Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hij zat in twee series waarvan hij niet in de films zat.
Star Trek is daar 1 van.
Als het te lang duurt houd ik die (en de tweede) als optie achter de hand.
Ondanks dat het eigenlijk series zijn (tall man zat niet in Fire Walk With Me) reken ik ze goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Vragensteller beslist.. maar als we nou ook series gaan goed rekenen... Daar was een apart topic voor aangemaakt dat het niet heeft gered volgens mij
Je hoort het Burnet... opschietenquote:
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef StefanW het volgende:
[..]
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.
Aparte redenering..., u bent internetverslaafd...?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.
Burnett komt pas morgen ergens weer online.
Blade Runnerquote:
Sorry, maar onder werktijd heb ik geen tijd om dit te doen. Mijn versie van get a life is als ik niet hoef te werken dit te kunnen spelen. En dat verpest jij op deze manier, door uren lang geen vragen te stellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Relax my young apprentice..., ook internetverslaafd...? Get a life...
Dit zijn 8 en 9quote:
Dit maakt 10quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Waaghals het volgende:
Spetters
Flesh and Blood
Grijpstra en de Gier
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboekquote:
Excuus, je hebt helemaal gelijk... Het punt is dus voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |