Cool. Welke firmware had die?quote:Op woensdag 20 mei 2015 04:47 schreef Perico het volgende:
[..]... Okee, dan ga ik het nog een laatste keer over de fotocamera hebben.
Het was mij gegund om met een nieuwe Canon Powershot SX 270 HS uit de doos aan de slag te gaan.
Dat zegt vooral iets over jou lijkt mequote:Vandaar deze terloopse opmerkingen:
-- Er is geen default begintijd, alle tellers staan op 0000. Alleen, moet je de tijd instellen met het draaiwiel, waarvan je de dunne uiteindes ook nog eens kunt indrukken, om naar rechts op te schuiven in het menu. Het is heel verwarrend alles tesamen, om iets -- waar dan ook -- in te stellen of te selecteren, zeker als je een "tab" naar rechts moet opschuiven.
-- Als je iets fout hebt gedaan, kun je alleen makkelijk terug naar tijd en datum instellen, door de camera aan en uit te zetten. Als je ook nog hierna de goede tijdzone in hebt gegeven, word je nooit meer om de tijd en datum gevraagd.
Dat zou kunnen. Was Lisanne ongeduldig? Of nonchalant?quote:Ik kan me nu wel voorstellen dat ze 2013 (het eerste jaartal dat je kunt selecteren met het draaiwiel) hebben laten staan, omdat het vaak mis gaat en je je geduld kunt verliezen.
Bij mij zit er een enkele van 4 MB tussen maar de meeste tussen 2 en 3 inderdaad.quote:-- De fotogrootte is zo'n 2,1 tot 3 MB, met de allerbeste kwaliteit. Dat is zo'n 547 foto's op 2 GB.
Ga ik nog testen.quote:-- De fotoburst modus kun je alleen in instellingen selecteren, door te kiezen voor auto drive. Maar zelfs dan voert hij dat alleen maar uit, als hij de situatie er rijp voor acht. Je kunt wel de selector op "Sport" zetten, dan schiet hij wel meerdere beelden per seconden, maar krijg je niet de notaties in honderdsten van seconden, zoals bij foto 508.
Klopt.quote:-- Je kunt zoomen door het lipje bovenop de zilveren foto-neem knop te beroeren. Dit is totaal niet in het oog springend, ik kan me voorstellen dat ze hier niet vanaf hebben geweten. Het ligt niet zo voor de hand.
-- Als je een foto op de camera verwijdert, dan is dat nummer voorgoed weg. Dus bijvoorbeeld, als ik 100 foto's heb gemaakt en ik verwijder foto 50... dan wordt foto 101, gewoon no. 101. Er worden geen nummers hergebruikt.
-- Als je drie foto's hebt gemaakt 102-0001 t/m 0003 en je schiet dan een video, dan heet die MDG_0004.mp4. Bij video's wordt dus gewoon doorgenummerd.
Bij mij 2 seconden, met een class 10 kaart.quote:-- Als een foto wordt weggeschreven, kun je vier tot vijf seconden niets doen, dus ook geen volgende foto nemen. Dat zal ook afhankelijk zijn van het type geheugenkaart, hoe snel die data kan verwerken.
Interessant.quote:-- Ik heb aan de hand van een chronometer foto's genomen met intervallen van 5, 6 of 7 seconden en die daarna in de EXIF data bekeken. Alle geregistreerde creatietijden kwamen overeen met de chronometer tijd. Het is echter een beetje toevallig wanneer de camera aangeeft niet meer bezig te zijn met het wegschrijven van een foto, voor als je snel weer nog een keer wilt klikken om een foto te maken.
-- Que Exif data blijven het meest in het oog springend, het nu wel aanwezig zijn van de Thumbnail digitalen op drie verschillende plekken. Dat zijn gewoon cijfers, net als de temperatuur. Fysiek hoeven de thumbnails niet aanwezig te zijn.
Perico heeft daar gewoon veel meer verstand van dan de meeste andere users.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Door te kiezen voor die foto's doe je juist alsof dat meer waarde heeft dan dat andere. Ik zeg niet dat er iets uit moet, ik zeg alleen dat er iets bij moet.
conclusiequote:Op woensdag 20 mei 2015 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
Bij mij 2 seconden, met een class 10 kaart.
Ik weet niet van wie het is, maar volgens mij is dat plaatje met die 8,93 meter waar ik het over heb niet echt exacte wetenschap.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:19 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Perico heeft daar gewoon veel meer verstand van dan de meeste andere users.
En hij is bereid om daar veel tijd in te steken en daar zijn we heel blij mee.
Als iemand doet waar hij/zij goed in is dan is dat niet omdat iets anders minder belangrijk gevonden wordt.
Dat papiertje was ik ook mee bezig, maar dat schiet voor geen meter op. Je hebt grotere bestanden nodig om t duidelijk te krijgen. Ik althans.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat doe je vervelend, als je je verveeld:
Wie is die joodse gids? $ 50,- voor een compleet verzorgde dag inclusief koosjer eten.
Klopt de genocide in de tweede wereldoorlog in Volcan en Boquete in opdracht van de toenmalige president?
Wat staat er op het papiertje, op de nachtfoto? Bladwijzer en Gynaika zijn er al mee bezig,
Ik hou het op keel. Erboven staat een lichtblauwe letter g met nog iets ervoor. Zou mg kunnen zijn. De lokale farmacia zal zo'n verpakking toch zeker wel herkennen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:25 schreef gynaika het volgende:
Deze nog even erbij:
http://oi60.tinypic.com/28s6aua.jpg
Volgens mij met stift geschreven.
quote:Troubling trend
Violence against foreigners in Panama has risen dramatically in the past five years, and the crimes committed have been much more egregious than simple muggings and robberies. In March, the body of 68-year-old Ed Moynan was discovered in a park near Coronado, Panama. Moynan was a successful businessman from Canada who had retired to a gated community in the small seaside village. On Aug. 21, remains found in Panama were linked with American Yvonne Baldelli, a 42-year-old woman from San Diego who went missing in 2011 from Bocas del Toro (the same place the faux note said Ehlert was headed to). In January 2012 two American ex-pat brothers, 36-year-old Ian Escay and 24-year-old Uan Escay, were gunned down in Panama City. In 2011, two foreigners, a American man and a French woman, were murdered by Spaniard Javier Martin in Panama.
Not all crimes against foreigners are directly related to the flourishing drug trade, but the criminal activity has stretched local police to their limits. Outlying areas of the country have become more lawless and dangerous for tourists, ex-pats and part-time citizens like Bob Ehlert. In the cases of Baldelli and North, the main suspects in their cases are foreigners acting within Panama’s borders. If this trend continues, Panama’s once idealistic retreats may be transformed from lazy, peaceful sanctuaries to havens for criminals of all nationalities.
http://www.boulderweekly.(...)ssing-in-panama.html
Die vraag hier al eerder voorbij zien komen. Zou kunnen dat het een verankering is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef ToniB het volgende:
even over dat "zilveren" dingetje op 1 van de nachtfoto's. Zou het een verankering kunnen zijn? Vind dit er wel erg op lijken:
[ afbeelding ]
kelly robert nutting vond ik wel ff het googlen waard, http://amcostaricaarchive(...)ily-compound-in-osa/quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:
List of the missing and murdered in Costa Rica since 2009:
Craig Schnell – US expat disappeared on 18 February 2009 in Ostional.
Body found. No clue how he died
David Gimelfarb – US tourist disappeared in Rincon de Vieja on 11 August 2009
Still missing
Michael Dixon – British tourist disappeared in Tamarindo on 18 October 2009
Still missing
John Scibeck – US tourist murdered in Playa Portrero on 31 December 2009
Case remains unsolved
Kelly Robert Nutting – US expat found 8 March 2009 in the Ocean near Golfito with hands tied and feet in concrete. Costa Rican police initially pose it as a suicide.
Langmeier Herbert and Orst Hauser – Two Austrian citizens disappeared December 2009
Still missing, a man was found with their 4×4 and using their credit card but police say there is not enough evidence.
Roger Peter Biennvennu – US tourist disappeared in Barrio Quebradas early July 2010
Still missing
Kim Paris – Canadian expat disappeared in Santa Teresa 25 August 2010.
Still missing
Austin Allen Hiers, 23 year old US tourist found dead on the side of the main road in Tamarindo 21 October 2010. Body full of bruises and gash on his head. Authorities say he died of a heart attack.
Barbara Struncova - Czech woman disappeared in Tamarindo 5 December 2010
Still missing
Lijst uit Panama volgt, deze lijst bevat alleen de buitenlanders vermist in Costa Rica
Inderdaad, Austin Hiers is er ook zo een. Hartaanval...quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
kelly robert nutting vobd ik wel ff het googlen waard, http://amcostaricaarchive(...)ily-compound-in-osa/
Daar staat maart 2010 trouwens.
Maar apart, handen vastgebonden op de ruv, voeten i beto , gevonden in de ocean en eerst dacht de politie aan zelfmoord....?
Dit is mijn bron, posten veel nabestaanden. De oprichter is zelf nabestaande van een in Honduras vermiste man.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
kelly robert nutting vond ik wel ff het googlen waard, http://amcostaricaarchive(...)ily-compound-in-osa/
Daar staat maart 2010 trouwens.
Maar apart, handen vastgebonden op de rug, voeten in beton, gevonden in de ocean en eerst dacht de politie aan zelfmoord....?
Gezichtsherkenning zit diep verscholen in het best moeilijk navigeerbare fotomenu en staat standaard aan. Maar volgens de data is op 499 dus geen gezicht herkend terwijl ze erg groot in beeld is. Wat jij zegt, hyperfocale afstand is op meer plekken raadselachtig en lijkt niet overeen te komen met het getoonde beeld. Daar moet je extra alert op zijn, met het oog op inwisselbare metadata.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
en hoe zit het met de gezichtsherkennning?
want op sommige foto's klopt de hyperfocale afstand niet
in welke modus werkt die gezichtsherkennning en moet je dat handmatig instellen?
Volgens de metadata van 508 was die er wel mogelijk. Maar dan moeten ze wel in MENU hebben gekozen voor AUTO DRIVE, dat doet de camera niet uit zichzelf, zoals bij een smartphone, door de knop in te blijven houden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:46 schreef jackie12 het volgende:
Dus geen fotoburst bij foto 509. OKe duidelijk
Met de kennis van dit moment, niet. Omdat stel als je 509 wist, en daarna 510 tot en met 599, bij wijze van spreken.. Dan wordt de volgende foto nummer 600.quote:"Verbindende" Foto 509 is dus toevallig "gewoon" gewist.
En dit kan inderdaad achteraf zijn gedaan.
Kunnen het hypothetisch ook nog steeds meerdere foto's zijn?
Kan best een video zijn, omdat we alleen uit de 1Vandaag docu weten, dat "509" mist. Ik heb video's geschoten zonder problemen van 30 seconden of langer, dus dat de firmware gebrekkig is en video's afsluit, vanwege zogenaamde batterijuitval, is mij nog niet overkomen.quote:Foto 509 is dus geen video?
Als jij een minuut lang, met een chronometer, iedere zes seconden exact een foto neemt.. dan kun je in de Exif data van de foto's gaan terugzoeken, wat de geregistreerde tijden waren. Als daar dan ook steeds zes seconden tussen zaten dan weet je dat de camera de tijd niet bevriest bij veel activiteit.quote:Hier mis ik het even. Kun je dit in iets makkelijkere taal uitleggen of bijvoorbeeld met een voorbeeld?
1.02 rev. 3, zelfde als Lisanne.quote:
Het is het eerste wat je moet doen als gebruiker. Uiteraard krijg je er snel meer handigheid in en merk je dat je overal op kunt drukken. Gebruikersvriendelijk is anders. Maar inderdaad, is mijn bevinding, tekortkoming, hoe je het wilt noemen.quote:Dat zegt vooral iets over jou lijkt me
Het kost mij geen enkele moeite om datum en tijd te veranderen (zonder de camera uit en aan te zetten). En ik ben nog wel linkshandig, dat is zeker geen voordeel.
Je hoeft niet aan het wiel te draaien; je kan gewoon op de onder- en bovenkant van het wiel drukken.
Als ik een foto wil maken en ik druk te voorzichtig het knopje in (dus heel iets naar beneden) dan maakt hij geen foto. Direct daarna kan je een foto maken en hij telt gewoon door.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:25 schreef jackie12 het volgende:
Perico, hoe moeilijk/makkelijk is het om een foto te wissen.
Welke handelingen moet je daarvoor doen bij dit toestel?
Op dit beeld lijkt de afstand idd veel kleiner dan 9 m of meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:22 schreef BeCeiks het volgende:
[..]
Bekijk onderstaande foto´s. Plantje is plantje. Wat zijn de afstanden van Lisanne tot het plantje op beide foto´s, dat is 2,5 en 3,5 meter is totaal ong. 6 meter hooguit. En dat ook nog in een hoek. Dus eigenlijke afstand is kleiner, iets van 5 meter.
http://i.imgur.com/OJe1gpJ.jpg
Dank Perico voor je mooie overzicht!quote:Op woensdag 20 mei 2015 04:47 schreef Perico het volgende:
... Okee, dan ga ik het nog een laatste keer over de fotocamera hebben.
Dan moet je op de "play" knop drukken en met het navigatiewiel de gewenste foto in beeld nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:25 schreef jackie12 het volgende:
Perico, hoe moeilijk/makkelijk is het om een foto te wissen.
Welke handelingen moet je daarvoor doen bij dit toestel?
Wat een vreselijk avontuur van die twee rafters. Bijna-ongelukken halen de pers niet kennelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Mata:
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
http://www.newsroompanama(...)-persons-in-chiriqui
zijn deze ooit gevonden?
deze 2 beelden passen niet eens direct naast elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Op dit beeld lijkt de afstand idd veel kleiner dan 9 m of meer.
Misschien heb jij deze link al gepost, maar voor de zekerheid post ikm, hier is wat info over joden in P:quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat doe je vervelend, als je je verveeld:
Wie is die joodse gids? $ 50,- voor een compleet verzorgde dag inclusief koosjer eten.
Klopt de genocide in de tweede wereldoorlog in Volcan en Boquete in opdracht van de toenmalige president?
Wat staat er op het papiertje, op de nachtfoto? Bladwijzer en Gynaika zijn er al mee bezig,
Dus door alle gedachtes en mogelijkheden kunnen een dikke streep.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je op de "play" knop drukken en met het navigatiewiel de gewenste foto in beeld nemen.
Rechts van het beeld staat er dan een vuilnisbak symbool bij dat navigatiewiel en moet je 1 keer op dat wiel klikken.
Daarna wordt er op het display gevraagd, Cancel of Erase en moet je dat bevestigen met de Select knop in het midden.
Als je flipt door de foto's in beeld, zie je ook 102-0001 etc. staan als bestandsnaam.
En dan dus vóór het maken van de nachtfoto's, waarvan dus geen enkele gewist is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dus door alle gedachtes en mogelijkheden kunnen een dikke streep.
Foto 509 is 1 foto en is moedwillig gewist.
Of daarna!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:07 schreef El_Matador het volgende:
En dan dus vóór het maken van de nachtfoto's, waarvan dus geen enkele gewist is.
Voor of na het verzetten van de tijd van de camera om op een ándere nacht* die foto's te gaan maken?quote:
Dit volg ik niet. Perico stelt dat er geen fotonummers worden hergebruikt. Dus ongeacht wanneer iemand 509 wist, dit nummer wordt niet hergebruikt. Dus ook ongeacht wanneer de foto van Kris dr hoofd werd gemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor of na het verzetten van de tijd van de camera om op een ándere nacht* die foto's te gaan maken?
- ofwel ver vóór de 8e april en Kris' hoofd is nog "vers" (ja, sorry)
- ofwel (ver) ná de 8e april ("ergens in mei ofzo") en Kris' hoofd heeft voorafgaand aan de foto weken in een onvindbare vrieskist gelegen
Stel je maakt foto's _476-_508 op de "echte tijd" (NL wintertijd, Panama +6) en dan vervals je die nachtfoto's door de tijd op 1-2 april vooruit te spoelen (A) naar 7-8 april of je vervalst nachtfoto's áchteraf en spoelt de camera dan terug (B) tot 7-8 april?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:26 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit volg ik niet. Perico stelt dat er geen fotonummers worden hergebruikt. Dus ongeacht wanneer iemand 509 wist, dit nummer wordt niet hergebruikt. Dus ook ongeacht wanneer de foto van Kris dr hoofd werd gemaakt.
ja die heb ik gelezen maar de bron niet gepost. Ik kan buiten die links om geen info over een mogelijke moordpartij op de joden in Boquete vinden, is ook niet iets om trots op te zijn. Ook over de grote joodse gemeenschap in Panama, waarvan vele zich in/door de oorlog hebben laten bekeren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:53 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Misschien heb jij deze link al gepost, maar voor de zekerheid post ikm, hier is wat info over joden in P:
http://www.boqueteguide.com/?p=10588
- It claimed that before WWII, President of the Republic of Panama, Arnufo Arias, under instruction from Hitler, ordered the assassination of Jews in Panama. It alleges that there was a massacre in both Volcan and Boquete.
I cannot find a copy, I do not know if it is true. I do know whether the events happened or not.
- Panama has the largest kosher supermarket outside of Israel
Het commentaar door Mateo is interessant:
mateo says:
November 19, 2013 at 6:37 pm
“I cannot find a copy”
There are two copies (used) of the English-language version at Amazon.
http://www.amazon.com/Hol(...)Hassan/dp/B0007BESN2
says that both copies are going for $70.
On the other hand, you could spend as little as $8.95 to find out
why you might decide to save yourself the $70.
http://www.amazon.com/Cot(...)ebook/dp/B00FAN0OG2/
top, waar ik ook achter ben is dat een groot deel van de expats uit de vs joods zijn, ze hebben aardig wat winkels met koosjer eten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:09 schreef RapaNui het volgende:
Hier is een gids Moty of Moti uit David:
http://www.tripadvisor.co(...)iriqui_Province.html
Kosher tours (niet perse in Boquete):
http://www.deluxekoshertours.com/panama-itinerary/
of rond 19:00/20:00 op 1 april, die tijd op de camera kan gewoon aangepast zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor of na het verzetten van de tijd van de camera om op een ándere nacht* die foto's te gaan maken?
- ofwel ver vóór de 8e april en Kris' hoofd is nog "vers" (ja, sorry)
- ofwel (ver) ná de 8e april ("ergens in mei ofzo") en Kris' hoofd heeft voorafgaand aan de foto weken in een onvindbare vrieskist gelegen
Praat voor jezelf en buiten die gewiste foto om zijn er nog wat meer zaken die niet kloppen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We weten het niet en kunnen er nooit achter komen.
Om aan 1 gewiste foto (en dat is blijkbaar dus het maximum) een heel scenario en verhaal op te hangen, lijkt me wat gortig.
Pik-pik donker gaat sneller dan in Nederland, maar 18:44-19:00 is nog niet zo, hier al niet, en Panama ligt noordelijker.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
of rond 19:00/20:00 op 1 april, die tijd op de camera kan gewoon aangepast zijn.
Er ligt geen krant van 8 april naast. Het enige wat zeker is is dat het donker was, dat is het daar al om 19:00.![]()
Een stevige claim over 26.000 EXIFvelden, maar een prima uitgangspunt voor testen door de twee camerabezitters Domnivoor en Perico, lijkt me zo.quote:Veranderen van tijdsinstellingen op de camera laat geen sporen na
Perico wil je ook uittesten hoelang de wegschrijf tijden zijn voorquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan moet je op de "play" knop drukken en met het navigatiewiel de gewenste foto in beeld nemen.
Rechts van het beeld staat er dan een vuilnisbak symbool bij dat navigatiewiel en moet je 1 keer op dat wiel klikken.
Daarna wordt er op het display gevraagd, Cancel of Erase en moet je dat bevestigen met de Select knop in het midden.
Als je flipt door de foto's in beeld, zie je ook 102-0001 etc. staan als bestandsnaam.
Stevige claim, maar inderdaad hoop dat het onderzocht wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pik-pik donker gaat sneller dan in Nederland, maar 18:44-19:00 is nog niet zo, hier al niet, en Panama ligt noordelijker.
20:00-23:00? En hoezo dan op 8 april in de toekomst gezet? Waarom 8 april? Waarom 90 foto's (met flitsen, dus grote kans ontdekt te worden!)? Wat stellen die dingen voor; waarom juist die objecten op de foto? Waarom Kris haar hoofd op de foto zetten?
[..]
Een stevige claim over 26.000 EXIFvelden, maar een prima uitgangspunt voor testen door de twee camerabezitters Domnivoor en Perico, lijkt me zo.
Die kunnen hier meelezen en er zijn nog teveel vraagtekens, dat weten ze/we zelf ook wel. Ze hebben geen kant en klaar verhaal over wat er met K&L is gebeurt kunnen geven na de laatste expeditie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef knopje het volgende:
Waarom gaan jullie naar de politie in NL of in het land waar de meisjes dood werden gevonden?
Met alles wat jullie hebben onderzocht? Ik zou er wel waarde aan hechten als ik politievrouw was.
Nee, maar wel 's nachts, weg van huis. In de sociale controle-gemeenschap van Boquete. En dan die zaklampen? Ze moesten dan dus 's nachts het Pianistapad af terug naar Boquete dan wel overnachten en 's ochtends. En dat is verder totaal niet risicovol ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is allemaal niet zoveel werk als jij het doet voorkomen, je hoeft daar niet 8 dagen voor in een kloof te zitten.
Ik denk dat Kris gewond was en misschien iets van een afscheidsboodschap heeft achtergelaten in een van die kloven in het hooggebergte, ten oosten van het Pianistapad maar nog ten westen van de Pata de Macho-trail.quote:Het feit dat ze totaal niets gedaan hebben met zowel de camera als met de telefoons om iets van een boodschap achter te laten, blijf ik bij een misdrijf.
Is wel een foto van. De boodschap is "5".quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een boodschap in steen gekrast kan ik me voorstellen. Waarom daar geen foto van? Goeie vraag.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Is wel een foto van. De boodschap is "5".
De nabestaanden van andere vermisten/dood gevonden toeristen/expats in costa Rica en Panama hebben weinig goede woorden voor de onderzoekers en politie daar. Nabestaanden van K&L hebben al veel hulp gehad zo lijkt het, en zijn aardig wat problemen in het jonge land. En veel van die problemen komen niet door hun eigen bevolking.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:02 schreef knopje het volgende:
Dankjewel voor je antwoord. Jullie lijken heeeeeeel veel informatie te hebben. Succes...
Misschien gaat het over dag 5, weet jij veel? Dat kun je op dag 2 nog niet weten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daar had ze 6 dagen voor om te maken? Wow.
Lijkt Nederland wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De nabestaanden van andere vermisten/dood gevonden toeristen/expats in costa Rica en Panama hebben weinig goede woorden voor de onderzoekers en politie daar. Nabestaanden van K&L hebben al veel hulp gehad zo lijkt het, en zijn aardig wat problemen in het jonge land. En veel van die problemen komen niet door hun eigen bevolking.
Die 5:quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Misschien gaat het over dag 5, weet jij veel? Dat kun je op dag 2 nog niet weten.
Sociaal? Als je niet uitkijkt hang je aan een boom of ligt je in een beekje met 30 cm water.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar wel 's nachts, weg van huis. In de sociale controle-gemeenschap van Boquete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |