Hehe, dat dus. Meestal vind ik het achteraf maar genant.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik één keer flink dronken ben geweest heb ik het wel weer gehad voor de komende tijd.
quote:
Weet ik, Hosti is tofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti is lief en een goede vriend en goede kerel en hou heel veel van m als vrienden, maar hij was ooit echt en verschrikkelijk lapzwans! Inmiddels niet meer zoals ik zei
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik één keer flink dronken ben geweest heb ik het wel weer gehad voor de komende tijd.
Door de spullen terug te gaan brengen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ze zelf ook wel een beetje bijblijven toch?
Ik kies wel 1 van je vrienden uit dan, misschien zijn die minder moeilijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh ja, sorry dqodje.
maar ik kan me niet concentreren op het darten als yv elke keer op me klimt.
Begrijpelijk wel. Ik ga wel mee om haar af te leiden met koekjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh ja, sorry dqodje.
maar ik kan me niet concentreren op het darten als yv elke keer op me klimt.
Toch zie ik haar liever zonder hemquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, klopt ook wel hoor. Maar het is iig wel beter dan iemand die ook nog eens slecht is voor dr. Slim is hetniet wellicht.
Je moet hem alleen uit de buurt houden van je porselein verzameling.quote:
Dat snap ik dan wel weer hoor. Maar ja, het is haar leven uiteindelijk, meer dan advies kan je niet geven, en dat wordt meestal toch niet op prijs gesteldquote:
Moest hardop lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet hem alleen uit de buurt houden van je porselein verzameling.
*duimtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ben toch altijd weer een beetje zenuwachtig voor nieuwe bijlesleerlingen. Vanmiddag twee intakes in een keer.
Nee die zijn getrouwdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kies wel 1 van je vrienden uit dan, misschien zijn die minder moeilijk
Ik werd hier ook al raar aangekeken door mijn gegrinnik.quote:
Like a bull in a China shop.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet hem alleen uit de buurt houden van je porselein verzameling.
Dan laat hij het liggen en word het alsnog gebruikt op een later moment. En praten werkt niet. Maar ze ziet het gewoon niet. Het is toch niet normaal dat als je in je eentje modaal verdiend, je vriendinnetje moet bijlenen van DUO omdat je anders niet rond kan komen? En dan alsnog niet rond kunnen komenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of niet aan te nemen. Of gewoon eens met hem te praten.
Scheelt dat bijna iedereen pauze houden isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werd hier ook al raar aangekeken door mijn gegrinnik.
Klopt. Ik zei van het weekend dat ik een dergelijk leeftijdsverschil niet zou willen en toen keken ze me aan alsof ze water zagen branden. Want dit was echt de droom voor iedereen tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer hoor. Maar ja, het is haar leven uiteindelijk, meer dan advies kan je niet geven, en dat wordt meestal toch niet op prijs gesteld.
Kilo's cyberpep vliegen erdoorheen hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef FrauMilena het volgende:
Alle jezussen wat gaan jullie snel in ene
Ja sorry Yvje, maar als ik moet kiezen tussen Mikey of jou dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh okay, nou dan niet. Volgende keer beter.Nu toch vrijdag al plannen
Ja begrijpelijk. Geeft nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry Yvje, maar als ik moet kiezen tussen Mikey of jou dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil kan ook best werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei van het weekend dat ik een dergelijk leeftijdsverschil niet zou willen en toen keken ze me aan alsof ze water zagen branden. Want dit was echt de droom voor iedereen toch![]()
En ze zaten ook helemaal niet in een andere fase (de een studeert nog, de ander werkt fulltime bijv).
Dat laatste hoeft toch ook niet per definitie problematisch te zijn toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei van het weekend dat ik een dergelijk leeftijdsverschil niet zou willen en toen keken ze me aan alsof ze water zagen branden. Want dit was echt de droom voor iedereen toch![]()
En ze zaten ook helemaal niet in een andere fase (de een studeert nog, de ander werkt fulltime bijv).
Hier niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Scheelt dat bijna iedereen pauze houden is
Een date met mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik wou je bezighouden met koekjes, maar dan eet ik ze zelf wel opquote:
Dat klopt. Maar ga niet ontkennen dat dat geen andere fase in het leven is. Erken dan dat dat zo is en zeg dat het voor jullie werktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft toch ook niet per definitie problematisch te zijn toch?
Ze hoopte op een vrouwenavondje met jou.quote:
Zij werkt helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Dan laat hij het liggen en word het alsnog gebruikt op een later moment. En praten werkt niet. Maar ze ziet het gewoon niet. Het is toch niet normaal dat als je in je eentje modaal verdiend, je vriendinnetje moet bijlenen van DUO omdat je anders niet rond kan komen? En dan alsnog niet rond kunnen komen
Nee dat gaat niet werken neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil kan ook best werken.
Ik scheelde ook enorm veel met mijn laatste echte ex, maar het is uiteindelijk uitgegaan omdat we gewoon teveel verschilden qua wat we willen, ik in de stad desnoods in een niet al te groot huis, zij liever op een boerderij met 100000 beesten.
Uiteraard nog wel wat meer dingen,maar niet per se de leeftijd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik wou je bezighouden met koekjes, maar dan eet ik ze zelf wel op
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hoopte op een vrouwenavondje met jou.
In dat geval zeg ik het mannenavondje wel af natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hoopte op een vrouwenavondje met jou.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ga niet ontkennen dat dat geen andere fase in het leven is. Erken dan dat dat zo is en zeg dat het voor jullie werkt
Nee. Al snap ik dat dan weer welquote:
Bro's before Ho's toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik het mannenavondje wel af natuurlijk.
Ohw. Nja niks mis met meer koekjes voor jou zelf gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik wou je bezighouden met koekjes, maar dan eet ik ze zelf wel op
Als ik nu maar niet alle vrouwen die je ook heet vinden boos in mijn DM krijg straks.quote:
Klopt, en die benaming zou ik ook nooit voor Yv of Dqodje gebruiken dus dan kan ik het mannenavondje best cancelen.quote:
Wowowowow, ik moedig je juist aan weet je nog?quote:
Is mijn DM nog niet aangekomen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja niks mis met meer koekjes voor jou zelf gelukkig
[..]
Als ik nu maar niet alle vrouwen die je ook heet vinden boos in mijn DM krijg straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |