Aah, je had mij verkeerd begrepen. Cute.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan. Alles wordt geretouched.
Japanse toetsenborden zijn ook fijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd een qwerty gehad. Maar in Oostenrijk in zo'n internetcafé inderdaad wel eens te maken gehad met qwertzKut is dat
Hoe is dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanse toetsenborden zijn ook fijn
Of als mensen het toetsenbord op NL hebben ingesteld. Whut??!
2 van de 3 is best okay denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Donkerharige, slimme mannen met een uitgesproken mening.
Geen sarcasme PIquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aah, je had mij verkeerd begrepen. Cute.
Dat eerste? Op zich normaal toetsenbord, maar hoop andere karakters op de toetsen, dus als je niet blind typt soms ff verwarrendquote:
Bij mij mist alleen het stukje 'man'. So close, but yet so farquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste? Op zich normaal toetsenbord, maar hoop andere karakters op de toetsen, dus als je niet blind typt soms ff verwarrend
Dat tweede? Kut, want kan de apestaart nooit vinden
Enige wat jij dan moet doen is een hormoonbehandeling enzulks. Ik moet ook nog mijn haar verven en slim wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij mist alleen het stukje 'man'. So close, but yet so far
Haha wie dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had het niet over mij eh
I will not be there
Dat vind ik wel prettig, zijn de verwachtingen tenminste niet zo hoog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik ga er automatisch vanuit dat je een man bent met bord voor kop.
Ik wacht een goed moment af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu zul je toch vrij bitchy moeten gaan doen om dat nog om te draaien.
Doordat het regent?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan het weer liggen, heb er ook last van
Nattigheid enzoquote:
Of gewoon eentje zonder politieke correctheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik jou niet, ik ga er automatisch vanuit dat je een man bent met bord voor kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |