Vertrouw je dat wel?quote:
Ah dat is tof van je! Heldin.quote:
Er is genoeg voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik nu maar niet alle vrouwen die je ook heet vinden boos in mijn DM krijg straks.
Had ik gauw weggeklikt, werd er een beetje bang vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is mijn DM nog niet aangekomen dan?
Beetje eenzijdig dit he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti is lief en een goede vriend en goede kerel en hou heel veel van m als vrienden, maar hij was ooit echt en verschrikkelijk lapzwans! Inmiddels niet meer zoals ik zei
Dat is waar. Plenty more batches to go around anywayquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja niks mis met meer koekjes voor jou zelf gelukkig
[..]
Als ik nu maar niet alle vrouwen die je ook heet vinden boos in mijn DM krijg straks.
Oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowowowow, ik moedig je juist aan weet je nog?
Ik vraag me dan wel af hoe, maar dat zal ik dan wel zien :$quote:
Jwz, go get 'em tigerquote:
Ik was irritant, naief, arrogant. Ik was echt niet leuk toenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje eenzijdig dit he?![]()
![]()
Maar goed, ja ik was een lapzwans ja
Was?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was irritant, naief, arrogant. Ik was echt niet leuk toen. We waren samen een faalstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers op aeque, date met jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik gauw weggeklikt, werd er een beetje bang van
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Was?Ik ben iig niet meer naiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zelfs daar twijfel ik aan op dit moment
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ohw dan moet je hem even DMen, van mij mag je meequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers op aeque, date met jou.
Niet andersom
Emotionele peutersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was irritant, naief, arrogant. Ik was echt niet leuk toen. We waren samen een faalstel
Met twee personen en een kind, van één inkomen is toch ook wel wat weinig? Zeker als je dan ook nog eens de kosten hebt van een studie. Dan lijkt bijlenen bij DUO mij niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef Puala het volgende:
Nee. Al snap ik dat dan weer welZe studeert in een versneld traject, runt het volledige huishouden én heeft een kindje van 5 maanden.
Ik ben te goed voor een derde wiel, kom aan zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dan moet je hem even DMen, van mij mag je mee
Terecht wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers op aeque, date met jou.
Niet andersom
Hoezo denk je dat dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben iig niet meer naiefMaar zelfs daar twijfel ik aan op dit moment
Gezien het feit dat jullie er allebei (al zij het achteraf) heel veel van geleerd hebben and whatnot zou ik dat dan niet echt een faal noemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Uhuh!quote:
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jullie er allebei (al zij het achteraf) heel veel van geleerd hebben and whatnot zou ik dat dan niet echt een faal noemen
Ja, dat moet ik zelf ook nog even bedenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af hoe, maar dat zal ik dan wel zien :$
Ik vind een 2400 euro netto per maand niet weinig hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met twee personen en een kind, van één inkomen is toch ook wel wat weinig? Zeker als je dan ook nog eens de kosten hebt van een studie. Dan lijkt bijlenen bij DUO mij niet zo'n probleem.
Ik werk wel en heb geen kind, maar zit toch ook te rekenen of ik misschien wat bij moet lenen.Al is dat wel vooral omdat ik ook een normaal sociaal leven wil hebben en dus niet constant wil rekenen of ik wel een drankje kan gaan doen of mee uiteten kan.
Maarja, als hij ondertussen wel nutteloze dingen koopt is het wel achterlijk natuurlijk.
Ik heb wel suggesties voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik zelf ook nog even bedenken.
Daarom.quote:
Trioquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dan moet je hem even DMen, van mij mag je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |