ik dacht dat ik in mijn laatste stad het goederen verkeer zoveel mogelijk had afgesplitst, d.w.z. dat ik een aparte aftakking maak voor goederen verkeer waar passagierstreinen niet hoeven te komen..quote:Op donderdag 23 juli 2015 02:08 schreef elkravo het volgende:
[..]
En hoe ga je dan met goederenstations om?
Ik denk dat er ergens een weg connectie mist of een one way street die de verkeerde kant op ligt. Meestal importeren ze namelijk vanaf buitenaf als je eigen industrie het niet aan kan, maar dat is meestal wanneer je weinig of geen industrie hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:36 schreef f00t het volgende:
Ik heb continue het "Not enough goods to sell"-probleem. Binnen m'n stad zit wel best wat industrie, maar alle commercial is ook dichtbij de goederentreinen, importeren deze niet automatisch goods? Is het dus nodig om een flinke industrie te hebben (want in de steden die ik online zie is dat lang niet altijd het geval...)
Dat is inderdaad apart.. Dat zou dan ook moeten betekenen dat niemand van buitenaf je stad in kan als er een weg verkeerd zou liggen/missen. Ik dacht als je industrie los van je stad ligt dan hoeft er maar 1 afslag te missen/verkeerd te liggen wat het helemaal opfokt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef f00t het volgende:
Het gekke is vooral dat het m'n gehele stad is. Dus een verkeerd ingerichte weg lijkt het me niet zijn. Zal eens een screenshot maken
Opgelost nu of nog steeds not enough goods?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:08 schreef f00t het volgende:
Hij blijft continue hangen bij de update op 100%
Ja, ik had alle industrie eruit gefaseerd, maar omdat ik steeds dit probleem heb ben ik maar weer wat gaan bouwen aan de rand van de stad met een snelweg heen en terug. Dat lijkt wel allemaal te kloppen.
Hmm ik zou zo snel niet kunnen zien wat er aan de hand is...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:30 schreef f00t het volgende:
Nog steeds niet opgelost. Ik heb twee fotootjes bijgevoegd (Ja dat zijn inderdaad foto's van m'n scherm met m'n telefoon. Komt omdat ik Steam als shell draai en de overlay uitgezet heb vanwege de performance).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Met MS weet je het maar nooitquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag ook wel voor zo'n recent spel
ach, zolang paradox gewoon netjes de bestaande api's gebruikt kon het niet anders dan goed gaan, heeft weinig met MS te maken, die laat alle 8.1 libs e.d. gewoon draaien, ze lijken wel gek dat te herschrijven..quote:
Nou, bij mij doet hij vrij weinig.quote:
quote:Cities: Skylines Coming to Xbox One and Windows 10
STOCKHOLM – Cities: Skylines, the best-selling city-builder from Paradox Interactive and Colossal Order, will be released for the Xbox One and Windows 10 in the near future. Releasing for a console for the first time, Cities: Skylines will become available for the Xbox One in 2016, allowing console gamers the chance to experience the game that has been called “the finest city builder in over a decade.”
Optimized for play on a controller, Cities: Skylines for Xbox One will introduce the creativity and strategy of Colossal Order’s hit game to a new audience. Gamers on both Xbox One and Windows 10 will have the chance to lay down roads, zone districts and services, and fall madly in love with Chirper
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is om te voorkomen dat ze stil komen te staan op de snelweg en het verkeer in de hele stad vast loopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die laatste foto![]()
Waar is dat dan allemaal goed voor?
Het lijkt wel een beetje op Snakequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat ze stil komen te staan op de snelweg en het verkeer in de hele stad vast loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |