Kloptquote:
Jackson klopt. Bij Patrick heb je de verkeerde achternaam..quote:
jep ga maar door.quote:
5/10quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:50 schreef DragonFodder het volgende:
tootsie
the graduate
meet the fockers
the imaginarium of dr parnassus
hook
kramer vs kramer
6/10quote:
12/10quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef Sands het volgende:
Finding Neverland
Little Big Man
Perfume: The Story of a Murderer
Kung Fu Panda
Kung Fu Panda 2 (1 per reeks)
Outbreak
All The Presidents Men
3/6quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Colin firth
Michael caine
Samuel l. Jackson
6/6quote:
quote:Over 80% of the effects seen in the film are real practical effects, stunts, make-up and sets. CGI was used sparingly mainly to enhance the Namibian landscape, remove stunt rigging and forleft hand which in the film is a prosthetic arm.
Mad Max: Fury Roadquote:
Stefan +1quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:28 schreef StefanW het volgende:
[..]
Mad Max: Fury Road
Tom Hardy
Charlize Theron
quote:Het verhaal van scifi-filmvalt amper na te vertellen: iets met robots, explosies en een optimistische tiener die met een uitgebluste uitvinder op pad gaat om de wereld te redden. Een avonturenfilm zoals ze die in de jaren tachtig maakten, met de opgewekte 'hoera voor de toekomst'-toon van de jaren vijftig - heerlijk tegengif tegen cynisme en negativiteit.
quote:
quote:Extra pluspunt zijn de meisjesrollen: zo is hoofdrolspeelster Casey een 'nerd' zonder het gebruikelijke verslofte uiterlijk, met een motorrijbewijs maar zonder stoeipoesachtig pakje. Deze slimmerik wordt gespeeld door Britt Robertson, die met haar jonge energie zelfs tegenspeler George Clooney - hier een gedesillusioneerde uitvinder - qua charisma voorbijstreeft.
Ja! Punten doe ik zo, even eten nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
o, tommorland? project T hoe het ook mag heten
1/4quote:
De laatste reken ik dan weer niet goed... maar had je dit niet wat eerder kunnen doen:(quote:Op zondag 24 mei 2015 08:53 schreef JayHovah het volgende:
Soul Plane
Old School
The Ride
The Wash
Training Day
Snoop Dogg's Doggystyle
Precies... Maar elke trivia met Johnny Cash is het opnoemen waardquote:Op zondag 24 mei 2015 09:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Walk the line zal wel te makkelijk gedacht zijn?
proceedquote:
Tussenstand FMT mei 2015:quote:
5/5quote:
Goed, stel maar een vraag DFquote:
wie?quote:He is perhaps the only director to film two remakes of one of his films: The Squaw Man (1914) (the first film he ever directed), The Squaw Man (1918) and The Squaw Man (1931).
DragonFodder +1quote:
Nopequote:
quote:To promote De Tien Geboden (1956), he had stone plaques of the commandments posted at government buildings across the country. Many of them are still standing to this day, and some are now the subjects of First Amendment lawsuits.
quote:
quote:The Pentagon office scene was filmed in the basement of Keating Hall on Fordham University's Bronx campus (the same room was used in the filming of the Georgetown University language lab scene in The Exorcist (1973)).
quote:According to director [] fake snow is used in some scenes. Although it was cold enough to snow, it would not accumulate.
Pardon...?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:39 schreef JayHovah het volgende:
Dan vraag ik mezelf af wat voor aftandse mobiel je dan heb, Nokia 3210? Want op elke moderne smartphone kan je gewoon knippen en plakken om de stand bij te werken... Dus gewoon een gevalletje van The 4th Sin?
luiheidquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:12 schreef DragonFodder het volgende:
the day after tomorrow?
Dennis Quaid, Jake Gyllenhaal en Ronald Emmerich
quote:To create the "golden" look of the campus scenes early in the film, the filmmakers took a low-contrast stock (Fuji F-400 8582) and exposed it to an orange light before loading it into the camera for shooting.
quote:The film was shot in sequence in order to helpdevelop a consistently progressing manner of behavior.
quote:The scene towards the end of the film wherecontemplates drinking tea is based on a true event when
met the real
. He spent 15 minutes contemplating whether to drink tea or coffee.
quote:The equations seen on the classroom chalk boards are actual equations written by the real life.
Yepquote:
Fox +1quote:
quote:John and Alicia Nash were killed in a car accident on May 23, 2015, when the driver of a taxi in which they were passengers lost control of the car and collided with a guard rail and a second car on the New Jersey Turnpike. The New York times said that although the two drivers suffered only minor injures, the Nashes were "ejected from the cab and pronounced dead at the scene"; John was 86 and Alicia was 82.
JayHovah +1quote:
Het googlen gaf dit resultaat, ik zeg niet dat dit de traagste film is (stond iets in de recensie over het trage leven van Thijs waardoor dit resultaat omhoog kwam)quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is Aanmodderfokker
Traagste film? Onzin
Klopt! Dat was snel.quote:
Jawelquote:
quote:The Heart of Gold bridge set had so many light bulbs that the bulbs could only run for eight minutes at a time to prevent the set from catching fire.
quote:The relevance of Sector ZZ9 is the fact that in the UK if a person has NFA (No fixed Abode (No place to live)) then the POSTCODE is recorded as ZZ99 3VZ, thus Both Trillian and Arthur come from Sector ZZ9 and thanks to the Vogons they are both of NFA.
quote:: I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know. They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine, I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too.
Sasje + 1quote:
Nee.quote:
Die ja.quote:
Staan beide niet in mijn lijstjequote:
James Stewart is vijf keer genomineerd geweest voor een Oscar, waarvan hij er één heeft gewonnenquote:
2/10quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
Jack Nicholson![]()
Laurence Olivier![]()
Peter O'Toole![]()
Dustin Hoffman![]()
Jessica Lange![]()
allemaal nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
John Wayne
Clark Gable
Cary Grant
Humphrey Bogart
Charlie Chaplin
3/10quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:22 schreef drakin het volgende:
Robert de Niro![]()
Al Pacino![]()
Charlton Heston![]()
Elizabeth Taylor![]()
Klopt, 3x best actor zelfsquote:
Nope, 1 vd 2 is al genoemdquote:
Nee, vier keer genomineerd, één keer gewonnenquote:
wel twee nominaties, maar alleen gewonnen als The Jokerquote:
helaas, die staat er ook niet tussenquote:
Ze heeft er wel twee, maar staat verrassend genoeg in het lijstje (en nee, het is niet 'mijn' lijstje)quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:14 schreef pipster het volgende:
Jodie foster heeft er ook twee denk ik...
quote:was an American actress. Known for her fierce independence and spirited personality,
was a leading lady in Hollywood for more than 60 years. She appeared in a range of genres, from screwball comedy to literary drama, and received four Academy Awards for Best Actress—a record for any performer.
quote:won the Academy Award for Best Actor for his performance, but turned down the Oscar, becoming the second actor to refuse a Best Actor award (the first being George C. Scott for Patton in 1970). He boycotted the award ceremony, instead sending American Indian Rights activist Sacheen Littlefeather, who appeared in full Apache attire.
Brando zocht ik hierboven. Hij en De Niro wonnen allebei een oscar als Vito Corleone.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:37 schreef Burnett het volgende:
Marlon Brando![]()
Tom Hanks![]()
Hillary Swank![]()
Bette Davis![]()
Elizabeth Taylor![]()
John Wayne![]()
Katharine Hepburn![]()
Meryl heeft er ook 4 dacht ik...quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef StefanW het volgende:
[..]
Brando zocht ik hierboven. Hij en De Niro wonnen allebei een oscar als Vito Corleone.
Hepburn is de enige die 4 beeldjes op de schouw had staan.
8/10
Nee, driequote:
9/10quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
Alec Guinnes?![]()
Denzel Washington?(1x best actor, 1x best supporting)
Niet het antwoord op de crypto (dat was Sean Penn), maar wel goedquote:
Hebbes! 9 Oscars...quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:57 schreef StefanW het volgende:
Is dat niet The Last Emperor (of zoiets?)
Serie weet ik zeker, film volgens mij nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:07 schreef Burnett het volgende:
Vast ook een Star Trek..., alleen geen idee welke...
Hij zat in twee series waarvan hij niet in de films zat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:07 schreef Burnett het volgende:
Vast ook een Star Trek..., alleen geen idee welke...
quote:Three single women in a picturesque village have their wishes granted - at a cost - when a mysterious and flamboyant man arrives in their lives.
Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hij zat in twee series waarvan hij niet in de films zat.
Star Trek is daar 1 van.
Als het te lang duurt houd ik die (en de tweede) als optie achter de hand.
Ondanks dat het eigenlijk series zijn (tall man zat niet in Fire Walk With Me) reken ik ze goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Vragensteller beslist.. maar als we nou ook series gaan goed rekenen... Daar was een apart topic voor aangemaakt dat het niet heeft gered volgens mij
Je hoort het Burnet... opschietenquote:
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef StefanW het volgende:
[..]
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.
Aparte redenering..., u bent internetverslaafd...?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.
Burnett komt pas morgen ergens weer online.
Blade Runnerquote:
Sorry, maar onder werktijd heb ik geen tijd om dit te doen. Mijn versie van get a life is als ik niet hoef te werken dit te kunnen spelen. En dat verpest jij op deze manier, door uren lang geen vragen te stellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Relax my young apprentice..., ook internetverslaafd...? Get a life...
Dit zijn 8 en 9quote:
Dit maakt 10quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Waaghals het volgende:
Spetters
Flesh and Blood
Grijpstra en de Gier
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboekquote:
Excuus, je hebt helemaal gelijk... Het punt is dus voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboek
3/5quote:
4/5quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:31 schreef picodealion het volgende:
Oh is dat Carey Mulligan? Die herken ik daar niet in terug.
Never Let Me Go
Nee.quote:
Nee.quote:
Jaquote:
Gaat u maar verder meneerquote:
Je krijgt wel wat gratis hints:quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Spongebob the movie
Nick Furyik tel tv films niet mee zoals je weet.
Maakt 5/5, ga maar verder!quote:
Is goed. Werk je zelf even de stand bij?quote:
Serieus? Nog niet eerder gezien en ik kijk hier toch dagelijks.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij komt dit exacte plaatje gemiddeld 1x per maand langs...
Wild, iemand anders mag de acteurs / actrices inkoppen...
Kloptquote:
Klopt, ik heb dat plaatje ook al eens gebruikt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij komt dit exacte plaatje gemiddeld 1x per maand langs...
Wild, iemand anders mag de acteurs / actrices inkoppen...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Puntje weer weg dan.
Tussenstand FMT mei 2015:
10 Burnett
7 sasquatsch
5 Njosnavelin
5 JayHovah
5 DragonFodder
4 dyonvbaal
4 StefanW
3 Waaghals
3 Sands
3 hornage
2 pipster
2 ArtistA
2 FireFox1
2 drakin
1 Tem
Omdat je het spel lam legt. Degene die de vraag goed heeft hoort een nieuwe vraag te stellen. Heb je daar geen tijd voor, dan moet je niet antwoorden. Het kan zo simpel zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Omdat ik geen nieuwe vraag kan stellen gaat het punt meteen weg?
![]()
Treurig
En mensen kunnen zo autistisch zijnquote:
Helaas niet, daarom is het zo jammer als iemand wel antwoordt maar geen nieuwe vraag stelt.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen kunnen zo autistisch zijn
Het is niet dat dit nou een booming topic is verder ofzo, maar oke, prima. Dan geen punt
Rustig maar hoor. We hebben afgelopen tijd veel moeite het topic lopend te houden omdat het vaak gebeurde dat iemand zijn vraag gewoon niet goed onderhield. Daarom zijn we nu wat strenger op de regels. Volgende keer gewoon antwoorden wanneer je weet dat je je vraag kan onderhouden en je staat weer in de scorelijst.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Omdat ik geen nieuwe vraag kan stellen gaat het punt meteen weg?
![]()
Treurig
2/5quote:Op zondag 31 mei 2015 17:21 schreef JayHovah het volgende:
Is dat Carrie-Ann Moss?
The Matrix
...uhm....
...black-out!
3/5quote:
Goede acteurs, verkeerde films.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:36 schreef JayHovah het volgende:
VK = Val Kilmer? The Salton Sea?
SLJ = Samuel L Jackson? Lakeview Terrace?
3/5quote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Waaghals het volgende:
Lord of the rings: Fellowship of the ring
Stealing Beauty
Armageddon
4/5quote:
5/5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |