Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hij zat in twee series waarvan hij niet in de films zat.
Star Trek is daar 1 van.
Als het te lang duurt houd ik die (en de tweede) als optie achter de hand.
Ondanks dat het eigenlijk series zijn (tall man zat niet in Fire Walk With Me) reken ik ze goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals Star Trek en Twin Peaks (Fire walk with me ;-)
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Vragensteller beslist.. maar als we nou ook series gaan goed rekenen... Daar was een apart topic voor aangemaakt dat het niet heeft gered volgens mij
Je hoort het Burnet... opschietenquote:
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef StefanW het volgende:
[..]
Normaal zou ik het niet goed rekenen, maar we hebben nu eindelijk weer een beetje snelheid in de FMT en die wil ik graag vasthouden. Vandaar.
Aparte redenering..., u bent internetverslaafd...?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, je had beter wat goede hints voor de overige films kunnen geven.
Burnett komt pas morgen ergens weer online.
Blade Runnerquote:
Sorry, maar onder werktijd heb ik geen tijd om dit te doen. Mijn versie van get a life is als ik niet hoef te werken dit te kunnen spelen. En dat verpest jij op deze manier, door uren lang geen vragen te stellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 02:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Relax my young apprentice..., ook internetverslaafd...? Get a life...
Dit zijn 8 en 9quote:
Dit maakt 10quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Waaghals het volgende:
Spetters
Flesh and Blood
Grijpstra en de Gier
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboekquote:
Excuus, je hebt helemaal gelijk... Het punt is dus voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, Rutger Hauer zat volgens mij niet in Zwartboek
3/5quote:
4/5quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:31 schreef picodealion het volgende:
Oh is dat Carey Mulligan? Die herken ik daar niet in terug.
Never Let Me Go
Nee.quote:
Nee.quote:
Jaquote:
Gaat u maar verder meneerquote:
Je krijgt wel wat gratis hints:quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Spongebob the movie
Nick Furyik tel tv films niet mee zoals je weet.
Maakt 5/5, ga maar verder!quote:
Is goed. Werk je zelf even de stand bij?quote:
Serieus? Nog niet eerder gezien en ik kijk hier toch dagelijks.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij komt dit exacte plaatje gemiddeld 1x per maand langs...
Wild, iemand anders mag de acteurs / actrices inkoppen...
Kloptquote:
Klopt, ik heb dat plaatje ook al eens gebruikt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:27 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij komt dit exacte plaatje gemiddeld 1x per maand langs...
Wild, iemand anders mag de acteurs / actrices inkoppen...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Puntje weer weg dan.
Tussenstand FMT mei 2015:
10 Burnett
7 sasquatsch
5 Njosnavelin
5 JayHovah
5 DragonFodder
4 dyonvbaal
4 StefanW
3 Waaghals
3 Sands
3 hornage
2 pipster
2 ArtistA
2 FireFox1
2 drakin
1 Tem
Omdat je het spel lam legt. Degene die de vraag goed heeft hoort een nieuwe vraag te stellen. Heb je daar geen tijd voor, dan moet je niet antwoorden. Het kan zo simpel zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Omdat ik geen nieuwe vraag kan stellen gaat het punt meteen weg?
![]()
Treurig
En mensen kunnen zo autistisch zijnquote:
Helaas niet, daarom is het zo jammer als iemand wel antwoordt maar geen nieuwe vraag stelt.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen kunnen zo autistisch zijn
Het is niet dat dit nou een booming topic is verder ofzo, maar oke, prima. Dan geen punt
Rustig maar hoor. We hebben afgelopen tijd veel moeite het topic lopend te houden omdat het vaak gebeurde dat iemand zijn vraag gewoon niet goed onderhield. Daarom zijn we nu wat strenger op de regels. Volgende keer gewoon antwoorden wanneer je weet dat je je vraag kan onderhouden en je staat weer in de scorelijst.quote:Op zondag 31 mei 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Omdat ik geen nieuwe vraag kan stellen gaat het punt meteen weg?
![]()
Treurig
2/5quote:Op zondag 31 mei 2015 17:21 schreef JayHovah het volgende:
Is dat Carrie-Ann Moss?
The Matrix
...uhm....
...black-out!
3/5quote:
Goede acteurs, verkeerde films.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:36 schreef JayHovah het volgende:
VK = Val Kilmer? The Salton Sea?
SLJ = Samuel L Jackson? Lakeview Terrace?
3/5quote:Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Waaghals het volgende:
Lord of the rings: Fellowship of the ring
Stealing Beauty
Armageddon
4/5quote:
5/5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |