Ik wordt wel bruin, maar niet in de Nederlandse zon. Ja, tegen de tijd dat ze zomer voorbij is begin ik een beetje fatsoelijk kleur op te pakkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nooit bruin worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent zelf
oh wacht.. wie ben jij?
Ik zou jou wel eens willen zien karten hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had het niet over mij eh
I will not be there
Nou, laatst had ik wel een momentje dat ik zin had.quote:
Ik doe rustig. Jij begint meteen met capsquote:
Ik weet niet wanneer die kartmeet is, maar wellicht. Opties zijn immer optioneelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij gaan op andere plek met scheuren aan de slag?
Ik ben Bacòn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent zelf
oh wacht.. wie ben jij?
Good for you.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:06 schreef Fascination het volgende:
Nou, laatst had ik wel een momentje dat ik zin had.
Ik wil geen genocide op m'n geweten hebben. Mijn kwaliteiten liggen elders :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen zien karten hoor
Daarom altijd plamuur.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan toch nog steeds als het plamuur eraf komt? Of denk je dat dat nooit gebeurt?
Is gewoon botsautotjes voor volwassenen. Niks anquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil geen genocide op m'n geweten hebben. Mijn kwaliteiten liggen elders :$
Zit op L.'s laptop. Kan ik niet meer mee omgaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe rustig. Jij begint meteen met caps
Dan toch liever 'what you see is better than normal'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hun uiterlijk is dan tenminste wel 'what you see is what you get'.
Uhuhquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit op L.'s laptop. Kan ik niet meer mee omgaan
Tsja schijnbaar ieder zijn eigen voorkeur. Misschien eens in contact komen met die meisjes uit de klas van Buurmeisjequote:
Daar was ik wel altijd heel goed in, al veroorzaakte ik altijd moedwillig veel botbreukenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is gewoon botsautotjes voor volwassenen. Niks an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |