Is echt zoquote:
Als je maar geen nagels breektquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ik wel altijd heel goed in, al veroorzaakte ik altijd moedwillig veel botbreuken
Die breek ik doorgaans op de rug van mensen, wanneer ik ze erin klauwquote:
Wel eens een Duits toetsenbord gebruikt? Dat is echt gemeenquote:
Daarom niet al tijdens het karten brekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die breek ik doorgaans op de rug van mensen, wanneer ik ze erin klauw
Gelukkig val ik op mannen, stuk minder ingewikkeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan toch liever 'what you see is better than normal'
Nou, tegenwoordig...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op mannen, stuk minder ingewikkeld.
Deze o.a.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe eens pics van goede plamuur dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Stop arousing mequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom niet al tijdens het karten breken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, die lipjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Y en Z omgedraaid ofzo. Iig knap lastig als je op automatisme typtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stop arousing me
En nee, nog nooit duits toetsenbord gebruikt
Wel azerty, of dat moeten ze in duitsland ook hebben
Volgens mij proberen de cosmeticafabrikanten wel al jaren om dergelijke zooi te promoten voor mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom er maar bar weinig tegen die zichzelf plamuren. Gelukkig.
QWERTZ, inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Y en Z omgedraaid ofzo. Iig knap lastig als je op automatisme typt
Nee joh, maar make-up is wel een kunst.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja schijnbaar ieder zijn eigen voorkeur. Misschien eens in contact komen met die meisjes uit de klas van Buurmeisje
Ik zal jou eens .. voel je al iets ..quote:
Op wat voor mannen val je dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op mannen, stuk minder ingewikkeld.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel bekend als photoshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is niet te doen wanneer je dat niet gewend bent iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Y en Z omgedraaid ofzo. Iig knap lastig als je op automatisme typt
QWERTZ ja! Klinkt ook zo lekker Deutsch!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
QWERTZ ja! Klinkt ook zo lekker Deutsch!
Aah, je had mij verkeerd begrepen. Cute.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan. Alles wordt geretouched.
Japanse toetsenborden zijn ook fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd een qwerty gehad. Maar in Oostenrijk in zo'n internetcafé inderdaad wel eens te maken gehad met qwertzKut is dat
Hoe is dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse toetsenborden zijn ook fijn
Of als mensen het toetsenbord op NL hebben ingesteld. Whut??!
2 van de 3 is best okay denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerharige, slimme mannen met een uitgesproken mening.
Geen sarcasme PIquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aah, je had mij verkeerd begrepen. Cute.
Dat eerste? Op zich normaal toetsenbord, maar hoop andere karakters op de toetsen, dus als je niet blind typt soms ff verwarrendquote:
Bij mij mist alleen het stukje 'man'. So close, but yet so farquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste? Op zich normaal toetsenbord, maar hoop andere karakters op de toetsen, dus als je niet blind typt soms ff verwarrend
Dat tweede? Kut, want kan de apestaart nooit vinden
Enige wat jij dan moet doen is een hormoonbehandeling enzulks. Ik moet ook nog mijn haar verven en slim wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij mist alleen het stukje 'man'. So close, but yet so far
Haha wie dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had het niet over mij eh
I will not be there
Dat vind ik wel prettig, zijn de verwachtingen tenminste niet zo hoog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik ga er automatisch vanuit dat je een man bent met bord voor kop.
Ik wacht een goed moment af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu zul je toch vrij bitchy moeten gaan doen om dat nog om te draaien.
Doordat het regent?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan het weer liggen, heb er ook last van
Nattigheid enzoquote:
Of gewoon eentje zonder politieke correctheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik ga er automatisch vanuit dat je een man bent met bord voor kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |