Nee, ik zou het voor geen miljoen met zo'n iemand willen doen. Dan maar als maagd stervenquote:
De teringquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef xlindaaa het volgende:
ondertussen is het uit met Wesley en heeft ze alweer een nieuwe papa.
We hebben hier een echte fokker die zelfs als maagd wil sterven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik zou het voor geen miljoen met zo'n iemand willen doen. Dan maar als maagd sterven
Ook niet bij in de auto willen zitten, kan zo'n iemand überhaupt wel rijden?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:57 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog snel screenshots kunnen maken voordat ze het verwijderde
hahah zou leuk zijn als ze het ook doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:57 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog snel screenshots kunnen maken voordat ze het verwijderde
lekker chick hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Haha heldin.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Omdat ik voor kwaliteit ga in plaats van kwantiteitquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
We hebben hier een echte fokker die zelfs als maagd wil sterven.
Ken je dr trouwens? Je woont in twello?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Dat maak je jezelf wijs omdat je maagd bent, wel schattig hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat ik voor kwaliteit ga in plaats van kwantiteit
Ken jij hope? Dan kun je me de geile fap picas sturen als ze die maakt met zwangere buik in BH. Gr gr Delano.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je dr trouwens? Je woont in twello?
Ik ken dr ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ken jij hope? Dan kun je me de geile fap picas sturen als ze die maakt met zwangere buik in BH. Gr gr Delano.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Wesley, de ex, reageert zelf ook nog evenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs omdat je maagd bent, wel schattig hoor.
Je zou haar voor nog geen miljoen doen. Ze is helemaal niet lelijk en een miljoen om er een keer overheen te gaan is best wel goed verdienen.
Aangepastquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Stel mapima voor aan braddie, hij zou een goeie vader zijn.
Dat zegt iedereen totdat ze de lat wel moeten laten zakken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.
Dan versier je toch een hoogintelligentie super knappe studente in de kroeg. Daar zijn ook al meer dan 10 man overheen gegaan hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil het NIET met iemand doen wiens hoofd vol met chemisch afval zit. Ik wil iemand met hersens die niet het halve dorp al uitgewoond heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |