Ja maar die wisselt nogal eens van nickname in de hoop dat niemand dan door heeft dat hij het isquote:Op maandag 18 mei 2015 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.
25 dates zonder seks dan ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:32 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houden
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.quote:
Ja, nu ik het zo teruglees was het al heel duidelijk, maar goed liefde maakt blind zeggen ze he en je gevoel doet dan ook gekke dingen... En ik wilde niet pushen en niet overkomen als een klootzak door persee seks met haar te hebben na een x aantal dates.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Jij hebt geen uhhh drang?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Zoiets hebben van. Ik zie wel wanneer die meid het aankaart en wanneer ze het wil.
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef tja77 het volgende:
2 rhubarbje
Waarom ik zei dat er bij jou ALTIJD een 2e date komt, is omdat er volgens jou geen verschil in de totstandkoming tussen date 1 en date 2 zit.
Bij mij is dat dus wel.
Zoals ik al aangaf weet ik in 9 van de 10 gevallen na de eerste date al of er iets meer in zit.
Misschien ben ik voorbarig, of heel stellig, misschien weet ik heel goed wat ik wel en wat ik vooral niet wil. Maar na 1 date weet ik al vrij zeker of er potentie in zit.
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Ik heb zeker wel drang maar heb ook wel respect.quote:
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
Als het echt heel ongemakkelijk word en je zit elkaar alleen maar aan te staren en een beetje ongemakkelijk te glimlachen naar elkaar ja oke.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
We waren allebei al naakt enzulks
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Foto`s geven vaak een redelijk vertekend beeld merkte ik in ieder geval, mensen spelen tegenwoordig te veel met hoekenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.
Soms kan een foto een niet zo heel realistisch beeld geven. En dan ontbreekt aantrekkingskracht of een stukje uitstraling.
Als de ander nerveus is, merk ik dat vrij snel, en zou haar daar nooit op afrekenen.
Misschien ben ik te voorbarig, ik weet het niet. Maar een mwah of neh zal bij mij nooit een YES! worden.
We waren al bezig met voorspel, en toen zat ze al steeds dat we moesten oppassen met het geluid i.v.m haar vader..quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap jequote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zatquote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?
Oh ik loop weer achter
Wowquote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Hoe oud was ze? En jij?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zat
Alleen vanuit het Hollywood van Nederlandquote:Op maandag 18 mei 2015 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap je
Amsterdamquote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen vanuit het Hollywood van Nederland
Jij bent wel zo'n type dat het van de dijken schreeuwt als je verliefd bent hè?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen vanuit het Hollywood van Nederland
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Wow
[..]
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijk
Ja, lullig, maar je leert er wel weer van.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.
Heb wel een dijk van een stem, hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n type dat het van de dijken schreeuwt als je verliefd bent hè?
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lullig, maar je leert er wel weer van.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.
Je lijkt alleen wel door te gaan met een beetje hetzelfde type? Althans dat is wat ik uit je laatste posts opmaak.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.
Eh, in het vorige topic was ze 19?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ik was 22 en die meid was 20
Heel lullig gezegd, maar als ik na 4/5 dates nog niet verder ben gekomen dan wat zoenen en een beetje 'verkennen' is dat voor mij toch wel een duidelijk waar het wel of niet heen gaat. Tenzij er een goede reden is natuurlijk (ik heb ooit met iemand gedate die misbruikt was, dan snap ik het wel als iemand moeite heeft met intimiteit).quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.
(Dat was een andere meid)quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, in het vorige topic was ze 19?
[..]
Heel lullig gezegd, maar als ik na 4/5 dates nog niet verder ben gekomen dan wat zoenen en een beetje 'verkennen' is dat voor mij toch wel een duidelijk waar het wel of niet heen gaat. Tenzij er een goede reden is natuurlijk (ik heb ooit met iemand gedate die misbruikt was, dan snap ik het wel als iemand moeite heeft met intimiteit).
Ja klopt.. Het zijn qua uiterlijk wel steeds andere meiden (heb niet echt een type qua uiterlijk) Maar kom er altijd weer achter na een paar keer afspreken dat het qua innerlijk hetzelfde isquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je lijkt alleen wel door te gaan met een beetje hetzelfde type? Althans dat is wat ik uit je laatste posts opmaak.
Voor jou bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
blijkbaar was de 1e date goed genoeg om hier overheen te stappen.
Wat ging er fout?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Update na het 2e date verhaal uit het vorige topic; We gaan alsnog een 2e date plannen voor na het weekend. Even besproken wat er mis gegaan is en blijkbaar was de 1e date goed genoeg om hier overheen te stappen.
Voor allebei. Gesprek van het afgelopen weekend objectief teruggelezen en het was een dikke communicatiefout. Ze dacht echt dat het al vast stond en was ook gewoon van plan om op de afgesproken plek te zijn op dat tijdstip. Minder contact kwam door een druk weekend en omdat de 2e date zo snel zou volgen.quote:
Samenvatting: Communicatie misverstand, eigen invulling geven, te kort door de bocht conclusie trekken.quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Samenvatting: Communicatie misverstand, eigen invulling geven, te kort door de bocht conclusie trekken.
Gister zei je nog dat er geen tijdstip vaststond / was vermeldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
de afgesproken plek te zijn op dat tijdstip
Jawel. Na date was dag afgesproken, gedurende het weekend half het tijdstip/locatie terwijl we een beetje aan het praten waren over wat we gingen doen en daarna de vraag om specifieke bevestiging waarvan zij dacht dat het al vast stond. Staat ook zo in vorig topic hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat er geen tijdstip vaststond / was vermeld
Tja half vind ik niet helemaal. Tijdstip echt genoemd dan is de kans groot dat het vast staat (wantja dan geen onduidelijkheid)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
gedurende het weekend half het tijdstip/locatie
Klopt helemaal, maar goed we zullen zien wat het gaat worden. Ik sta er nu in ieder geval wat relaxter in.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja half vind ik niet helemaal. Tijdstip echt genoemd dan is de kans groot dat het vast staat (wantja dan geen onduidelijkheid)
Wordt er enkel een dag genoemd dan kan je moeilijk op een bepaald tijdstip tegelijk er zijn.
Dat ze wel even kon bevestigen is een tweede
Vermoedelijk komen er ook nieuwe bij of denk je dat alle relaties oneindig duren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef K44S het volgende:
Straks blijven alleen de mensen met een openrelatie en met datingsangsten over, hier. :😉
Ongetwijfeld zal er na een tijdje zal de topic: Kunst van het los laten van je ex. Weer een tijdje trending zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:30 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Vermoedelijk komen er ook nieuwe bij of denk je dat alle relaties oneindig duren.
er is in ieder geval 1 iemand die hem waarschijnlijk wel leuk vond:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal er na een tijdje zal de topic: Kunst van het los laten van je ex. Weer een tijdje trending zijn.
Daarna volgt Dating(site)-ervaringen.
Was ook maar een stomme grap
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef K44S het volgende:
Ik heb as zaterdag date 2ouwer wetzs naar de film.
Leuke meid. Spontaan, neemt initiatief en heeft de zelfde no-nonsens humor(droog/sarcastisch en sekstisch)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor een straal licht ben je niet bepaald het zonnetje in huis.
Valt vies tegen als ik naar buiten kijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:35 schreef MissGump het volgende:
Het is gewoon duidelijk lente! De jaarlijkse opleving van het topic!
Is de zelfde dame van date 1.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er is in ieder geval 1 iemand die hem waarschijnlijk wel leuk vond:
[..]
En ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef K44S het volgende:
Straks blijven alleen de mensen met een openrelatie en met datingsangsten over, hier. :😉
Neppe shitquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Geef je op voor the undateables bij BNN.
Nee, het is echt!quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neppe shit
Date liever een leuke fokster
Eens in dezequote:Op woensdag 20 mei 2015 06:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb heel soms dates, en ik ben best leuk stiekem hoor
Heb het gister nog niet gezien, maar is idd wel erg leuk om te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:59 schreef Silenus het volgende:
Dat First Dates is inderdaad wel een geinig programma. Soms herkenbare fragmenten ook. Gisteren dat blonde 'snolletje' dat aan de serveerster vroeg of ze alsjeblieft naar de wc mocht.![]()
Nee hoor. Misschien volgende keer toch even kijken voordat je je mening weer klaar hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:23 schreef Nammie het volgende:
Nog nooit gezien, maar ze zenden natuurlijk alleen maar kansloze situaties uit.
Hmm dat heb ik misschien gemist maar dat kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:38 schreef Silenus het volgende:
Ik denk al dat ik weet welke je bedoelt. Zo'n kerel die net deed of z'n moeder een paar tafeltjes verderop zat en zogenaamd even naar haar ging zwaaien.Dat was echt zoals een date hoort te zijn, dat klikte meteen.
Met dat blonde meisjequote:Op woensdag 20 mei 2015 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik misschien gemist maar dat kan ik me niet herinneren
Een Belg met heel flauwe humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dat blonde meisjeJa dat was een leuk stel. Ze zeiden idd achteraf dat ze wat hebben gekregen
![]()
De ergste was met zo'n sort of italiaanse boy, te gezet, te onzeker, maar wel grappig proberen te doen (wat ie niet was) en een beetje zo'n popje als vrouw .
Echt dat klikt totaal nietGrietje kan ik zo niet vinden
Die ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n kerel wil ik ook wel
Maar dit is een beetje SC-ig dus sorryIk zal niet meer kwijlen over die kerel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dat blonde meisjeJa dat was een leuk stel. Ze zeiden idd achteraf dat ze wat hebben gekregen
![]()
De ergste was met zo'n sort of italiaanse boy, te gezet, te onzeker, maar wel grappig proberen te doen (wat ie niet was) en een beetje zo'n popje als vrouw .
Echt dat klikt totaal nietGrietje kan ik zo niet vinden
Dat meisje was ook niet een van de slanksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen 2e date met een vrouw, ik verwacht er niet veel van (weinig contact via whatsapp), maar misschien wordt t net als de 1e date weer super leuk..
Klopt, maar hem beschrijven was makkelijker dan zij (vanuit geheugen). Verder boeit het natuurlijk weinig hoe slank/niet slank ze waren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat meisje was ook niet eem van de slanksten
Nou, qua uiterlijk is ze dus niet 'wow!! sexxxxyyyyy' maar dat hoeft ook niet. Wel een beetje mysterie wil ik dan bij een dame hebben. De meeste dates hadden dat wel, dat je elkaar beter wilt leren kennen, zowel persoonlijk als intiem. Bij haar heb ik dat nu dus al niet. Misschien gaat ze wel helemaal los op de 2e of 3e date... maar ook qua app-contact vermijd ze het onderwerp seks of zoenen wel.quote:
Ik ben heul niet a-seksueel!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef Silenus het volgende:
Iedereen die geen seks met Deezertje wil is a-seksueel!
Het is toch ongelooflijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:02 schreef Nammie het volgende:
Volgens mij vind je haar gewoon niet zo seksueel aantrekkelijk. Dat is het in het kort samengevat.
Ik zeg ook maar wat. Misschien is ze wel aseksueel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:05 schreef Toto69 het volgende:
Maar om diegene dan als aseksueel te benoemen...
Het is natuurlijk gewoon de grootst mogelijke kolder. Als ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind betekent dat nog niet dat diegene meteen aseksueel isquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat. Misschien is ze wel aseksueel.
Ze is dus gewoon niet aantrekkelijk genoeg..quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou, qua uiterlijk is ze dus niet 'wow!! sexxxxyyyyy' maar dat hoeft ook niet. Wel een beetje mysterie wil ik dan bij een dame hebben. De meeste dates hadden dat wel, dat je elkaar beter wilt leren kennen, zowel persoonlijk als intiem. Bij haar heb ik dat nu dus al niet. Misschien gaat ze wel helemaal los op de 2e of 3e date... maar ook qua app-contact vermijd ze het onderwerp seks of zoenen wel.
Nee, maar ik maak ervan dat hij haar niet seksueel aantrekkelijk vindt. Ik lees dat een beetje in z'n tekst, maar wellicht heeft ze echt geen uitstraling zeg maar en lees ik het dus helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon de grootst mogelijke kolder. Als ik iemand niet seksueel aantrekkelijk vind betekent dat nog niet dat diegene meteen aseksueel is
Ze maakt geen gevoelens bij me los die ik wel wil hebben zeg maar... Nu zit ik eens in de 'Je bent niet spannend genoeg' molen ipv het zelf te horen te krijgen..quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch ongelooflijkHartstikke knap meisje, slim ook nog, heeft een sociaal leven. Gewoon een keer iemand daten dus zonder persoonlijk issues en andere shit. Vindt Deezer haar aseksueel
Ik kan nu al niet wachten op de volgende.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef Nammie het volgende:
[..]
Al met al is het gewoon gezeik, dus op naar de volgende.
Oke, maar weet je wel wat aseksualiteit is dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze maakt geen gevoelens bij me los die ik wel wil hebben zeg maar... Nu zit ik eens in de 'Je bent niet spannend genoeg' molen ipv het zelf te horen te krijgen..
Ja, dat zeg je ook om de haverklap. En morgen zit je weer op Tinder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Vorige week dus een date gehad (tijd gaat snel!). Nog geen nieuwe date gepland, drukte van haar kant (ja, echt!). Wel dagelijks app-contact gehad enzo en dat was best leuk, maar heb voor mezelf wel besloten dat ik niet verliefd op haar kan worden. Toch niet helemaal mijn type qua uiterlijk en ze heeft gewoon hele andere hobby's/voorkeuren en een druk leven en ik mis dat stukje mysterie. Ze is komt een beetje a-seksueel over (misschien toch haar uni-achtergrond). Het klikt wel op andere vlakken, vriendschap zal ik dus niet afslaan.
Maar goed, nu dus weer helemaal op 0. Heb momenteel ook geen zin om weer een heel gesprek op te bouwen met iemand via een app/site dus laat het ff rusten. Wil gewoon vaker en sneller afspreken in real life, weet ik meteen waar ik aan toe ben.
Ja die was baas. Die chick heel verschrikt omkijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:38 schreef Silenus het volgende:
Ik denk al dat ik weet welke je bedoelt. Zo'n kerel die net deed of z'n moeder een paar tafeltjes verderop zat en zogenaamd even naar haar ging zwaaien.Dat was echt zoals een date hoort te zijn, dat klikte meteen.
Ik ben een beetje in shock.. Is E-matching dan dus ook een datingsite voor aseksuelen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Ze is komt een beetje a-seksueel over (misschien toch haar uni-achtergrond).
Dat is gewoon marketing en omdat hoger opgeleiden vaak minder sociaal zijn, dus een datingsite eerder gebruiken om contact te maken. Het is ook geen publiekelijk geheim dat de 'domme' laag van de bevolking meer en sneller seksueel actief is (met alle gevolgen van dien.. tienermoeder... tokkies etc.) dan de échte uni-mensen. Die vermaken elkaar met een intellectueel gesprek ipv spanning.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in shock.. Is E-matching dan dus ook een datingsite voor aseksuelen?
trollquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is gewoon marketing en omdat hoger opgeleiden vaak minder sociaal zijn, dus een datingsite eerder gebruiken om contact te maken. Het is ook geen publiekelijk geheim dat de 'domme' laag van de bevolking meer en sneller seksueel actief is (met alle gevolgen van dien.. tienermoeder... tokkies etc.) dan de échte uni-mensen. Die vermaken elkaar met een intellectueel gesprek ipv spanning.
Tinder. Het was Tinder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in shock.. Is E-matching dan dus ook een datingsite voor aseksuelen?
Reageer dan ff slimpiequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Heb jij ook een foto gekregen van haar? Omdat je haar knap noemt?
Nee, stuur eens door.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Heb jij ook een foto gekregen van haar? Omdat je haar knap noemt?
Lekker vertrouwelijk bezigquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef Nammie het volgende:
dacht dat hij ze ook naar jou had gestuurd omdat je dat zei.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Heb verder niet echt eisen hoor, maar val altijd wel op 'schattige' types, maar dan hebben ze vaak wel een bepaalde mysterie voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef Nammie het volgende:
Ik stuur niks door, dacht dat hij ze ook naar jou had gestuurd omdat je dat zei.![]()
Nou Deezer, het is wel een beetje raar dat je de foto's stuurt omdat we elkaar nooit hebben gesproken ofzo.Je weet niet wie ik ben en of ik te vertrouwen ben, dus lullig voor haar. Maar ik begrijp je wel
. Hoewel ik haar wel schattig en leuk vind om te zien, denk ik niet dat de meeste jongens van haar leeftijd dat ook vinden zeg maar.
haha, doe es een willekeurige vergelijkbare Google-trien postenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef Nammie het volgende:
Ik stuur niks door, dacht dat hij ze ook naar jou had gestuurd omdat je dat zei.![]()
Nou Deezer, het is wel een beetje raar dat je de foto's stuurt omdat we elkaar nooit hebben gesproken ofzo.Je weet niet wie ik ben en of ik te vertrouwen ben, dus lullig voor haar. Maar ik begrijp je wel
. Hoewel ik haar wel schattig en leuk vind om te zien, denk ik niet dat de meeste jongens van haar leeftijd dat ook vinden zeg maar.
Nou knap is een groot woord. Ze is niet lelijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:38 schreef Nammie het volgende:
Ik bedoel omdat je zei dat je haar knap vindt.
Je vindt 't zelf niet lomp dat je zonder haar toestemming haar foto deelt met andere forummers?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou knap is een groot woord. Ze is niet lelijk
Moraalridderen doe je maar ergens anders!quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je vindt 't zelf niet lomp dat je zonder haar toestemming haar foto deelt met andere forummers?
nou nou... Ik heb wel eens gekkere dingen gezien in mijn leven...quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je vindt 't zelf niet lomp dat je zonder haar toestemming haar foto deelt met andere forummers?
Ik doe er niks mee hoor, maar je hebt gelijk dat het niet netjes is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Badtripbob in KPD?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou nou... Ik heb wel eens gekkere dingen gezien in mijn leven...
Deezer...Echt, soms heb ik echt mijn twijfels of je nu serieus bent of niet. Mensen van de uni die minder seksueel actief zijn? Je kent de reputatie van disputen/verenigingen neem ik aan?De hoeveelheid seks of sociale bekwaamheden heeft werkelijk niets met opleidingsniveau te maken maar eerder met opvoeding en een bepaalde state of mind.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is gewoon marketing en omdat hoger opgeleiden vaak minder sociaal zijn, dus een datingsite eerder gebruiken om contact te maken. Het is ook geen publiekelijk geheim dat de 'domme' laag van de bevolking meer en sneller seksueel actief is (met alle gevolgen van dien.. tienermoeder... tokkies etc.) dan de échte uni-mensen. Die vermaken elkaar met een intellectueel gesprek ipv spanning.
Wowquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:36 schreef Nammie het volgende:
Ik vraag me na die post ook weer af of je serieus bent idd. Volgens mij worden we gewoon allemaal voor de gek gehouden ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Deezer...Echt, soms heb ik echt mijn twijfels of je nu serieus bent of niet. Mensen van de uni die minder seksueel actief zijn? Je kent de reputatie van disputen/verenigingen neem ik aan?De hoeveelheid seks of sociale bekwaamheden heeft werkelijk niets met opleidingsniveau te maken maar eerder met opvoeding en een bepaalde state of mind.
[..]
Wow
Of ik serieus ben? Of bedoel je deezertje?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vraag me na die post ook weer af of je serieus bent idd. Volgens mij worden we gewoon allemaal voor de gek gehouden ofzo.
Ik bedoel Deezer ja, sorry ik moet wat duidelijker typen. Ook dat hij random foto's stuurt van een meisje is best vreemd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Of ik serieus ben? Of bedoel je deezertje?
Ik voel me nu echt opeens een heel uniek persoon: Ik heb immers een diploma van een universiteit, ben behoorlijk sociaal al zeg ik zelf, ik heb vrienden, heb regelmatig goede seks, met spanning zelfs, en ook nog eens regelmatig stompzinnige gesprekken. Bijna onmogelijk dus!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
He shit.. ik ook..quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt opeens een heel uniek persoon: Ik heb immers een diploma van een universiteit, ben behoorlijk sociaal al zeg ik zelf, ik heb vrienden, heb regelmatig goede seks, met spanning zelfs, en ook nog eens regelmatig stompzinnige gesprekken. Bijna onmogelijk dus!!!!
Oh wacht dat leven heeft het gros van mijn vrienden ook...
Jij ook al? Ik dacht dat ik de enige was met zo'n leven na een universitaire opleiding.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt opeens een heel uniek persoon: Ik heb immers een diploma van een universiteit, ben behoorlijk sociaal al zeg ik zelf, ik heb vrienden, heb regelmatig goede seks, met spanning zelfs, en ook nog eens regelmatig stompzinnige gesprekken. Bijna onmogelijk dus!!!!
Oh wacht dat leven heeft het gros van mijn vrienden ook...
Ah, ik dacht al. Smakelijk! Wat staat er op het menu vanavond?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik bedoel Deezer ja, sorry ik moet wat duidelijker typen. Ook dat hij random foto's stuurt van een meisje is best vreemd.
Nouja ik ga maar eten
Jaloers waarop?quote:
Ik heb helemaal geen diploma's, heb een microlul, leef in een isolement, voer alleen maar domme gesprekken en smeer mijn naakte lichaam regelmatig in met Heinz pastasaus, saus voor over de pastaquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb geen uni diploma, geen seks, wel vrienden, wel sociaal, en ook nog eens regelmatig stompzinnige gesprekken, he shit
Lolquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen diploma's, heb een microlul, leef in een isolement, voer alleen maar domme gesprekken en smeer mijn naakte lichaam regelmatig in met Heinz pastasaus, saus voor over de pasta
Dacht dat je iemand anders in dit topic beschreefquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen diploma's, heb een microlul, leef in een isolement, voer alleen maar domme gesprekken en smeer mijn naakte lichaam regelmatig in met Heinz pastasaus, saus voor over de pasta
Wie dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dacht dat je iemand anders in dit topic beschreef
Niks mis met een microlul. Kun je bi-schierige dames het scharen lerenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dacht dat je iemand anders in dit topic beschreef
Waarom denk je dat de reeks 355 lurkers heeftquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef -0- het volgende:
Hahaha dit topic blijft je verbazen.
Vooral als Deezertje langs is gweest.
Oké.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:23 schreef Deezertje het volgende:
omdat hoger opgeleiden vaak minder sociaal zijn
Hier ook een echte 30mm penerquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is Yatsquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je ook om de haverklap. En morgen zit je weer op Tinder.
Tinder is een app voor aandacht en potentiële neukertjes, je moet daar niet opzoek gaan naar relaties.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Maar goed dat ik het heb afgekapt. Kreeg net weer een app dat ze het zo druk heeft... hele dag geen rust gehad etc. Dus ik geef aan, misschien maar een hobby schrappen? Gaf ze ook eerlijk aan geen tijd te hebben om een relatie te onderhouden etc. Ja wtf, waarom zit je dan op tinder?Leer eerst je eigen grenzen stellen.
Maw, ze vond je niet leuk genoeg. Goh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Maar goed dat ik het heb afgekapt. Kreeg net weer een app dat ze het zo druk heeft... hele dag geen rust gehad etc. Dus ik geef aan, misschien maar een hobby schrappen? Gaf ze ook eerlijk aan geen tijd te hebben om een relatie te onderhouden etc. Ja wtf, waarom zit je dan op tinder?Leer eerst je eigen grenzen stellen.
Nee, ze is een onwetende aseksuele hoer die geen tijd wil maken om een geschenk aan de vrouwheid te daten. Daar komt ze nog wel achter.quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maw, ze vond je niet leuk genoeg. Goh.
Ik was niet serieus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik dacht dat ik de enige was met zo'n leven na een universitaire opleiding.
[..]
Ah, ik dacht al. Smakelijk! Wat staat er op het menu vanavond?
[..]
Jaloers waarop?
Wat dacht je van nee?quote:
Nice cue!quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben iemand aan het datenGisteravond onverwachts tweede date gehad en zondag komt ie weer
![]()
Moet zeggen, hij is best leuk![]()
(details komen wel een ander keer)
Dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 21 mei 2015 08:09 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Ik denk ook dat ze je niet leuk genoeg vindt Deezer, win-win dus. Jij vindt haar niet leuk en zij jou niet.
Wat moeten we daar nou mee, gewoon die details in de groep gooien... je kan het bestquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben iemand aan het datenGisteravond onverwachts tweede date gehad en zondag komt ie weer
![]()
Er zit een groot verschil in kunnen en willen :quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee, gewoon die details in de groep gooien... je kan het best
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaast werd er vroeger altijd gezegd...quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil in kunnen en willen :
Altijd als ik in detail ergens over vertel jinx ik het en gaat het kapot. Nu geen zin in, dus dan voor nu maar even globaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:49 schreef GlenSpey het volgende:
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaast werd er vroeger altijd gezegd...
Leuk Cue! Die details komen later wel ja, enjoyquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd als ik in detail ergens over vertel jinx ik het en gaat het kapot. Nu geen zin in, dus dan voor nu maar even globaal
Vond het nieuwswaardig genoeg om te vermelden
Beetje dansen, beetje zuipen en dan lekker neuken ~ Marcquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:09 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Hij is niet van t dansenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beetje dansen, beetje zuipen en dan lekker neuken ~ Marc
Leuk hoor Cue!
Jij niet dan?!! Tis wel Fok he...quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:26 schreef Djurres het volgende:
Volgensmij zijn jullie allemaal master hosselaars.
* Djurres is jealous
Dat kan geregeld wordenquote:
Als vrouw kun je makkelijk een date krijgenquote:
Hoe is het met die andere jongen die steeds over z'n ex praatte? Of helemaal exit?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:27 schreef eefje801 het volgende:
Hier ook weer eens een (mogelijk) afspraakje. Op iemand afgestapt die ik al een tijdje interessant vond en nu beter leer kennen via een groepje waar ik wel mee omga. Het voornemen voor het doen van een drankje samen is er maar ik schrok zo dat ie gewoon ja zei dat ik verder nog niks heb afgesprokenNu dus even de spreekwoordelijke ballen verzamelen en hem snel eens een terrasje opsleuren
Hahaha.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als vrouw kun je makkelijk een date krijgen
Edit: shit, verkeerde account![]()
Wacht, ik ben het echt. Kijk maar: vrouwenen
Het klopt wel een beetje. Iedere vrouw die ik gesproken heb via datingsites zegt dat ze keuze hebben uit honderden kandidaten omdat ze veel berichten krijgen. Het aantal berichten dat ik als man krijg op een datingsite is op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha.
Iedereen kan makkelijk een date krijgen.![]()
(ik meen het trouwens!)
Tsja, volgens mij iedereen wel. Als je maar wil.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou iedere dag een date kunnen hebben als ik wil
en je grenzen maar genoeg omlaag gooitquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij iedereen wel. Als je maar wil.
O, vervelend om man te zijn op dringsite dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het klopt wel een beetje. Iedere vrouw die ik gesproken heb via datingsites zegt dat ze keuze hebben uit honderden kandidaten omdat ze veel berichten krijgen. Het aantal berichten dat ik als man krijg op een datingsite is op 1 hand te tellen
Dit kan ik beamen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee goede vrienden (man en vrouw) zeiden laatst dat ik waarschijnlijk nog single ben omdat vrouwen wellicht denken dat ik een player ben. Een bad boy-uitstraling, zeiden ze. En bedankt
In ieder geval moet je er een stuk meer werk voor doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
O, vervelend om man te zijn op dringsite dus.
Heb je wel veel dates?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Twee goede vrienden (man en vrouw) zeiden laatst dat ik waarschijnlijk nog single ben omdat vrouwen wellicht denken dat ik een player ben. Een bad boy-uitstraling, zeiden ze. En bedankt
Soms ook ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
en je grenzen maar genoeg omlaag gooit
Thanksquote:
Nee. Nu helemaal niks.quote:
Boks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nee. Nu helemaal niks.
Hier kunnen we geen ja/nee op zeggen, we weten niet hoe je eruitziet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Houden zo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hier kunnen we geen ja/nee op zeggen, we weten niet hoe je eruitziet.
Wat was het laatste onderwerp in het gesprek? Kan het daar niks mee te maken hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Gister was ik lekker aan het chatten met een leuke dame, tot ze ineens weg moest. Ze gaf me d'r nummer, dus hebben we nog even geapp't. Na een halfuur ofzo reageert ze ineens out of the blue nergens meer op. Ze is wel online maar reageert gewoon nietgeef dan gewoon je nummer niet of zeg gewoon dat ik vervelend ben.
inb4 niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren: maar na een continu gesprek ineens 24 uur nergens meer op reageren is toch wel merkwaardig lijkt me
Lijkt me sterk. Het ging over vakantie en ik vroeg of ze nog vakantieplannen had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat was het laatste onderwerp in het gesprek? Kan het daar niks mee te maken hebben?
Is het moeilijker dan bijv in een kroeg?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In ieder geval moet je er een stuk meer werk voor doen
O, iedereen kent elkaar hier ook heb ik het idee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Totaal niet, hij heeft juist een vriendelijke uitstraling.
Mwah, alleen SV.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Nammie het volgende:
[..]
O, iedereen kent elkaar hier ook heb ik het idee.
Ondanks dat ik een fokker ben geef ik toe dat ik geen master hosselaar ben. Tevens, mijn piemel compenseert dat met 40cm(!), ipv de welbekende 30cm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadumtiedum.
Dat idee heb ik op heel FOK! regelmatigquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Nammie het volgende:
[..]
O, iedereen kent elkaar hier ook heb ik het idee.
Watquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar serieus: Ik zie dat nietquote:
quote:
quote:
Definieer 'makkelijk'?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha.
(ik meen het trouwens!)
Dat geldt denk ik voor de meeste mannen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:14 schreef GlenSpey het volgende:
Dat gezegd hebbende vind ik het zelf ook niet zo moeilijk om dates te krijgen omdat ik over het algemeen wel vrij snel contacten weet te leggen op die sites... maar tis wel dat ik er zelf constant achteraan moet
Jij een badboy?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha.
(ik meen het trouwens!)
Nouja, als je echt met alles genoegen neemt en een vlotte babbel hebt dan kun je als man ook wel met niet al teveel moeite een date regelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Als vrouw-zijnde zou ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, zeker als je geen high Standard hebt. Maar voor een man die geen George Clooney-uiterlijk heeft is een date echt niet zo makkelijk geregeld hoor
Hm ja. Ik zou me dat sowieso niet kunnen voorstellen dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, als je echt met alles genoegen neemt en een vlotte babbel hebt dan kun je als man ook wel met niet al teveel moeite een date regelen.
Maarja, dan moet je je daar wel prettig bij voelen en het überhaupt willen. Ik date dan liever wat minder maar wel met vrouwen die ik echt leuk vind.
Inderdaad je zou denk ik heel veel dates kunnen hebben als je iedereen met wie je een beetje vlot kan praten via chat ofzo op date vraag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, als je echt met alles genoegen neemt en een vlotte babbel hebt dan kun je als man ook wel met niet al teveel moeite een date regelen.
Maarja, dan moet je je daar wel prettig bij voelen en het überhaupt willen. Ik date dan liever wat minder maar wel met vrouwen die ik echt leuk vind.
Een vlotte babbel is ook alles behalve vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En ook soms een afknapper omdat je dan het gevoel kan krijgen dat je met een gladde jongen aan het praten bentquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vlotte babbel is ook alles behalve vanzelfsprekend...
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vlotte babbel is ook alles behalve vanzelfsprekend...
ja zo is het nooit goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook soms een afknapper omdat je dan het gevoel kan krijgen dat je met een gladde jongen aan het praten bent
Nou ja ik denk dat dat best zo werkt. Dat mensen met een vlotte babbel maar wel gewoon met de goeie intenties ook vaak terughoudende reacties krijgen omdat mensen ze te enthousiast vinden ofzo. Net zoals de introverte muisjes die dan weer te stil zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja zo is het nooit goedhet beste blijf je gewoon jezelf, dat is voor beide partijen het gunstigste denk ik zo
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat dat best zo werkt. Dat mensen met een vlotte babbel maar wel gewoon met de goeie intenties ook vaak terughoudende reacties krijgen omdat mensen ze te enthousiast vinden ofzo. Net zoals de introverte muisjes die dan weer te stil zijn
Zitten heel wat fokkers op paiq volgens mijquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.Te gladde praatjes spreken me ook weer niet aan, en ik denk dat je er uiteindelijk ook wel achterkomt dat iemand z'n praatjes op internet niet overeenkomen met hoe die persoon irl is.
Ik kreeg vandaag van iemand op paiq ook ineens te horen dat ik anders praat dan ik eruit zie.Dat vond ik dan weer een scherpe opmerking omdat ik inderdaad het idee heb op internet wat makkelijker te babbelen dan irl, en blijkbaar merken mensen dat toch op (bewust danwel onbewust).
volgens mij ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten heel wat fokkers op paiq volgens mij
Was ze tussendoor wel gewoon online geweest? Want dan is het natuurlijk bs als ze zegt dat ze niet zo vaak met dr tel zit...quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:43 schreef Waterdrinker het volgende:
Overigens is m'n whatsappmeisje weer terug, ze zit niet zo vaak met d'r telefoon zei ze.
Nou pff, reageer dan in ieder geval even binnen 24 uur als we gewoon een gesprek hebbenmaargoed, het zal wel aan mij liggen. Denk alleen dat het niks wordt.
Voortaan nog maar wat lager wachten met conclusies trekken dus.
Jep, twee blauwe vinkjes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Was ze tussendoor wel gewoon online geweest? Want dan is het natuurlijk bs als ze zegt dat ze niet zo vaak met dr tel zit...
Ik hoop voor je dat ze geen Titanic is, dat schip schijnt nogal snel te stranden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Jep, twee blauwe vinkjes.
Nu hebben we wel weer een leuk gesprek dus ik snap er weinig meer van. Maar goed, ik zie wel waar het schip strandt.
Die was in ieder geval wel goed nat van onder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze geen Titanic is, dat schip schijnt nogal snel te stranden.
Ik ben een hele leuke fokker op paiq tegengekomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
volgens mij ookben er alleen nog geen een tegengekomen
Die 30cm doet 't hem hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 03:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben een hele leuke fokker op paiq tegengekomen
Nog geen tegen gekomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten heel wat fokkers op paiq volgens mij
Tering heequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Gister was ik lekker aan het chatten met een leuke dame, tot ze ineens weg moest. Ze gaf me d'r nummer, dus hebben we nog even geapp't. Na een halfuur ofzo reageert ze ineens out of the blue nergens meer op. Ze is wel online maar reageert gewoon nietgeef dan gewoon je nummer niet of zeg gewoon dat ik vervelend ben.
inb4 niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren: maar na een continu gesprek ineens 24 uur nergens meer op reageren is toch wel merkwaardig lijkt me
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WatDat zie ik echt totaal niet.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar serieus: Ik zie dat niet![]()
Je bent veranderd, ouder geworden, maar zie geen bad boy uiterlijk. Ik zie een goede kerel uiterlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Jij een badboy?![]()
Het is soms onverklaarbaar waarom iemand vrijgezel is.Bij jou snap ik dat ook niet echt eigenlijk.
Van je vrienden moet je het maar hebbenquote:
Denk ik ook. Het was iets met mijn wenkbrauwen ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij kunnen vrouwen beter beoordelen of iemand een badboy uitstraling heeft dan mannen![]()
(al neem ik wel aan dat Straw een vrouw is)
Dat heeft niks met beledigd zijn te maken hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 05:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tering heeze is gewoon even ergens anders mee bezig. Of heeft een interessantere match. Hierom beledigd zijn
Nou, ik vind hem een betrouwbare en aardige uitstraling hebben. En als hij nog steeds dezelfde persoon is, zoals ik hem ken, is hij ook een hele aardige kerel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij kunnen vrouwen beter beoordelen of iemand een badboy uitstraling heeft dan mannen![]()
(al neem ik wel aan dat Straw een vrouw is)
precies de woorden zoals de vrouwen het het liefst niet hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem een betrouwbare en aardige uitstraling hebben. En als hij nog steeds dezelfde persoon is, zoals ik hem ken, is hij ook een hele aardige kerel.
Ik vind badboy uitstraling vaak te maken hebben met seksuele uitstraling.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:52 schreef artelligence het volgende:
Nou, ik vind hem een betrouwbare en aardige uitstraling hebben. En als hij nog steeds dezelfde persoon is, zoals ik hem ken, is hij ook een hele aardige kerel.
Mwa, hij ziet er niet uit als een doetje. Wellicht heeft cue_ gelijk en zie ik als man geen seksuele aantrekkingskracht bij SVquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies de woorden zoals de vrouwen het het liefst niet hebben
En dan is het na de sex ineens over met de pret, en doe je je beklag dat je "gebruikt" bent..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind badboy uitstraling vaak te maken hebben met seksuele uitstraling.
Maargoed geloof jullie best
Dat kan ook bij mensen die geen badboy uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En dan is het na de sex ineens over met de pret, en doe je je beklag dat je "gebruikt" bent..
Ik heb geen probleem met een betrouwbare en aardige uitstraling hoor. Als het ook maar een lekker ding is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies de woorden zoals de vrouwen het het liefst niet hebben
Klopt als een busquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook bij mensen die geen badboy uitstraling hebben.
Nee letterlijk een Boef-trui. Is zo'n hipsterhype.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Met van die wit-zwarte strepen erop? Koop gewoon een compleet pak![]()
Dan juist zelfs omdat je het eigenlijk niet verwachte..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan ook bij mensen die geen badboy uitstraling hebben.
Ja, waar komt dat opeens vandaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee letterlijk een Boef-trui. Is zo'n hipsterhype.
Geen idee, maar hoi! Ik ben SV. Wat was je telefoonnummer ook alweer?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan juist zelfs omdat je het eigenlijk niet verwachte..
[..]
Ja, waar komt dat opeens vandaan?
Tot voor kort was mijn telefoonnummer nog op Google vindbaar bij de eerste 3 resultaten als je op mijn voornaam + woonplaats zochtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoi! Ik ben SV. Wat was je telefoonnummer ook alweer?
Handig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tot voor kort was mijn telefoonnummer nog op Google vindbaar bij de eerste 3 resultaten als je op mijn voornaam + woonplaats zocht
Ja, die heb ik ook wel even laten verwijderen door zowel de instantie als Google. Was nog best snel geregeld. Maar ik ben nou eenmaal gemakkelijk Googlebaar. Wel een nadeel met online daten.quote:
oh jemigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel even laten verwijderen door zowel de instantie als Google. Was nog best snel geregeld. Maar ik ben nou eenmaal gemakkelijk Googlebaar. Wel een nadeel met online daten.
Ik wéét dat iedereen mij Googled en dat het ook erg gemakkelijk is om mij te vinden maar sommigen hebben niet door dat het toch een beetje vreemd is om bij gesprek 2 te roepen: goh ik heb zus en zo van je gezien vertel daar eens iets meer over!?!?! Dan ben ik er redelijk snel op uitgekeken. Als ik dat wil vertellen doe ik dat zelf wel.
Je bedoelt: al je dates googlen jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel even laten verwijderen door zowel de instantie als Google. Was nog best snel geregeld. Maar ik ben nou eenmaal gemakkelijk Googlebaar. Wel een nadeel met online daten.
Ik wéét dat iedereen mij Googled en dat het ook erg gemakkelijk is om mij te vinden maar sommigen hebben niet door dat het toch een beetje vreemd is om bij gesprek 2 te roepen: goh ik heb zus en zo van je gezien vertel daar eens iets meer over!?!?! Dan ben ik er redelijk snel op uitgekeken. Als ik dat wil vertellen doe ik dat zelf wel.
Nouja, iedereen is misschien wat overdreven, maar veel mensen doe het wel in mijn ervaring. Of toevallig zijn de mensen die me Googlen ook de mensen die het toegeven..quote:
ga jij nou maar kijken of er blauwe vinkjes staanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oh jemig
Googlen is 1 ding, maar hou het dan voor je.
En sowieso, uitgebreid Googlen voor je gaat daten.
Ook als je een 'high standard' hebt is het makkelijk om dates te regelen. Als je wil en als je de juiste dingen onderneemt, dus als je gewoon naar leuke feestjes enzo gaat kom je echtecht leuke mensen tegen. Los van datingsites, want ik weet niet hoe dat allemaal werkt. Maar dat is mijn ervaring van wat ik meemaak en ook van wat ik zie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Als vrouw-zijnde zou ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, zeker als je geen high Standard hebt. Maar voor een man die geen George Clooney-uiterlijk heeft is een date echt niet zo makkelijk geregeld hoor
Mensen waar je mee date dus. Nou ja, dat vind ik niet zo gek hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, iedereen is misschien wat overdreven, maar veel mensen doe het wel in mijn ervaring. Of toevallig zijn de mensen die me Googlen ook de mensen die het toegeven..
Ik vind je meer zo'n jongetje waarbij je in zijn wangen wilt knijpen. "Aaaaah koetjiekoetjiekoe "quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
nie zo haten op mij en mijn kippetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ga jij nou maar kijken of er blauwe vinkjes staan
Ik geef toe dat ik in je fobo gespiekt hebquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, iedereen is misschien wat overdreven, maar veel mensen doe het wel in mijn ervaring. Of toevallig zijn de mensen die me Googlen ook de mensen die het toegeven..
je kunt beter op d'r last.fm kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik in je fobo gespiekt heb
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je kunt beter op d'r last.fm kijken
Precies, zie je direct dat ik een eurovisienerd ben :pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je kunt beter op d'r last.fm kijken
Ik totaal niet, dag matchquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies, zie je direct dat ik een eurovisienerd ben :p
Hij moet zijn imago wel in stand houden, he.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nie zo haten op mij en mijn kippetjes
Beter dan dat je er heel veel moeite insteekt en je daar uiteindelijk achterkomt én op afknapt,quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:02 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, het daten is voor mij ook weer voorbij
Watskeburt? Het aantal dates is dus ook al geen garantie...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:02 schreef GlenSpey het volgende:
Eh nee. 20 jaar huwelijk ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Watskeburt? Het aantal dates is dus ook al geen garantie...
Bij een matige westenwind, kracht 2 a 3, en een waterig zonnetje, rond de 17 graden, is vaak ook geen garantie voor succes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Want? Je piemel is eraf gevallen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:02 schreef GlenSpey het volgende:
Garanties heb je nooit. Het kan ook na meerdere dates op niets uitdraaien inderdaad, dat komt voor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat het nu een relatie is geworden, in plaats van een datequote:
Ah, verkeerd ingeschat dus. Van harte kerel! Het hoge woord is er van beide uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat het nu een relatie is geworden, in plaats van een date
Nicequote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat het nu een relatie is geworden, in plaats van een date
Mooie gesprekkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt pech als ik mannen mijn nummer geef om te appen [ afbeelding ]
De laatste gozer die kon echt alleen maar over seks praten. Ik ben verder niet preuts ofzo, maar als elk gesprek over seks moet gaan dan heb ik sterk het idee dat je geen diepgang hebt. Voorbeeld:
Hij: Mijn ouders zijn een week weg.
Ik: Laten ze je zomaar alleen achter? Red je dat wel haha? Waar zijn ze heen
Hij: Ja, ze laten me zomaar alleen achter, en ik kan nog wel meisjes laten squirten!
(Ja dit was het exacte gesprek)
Een andere gozer was geobsedeerd door het feit dat ik ooit spagaat kon vanwege het turnen. Nu al een paar jaar gestopt en toen ging hij vragen of ik het nog kon. Ik zei dat ik het niet wist, dus dan moest ik het maar gaan proberen. Ik maar gezegd dat ik het niet kon, zegt ie dat ik het wel kan gaan oefenen. Reageerde er verder niet meer op. Komt ie week later weer vragen of ik al geoefend heb. Ik subtiel laten weten dat we het nu wel genoeg over die spagaat hadden gehad, maar later begon hij er weer over...
Begin toch te denken dat je beter gewoon iemand kan ontmoeten en daar regelmatig mee afspreken, ook al duurt dat wat langer!
Hoe oud zijn die mannen? Of moet ik vragen jongens?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt pech als ik mannen mijn nummer geef om te appen [ afbeelding ]
De laatste gozer die kon echt alleen maar over seks praten. Ik ben verder niet preuts ofzo, maar als elk gesprek over seks moet gaan dan heb ik sterk het idee dat je geen diepgang hebt. Voorbeeld:
Hij: Ja, ze laten me zomaar alleen achter, en ik kan nog wel meisjes laten squirten!
Een andere gozer was geobsedeerd door het feit dat ik ooit spagaat kon vanwege het turnen. Nu al een paar jaar gestopt en toen ging hij vragen of ik het nog kon. Ik zei dat ik het niet wist, dus dan moest ik het maar gaan proberen. Ik maar gezegd dat ik het niet kon, zegt ie dat ik het wel kan gaan oefenen. Reageerde er verder niet meer op. Komt ie week later weer vragen of ik al geoefend heb. Ik subtiel laten weten dat we het nu wel genoeg over die spagaat hadden gehad, maar later begon hij er weer over...
Begin toch te denken dat je beter gewoon iemand kan ontmoeten en daar regelmatig mee afspreken, ook al duurt dat wat langer!
Die eerste 25 en die andere 27.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die mannen? Of moet ik vragen jongens?
Dus die gozer van 25 ging van dat zijn ouders op vakantie waren, naar dat hij meisjes kon laten squirten?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Die eerste 25 en die andere 27.
Alhoewel die eerste klonk als een seksueel gefrustreerde puber
Nah dan ligt het in ieder geval niet aan mij dat ik 'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus die gozer van 25 ging van dat zijn ouders op vakantie waren, naar dat hij meisjes kon laten squirten?
Pffff niveautje...
Nee, dat ligt niet aan jou. Het klinkt wel als aparte gevallen...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Nah dan ligt het in ieder geval niet aan mij dat ik '' dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, verkeerd ingeschat dus. Van harte kerel! Het hoge woord is er van beide uit?
Super leuk! Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 mei 2015 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]het voelde gewoon heel goed, dus hebben we het officieel gemaakt...
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Isis20 het volgende:
Het zou je echt verbazen op wat voor leeftijden kerels dit soort strategieën nog proberen. Ben er ook verscheidene tegengekomen. Instant-afknapper.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die mannen? Of moet ik vragen jongens?
Ik denk zou willen afspreken. Ik had namelijk al gezegd dat ik dat niet wilde.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:28 schreef blondetrien het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou er meteen klaar mee zijn. Maar ben sowieso snel klaar met mannen die ieder gesprek richting seks lijken te moeten sturen, vind dat vaak nogal kansloos en wanhopig overkomen.
Toch liever een beetje van beiden inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 10:35 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij dacht dat ik onder de indruk zou zijn van het squirt-gedeelte en ik daarom opeens wilde afspreken. Ik had namelijk al gezegd dat ik dat niet wilde.
Best jammer want hij was wel knap, zo zie je maar dat uiterlijk lang niet alles is
Daar heb ik wel antwoord op!quote:Op zondag 24 mei 2015 10:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Het zou je echt verbazen op wat voor leeftijden kerels dit soort strategieën nog proberen. Ben er ook verscheidene tegengekomen. Instant-afknapper.En dan verbaasd (en een beetje beledigd) zijn als je eerlijk aangeeft geen zin te hebben met ze te praten. Vraag me soms af of er vrouwen zijn waarbij dit dus wel werkt, anders doe je dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |