quote:Op zondag 10 mei 2015 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik bedacht me net dat we de prijzen nog bekend zouden maken. We hebben met dank aan uitgever Nieuw Amsterdam de nummers een en twee een boek weten te regelen.
Koning voetbal van Paul Onkenhout, Edwin Struis & Dick Sintenesie
Mannen van de bal van Simon Kuper
Er komt geen nieuwe ronde meer, dusjaquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het was hem nog niet helemaal. De uitslagen van gisteren moeten er nog in en er moeten nog twee prijswinnaars benoemd worden
Jij bedankt weer voor al het werkquote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Nog 4 potjes invoeren en dan weten we wie de nieuwe kampioen is
Bedankt voor de organisatiequote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
Nog 4 potjes invoeren en dan weten we wie de nieuwe kampioen is
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:22 schreef Bayswater het volgende:
Jippie![]()
Dank voor de felicitaties, Ziyech heeft mij de laatste ronden er doorheen gesleept toen het wat minder ging.
Dus Ziyech , die een fanatieke meelezer waarschijnlijk is, bedankt.
Dank. We hebben de invoer voor nu al zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Wil je daar nog een slag in maken dan vergt dat behoorlijk wat programmeerwerkquote:Voor de organisatie een pluim weer maar er treden merkbaar wat vermoeidheidsverschijnselen op, wellicht moeten jullie het jullie zelf iets eenvoudiger maken. Want het is iedere week wel heel veel opzoek- en invoerwerk.
Misschien door meerdere mensen laten invoeren en dan verdelen wie welke wedstrijden invoert? Vele handen maakt licht werkquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Dank. We hebben de invoer voor nu al zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Wil je daar nog een slag in maken dan vergt dat behoorlijk wat programmeerwerk
dat gebeurt al regelmatigquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:35 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Misschien door meerdere mensen laten invoeren en dan verdelen wie welke wedstrijden invoert? Vele handen maakt licht werk
Bedoel eigenlijk de praktische kant en niet de programmeerkant. Dat bijvoorbeeld een penaltyveroorzaker werk kost om uit te zoeken wie dat was. Dat zou je kunnen schrappen omdat deze ook al vaak geel krijgt. Verder vind ik eredivisie.nl de handigste pagina om te zoeken wie de assist gaf, vaak ook goed beoordeeld. Elfvoetbal is wat omslachtiger dus tijdrovender.quote:Dank. We hebben de invoer voor nu al zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Wil je daar nog een slag in maken dan vergt dat behoorlijk wat programmeerwerk
Ik ga volgend jaar gewoon voor de derde titel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:34 schreef UAG het volgende:
Gefeliciteerd Bayswateren natuurlijk een dikke pluim voor de FOK! redactieleden etc voor hun werk. Misschien kan ik het Bayswater volgend jaar iets moeilijker maken.
De dubbel heeft nog niemand gepakt? Dan volgend jaar maar proberen mijn huidige positie in de voetbalmanager wat te verbeterenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar gewoon voor de derde titel.![]()
Jammer dat ik de Formule 1 manager titel 2 jaar geleden ben misgelopen, was net 2 races te veel. Had toch mooi op de managerserelijst gestaan.
Hoe bedoel je, later starten? De competitie begint op 7 augustus, lijkt me niet dat je later kunt starten dan 7 augustus en vorig jaar begon de manager ook pas een paar dagen voor de competitie. Je moet iedereen nog wel de kans geven om op tijd hun teams samen te stellen lijkt me?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:13 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht eens later starten. Doen er lijkt mij meer mee ivm dat de start altijd plaatsvindt in de vakantieperiode van veel Fokkers. Ik ben al geweest overigens. Nadeel is dat het wel iets eenvoudiger wordt omdat de globale opstellingen al bekend zijn.
Nadeel is alleen dat je bepaalde tactieken niet meer kunt doen. Misschien waren in die voorgaande rondes nou net die ene speler zo goed bezig en had je die op het oog om vanaf het begin te kopen. Beetje jammer dan. En daarbij maken in het begin de mensen ook nog weleens de fout dat ze de verkeerde spelers kopen. Die voorsprong ben je dan ook al kwijt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het ook prima als het pas in ronde 3 of 4 start. Dan heeft de fok!-crew wat meer tijd om de prijzen van spelers te bepalen, heb je hopelijk meer deelnemers en het mooiste is nog dat je niet een half team hebt na 2 competitie-rondes omdat er van allerlei transfers net voor de deadline zijn geweest.
Dan zou je moeten starten in het weekend van 22-23 augustus. Dat is de 3e speelronde en zou dan ronde 1 op fok zijn, wat normaal ronde 2 zou zijn. Een proefronde is dan zelfs ook nog een idee waarbij er nog veel kan veranderen. Wij kunnen volgende week onze opstelling maken, maar die telt niet mee voor punten en in het weekend van 22-23 begin je weer opnieuw. Zou persoonlijk alleen wel dit weekend duidelijkheid verschaffen en dat communiceren met de deelnemers. Wellicht een poll openen...dan is de transfermarkt nog een week open, dus toch nog een beetje gokken-spanningquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het ook prima als het pas in ronde 3 of 4 start. Dan heeft de fok!-crew wat meer tijd om de prijzen van spelers te bepalen, heb je hopelijk meer deelnemers en het mooiste is nog dat je niet een half team hebt na 2 competitie-rondes omdat er van allerlei transfers net voor de deadline zijn geweest.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan zou je moeten starten in het weekend van 22-23 augustus. Dat is de 3e speelronde en zou dan ronde 1 op fok zijn, wat normaal ronde 2 zou zijn. Een proefronde is dan zelfs ook nog een idee waarbij er nog veel kan veranderen. Wij kunnen volgende week onze opstelling maken, maar die telt niet mee voor punten en in het weekend van 22-23 begin je weer opnieuw. Zou persoonlijk alleen wel dit weekend duidelijkheid verschaffen en dat communiceren met de deelnemers. Wellicht een poll openen...dan is de transfermarkt nog een week open, dus toch nog een beetje gokken-spanning
Zou ik prima vinden, maar 2/3 dagen voor start competitie de manager opengooien vind ik persoonlijk dan veel te kort dag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:32 schreef RudyL het volgende:
Het is toch juist mooi als je de eerste ronde weet in te schatten dat bijv. Willem II beide wedstrijden weet te winnen. Of dat Sanogo de voorkeur krijgt boven Milik. Na speelronde twee is de basis wel bekend, de verrassingen niet meer aanwezig, de goedkope toppers bekend. Gewoon normaal starten, dat maakt het een mooi spel.
Dat klopt, uiterlijk zou de manager dit weekend al open moeten gaan en niet zoals vorig jaar 2/3 dagen van te voren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden, maar 2/3 dagen voor start competitie de manager opengooien vind ik persoonlijk dan veel te kort dag.
Aan het concept wordt verder niet gesleuteldquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef INViCTuS het volgende:
Top, in ieder geval duidelijkheid. Op deze manier denk ik meer deelnemers en minder mensen die pas in de 2e ronde kunnen instromen.
Ik ga vooralsnog uit van 2 weekenden eredivisie is 1 ronde FOK, en hoop dan ook dat de manager officieel gaat tellen betreft punten vanaf speelronde 3 in de eredivisie.
Blij dat de manager weer terug is, maar hij had wel gewoon mogen beginnen, vorig jaar waren ook aardig wat mensen op vakantie en stroomden pas in tijdens de tweede ronde.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
De manager komt eraan, maar niet meteen vanaf de eerste speelronde. Het heeft er mede mee te maken dat de competitie midden in de vakantie start en hierdoor niet iedereen in de gelegenheid is om al meteen met een team mee te doen.
Welke 2? Alleen PEC - Cambuur is zeker dat niet doorgaat. ADO - PSV gaat alleen niet door wanneer de agenten hun staking door gaan zetten, maar dat laatste is volgens de gemeente Den Haag niet zeker:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
Inmiddels gaan er ook al 2 duels niet door, dus dat scheelt weer gedoe
Al is de kans wel erg groot, want er wordt niks aan gedaan door de gemeente om de staking tegen te houden.quote:De gemeente Den Haag kondigde maandag aan dat het duel ADO - PSV zaterdag niet doorgaat als de aangekondigde politiestaking rond de wedstrijden in de eredivisie doorgaat.
3, maar waarschijnlijk 4 zelfs al:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:01 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Welke 2? Alleen PEC - Cambuur is zeker dat niet doorgaat. ADO - PSV gaat alleen niet door wanneer de agenten hun staking door gaan zetten, maar dat laatste is volgens de gemeente Den Haag niet zeker:
[..]
Al is de kans wel erg groot, want er wordt niks aan gedaan door de gemeente om de staking tegen te houden.
Het feit blijft trouwens wel dat het een trieste zaak is en blijft dat voetbalwedstrijden niet door kunnen gaan omdat de politie gaat staken. Zegt toch wel weer iets over een klein deel "Supporters", beter bekend als voetbal hooligans, dat het voor de rest weer verpest.
Beter kunnen ze dan de hele ronde gewoon uitstellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
3, maar waarschijnlijk 4 zelfs al:
Bericht van AD:
Het voetbalseizoen 2015 - 2016 in de eredivisie begint later dan gepland. Politieacties dwongen burgemeester Tjeerd van der Zwan van de Friese gemeente Heerenveen dinsdag het openingsduel van vrijdagavond tussen sc Heerenveen - De Graafschap te verbieden. Ook Willem II tegen Vitesse gaat niet door, zo laat de Tilburgse club weten in een tweet.
Hij kwam volgens de gemeente tot de beslissing na overleg met politie, het Openbaar Ministerie en voetbalclub sc Heerenveen. ,,Om voetbalwedstrijden succesvol te laten verlopen, werken verschillende partijen altijd intensief samen. We hebben elkaar hierbij nodig. De politie is een onmisbare partner bij wedstrijden. Het is onverantwoord om de wedstrijd, zonder politieondersteuning, door te laten gaan", aldus Van der Zwan.
Ook als de politieacties niet doorgaan, blijft het verbod toch van kracht, zei een woordvoerster van de gemeente.
Eerder op dinsdag verbood de gemeente Zwolle al het voetbalduel PEC Zwolle - Cambuur van zaterdag. ,,Zonder de noodzakelijke inzet van de politie kan ik niet instaan voor de openbare orde en veiligheid rond het duel'', aldus burgemeester Henk Jan Meijer
De politiebonden kondigden vorige week aan dat agenten gaan staken bij acht van de negen wedstrijden tijdens de eerste speelronde van de eredivisie. Politiemensen die bij de wedstrijden worden ingezet, leggen hun werk een uur voor de wedstrijd tot een uur na de wedstrijd neer. Uitzondering is de wedstrijd Feyenoord - Utrecht in Rotterdam.
De gemeente Den Haag kondigde maandag aan dat het duel ADO - PSV zaterdag wordt afgelast als de aangekondigde politiestaking rond de wedstrijden in de Eredivisie doorgaat.
Gaarne een tussentijdse update betreft de voortgang ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
De manager komt eraan, maar niet meteen vanaf de eerste speelronde. Het heeft er mede mee te maken dat de competitie midden in de vakantie start en hierdoor niet iedereen in de gelegenheid is om al meteen met een team mee te doen.
De exacte openingsdatum laat ik zo snel mogelijk weten, maar dan krijgt iedereen wel ruim de tijd om zijn of haar team samen te stellen.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:56 schreef plumbum het volgende:
Ja, hoe lang duurt het nog?
Ik klaag niet, want het is natuurlijk een gratis spelletje, maar ik had twee weken geleden wel willen starten.
Ja, waarom is het zo lang stil weer?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:20 schreef Steppenpferd het volgende:
Het mag voor mij elk moment beginnen...
Ditquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:56 schreef plumbum het volgende:
Ja, hoe lang duurt het nog?
Ik klaag niet, want het is natuurlijk een gratis spelletje, maar ik had twee weken geleden wel willen starten.
Bedankt voor de update en success met alle voorbereidingen!quote:
Ik denk dat ie 1 september opengaat. Dan heb je bijna 2 weken de tijd om een team te bouwen. Je werkt heus geen 11 dagen achteraan van meer dan 10 uurquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:24 schreef Qrious het volgende:
Great, heb ik er heel de zomer de tijd voor, begint 't precies wanneer ik op mn nieuwe werk begin en er dus geen tijd voor zal hebbenBij deze al een verloren seizoen
ja, zo snel kan ik nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:37 schreef joffie78 het volgende:
Zie momenteel nog weinig verandering.... Wel jammer
Het enthousiasme verdwijnt wel zo langzamerhand.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, zo snel kan ik niet
Het wordt ergens in de avond
Wat is laat? Laat is een relatief begrip! Laat je niet opjagen en pak je rust, doe je het morgenavond. 👍quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal laat op de avond worden, want een heb een drukke dag achter de rug
Ja, met de interland weekend voor de deur heeft het voor de komende paar dagen iets minder haastquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:40 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Wat is laat? Laat is een relatief begrip! Laat je niet opjagen en pak je rust, doe je het morgenavond. 👍
Leg jezelf niet te veel druk op, je hebt het geluk dat de volgende speelronde pas over anderhalve week begintquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dan neem ik nog ietsje meer tijd, want morgen moet wel lukken
En dit keer echt
Alleen de pech dat het zo lang duurt en dat de informatievoorziening vrij dramatisch is.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Leg jezelf niet te veel druk op, je hebt het geluk dat de volgende speelronde pas over anderhalve week begint
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dan neem ik nog ietsje meer tijd, want morgen moet wel lukken
En dit keer echt
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Leg jezelf niet te veel druk op, je hebt het geluk dat de volgende speelronde pas over anderhalve week begint
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef stpn het volgende:
[..]
Alleen de pech dat het zo lang duurt en dat de informatievoorziening vrij dramatisch is.
quote:
Sorry, kan helaas niet heksen. Alles staat klaar, alleen laat de bulkinvoer van spelers het afweten, waardoor het op een andere, veel tijdrovender manier moetquote:
Rustigquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:11 schreef stpn het volgende:
Heksen verwacht niemand van je. Maar een simpele status-update lijkt me niet zo moeilijk toch?
Ben je echt de enige die hieraan werkt? Qua communicatie kan het iig een stuk beter. Nog steeds niets en niemand die weet hoe lang het nog gaat duren of wat dan ook.
Het is gratis en dat is allemaal fijn, maar kom op.... communicatie!
Het wordt het begin van de avond dat ie open gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:11 schreef stpn het volgende:
Heksen verwacht niemand van je. Maar een simpele status-update lijkt me niet zo moeilijk toch?
Ben je echt de enige die hieraan werkt? Qua communicatie kan het iig een stuk beter. Nog steeds niets en niemand die weet hoe lang het nog gaat duren of wat dan ook.
Het is gratis en dat is allemaal fijn, maar kom op.... communicatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |