Spannend wel hoor. Mijn persoonlijke comic relief irl ontmoeten die me dan ook nog gaat afleiden. OMGOMGOMGOMG :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik zelf ook nog even bedenken.
Zo ontzettend sterk het gevoel hebben dat je iemand blind kan vertrouwen terwijl je die persoon nog niet zo lang kent. Vind het eng van mezelf dat ik dat gevoel heb en ben bang dat het naief isquote:
Succes broquote:
Nee, ik denk dat dat wel verstandig is eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo ontzettend sterk het gevoel hebben dat je iemand blind kan vertrouwen terwijl je die persoon nog niet zo lang kent. Vind het eng van mezelf dat ik dat gevoel heb en ben bang dat het naief is
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jullie er allebei (al zij het achteraf) heel veel van geleerd hebben and whatnot zou ik dat dan niet echt een faal noemen
Nog een keer ontmoeten en dan zonder beergooggles je mening herzien, blijft die hetzelfde, zou je jezelf onmogelijk naief kunnen noemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo ontzettend sterk het gevoel hebben dat je iemand blind kan vertrouwen terwijl je die persoon nog niet zo lang kent. Vind het eng van mezelf dat ik dat gevoel heb en ben bang dat het naief is
Soms moet je die sprong ook gewoon maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een keer ontmoeten en dan zonder beergooggles je mening herzien, blijft die hetzelfde, zou je jezelf onmogelijk naief kunnen noemen
Iets met let it goquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms moet je die sprong ook gewoon maken.
Precies, op je bek gaan is niet erg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms moet je die sprong ook gewoon maken.
Netwerken is mijn zwakste punt. Ik zonder me altijd af tijdens een studie. Vaak ook omdat ik geen geld had. Dat wil ik deze keer niet doen. Ik leen ook liever niet hoor, waarschijnlijk is het ook niet nodig. Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als twi op moet draaien omdat ik met medestudenten wat wil doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind een 2400 euro netto per maand niet weinig hoor![]()
En ze krijgt uitwonenden beurs, basisbeurs, zorgtoeslag ed..
Maar ik snap dat je overweegt bij te lenen absoluut. Als je dat nodig hebt moet je die keuze zelf maken. Al zou ik het rekenen niet als argument gebruiken, want ik zou zelf pas lenen als ik écht niet rond zou kunnen komen. Niet als ik graag naar de bios ga en uit eten
Vaak hoor je ook mensen zeggen... Nou dar heb ik mooi tijd aan verspilt...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jullie er allebei (al zij het achteraf) heel veel van geleerd hebben and whatnot zou ik dat dan niet echt een faal noemen
Nja dat. Al heb ik dat met heeeeeel veel dingen ook wel bij/met m'n Arnhem-ex hoor. Maar dat mag je dan ook gerust onder de categorie "abusive relationships" neerzetten. En dat heeft me wel 3 jaar lang verandert in een alcoholiste die voor zichzelf én mensen om zich heen heel lang een maskertje heeft opgehouden, want fucking bang.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak hoor je ook mensen zeggen... Nou dar heb ik mooi tijd aan verspilt...
Nee, je leert toch
Ja, de taco's zijn goed te ruiken in het pandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef Myraela het volgende:
Het ruikt echt veel te lekker hier in huis.Ik heb honger.
Jij hebt echt een hele zware gehad wat dat betreft... Dat gaat nog wel iets verder zelfs dan tijd verspillen als het ware.. ook al heb je er van geleerd...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja dat. Al heb ik dat met heeeeeel veel dingen ook wel bij/met m'n Arnhem-ex hoor. Maar dat mag je dan ook gerust onder de categorie "abusive relationships" neerzetten. En dat heeft me wel 3 jaar lang verandert in een alcoholiste die voor zichzelf én mensen om zich heen heel lang een maskertje heeft opgehouden, want fucking bang.
Achteraf gezien weldegelijk ontzettend veel van geleerd, uiteindelijk dan, dus alsnog is het heel wat waard geweest. Ondanks alle schade en schande
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |