Doe dan ook die andere plaatjes erbij waarbij anderen tot de conclusie komen dat de afstand minder is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef jackie12 het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey, staat deze (en die van Perico) al in de OP?
Welke plaatjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Doe dan ook die andere plaatjes erbij waarbij anderen tot de conclusie komen dat de afstand minder is.
Dan zou die eerst realistisch gemaakt moeten worden met allemaal gelijke afstanden en de goede afmeting van dat ventje. Kun je zo de helft van de poppetjes wegstrepen. Dan nog even alle poppetjes deleten die voorbij de 2 fotoposities doorgepaste zijn. Man man man, dit is wel de ergste bagger tot nu toe in dit topic. Dan luister ik nog liever naar de horrormuziek van EM.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef jackie12 het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey, staat deze (en die van Perico) al in de OP?
Die met dat cirkeltje en de looplijnen bv.quote:
Precies. En die is veel minder dan 12 of 9 meter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Al is die mirador 9km, dat doet er niet toe. Het gaat om de afstand tussen de 2 posities.
Ventje? Is een volwassen man met normaal postuur. De 0.47 cm gemiddelde schouderbreedte klopt prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan zou die eerst realistisch gemaakt moeten worden met allemaal gelijke afstanden en de goede afmeting van dat ventje.
Is daar een foto van of is dat een getekend cirkeltje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Die met dat cirkeltje en de looplijnen bv.
En dan onder de noemen exacte wetenschap...quote:
Was een tekening, maar is ook geen exacte wetenschapquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ventje? Is een volwassen man met normaal postuur. De 0.47 cm gemiddelde schouderbreedte klopt prima.
[ afbeelding ]
[..]
Is daar een foto van of is dat een getekend cirkeltje?
Dan ga ik voor de foto's.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Was een tekening, maar is ook geen exacte wetenschap
Welke afstand zou maximaal haalbaar zijn bij 6 seconden, volgens jou?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de foto's.
Ik zie geen enkele reden om daar aan te twijfelen.
Reden voor twijfel over de 6 seconden verschil heb ik nog wel een heel klein beetje.
Daarom ook onderzoek naar:
- Kan er een "bevriestijd" zijn op de fotocamera waardoor de 6 seconden niet kloppen
- Klopt het NFI rapport met de 6 seconden
Ingrid L. heeft de muggenolieverkoper ingemaakt met Rummikub.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef agter het volgende:
Welke nieuwe feiten gaat de TT eigenlijk over?
Maar het is van evenveel waarde qua onderzoek. Door selectief die plaatjes te plaatsen doe je voorkomen alsof het een uitgemaakte zaak is dat die afstand dat en dat is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de foto's.
Ik zie geen enkele reden om daar aan te twijfelen.
Reden voor twijfel over de 6 seconden verschil heb ik nog wel een heel klein beetje.
Daarom ook onderzoek naar:
- Kan er een "bevriestijd" zijn op de fotocamera waardoor de 6 seconden niet kloppen
- Klopt het NFI rapport met de 6 seconden
Triviale meuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef agter het volgende:
Welke nieuwe feiten gaat de TT eigenlijk over?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan zou die eerst realistisch gemaakt moeten worden met allemaal gelijke afstanden en de goede afmeting van dat ventje. Kun je zo de helft van de poppetjes wegstrepen. Dan nog even alle poppetjes deleten die voorbij de 2 fotoposities doorgepaste zijn. Man man man, dit is wel de ergste bagger tot nu toe in dit topic. Dan luister ik nog liever naar de horrormuziek van EM.
Je balk stopt aan beide kanten veel te vroeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:42 schreef 11en30 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal sowieso irl nog lager uitvallen want L staat dichterbij, heel stukje voor de grillige plank op de grond, die gast staat erachter.
Ik denk voor mijzelf dat de balk nog iets korter wordt tussen 499 en 500 en dat het kleine balkje langer zou moeten omdat hij breder wordt als die gast op de looplijn komt staan. Ik hou het voorlopig op 4m, 3.99 om precies te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je balk stopt aan beide kanten veel te vroeg.
Maakt ook niet uit. Ik ben overtuigd dat het niet kan binnen 6 seconden en borduur hier op verder.
Mensen die denken dat het wel kan binnen 6 seconden, prima toch.
Die van jou loopt te ver door. Dus waarom deze niet in de op?quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik ben overtuigd dat het niet kan binnen 6 seconden en borduur hier op verder.
Hahaha jij maakt je druk om de OP?quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Die van jou loopt te ver door. Dus waarom deze niet in de op?
Hehe op waardig in de fabeltjeskrant idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hahaha jij maakt je druk om de OP?
Waar was je een jaar lang dan met je (ontbrekende) kritiek op de Baru flauwekul en de verzonnen kaartjes met paden?
De foto collage's zijn prima. Feitelijk juist.
OP waardig
Bekijk onderstaande foto´s. Plantje is plantje. Wat zijn de afstanden van Lisanne tot het plantje op beide foto´s, dat is 2,5 en 3,5 meter is totaal ong. 6 meter hooguit. En dat ook nog in een hoek. Dus eigenlijke afstand is kleiner, iets van 5 meter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Leef je uit zou ik zeggen!quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Hehe op waardig in de fabeltjeskrant idd.
Maar is goed, ieder mag bepalen wat er in de op komt. Kan leuk worden wanneer ik de lp heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |