Welke zijn dat dan? Ik maak even aantekeningen if you don't mind :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bepaalde stenen oefenen een erotische invloed op mij uit.
Good luckquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
.
Nu weer even werken, kansloze missie zo maar ok.
Succesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
.
Nu weer even werken, kansloze missie zo maar ok.
Handig met de avond4daagse in de regenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ben niet van het water, dus niet nodig dan
Die is nieuw voor mij. Wat tofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bepaalde stenen oefenen een erotische invloed op mij uit.
Missen jullie niet iemand?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij bent de enige die het overleefde, of was dat niet het moraal van het verhaal?
of 12 en 20.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil met 20 en 28 en bijvoorbeeld 26 en 34.
Wellicht. Ik was 25 en zij 17. Ze was nog heel kinderlijk en dat ging niet over zeg maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lag dat aan het leeftijdsverschil dan?
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, jammer! Ligt er ook wel aan in welke levensfase je zit. Zij zijn al wat ouder (32 en 47 of zo) dus dan merk je dat minder, denk ik. Hij is in ieder geval nog heel jeugdig, zou zo even oud als haar kunnen zijn.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil met 20 en 28 en bijvoorbeeld 26 en 34.
Ik doe een geologenopleiding.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik maak even aantekeningen if you don't mind :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze waren wel heftig. :$
Ik mis nooitquote:
Daar boven op de berg!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon meezingen met anderen dan toch?
Ohja, dat is ook deze week weer
Wat heb je met Samzz gedaan?quote:
Daar moet dan ook balans in zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ex was een stukje jonger dan ik, vond het niet zo'n probleem toen ik zelf 18 was, maar uiteindelijk vond ik het vrij lastig omdat ik toch wat minder van de feestjes en roekeloos dronkenschap en leven alsof er geen morgen bestaat werd, eigenlijk werd ik te saai voor hem. :$
Pedo-alert!quote:
Dan is het wel een groot verschil ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wellicht. Ik was 25 en zij 17. Ze was nog heel kinderlijk en dat ging niet over zeg maar.
[..]
Dat dus.
[..]
Dat weet ik
Ja, maar dan zit je ook wel in een andere fase eigenlijk. Zij gaat nog naar school, zelfs misschien wel nog de middelbare bij vwo? En jij bent al verder. Logisch dat dat problemen geeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wellicht. Ik was 25 en zij 17. Ze was nog heel kinderlijk en dat ging niet over zeg maar.
Er zouden meer vrouwen zoals jou moeten zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ex was een stukje jonger dan ik, vond het niet zo'n probleem toen ik zelf 18 was, maar uiteindelijk vond ik het vrij lastig omdat ik toch wat minder van de feestjes en roekeloos dronkenschap en leven alsof er geen morgen bestaat werd, eigenlijk werd ik te saai voor hem. :$
Waarom?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen zoals jou moeten zijn
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe een geologenopleiding.
[..]Ik snap het wel denk ik. BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze waren wel heftig. :$
Maar zijn die hier te vinden? Het moet wel enigszins toegankelijk zijn eh :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |