Ja maar die wisselt nogal eens van nickname in de hoop dat niemand dan door heeft dat hij het isquote:Op maandag 18 mei 2015 12:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was Braddie. Wel bij de les blijven.
25 dates zonder seks dan ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:32 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Met mijn date van vorig jaar (niet deze schreeuwdate) heb ik denk ik wel 25 dates gehad voor dat ze opeens begon over de friendzone en dat er toch niet meer in zat dan een vriendschap maar nee hoor, ze wilde mij niet aan een lijntje houden
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.quote:
Ja, nu ik het zo teruglees was het al heel duidelijk, maar goed liefde maakt blind zeggen ze he en je gevoel doet dan ook gekke dingen... En ik wilde niet pushen en niet overkomen als een klootzak door persee seks met haar te hebben na een x aantal dates.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Jij hebt geen uhhh drang?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Zoiets hebben van. Ik zie wel wanneer die meid het aankaart en wanneer ze het wil.
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef tja77 het volgende:
2 rhubarbje
Waarom ik zei dat er bij jou ALTIJD een 2e date komt, is omdat er volgens jou geen verschil in de totstandkoming tussen date 1 en date 2 zit.
Bij mij is dat dus wel.
Zoals ik al aangaf weet ik in 9 van de 10 gevallen na de eerste date al of er iets meer in zit.
Misschien ben ik voorbarig, of heel stellig, misschien weet ik heel goed wat ik wel en wat ik vooral niet wil. Maar na 1 date weet ik al vrij zeker of er potentie in zit.
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Ik heb zeker wel drang maar heb ook wel respect.quote:
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
Als het echt heel ongemakkelijk word en je zit elkaar alleen maar aan te staren en een beetje ongemakkelijk te glimlachen naar elkaar ja oke.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh, soms heb je na de 1e date toch al meteen zoiets van, ok hier is geen klik.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd mijn computermuis mee naar dates, kan ik toch nog voor een klik zorgen.
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Je kan na 1 date in mijn ogen nooit zeker weten of er wat in zit! Heeft natuurlijk te maken met de zenuwen voor beide partijen. Het is allemaal nieuw en een beetje spannend, natuurlijk heb je wel contact voor het daten, maar zelfs dan. Ik ga ook nooit op een eerste indruk af, ik wacht het altijd 3-4 dates af, dan heb je een redelijke indruk. Want dan word je ook al wat vertrouwder met elkaar.
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
We waren allebei al naakt enzulks
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Foto`s geven vaak een redelijk vertekend beeld merkte ik in ieder geval, mensen spelen tegenwoordig te veel met hoekenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik moet iets van een klik hebben, lastig uit te leggen wat dat precies moet zijn.
Soms kan een foto een niet zo heel realistisch beeld geven. En dan ontbreekt aantrekkingskracht of een stukje uitstraling.
Als de ander nerveus is, merk ik dat vrij snel, en zou haar daar nooit op afrekenen.
Misschien ben ik te voorbarig, ik weet het niet. Maar een mwah of neh zal bij mij nooit een YES! worden.
We waren al bezig met voorspel, en toen zat ze al steeds dat we moesten oppassen met het geluid i.v.m haar vader..quote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom wel naakt zijn dan? Of deden jullie wel iets maar niet neuken?
Want beiden maakt geluid en naaktheid maakt het volgens mij ook niet logischer
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap jequote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe jij niet aan naakt bordspellen spelen?
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zatquote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet je toch al wel veel eerder dat je in de friendzone zit?
Oh ik loop weer achter
Wowquote:Op maandag 18 mei 2015 12:54 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ja, 25 dates zonder seks. De laatste keer dat we een beetje intiem waren wilde ze wachten met de seks totdat we alleen thuis waren (We waren allebei al naakt enzulks) En die keer is er niet gekomen want de dag dat we eigenlijk weer elkaar zouden zien ging ze weg voor een korte periode en daarna volgde een raar verhaal met een friendzone tot gevolg.
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Wauw 25 dates zonder seks.. dan had ik me al veel eerder gefriendzoned gevoeld hoor.
Hoe oud was ze? En jij?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Nee. Dit wist ik niet, want we waren nog wel gewoon heel intiem en er gebeurde van alles, en werd voorgesteld aan familie en vrienden en dergelijk, dus kreeg het gevoel dat er wel wat meer in zat
Alleen vanuit het Hollywood van Nederlandquote:Op maandag 18 mei 2015 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel wel eens naakt keyboard, haha snap je
Amsterdamquote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen vanuit het Hollywood van Nederland
Jij bent wel zo'n type dat het van de dijken schreeuwt als je verliefd bent hè?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alleen vanuit het Hollywood van Nederland
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Wow
[..]
Ik ook. Dan noem ik het ook geen daten meer eigenlijk
Ja, lullig, maar je leert er wel weer van.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.
Heb wel een dijk van een stem, hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n type dat het van de dijken schreeuwt als je verliefd bent hè?
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lullig, maar je leert er wel weer van.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.
Je lijkt alleen wel door te gaan met een beetje hetzelfde type? Althans dat is wat ik uit je laatste posts opmaak.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:19 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo, het is even hard om de waarheid onder ogen te zien zeg maar, maar je leert er wel van.
Eh, in het vorige topic was ze 19?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Ik was 22 en die meid was 20
Heel lullig gezegd, maar als ik na 4/5 dates nog niet verder ben gekomen dan wat zoenen en een beetje 'verkennen' is dat voor mij toch wel een duidelijk waar het wel of niet heen gaat. Tenzij er een goede reden is natuurlijk (ik heb ooit met iemand gedate die misbruikt was, dan snap ik het wel als iemand moeite heeft met intimiteit).quote:Op maandag 18 mei 2015 13:18 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Na een date of 5-10 vind ik wel dat je moet weten of je verder wilt met elkaar... Maar goed dat is altijd achteraf gepraat. Had ook moeten weten dat het allang en breed "aan een lijntje houden" was, maar ze zeggen dat liefde blind maakt.
(Dat was een andere meid)quote:Op maandag 18 mei 2015 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, in het vorige topic was ze 19?
[..]
Heel lullig gezegd, maar als ik na 4/5 dates nog niet verder ben gekomen dan wat zoenen en een beetje 'verkennen' is dat voor mij toch wel een duidelijk waar het wel of niet heen gaat. Tenzij er een goede reden is natuurlijk (ik heb ooit met iemand gedate die misbruikt was, dan snap ik het wel als iemand moeite heeft met intimiteit).
Ja klopt.. Het zijn qua uiterlijk wel steeds andere meiden (heb niet echt een type qua uiterlijk) Maar kom er altijd weer achter na een paar keer afspreken dat het qua innerlijk hetzelfde isquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je lijkt alleen wel door te gaan met een beetje hetzelfde type? Althans dat is wat ik uit je laatste posts opmaak.
Voor jou bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
blijkbaar was de 1e date goed genoeg om hier overheen te stappen.
Wat ging er fout?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Update na het 2e date verhaal uit het vorige topic; We gaan alsnog een 2e date plannen voor na het weekend. Even besproken wat er mis gegaan is en blijkbaar was de 1e date goed genoeg om hier overheen te stappen.
Voor allebei. Gesprek van het afgelopen weekend objectief teruggelezen en het was een dikke communicatiefout. Ze dacht echt dat het al vast stond en was ook gewoon van plan om op de afgesproken plek te zijn op dat tijdstip. Minder contact kwam door een druk weekend en omdat de 2e date zo snel zou volgen.quote:
Samenvatting: Communicatie misverstand, eigen invulling geven, te kort door de bocht conclusie trekken.quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Samenvatting: Communicatie misverstand, eigen invulling geven, te kort door de bocht conclusie trekken.
Gister zei je nog dat er geen tijdstip vaststond / was vermeldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
de afgesproken plek te zijn op dat tijdstip
Jawel. Na date was dag afgesproken, gedurende het weekend half het tijdstip/locatie terwijl we een beetje aan het praten waren over wat we gingen doen en daarna de vraag om specifieke bevestiging waarvan zij dacht dat het al vast stond. Staat ook zo in vorig topic hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat er geen tijdstip vaststond / was vermeld
Tja half vind ik niet helemaal. Tijdstip echt genoemd dan is de kans groot dat het vast staat (wantja dan geen onduidelijkheid)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
gedurende het weekend half het tijdstip/locatie
Klopt helemaal, maar goed we zullen zien wat het gaat worden. Ik sta er nu in ieder geval wat relaxter in.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja half vind ik niet helemaal. Tijdstip echt genoemd dan is de kans groot dat het vast staat (wantja dan geen onduidelijkheid)
Wordt er enkel een dag genoemd dan kan je moeilijk op een bepaald tijdstip tegelijk er zijn.
Dat ze wel even kon bevestigen is een tweede
Vermoedelijk komen er ook nieuwe bij of denk je dat alle relaties oneindig duren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef K44S het volgende:
Straks blijven alleen de mensen met een openrelatie en met datingsangsten over, hier. :😉
Ongetwijfeld zal er na een tijdje zal de topic: Kunst van het los laten van je ex. Weer een tijdje trending zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:30 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Vermoedelijk komen er ook nieuwe bij of denk je dat alle relaties oneindig duren.
er is in ieder geval 1 iemand die hem waarschijnlijk wel leuk vond:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal er na een tijdje zal de topic: Kunst van het los laten van je ex. Weer een tijdje trending zijn.
Daarna volgt Dating(site)-ervaringen.
Was ook maar een stomme grap
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef K44S het volgende:
Ik heb as zaterdag date 2ouwer wetzs naar de film.
Leuke meid. Spontaan, neemt initiatief en heeft de zelfde no-nonsens humor(droog/sarcastisch en sekstisch)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor een straal licht ben je niet bepaald het zonnetje in huis.
Valt vies tegen als ik naar buiten kijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:35 schreef MissGump het volgende:
Het is gewoon duidelijk lente! De jaarlijkse opleving van het topic!
Is de zelfde dame van date 1.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er is in ieder geval 1 iemand die hem waarschijnlijk wel leuk vond:
[..]
En ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef K44S het volgende:
Straks blijven alleen de mensen met een openrelatie en met datingsangsten over, hier. :😉
Neppe shitquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Geef je op voor the undateables bij BNN.
Nee, het is echt!quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neppe shit
Date liever een leuke fokster
Eens in dezequote:Op woensdag 20 mei 2015 06:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb heel soms dates, en ik ben best leuk stiekem hoor
Heb het gister nog niet gezien, maar is idd wel erg leuk om te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:59 schreef Silenus het volgende:
Dat First Dates is inderdaad wel een geinig programma. Soms herkenbare fragmenten ook. Gisteren dat blonde 'snolletje' dat aan de serveerster vroeg of ze alsjeblieft naar de wc mocht.![]()
Nee hoor. Misschien volgende keer toch even kijken voordat je je mening weer klaar hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:23 schreef Nammie het volgende:
Nog nooit gezien, maar ze zenden natuurlijk alleen maar kansloze situaties uit.
Hmm dat heb ik misschien gemist maar dat kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:38 schreef Silenus het volgende:
Ik denk al dat ik weet welke je bedoelt. Zo'n kerel die net deed of z'n moeder een paar tafeltjes verderop zat en zogenaamd even naar haar ging zwaaien.Dat was echt zoals een date hoort te zijn, dat klikte meteen.
Met dat blonde meisjequote:Op woensdag 20 mei 2015 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik misschien gemist maar dat kan ik me niet herinneren
Een Belg met heel flauwe humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dat blonde meisjeJa dat was een leuk stel. Ze zeiden idd achteraf dat ze wat hebben gekregen
![]()
De ergste was met zo'n sort of italiaanse boy, te gezet, te onzeker, maar wel grappig proberen te doen (wat ie niet was) en een beetje zo'n popje als vrouw .
Echt dat klikt totaal nietGrietje kan ik zo niet vinden
Die ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n kerel wil ik ook wel
Maar dit is een beetje SC-ig dus sorryIk zal niet meer kwijlen over die kerel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dat blonde meisjeJa dat was een leuk stel. Ze zeiden idd achteraf dat ze wat hebben gekregen
![]()
De ergste was met zo'n sort of italiaanse boy, te gezet, te onzeker, maar wel grappig proberen te doen (wat ie niet was) en een beetje zo'n popje als vrouw .
Echt dat klikt totaal nietGrietje kan ik zo niet vinden
Dat meisje was ook niet een van de slanksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen 2e date met een vrouw, ik verwacht er niet veel van (weinig contact via whatsapp), maar misschien wordt t net als de 1e date weer super leuk..
Klopt, maar hem beschrijven was makkelijker dan zij (vanuit geheugen). Verder boeit het natuurlijk weinig hoe slank/niet slank ze waren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat meisje was ook niet eem van de slanksten
Nou, qua uiterlijk is ze dus niet 'wow!! sexxxxyyyyy' maar dat hoeft ook niet. Wel een beetje mysterie wil ik dan bij een dame hebben. De meeste dates hadden dat wel, dat je elkaar beter wilt leren kennen, zowel persoonlijk als intiem. Bij haar heb ik dat nu dus al niet. Misschien gaat ze wel helemaal los op de 2e of 3e date... maar ook qua app-contact vermijd ze het onderwerp seks of zoenen wel.quote:
Ik ben heul niet a-seksueel!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:55 schreef Silenus het volgende:
Iedereen die geen seks met Deezertje wil is a-seksueel!
Het is toch ongelooflijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:02 schreef Nammie het volgende:
Volgens mij vind je haar gewoon niet zo seksueel aantrekkelijk. Dat is het in het kort samengevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |