abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153071689
Rotterdam ter hoogte van Zuidplein.
Elke dag zo erg opletten op dit punt:


Ik moet altijd de groene lijn volgen. Ik start vanaf punt 1.

even de puntjes uitleggen.
Punt 1 mag mijns inzien de blauwe en groene lijn volgen.
Punt 2 mag alleen de rode lijn volgen.
Punt 3 mag alleen de paarse lijn volgen.

Dit gebeurt echt dagelijks en ik vraag me af of ik gelijk heb:
Mensen switchen van de rode naar de groene lijn, waardoor ze de personen op de groene lijn keihard afsnijden. Volgens mij komt dit omdat ze denken dat punt 1 alleen de blauwe lijn mag volgen, en dat punt 2 recht geeft op de groene en de rode...

Als mensen in zone B gaan switchen van baan is het gewoon een normale actie mits er goed gekeken wordt. Maar in die bocht heb ik al tig keer vol moeten remmen. Wees gewaarschuwd.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:05:26 #250
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153073046
Dat komt zo vaak voor ja. Mensen kunnen de lijnen in een bocht niet volgen of snappen het gewoon simpelweg niet. Dan gaan ze over in een verkeerde baan en dan krijgt degene die wel goed rijdt natuurlijk een vuile blik.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  FOK!fotograaf vrijdag 29 mei 2015 @ 16:24:24 #251
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_153075792
Nog mooier is het als er een doorgetrokken streepje tussen zit. Zelfs dan gaan ze eroverheen en heb jij het gedaan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf zondag 31 mei 2015 @ 14:22:17 #252
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_153126006
Als je voor het stoplicht staat en je moet echt even wat doen op je telefoon, kijk dan zeer regelmatig even op. En als het groen is en de auto's voor je al erdoor zijn, kan je wel boos kijken als ik op de claxon hang, maar jij houdt het zooitje op omdat je nog steeds stilstaat, stomme blonde kutsnol.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_153127885
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
Als je voor het stoplicht staat en je moet echt even wat doen op je telefoon, kijk dan zeer regelmatig even op. En als het groen is en de auto's voor je al erdoor zijn, kan je wel boos kijken als ik op de claxon hang, maar jij houdt het zooitje op omdat je nog steeds stilstaat, stomme blonde kutsnol.
Zelfs dan toeter ik niet eens meer. Ik ben niet je wekker...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zondag 31 mei 2015 @ 15:31:35 #254
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_153128072
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:25 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Zelfs dan toeter ik niet eens meer. Ik ben niet je wekker...
Nouja, ik vind het nogal vervelend om stil te blijven staan achter iemand die schijnbaar alle tijd van de wereld heeft, terwijl je zelf onderweg naar een afspraak bent. En ik vind het zonde van mijn tijd om in zo'n geval mijn extra ingecalculeerde reistijd aan zo'n persoon te moeten opofferen, terwijl ik die ook bij mijn afspraak gewoon kan gebruiken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_153132741
Waarom als mensen uitparkeren, gaan ze precies net genoeg achteruit om dan hun stuur helemaal de andere kant op te draaien en met hun voorbumprr op slechts enkele centimeters langs de andere auto,s vooruit weg te rijden.

Ik vind dat best knap. Meestal als er ruimte is ga ik zover mogelijk achteruit en dan kun je zonder moeite wegrijden.
.
  zondag 31 mei 2015 @ 19:17:23 #256
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153135303
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
Als je voor het stoplicht staat en je moet echt even wat doen op je telefoon, kijk dan zeer regelmatig even op. En als het groen is en de auto's voor je al erdoor zijn, kan je wel boos kijken als ik op de claxon hang, maar jij houdt het zooitje op omdat je nog steeds stilstaat, stomme blonde kutsnol.
Dubbel irritatie als ze dan net op het laatste moment wegrijden en jij weer voor een rood licht staat.

quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:52 schreef Fer het volgende:
Waarom als mensen uitparkeren, gaan ze precies net genoeg achteruit om dan hun stuur helemaal de andere kant op te draaien en met hun voorbumprr op slechts enkele centimeters langs de andere auto,s vooruit weg te rijden.

Ik vind dat best knap. Meestal als er ruimte is ga ik zover mogelijk achteruit en dan kun je zonder moeite wegrijden.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor heb ik beter zicht dan achter, dus minder risico. Maar met cameras en parkeersensoren is dat sowieso al verleden tijd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153139022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:46 schreef Palomar het volgende:
Ik was benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden. Je hebt op snelwegen vaak dat er van 2 rijstroken naar 1 rijstrook wordt gegaan. Er staan dan ook bordjes dat je moet gaan ritsen. Wat je vaak ziet is dat bijna iedereen netjes rechts achteraan de rij aansluit. Echter heb je er altijd een paar tussen (vaak bmw's, audi's, bouwvakkersbusjes) die vol over de linker baan blijven scheuren en er aan het einde tussen drukken.

Ik kan er dus echt niet tegen dat ik uit fatsoen netjes achteraan sluit en dat er mensen zijn die nog 200 meter doorrijden en gewoon voorkruipen, waardoor ik ook nog eens extra lang moet wachten. Ik neig dan om gewoon op de linkerbaan te gaan staan en de weg te blokkeren voor die figuren. Aan de andere kant is het ooit zo bedoeld dat er pas aan het einde van rijstrookvermindering geritst gaat worden, maar niemand doet dat. Ik vind dat je het dan echt niet kunt maken om er dan toch gewoon langs te gaan...

Wat vinden jullie asocialer: de linker baan blokkeren met nog 200m wegdek voor je of als enige vol over de linker baan iedereen inhalen en tot het einde van de rijstrook blijven doorrijden?
Ik vind het beiden niet echt slim. Beter rijd je met gematigde snelheid over de linkerbaan door totdat je ergens genoeg ruimte ziet om in te voegen. Dan houdt je niemand op, en kan iedereen in hetzelfde tempo door blijven rijden.
pi_153139471
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:27 schreef Gymbaboon het volgende:
Rotterdam ter hoogte van Zuidplein.
Elke dag zo erg opletten op dit punt:
[ afbeelding ]

Ik moet altijd de groene lijn volgen. Ik start vanaf punt 1.

even de puntjes uitleggen.
Punt 1 mag mijns inzien de blauwe en groene lijn volgen.
Punt 2 mag alleen de rode lijn volgen.
Punt 3 mag alleen de paarse lijn volgen.

Dit gebeurt echt dagelijks en ik vraag me af of ik gelijk heb:
Mensen switchen van de rode naar de groene lijn, waardoor ze de personen op de groene lijn keihard afsnijden. Volgens mij komt dit omdat ze denken dat punt 1 alleen de blauwe lijn mag volgen, en dat punt 2 recht geeft op de groene en de rode...

Als mensen in zone B gaan switchen van baan is het gewoon een normale actie mits er goed gekeken wordt. Maar in die bocht heb ik al tig keer vol moeten remmen. Wees gewaarschuwd.
De rode en de groene lijn lijken in zone B allebei rechtsaf te slaan? Waarom zou men bij punt 2 dan alleen de rode lijn mogen volgen? Daar kan groen volgens mij ook het beste gaan staan.
Punt 1 lijkt me daar vooral bedoeld voor mensen die de blauwe lijn volgen en in zone B linksaf willen.
pi_153148892
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:04 schreef deezler het volgende:

[..]

De rode en de groene lijn lijken in zone B allebei rechtsaf te slaan? Waarom zou men bij punt 2 dan alleen de rode lijn mogen volgen? Daar kan groen volgens mij ook het beste gaan staan.
Punt 1 lijkt me daar vooral bedoeld voor mensen die de blauwe lijn volgen en in zone B linksaf willen.
Je hebt gelijk, rood en groen gaan beide rechtdoor( paars gaat rechtsaf). Maar vanaf punt 1 mag je zowel rechtdoor als linksaf.
Het gevaar ontstaat doordat mensen in punt 2, verwachten dat mensen in punt 1 per definitie linksaf gaan. De 2tjes wisselen van baan zonder rekening te houden met mensen in punt 1.

En waarom zou ik dan in punt 1 staan ipv 2? Had ik niet uitgelegd, maar ik wil graag daar rijden ivm een u-turn linksom die 50m verder volgt. Als ik in punt 2 zou starten en het is druk, is het erg lastig om die actie ' normaal' uit te voeren.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:32:39 #260
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153149728
De signalering op de weg (pijlen) geven al aan welke banen waar heen mogen. Alhoewel het misschien wat verwarrend is dat de pijlen rechtdoor wijzen terwijl je direct op twee stroken uitkomt die naar rechts afslaan. Dat had duidelijker gekund.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 1 juni 2015 @ 11:23:21 #261
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153150693
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:52 schreef Fer het volgende:
Waarom als mensen uitparkeren, gaan ze precies net genoeg achteruit om dan hun stuur helemaal de andere kant op te draaien en met hun voorbumprr op slechts enkele centimeters langs de andere auto,s vooruit weg te rijden.

Ik vind dat best knap. Meestal als er ruimte is ga ik zover mogelijk achteruit en dan kun je zonder moeite wegrijden.
Ken uw auto? Of je nou een meter of een centimeter ruimte hebt maakt niet uit toch?

Wat ik overigens echt haat zijn al die doorgetrokken strepen tegenwoordig links van de rechterstrook bij op- en afritten. Dan rij je op de middelste of linkerstrook, wil je nog even een vrachtwagen inhalen en vervolgens de afrit pakken (ruim de tijd en ruimte vaak), moet je over die doorgetrokken streep heen. :')
pi_153151528
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:23 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Wat ik overigens echt haat zijn al die doorgetrokken strepen tegenwoordig links van de rechterstrook bij op- en afritten. Dan rij je op de middelste of linkerstrook, wil je nog even een vrachtwagen inhalen en vervolgens de afrit pakken (ruim de tijd en ruimte vaak), moet je over die doorgetrokken streep heen. :')
En dat is nou juist om dat te voorkomen. Een invoeger ziet jou niet achter die vrachtwagen vandaan komen en dan krijg je dus twee personen die hetzelfde plekje voor die vrachtwagen willen innemen en dat gaat dus niet hè, dah pas nieh. En je moet helemaal niet over die doorgetrokken streep heen, je mag er niet overheen.
  maandag 1 juni 2015 @ 12:03:17 #263
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153151800
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:55 schreef eP2e het volgende:

[..]

En dat is nou juist om dat te voorkomen. Een invoeger ziet jou niet achter die vrachtwagen vandaan komen en dan krijg je dus twee personen die hetzelfde plekje voor die vrachtwagen willen innemen en dat gaat dus niet hè, dah pas nieh. En je moet helemaal niet over die doorgetrokken streep heen, je mag er niet overheen.
Ik mag toch hopen dat de invoeger mij al gezien heeft in z'n spiegel en dat ik de invoeger zie. Daar kan je dan toch allebei (vooral ik, dat snap ik) op anticiperen? Ik ga echt niet als ik 130 op de GPS rij en de afrit nadert afremmen naar 90 km/h, achter de vrachtwagen zitten, dan met 90 km/h de afrit op waar invoegers vaak al harder rijden als je er 130 mag en dan vervolgens weer gas geven, omdat de afrit honderden meters lang is. Dat je er niet overheen mag snap ik ook wel, maar als ik die afrit moet hebben dan doe ik dat gewoon hoor. :W
  FOK!fotograaf maandag 1 juni 2015 @ 12:34:42 #264
842 Zorro
Z
pi_153152802
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:03 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de invoeger mij al gezien heeft in z'n spiegel en dat ik de invoeger zie. Daar kan je dan toch allebei (vooral ik, dat snap ik) op anticiperen? Ik ga echt niet als ik 130 op de GPS rij en de afrit nadert afremmen naar 90 km/h, achter de vrachtwagen zitten, dan met 90 km/h de afrit op waar invoegers vaak al harder rijden als je er 130 mag en dan vervolgens weer gas geven, omdat de afrit honderden meters lang is. Dat je er niet overheen mag snap ik ook wel, maar als ik die afrit moet hebben dan doe ik dat gewoon hoor. :W
Eerst een vrachtwagen inhalen? Dat vond deze mevrouw ook:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_153153003
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:03 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat je er niet overheen mag snap ik ook wel, maar als ik die afrit moet hebben dan doe ik dat gewoon hoor. :W
Juist vanwege Josti's zoals jij zijn die doorgetrokken strepen er gekomen, dat snap je waarschijnlijk ook? :|W
  maandag 1 juni 2015 @ 12:42:12 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153153006
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef Zorro het volgende:

[..]

Eerst een vrachtwagen inhalen? Dat vond deze mevrouw ook:
:X
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2015 @ 12:57:09 #267
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153153471
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef Zorro het volgende:

[..]

Eerst een vrachtwagen inhalen? Dat vond deze mevrouw ook:
Dat is niet echt wat ik bedoel. Als er een hele sliert vrachtwagens rijdt jas ik hem er niet "even tussendoor" zoals die vrouw. Ik heb het gewoon over één vrachtwagen waar ik graag nog even voorbij wil zodat ik niet hoef af te remmen. Ik snap de logica van die strepen wel, ik vind ze alleen onder dezelfde noemer vallen als adviessnelheden bij bochten en doorgetrokken strepen op provinciale wegen. Betuttelend en verantwoordelijkheid wegnemen waar dat niet moet. Ik denk graag zelf na in plaats van dat het voor me wordt gedaan.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:42 schreef eP2e het volgende:

[..]

Juist vanwege Josti's zoals jij zijn die doorgetrokken strepen er gekomen, dat snap je waarschijnlijk ook? :|W
*pakt triangel en speelt een solo voor eP2e*
pi_153154003
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:57 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik denk graag zelf na in plaats van dat het voor me wordt gedaan.

Deed je zeker niet tijdens je rij-examen? Dat noemt men dus hypocriet, alle regels tijdens afrijden netjes volgen om na het behalen heel hard te gaan roepen "ik denk liever zelf na en pleur de regelgeving naast me neer". Had je toen moeten doen, held..
  maandag 1 juni 2015 @ 13:19:17 #269
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153154204
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:13 schreef eP2e het volgende:

[..]

Deed je zeker niet tijdens je rij-examen? Dat noemt men dus hypocriet, alle regels tijdens afrijden netjes volgen om na het behalen heel hard te gaan roepen "ik denk liever zelf na en pleur de regelgeving naast me neer". Had je toen moeten doen, held..
Het kutte is vooral dat je onverwacht gedrag gaat vertonen in het verkeer waar anderen niet op ingespeeld zijn. Die zien een doorgetrokken streep en verwachten niet dat er alsnog iemand overheen knalt. Als de borden aangeven dat het 100 is verwacht je niet dat er iemand met 140 aan komt rausen als je een vrachtwagen in wilt halen. Daarom altijd twee keer kijken etc, maar toch.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2015 @ 13:23:18 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153154325
Hellow, intonatie's, aanspreektitels, schelden. Niet doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 juni 2015 @ 13:27:17 #271
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153154411
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:13 schreef eP2e het volgende:

[..]

Deed je zeker niet tijdens je rij-examen? Dat noemt men dus hypocriet, alle regels tijdens afrijden netjes volgen om na het behalen heel hard te gaan roepen "ik denk liever zelf na en pleur de regelgeving naast me neer". Had je toen moeten doen, held..
Dat jij graag die streep respecteert en 10-20km om wil rijden omdat je de afslag mist moet je zelf weten. Ik doe het echt niet als de situatie het toelaat. Maar jij rijdt vast overal ook altijd keurig de V-max, sorteert altijd goed voor en maakt geen andere expresse foutjes die het CBR niet zou tolereren. Vind ik knap. Eerlijk. Net zo knap als dat je mij een josti en hypocriet vindt van achter je beeldscherm. Tot dat niveau ga ik me niet verlagen. :)
pi_153154468
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:27 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat jij graag die streep respecteert en 10-20km om wil rijden omdat je afslag mist moet je zelf weten.
Ik hoef helemaal niet om te rijden, je weet toch dat je afslag er aan zit te komen of niet? Borden genoeg die dat aanduiden, ja ze hebben zelfs een afstand er op staan en die strepen beginnen nooit voor die aanduidingen. Dat je vervolgens maar liefst een hele minuut achter een vrachtwagen moet rijden, soit.

[ Bericht 9% gewijzigd door eP2e op 01-06-2015 13:39:53 ]
  maandag 1 juni 2015 @ 13:39:36 #273
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153154747
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:29 schreef eP2e het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet om te rijden, je weet toch dat je afslag er aan zit te komen of niet? Borden genoeg die dat aanduiden, ja ze hebben zelfs een afstand er op staan.
Jup. En 9 van de 10 keer weet ik hoe lang die afrit is, en kan ik dus prima inschatten of het lukt om nog even de vrachtwagen voorbij te gaan, zodat ik alle tijd en ruimte heb om de uitvoegstrook op te gaan. Niet op het laatste moment, niet als het spits is en semi-file rijden is, gewoon als de situatie het toelaat en ik er niemand mee hinder. Want dat is het idee toch van die streep? Minder hinder voor invoegend verkeer? Oeps, zijn er toch zomaar situaties waar die streep totaal overbodig is. Maar nee, we leggen hem lekker neer, want mensen kunnen dat echt niet zelf bedenken en inschatten.
pi_153154899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:39 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Jup. En 9 van de 10 keer weet ik hoe lang die afrit is, en kan ik dus prima inschatten of het lukt om nog even de vrachtwagen voorbij te gaan, zodat ik alle tijd en ruimte heb om de uitvoegstrook op te gaan. Niet op het laatste moment, niet als het spits is en semi-file rijden is, gewoon als de situatie het toelaat en ik er niemand mee hinder. Want dat is het idee toch van die streep? Minder hinder voor invoegend verkeer? Oeps, zijn er toch zomaar situaties waar die streep totaal overbodig is. Maar nee, we leggen hem lekker neer, want mensen kunnen dat echt niet zelf bedenken en inschatten.
Je schijnt echt niet te snappen dat op het moment dat jij naast die vrachtwagen zit een invoeger jou niet ziet, we hebben geen röntgenogen, echt niet. Op het moment dat jij voorbij die vrachtwagen komt en in je strook blijft is er niets aan het handje maar als jij daar wisselt van strook dan moet je niet vreemd opkijken dat er opeens een auto van rechts komt... ach waarom probeer ik het eigenlijk nog uit te leggen... |:(
  maandag 1 juni 2015 @ 13:56:11 #275
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153155168
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:45 schreef eP2e het volgende:

[..]

Je schijnt echt niet te snappen dat op het moment dat jij naast die vrachtwagen zit een invoeger jou niet ziet, we hebben geen röntgenogen, echt niet. Op het moment dat jij voorbij die vrachtwagen komt en in je strook blijft is er niets aan het handje maar als jij daar wisselt van strook dan moet je niet vreemd opkijken dat er opeens een auto van rechts komt... ach waarom probeer ik het eigenlijk nog uit te leggen... |:(
En jij schijnt niet te willen snappen dat het een kwestie van inschatting van de situatie is. En geen harde regel dat het wel of niet kan (los van dat je er niet overheen mag, de logica in dit verhaal gaat over wanneer dat wel zou mogen). Als die invoeger voor de vrachtwagen wil invoegen, dan rijdt hij qua snelheid met mij mee. En dan heb ik hem voordat ik de vrachtwagen inhaal allang gezien, óf ik heb ruim de tijd om voor of achter hem langs uit te voegen. Want ik weet hoe lang die voegstrook is, en ik jas hem niet keihard voor die vrachtwagen langs, maar schuif rustig twee stroken op.

Die strepen hebben er tot enkele jaren terug nóóit gelegen. Ging het toen bij elke in- en uitvoeger fout? Nee, totaal niet. Omdat mensen zelf kunnen nadenken. Maar nu ze er liggen ben je een josti als je die doorgetrokken streep betuttelend en overbodig vindt, en hem negeert als de situatie het toelaat? Dat is gewoon moedwillig toegeven aan het feit dat je niet meer zelf mag nadenken.

Maar goed, twee visies, twee meningen. Ik ga weer terug naar m'n triangel. :Y)
pi_153155375
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:56 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ging het toen bij elke in- en uitvoeger fout? Nee, totaal niet. Omdat mensen zelf kunnen nadenken.

Het ging blijkbaar vaak genoeg fout om te besluiten doorgetrokken strepen neer te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eP2e op 01-06-2015 14:36:32 ]
  maandag 1 juni 2015 @ 16:16:54 #277
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153158955
Zie hier het relaas van iemand die denkt dat het verkeer bestaat uit zijn individu en dat zijn acties bepalend zijn voor de uitkomsten van situaties. Vroeger of later komt 'ie er achter dat het verkeer bestaat uit... het verkeer :o waar ook andere mensen in deelnemen. Ik hoop dat ik je nooit tegenkom in het verkeer.

Kan iemand mij trouwens uitleggen wat die bloedspoed toch is elke keer en waarom mensen zo over de zeik raken als ze 30 seconden moeten wachten? De enige personen die een legitieme reden hebben voor haast zijn chirurgen onderweg naar een transplantatie, of iemand wiens ouder op sterven ligt, etc. Dat wil niet zeggen dat ik nooit haast meen te hebben, maar dan ben ik tenminste mans genoeg om toe te geven dat ik me aanstel en het onzin is om mijzelf belangrijker te vinden dan verkeerstekens.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 16:28:08 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153159347
Mensen die haast hebben en achter je blijven plakken op een provinciale weg waar je echt maar 80 mag... Stel je eens voor, 30 seconden later bij het volgende stoplicht. Een grotere ergernis is er gewoon niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 16:30:30 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_153159424
Zo, even een irritatie vanaf mijn vakantieadresje in Italië momenteel.

Naast het feit dat de Italianen echt rijden als mongolen; gemiddeld +25kmu boven de max, en aangezien ik geen zin heb om de bocht uit te vliegen (haarspeldbochten zijn hier vrij normaal in de bergen) rijd ik gewoon braaf de max, en soms wat daar onder zelfs.

Maar serieus waarom moet ELKE Italiaan dan bij me gaan bumperkleven als een malloot. En dan niet een beetje, nee echt een meter achter me blijven plakken.
Bedoel, je ziet dat ik een buitenlands kenteken heb toch? Dan kan je verwachten dat ik de weg niet ken en de bochten niet uit mijn hoofd weet en dus wat voorzichtiger rijd dan een local.

Maar neen. Ze gaan kleven. Nou ze doen maar, ik ga er niet harder door rijden.
Verder wel heel leuk en mooi hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')