderrol op zich voor zover ik het begrijpquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef LorM het volgende:
Hope heeft nu een relatie met Wesley, zou dit ook de vader van het ongeboren kind zijn?
Ja, woont nu in Eanske, maar heeft ook tijden lang hier in onze hometown gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:42 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Pareltjes weer dit, komt dit uit onze hometown?!
Straight van de Goossemaat (onnie dahhhh ajj nie lullog bedoelt maahh tis wa zoo weejwa)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, woont nu in Eanske, maar heeft ook tijden lang hier in onze hometown gewoond.
Nee skelf en centrumquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:43 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Straight van de Goossemaat (onnie dahhhh ajj nie lullog bedoelt maahh tis wa zoo weejwa)
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee skelf en centrum
kindt kan dreks de kliniek in, totaal nie lullog bedoelt maah tis wa zo weejwa... kindt is pepverslaafd
WATquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
ondertussen is het uit met Wesley en heeft ze alweer een nieuwe papa.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
Hmm, zie dat niet zo snel op haar fb?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
Liever een meid die op haar 21ste maagd is dan een meidslet die op haar 15de al ontmaagd is. Ookal levert de eerste een stuk slechtere seks op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef hmmmz het volgende:
Alle fokkers hier zijn jaloers omdat Hope op haar 17e al seks heeft gehad.
Voor een heroinehoertje valt het allemaal inderdaad wel mee.quote:
Jajaja liever dit of dat. Fokkers zouden willen dat ze op hun 15e op een meisje konden duiken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Liever een meid die op haar 21ste maagd is dan een meidslet die op haar 15de al ontmaagd is. Ookal levert de eerste een stuk slechtere seks op.
Nee ze heeft wen nieuwequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor een heroinehoertje valt het allemaal inderdaad wel mee.
Maar ik zie nergens dat het uit is met Wesley en dat ze een ander slachtoffer heeft gevonden.
Bij mij staat er:"heeft een relatie sinds 2 juni"
Remmelt...quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
"Heeft een relatie met xxx sinds 4 juni 2015"
Srsly.
Nee, ik zou het voor geen miljoen met zo'n iemand willen doen. Dan maar als maagd stervenquote:
De teringquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
We hebben hier een echte fokker die zelfs als maagd wil sterven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik zou het voor geen miljoen met zo'n iemand willen doen. Dan maar als maagd sterven
Ook niet bij in de auto willen zitten, kan zo'n iemand überhaupt wel rijden?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:57 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog snel screenshots kunnen maken voordat ze het verwijderde
hahah zou leuk zijn als ze het ook doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:57 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog snel screenshots kunnen maken voordat ze het verwijderde
lekker chick hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Haha heldin.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Omdat ik voor kwaliteit ga in plaats van kwantiteitquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
We hebben hier een echte fokker die zelfs als maagd wil sterven.
Ken je dr trouwens? Je woont in twello?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Dat maak je jezelf wijs omdat je maagd bent, wel schattig hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat ik voor kwaliteit ga in plaats van kwantiteit
Ken jij hope? Dan kun je me de geile fap picas sturen als ze die maakt met zwangere buik in BH. Gr gr Delano.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je dr trouwens? Je woont in twello?
Ik ken dr ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ken jij hope? Dan kun je me de geile fap picas sturen als ze die maakt met zwangere buik in BH. Gr gr Delano.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Wesley, de ex, reageert zelf ook nog evenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs omdat je maagd bent, wel schattig hoor.
Je zou haar voor nog geen miljoen doen. Ze is helemaal niet lelijk en een miljoen om er een keer overheen te gaan is best wel goed verdienen.
Aangepastquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Stel mapima voor aan braddie, hij zou een goeie vader zijn.
Dat zegt iedereen totdat ze de lat wel moeten laten zakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.
Dan versier je toch een hoogintelligentie super knappe studente in de kroeg. Daar zijn ook al meer dan 10 man overheen gegaan hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.
nee ik ken haar niet.quote:Ken je dr trouwens? Je woont in twello?
Je bent een verdomd goeie detective.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:11 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
nee ik ken haar niet.
ik kom uit Twello, woon nu in Rijssen.
Printscreentje alles! Goed bezigquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Rijssen ja? Straks ken je mn ex nog ook #plottwist. Almelo hierquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:11 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
nee ik ken haar niet.
ik kom uit Twello, woon nu in Rijssen.
Wie is je ex?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:14 schreef Toto69 het volgende:
Rijssen ja? Straks ken je mn ex nog ook #plottwist. Almelo hier
Godver DM me dat plox dit wil ik zien om te gelovenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:15 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
op zijn omslagfoto staat: kampers forever
Is het kindje een neger?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:21 schreef MotherFoker het volgende:
Heb er ook een tussen mijn vriendenlijst zitten,bij seksuele voorlichting zat ze al te klooien met condooms en een fanta fles. Haar kindje is ongeveer twee en drinkt al grote xxl AA sportdrank en Aquarius op. Of bijvoorbeeld een hele KFC bucket.
Maarja ik mag niet klagen of oordelen.
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.quote:
Ahh geen meloen, nee dan is het geen neger.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.
Hahah aquarius en kfc het kon ook niet anders. Ik had gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.
Ja en nee beide neitquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
Is dat nou diezelfde Hope van dat hele tokkiegesprek met Mario en Samir?
En is Mario de vader? Of toch Samir?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ze op dr neefje moest passen ging ie gewoon mee naar de klas klein jochie van 3.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hahah aquarius en kfc het kon ook niet anders. Ik had gelijk
Dat is niet typisch neger toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als ze op dr neefje moest passen ging ie gewoon mee naar de klas klein jochie van 3.
nou nou, ik wel eens op de fiets.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee, maar wel typisch iets voor haar vind ik dan. Ze ging eens met een paard door de McDrive.
Waarom zwaai je dan met Nederlands vlaggetje, als een bepaalde kunstenaar en huil-piet dit ziet laat hij fok neerhalen, volgende keer Afrikaans vlaggetje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde even zeggen dat ik meteen al goed had voorspeld dat het een neger was.
Waarom? Volgens mij gaat het gewoon om Nederlandse staatsburgers.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom zwaai je dan met Nederlands vlaggetje, als een bepaalde kunstenaar en huil-piet dit ziet laat hij fok neerhalen, volgende keer Afrikaans vlaggetje.
Opressie het lijkt zo alsof alleen nederland tekt en dubbele nationaliteit in Nederland.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij gaat het gewoon om Nederlandse staatsburgers.
Ik hoop Erno-BE.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Opressie het lijkt zo alsof alleen nederland tekt en dubbele nationaliteit in Nederland.
Maar ach laten we de naam van de volgende vriend van hope raden, ik ga met Richy
Geloof je het zelf ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Erno B is rijk en heeft een yacht. Denk het niet. Slaap lekker trouwens.
Je bent opgegroeid in een tokkie omgeving?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:09 schreef Valentijnsdag het volgende:
Ik gebruik Facebook niet meer zoveel, maar ik had een aantal meisjes van de basisschool daar wel ooit als vriend en heb voor jullie even een opsomming gemaakt van de parels van tienermoeders op Facebook.
- 20 jaar, vier kinderen, van drie verschillende vaders, en daar openbaar over praten op Facebook (jaa ik krijg lekker veel geld om sieraden te kopen voor Chandany hihi ze is nu bijna 2 maanden en krijgt volgende week haar oorgaatjes)
- Een figuur van 21 met een Wajong (ze kon na de praktijkschool nergens terecht) dat "perongeluk" zwanger werd, met haar vriend daarom naar Friesland is verhuisd omdat ze meteen een huis kon krijgen daar, en elke dag tien foto's op FB zet van haar "moppie" (dat is haar dochter met ook steeds andere kleertjes)
- Eentje van 19 die bijna elke maand een fotoshoot met haar zoon Dylano en haar vriend heeft
Het valt me wel op dat nagenoeg alle zoontjes van tienermoeders die ik ken wel iets van Delano heten.
Ik denk het wel ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je bent opgegroeid in een tokkie omgeving?
Ey mapima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:09 schreef Valentijnsdag het volgende:
Ik gebruik Facebook niet meer zoveel, maar ik had een aantal meisjes van de basisschool daar wel ooit als vriend en heb voor jullie even een opsomming gemaakt van de parels van tienermoeders op Facebook.
- 20 jaar, vier kinderen, van drie verschillende vaders, en daar openbaar over praten op Facebook (jaa ik krijg lekker veel geld om sieraden te kopen voor Chandany hihi ze is nu bijna 2 maanden en krijgt volgende week haar oorgaatjes)
- Een figuur van 21 met een Wajong (ze kon na de praktijkschool nergens terecht) dat "perongeluk" zwanger werd, met haar vriend daarom naar Friesland is verhuisd omdat ze meteen een huis kon krijgen daar, en elke dag tien foto's op FB zet van haar "moppie" (dat is haar dochter met ook steeds andere kleertjes)
- Eentje van 19 die bijna elke maand een fotoshoot met haar zoon Dylano en haar vriend heeft
Het valt me wel op dat nagenoeg alle zoontjes van tienermoeders die ik ken wel iets van Delano heten.
Kerel, ik ben niet rijk en wordt niet rijk. En heb geen yacht en zou nooit een yacht in bezit hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Erno B is rijk en heeft een yacht. Denk het niet. Slaap lekker trouwens.
Laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 05:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel, ik ben niet rijk en wordt niet rijk. En heb geen yacht en zou nooit een yacht in bezit hebben.
Daarnaast ben ik niet geïnteresseerd in deze dames
quote:Slapeloze nachten! #focktop #denkendenkendenken
En dan een willekeurige post van hemquote:
Deze boi heeft het gemaakt in het leven.quote:yes yes maandag aan de slag als autopoetser bij aqaufrish Hardenberg
-trots
Linkjes or it didn't happen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:43 schreef Valentijnsdag het volgende:
Lekker slim afgeschermde screenshots. Ik heb Lisanne, Shirley en Hope al gevonden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:13 schreef Pharkus het volgende:
Geen gesherlock of privé info. Of dit topic gaat dicht.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:23 schreef hmmmz het volgende:
Kan hier niet wat meer prive info geplaatst worden, of fb linkjes?
Nee, is verboden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:23 schreef hmmmz het volgende:
Kan hier niet wat meer prive info geplaatst worden, of fb linkjes?
Volgende week is het uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:38 schreef dimmak het volgende:
Remmelt is een baas, nieuwe baan, nieuwe chick, nieuw kind, alles!
God waar anders dan hierquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zag Hope gisteren lopen in de Deurningerstraat, herkende haar direct van Fok!
in eanske? Kom er net vandaan maar de enige hope die ik gespot heb lag in de wc ; (quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zag Hope gisteren lopen in de Deurningerstraat, herkende haar direct van Fok!
Het is al uit tussen die twee. Wel het topic volgen he?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:32 schreef tja77 het volgende:
Zou die Wesley gewoon een sugar daddy zijn, of zou hij ook nog een keer erop mogen?
Bonhoeffer college?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gemeenschappelijke vrienden zijn allemaal Bonhoefer lui wat verrassend...
Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met gezellig schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:39 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Het is al uit tussen die twee. Wel het topic volgen he?
Ze heeft nu met ene Remmelt. Op z'n profiel staat het ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met dankje schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????
Remmelt? Krijg ik niet gevonden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze heeft nu met ene Remmelt. Op z'n profiel staat het ook.
Dat las ik hier vandaag. En als je gaat kijken op het profiel van de persoon die genoemd wordt, dan staat inderdaad dat deze een relatie heeft met blonde Hope.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Woensdag was het nog aan (toen ze zo moest hoesten, zei Wesley dat ie meedeed, en reageerde ze met gezellig schat). En status staat nog op relatie. Hoe kom jij aan inside informatie????
Die Remmelt ziet eruit als een bad boy, daarvwil je geen ruzie mee.quote:
true datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die Remmelt ziet eruit als een bad boy, daarvwil je geen ruzie mee.
Maar een relatie sinds gisteren, daarvoor had ze met Wesley, ik ben benieuwd met wie morgen.
Dit is beter dan GTST of al die andere kutsoaps.
Ik ben ook net 20quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:46 schreef Uitgebloed het volgende:
20 jaar oud.. verstand komt met de jaren en dat lijkt hier zeer duidelijk te kloppen.
Pas maar op, straks duikt blonde Hope nog op je. Voor je het weet zit je met een kind.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Pas maar op, straks duikt blonde Hope nog op je. Voor je het weet zit je met een kind.
Nieuw vaderfiguur? Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:52 schreef Scorpie het volgende:
Toto doe eens link naar haar fb naar mij in DM
Epic fail noemen ze datquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:54 schreef tja77 het volgende:
En met die Wesley had ze nog maar iets sinds afgelopen zaterdag (30 mei).
Ook een hoop mensen die Wesley en Hope geluk wenstte, en dat het ze wel zou lukken, en dat Wesley een goede vader moest zijn.
Uhhh das niet gelukt dus...
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mocht het een soapserie op tv worden, u las het hier als eerst
Dat is toch al een jaar gestopt?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:02 schreef tja77 het volgende:
Tis in ieder geval vermakelijker dan die soap rond Barbie
Ik zie een goudmijnquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:42 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Dat las ik hier vandaag. En als je gaat kijken op het profiel van de persoon die genoemd wordt, dan staat inderdaad dat deze een relatie heeft met blonde Hope.
Ik ben nu een cursus Loverboy aan het volgen. Paar dagen zonnnebank, even pakje sigaretten halen en volgende week palm ik dr in en mag maagdelijk Fok! er tegen betaling overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |