Laatste echte relatie die ik had was een verschil van 8 jaar (zij jonger). Niet zo'n goede ervaring mee persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ken een koppel en die verschillen 15 jaar. Gaat primaJe ziet het ook amper.
Lag dat aan het leeftijdsverschil dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste echte relatie die ik had was een verschil van 8 jaar (zij jonger). Niet zo'n goede ervaring mee persoonlijk.
Walkmansquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ook een gele waterdichte sony gehad?
[ afbeelding ]
Ik was laatst met een fokster en toen hebben we ook een steen uitgezochtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keertje hele mooie zoeken en dan nemen we die mee en dan al die andere plannen die we nog hebben. It's gonna be awesome :$
Nee, ben niet van het water, dus niet nodig danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ook een gele waterdichte sony gehad?
[ afbeelding ]
Ah, jammer! Ligt er ook wel aan in welke levensfase je zit. Zij zijn al wat ouder (32 en 47 of zo) dus dan merk je dat minder, denk ik. Hij is in ieder geval nog heel jeugdig, zou zo even oud als haar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste echte relatie die ik had was een verschil van 8 jaar (zij jonger). Niet zo'n goede ervaring mee persoonlijk.
Je vind m in de spiegelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]ik herken een superieure man wanneer ik hem zie
Met Lokje wel, ja :$quote:
En jij bent de enige die het overleefde, of was dat niet het moraal van het verhaal?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was laatst met een fokster en toen hebben we ook een steen uitgezocht
Er is wel degelijk een verschil met 20 en 28 en bijvoorbeeld 26 en 34.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Ik maak even aantekeningen if you don't mind :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bepaalde stenen oefenen een erotische invloed op mij uit.
Good luckquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
.
Nu weer even werken, kansloze missie zo maar ok.
Succesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ah![]()
![]()
.
Nu weer even werken, kansloze missie zo maar ok.
Handig met de avond4daagse in de regenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ben niet van het water, dus niet nodig dan
Die is nieuw voor mij. Wat tofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bepaalde stenen oefenen een erotische invloed op mij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |