abonnement Unibet Coolblue
pi_152885086
Ik ben wel enthousiast over de mogelijke preorder Oscha *O* Nu nog hopen dat Oscha mee wil doen wb de kleuren..
pi_152929886
Hmm zeg net tegen mn man de drager die ik echt wil hebben nu eindelijk gevonden!
Zijn vraag was niet laat eens zien.. Dat was kost die? Mijn antwoord 169! Hij nee! _O-

  zondag 24 mei 2015 @ 22:14:45 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_152929951
Van je eigen geld kopen!
disclaimer
pi_152929985
Hij is wel mooi!
pi_152930090
Hij is wel heel mooi Goitske. O+
Je kunt je man wijsmaken dat hij bij verkoop weer bijna evenveel opbrengt. O-)
pi_152930112
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Van je eigen geld kopen!
Nee zo werkt dat hier niet, dan nog in overleg
pi_152930140
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hij is wel heel mooi Goitske. O+
Je kunt je man wijsmaken dat hij bij verkoop weer bijna evenveel opbrengt. O-)
Ja boeit hem niet hangt een tula toddler en ergobaby aan de kapstok
pi_152930177
Moet wel zeggen vind de tula prints iets minder op het moment. Ik ben meer van het vrolijke en fellere....
pi_152930233
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:20 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ja boeit hem niet hangt een tula toddler en ergobaby aan de kapstok
-O- Dan wens ik je succes met hem overhalen. ;)
  zondag 24 mei 2015 @ 23:28:46 #160
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152932921
pax zegt altijd als ik niet kan kiezen dan koop je ze toch beide :P maar als je nou de ergo verkoopt? mag het dan ook niet?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_152937925
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 23:28 schreef Moppert het volgende:
pax zegt altijd als ik niet kan kiezen dan koop je ze toch beide :P maar als je nou de ergo verkoopt? mag het dan ook niet?
De jongste heeft maat 80/86 dus nog net te klein voor det de toddler. Hij heeft hem nog wel bekeken maar vind hem ook niet mooi -O-
pi_152938087
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??

Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.

Al die Tula's zijn trouwens wel :~ maar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152938110
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??

Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.

Al die Tula's zijn trouwens wel :~ maar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
Ja ik, vlak na de geboorte mee begonnen. Was hetzelfde seizoen als jij. Is me erg goed bevallen, wil m nu weer gaan gebruiken voor deze baby. Misschien dat ik voor binnenshuis nog een rekbare doek wil, lijkt me ietsje confortabeler op de bank, maar dat kon met de storch ook prima.

Heb de oudste tot ongeveer 1jr 9 mnd in de storch gedragen (met name buik, rug vond ik niet zo denderend gaan ermee) en toen overgestapt op Tula Toddler. Die gebruiken we nu een jaar naar volle tevredenheid.
pi_152938133
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??

Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.

Al die Tula's zijn trouwens wel :~ maar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
Wij hebben met draagconsulent Storch en Emeibaby uitgeprobeerd, bij ons paste de Emei veel beter, zat prettiger. Heel erg verstelbaar, zodat je 'm nog lang kunt gebruiken
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152938224
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:14 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ja ik, vlak na de geboorte mee begonnen. Was hetzelfde seizoen als jij. Is me erg goed bevallen, wil m nu weer gaan gebruiken voor deze baby. Misschien dat ik voor binnenshuis nog een rekbare doek wil, lijkt me ietsje confortabeler op de bank, maar dat kon met de storch ook prima.

Heb de oudste tot ongeveer 1jr 9 mnd in de storch gedragen (met name buik, rug vond ik niet zo denderend gaan ermee) en toen overgestapt op Tula Toddler. Die gebruiken we nu een jaar naar volle tevredenheid.
Dat klinkt goed! Waarom ging rug trouwens niet zo denderend?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152938285
Hier ook een storch. Vooral in het begin Js er heel veel in gedragen. Hij vond het heerlijk. Nu gebruik ik vaak de doek en vriendje de storch.
pi_152938428
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??

Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.

Al die Tula's zijn trouwens wel :~ maar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
Ja! Draag ik Lou nog steeds in (nu 7 maanden). Ze vindt het nog steeds heel fijn en begint al te lachen als ze me met de Storchenwiege ziet lopen.
Rug heb ik nu een aantal keer geprobeerd en dat ging wel redelijk, maar dat heeft meer oefening nodig van mijn kant.
pi_152938446
quote:
5s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik rol hier ook weer eens binnen met meteen een concrete vraag: heeft iemand hier ervaring met een storchenwiege carrier??

Ben al rustig aan het rondkijken naar een draagzak en twijfel tussen die en de bondolino. Ik denk dat ik wel vrij snel na de geboorte wil gaan dragen al vind ik het seizoen dan wat lastig (nov/dec), maar dat ga ik dan ervaren.

Al die Tula's zijn trouwens wel :~ maar niet vanaf de geboorte dacht ik, toch?
Tula heb je tm maat 68 geloof ik een insert nodig, zelfde is met de ergobaby
pi_152938472
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:35 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Waarom ging rug trouwens niet zo denderend?
Oh dat lag vooral aan mijn kneuzige luiheid met rugdragen :D We deden het te weinig om goed geoefend te worden erin. Als ik alleen was, was het teveel klooien, het ging te langzaam naar de zin van kind zodat hij ging jammeren. En ik knoopte dan maar snel af maar dan zat hij niet altijd goed genoeg naar mijn zin, en ik kon dan niet lekker bijstellen want op rug en moeilijk te zien, jammerend kind, etc.
Overigens zat hij wel goed op mijn rug (heb het wel eens nagevraagd) maar ik vond het ook minder comfortabel ogen of zo.

Dus ik deed meestal gewoon buik want dat vonden we allebei prima. Ging veel sneller, kreeg ik makkelijker strak genoeg en naar mijn zin geknoopt en we waren zo weg dan.
pi_152938533
Fijn, jullie reacties!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152938804
Ik heb ook een storchenwiege gekocht voor mijn man, ongezien, op basis van de lyrische verhalen van een vriendin. De bondolino had mijn voorkeur naar scheen niet zo lekker te zitten voor newborn
pi_152940677
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152942650
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Leuk ook dat je vriend/man wilt dragen. Ik krijg het bij de mijne dus echt niet voor elkaar -O-
pi_152943043
Waarom wil hij het niet dan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152943197
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

O+

Leuk ook dat je vriend/man wilt dragen. Ik krijg het bij de mijne dus echt niet voor elkaar -O-
Die van mij ook niet hij heeft het 1x gedaan veel commentaar, drager zat ook niet goed maar luisteren ho maar.
Ieder zn ding denk ik maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')