Ik adverteer daarom alleen nog op maar high end groepen. Scheelt een hoop irritatie (aan beide zijden waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:03 schreef Moppert het volgende:
Nee dat snap ik ook nieten er moest een knipoog achter die opmerking,
Maar ik vind ook dat veel kopers te gierig zijn.. Dat je een doek voor heel veel onder retail verkoopt en ze nog roepen dat het te duur is want amazonas zijn maar 30 euro.. dat vind ik een grotere ergernis
Facebook groepen jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
waar kopen/verkopen jullie die doeken? Is dat op faceboek? (dat heb ik namelijk niet, maar op marktplaats zag ik vrijwel niets behalve babybjorns).
en is er iemand die weet of een linnen/bamboo blend een aanrader is? bamboe voor zacht en linnen dan voor sterk, maar kan m niet testen van te voren en is wel een hele aanschaf..
Wilde eigenlijk kijken of ik zoiets 2e hands kon vinden..
die vindt je bijna niet, ik heb de quatro met veel geluk, maar neem deze ook nog niet tegen gekomen. Is echt een super mooie doek!quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef watmoetikkiezen het volgende:
van Ellevill, deze: http://www.ellevill.com/en/products/lpqg3
maar heb dus geen faceboek en om t nou alleen hiervoor te nemen gaat wat ver..
maar als 2e hands toch niet goedkoper is dan nieuw dan misschien maar nieuw dan.. hmm misschien kunnen wat mensen samnedoen voor mn verjaardag..
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die WW Big Ben is wel aan mijn neus voorbij gegaan omdat ik de vraagprijs niet wilde betalen en iemand anders wel..
Jammer!quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die WW Big Ben is wel aan mijn neus voorbij gegaan omdat ik de vraagprijs niet wilde betalen en iemand anders wel..
Ja gezienquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:00 schreef Moppert het volgende:
De yaro la vita emerald is er nog wel voor retail bij dragen en zo in maat 7.
Ja leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:06 schreef Kyara het volgende:
Mijn Tula is binnen
ik vinnum mooi! Mooier dan op het plaatjeVooral de combinatie met de grijze banden.
J vond het vreselijk, D vond het prachtigOok nog even gedubbeld met 2 tula's en dat was eigenlijk best wel gemakkelijk
Stiekem wil ik nu een 2e erbij
![]()
mijn selfie en webcam foto's zijn nogal onduidelijk, zal morgen betere maken (poging doen).
Ja hier: https://www.etsy.com/nl/s(...)f=l2-shopheader-namequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki jij had toch droolpads van de Rockets? Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?
vind ik zelf ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
De Natibaby Swallows is echt wel heel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We vonden het gewoon fijner? En mijn man wil ook echt gaan dragen, en een mei tai past dan het beste bij onze behoeften: niet zo 'ingewikkeld' als een geweven doek, en makkelijker aan te passen aan twee vrij verschillende lijven dan een draagzak met gespen.quote:
Vast nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:03 schreef Kyara het volgende:
Hij zal niet veel zwaarder zijn dan de jouwe denk ik?
Ik was gewoon benieuwd, je hoort het namelijk niet vaak.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef lunapuella het volgende:
[..]
We vonden het gewoon fijner? En mijn man wil ook echt gaan dragen, en een mei tai past dan het beste bij onze behoeften: niet zo 'ingewikkeld' als een geweven doek, en makkelijker aan te passen aan twee vrij verschillende lijven dan een draagzak met gespen.
Oh Wow! Wat mooooi! Blauw <3quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef watmoetikkiezen het volgende:
van Ellevill, deze: http://www.ellevill.com/en/products/lpqg3
maar heb dus geen faceboek en om t nou alleen hiervoor te nemen gaat wat ver..
maar als 2e hands toch niet goedkoper is dan nieuw dan misschien maar nieuw dan.. hmm misschien kunnen wat mensen samnedoen voor mn verjaardag..
Ja boeit hem niet hangt een tula toddler en ergobaby aan de kapstokquote:Op zondag 24 mei 2015 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hij is wel heel mooi Goitske.
Je kunt je man wijsmaken dat hij bij verkoop weer bijna evenveel opbrengt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja boeit hem niet hangt een tula toddler en ergobaby aan de kapstok
De jongste heeft maat 80/86 dus nog net te klein voor det de toddler. Hij heeft hem nog wel bekeken maar vind hem ook niet mooiquote:Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef Moppert het volgende:
pax zegt altijd als ik niet kan kiezen dan koop je ze toch beidemaar als je nou de ergo verkoopt? mag het dan ook niet?
Ja ik, vlak na de geboorte mee begonnen. Was hetzelfde seizoen als jij. Is me erg goed bevallen, wil m nu weer gaan gebruiken voor deze baby. Misschien dat ik voor binnenshuis nog een rekbare doek wil, lijkt me ietsje confortabeler op de bank, maar dat kon met de storch ook prima.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??
Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.
Al die Tula's zijn trouwens welmaar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
Wij hebben met draagconsulent Storch en Emeibaby uitgeprobeerd, bij ons paste de Emei veel beter, zat prettiger. Heel erg verstelbaar, zodat je 'm nog lang kunt gebruikenquote:Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??
Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.
Dat klinkt goed! Waarom ging rug trouwens niet zo denderend?quote:Op maandag 25 mei 2015 08:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja ik, vlak na de geboorte mee begonnen. Was hetzelfde seizoen als jij. Is me erg goed bevallen, wil m nu weer gaan gebruiken voor deze baby. Misschien dat ik voor binnenshuis nog een rekbare doek wil, lijkt me ietsje confortabeler op de bank, maar dat kon met de storch ook prima.
Heb de oudste tot ongeveer 1jr 9 mnd in de storch gedragen (met name buik, rug vond ik niet zo denderend gaan ermee) en toen overgestapt op Tula Toddler. Die gebruiken we nu een jaar naar volle tevredenheid.
Ja! Draag ik Lou nog steeds in (nu 7 maanden). Ze vindt het nog steeds heel fijn en begint al te lachen als ze me met de Storchenwiege ziet lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Tula heb je tm maat 68 geloof ik een insert nodig, zelfde is met de ergobabyquote:Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat lag vooral aan mijn kneuzige luiheid met rugdragenquote:Op maandag 25 mei 2015 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Waarom ging rug trouwens niet zo denderend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ook dat je vriend/man wilt dragen. Ik krijg het bij de mijne dus echt niet voor elkaar![]()
Die van mij ook niet hij heeft het 1x gedaan veel commentaar, drager zat ook niet goed maar luisteren ho maar.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Leuk ook dat je vriend/man wilt dragen. Ik krijg het bij de mijne dus echt niet voor elkaar
Is dat deze? https://dragenenzo.nl/winkel/mei-tais/storchenwiege-turquoise/quote:Op maandag 25 mei 2015 14:27 schreef Moppert het volgende:
Storchenwiege is een fijne drager!
Mijn mini baalde alleen van het niet hebben van legpadding maar het nieuwe 2015 model heeft dat wel. Ik zou met een nieuwe baby dus weer voor de Storchenwiege gaan maar dan 2015 model.
Ja, denk het wel. De 2015 modellen hebben zo'n flap aan de onderkant. Of er een verdikking bij de beetjes zit kan ik ook niet zien.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is dat deze? https://dragenenzo.nl/winkel/mei-tais/storchenwiege-turquoise/
Die heb ik gekocht
Ik zie op dit plaatje geen verschil met mijn 2013 Storch, dus idd, wat Moppert zegt, naar de drager zelf kijken als ie in huis is, of de webshop even vantevoren mailen misschien?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is dat deze? https://dragenenzo.nl/winkel/mei-tais/storchenwiege-turquoise/
Die heb ik gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
AHw! Die laatste foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |