Tong80quote:
Binnensmonds overgegevenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:38 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat waarschijnlijk de eerste foto van het kind worden
Godverdomme. Dat is pure kindermishandeling.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:38 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat waarschijnlijk de eerste foto van het kind worden
De kans dat hij een kleurling is, is meer dan 60%?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie de papa is. Ik gok op: Stefano, Kai, Desi, Lesley of Bob.
Ruim genomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat is pure kindermishandeling.
[..]
De kans dat hij een kleurling is, is meer dan 60%?
Nee, die neemt alleen de vaderrol op zich voor zover ik het begrijpquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef LorM het volgende:
Hope heeft nu een relatie met Wesley, zou dit ook de vader van het ongeboren kind zijn?
Ja, woont nu in Eanske, maar heeft ook tijden lang hier in onze hometown gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:42 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Pareltjes weer dit, komt dit uit onze hometown?!
Straight van de Goossemaat (onnie dahhhh ajj nie lullog bedoelt maahh tis wa zoo weejwa)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, woont nu in Eanske, maar heeft ook tijden lang hier in onze hometown gewoond.
Nee skelf en centrumquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:43 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Straight van de Goossemaat (onnie dahhhh ajj nie lullog bedoelt maahh tis wa zoo weejwa)
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee skelf en centrum
kindt kan dreks de kliniek in, totaal nie lullog bedoelt maah tis wa zo weejwa... kindt is pepverslaafd
WATquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
ondertussen is het uit met Wesley en heeft ze alweer een nieuwe papa.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
Hmm, zie dat niet zo snel op haar fb?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
Liever een meid die op haar 21ste maagd is dan een meidslet die op haar 15de al ontmaagd is. Ookal levert de eerste een stuk slechtere seks op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef hmmmz het volgende:
Alle fokkers hier zijn jaloers omdat Hope op haar 17e al seks heeft gehad.
Voor een heroinehoertje valt het allemaal inderdaad wel mee.quote:
Jajaja liever dit of dat. Fokkers zouden willen dat ze op hun 15e op een meisje konden duiken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Liever een meid die op haar 21ste maagd is dan een meidslet die op haar 15de al ontmaagd is. Ookal levert de eerste een stuk slechtere seks op.
Nee ze heeft wen nieuwequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor een heroinehoertje valt het allemaal inderdaad wel mee.
Maar ik zie nergens dat het uit is met Wesley en dat ze een ander slachtoffer heeft gevonden.
Bij mij staat er:"heeft een relatie sinds 2 juni"
Remmelt...quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
"Heeft een relatie met xxx sinds 4 juni 2015"
Srsly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |