quote:Op maandag 18 mei 2015 00:14 schreef Symphonic het volgende:
gratis af te halen : scherven van een laptop, samen op te vegen met het raam
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:14 schreef Symphonic het volgende:
gratis af te halen : scherven van een laptop, samen op te vegen met het raam
hij is niet stuk maar kut, en kut staat niet in de garantievoorwaardenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom heb je dat kreng dan ook niet gewoon tijdens de garantie inclusief klachten dáár door het raam gegooid?
Tja,quote:Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is niet stuk maar kut, en kut staat niet in de garantievoorwaarden
I tried, maar hij is dus niet stuk
mijn high-end is dus gestolen tijdens mijn vorige vakantie..quote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja,
*mompeld iets over goedkoop is duur-
Edit: kijk voor de volgende laptop eens op surfspot.nl, krijg je meestal leuke korting
Dat weet ik nog hoor, maar ik heb prima laptops in de range van 600-800 euro via surfspot gekocht. Toch meestal minstens 10% korting en 2 jaar garantie.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn high-end is dus gestolen tijdens mijn vorige vakantie..
laptop van 1200 euro
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed, de DJ slaapt en draait op auto-DJ en de overige 5 luisteraars zijn verder ook met iets anders bezig denk ik
ik gA EVEN KIJKEN KOMENDE WEEK :yquote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik nog hoor, maar ik heb prima laptops in de range van 600-800 euro via surfspot gekocht. Toch meestal minstens 10% korting en 2 jaar garantie.
Dan was de DJ ook met iets anders bezigquote:
Graag gedraaid weer hoor!quote:Op maandag 18 mei 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank spezz, het waren fijne beddeuntjes
Jij luisterde half en was verder met die kilo-uniform-tango laptop bezig?quote:
rest van de familie en halverwege eentje naar bedquote:Op maandag 18 mei 2015 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij luisterde half en was verder met die kilo-uniform-tango laptop bezig?
Ah, OK, dan heeft er eentje niet geluisterd dusquote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rest van de familie en halverwege eentje naar bed
en die laptop heb ik al opgegeven
quote:
en inmiddels tevergeefs terug geweest, dus klikoquote:Op maandag 18 mei 2015 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, dan heeft er eentje niet geluisterd dus
En die laptop loop je al sinds de 1e week dat je had te klagen en heb je toen al opgegeven
Deze maand komt het vakantiegeld binnen, misschien wat geld reserveren voor een nieuwe (goeie) laptop?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en inmiddels tevergeefs terug geweest, dus kliko
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze maand komt het vakantiegeld binnen, misschien wat geld reserveren voor een nieuwe (goeie) laptop?
ik kreeg pas 's ochtends 2 keer die Bomfunk MC's voor m'n kiezenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
Bah, wat een bagger heeft gup ook
Jammer dat er geen skip knop op zit
Daarom moet Gup ook afgeslankt worden. Met 40.000+ nummers werkt het rotatieschema niet (goed) meer. Is eigenlijk bedoeld voor een rotatie van ong. 10.000 nummers (en dat is al meer dan een gemid. radiostation aan verzoekjes heeft)quote:Op maandag 18 mei 2015 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg pas 's ochtends 2 keer die Bomfunk MC's voor m'n kiezen
Nah, alleen als ik niet echt lekker in mijn vel zitquote:
dan tref ik je vast vaak op die momenten. Zit er wel een stijgende lijn in?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, alleen als ik niet echt lekker in mijn vel zit
Zo vaak doe ik geen verzoekjes via gup hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan tref ik je vast vaak op die momenten. Zit er wel een stijgende lijn in?
wel handig, die codetaal van de verzoekjesquote:Op maandag 18 mei 2015 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo vaak doe ik geen verzoekjes via gup hoor
Maar als ik verzoek dan is het wel altijd Eminem eerst, of Elevator of Cleaning out my Closet
En als ik met elevator begin dan is het goed
Het is een sinus-lijn
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel handig, die codetaal van de verzoekjes
hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Ik heb zowel ToT als Melting eens totaal in verwarring gebracht door metal aan te vragen. Beiden dachten dat de ander die nummers aanvroeg, maar dat was ik die echt toen een rot humeur had
En de vertaling van de gup-code. Als ik metal aanvraag dan ben ik in een borden smijtende moodquote:
ja, en ik had beter niet vroeger naar bed kunnen gaan, ik zie eruit alsof er een tram over me heen gereden heeftquote:Op maandag 18 mei 2015 07:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben al sinds 5 uur wakker![]()
Jouw vakantie zit er inmiddels zeker op op just me?
Dat klinkt wel bekend na een paar weken tijd vrij, succes vandaag!quote:Op maandag 18 mei 2015 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
ja, en ik had beter niet vroeger naar bed kunnen gaan, ik zie eruit alsof er een tram over me heen gereden heeftslecht geslapen dus, veel wakker geworden, bang om door de wekker heen te slapen.
Zal wel bijtrekken in de loop van de dag
het waren "maar" 2 wekenquote:Op maandag 18 mei 2015 07:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bekend na een paar weken tijd vrij, succes vandaag!
Dan ben ik blij dat ik "na een lange tijd" nog even heb vervangen door "na een paar weken" voordat ik op invoeren kliktequote:
Maar?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben al sinds 5 uur wakker![]()
Jouw vakantie zit er inmiddels zeker op op just me?
Ow.quote:
Vroeg, maar dan ben je waarschijnlijk wel vroeg klaar.quote:
Om 16.00 uur pas.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeg, maar dan ben je waarschijnlijk wel vroeg klaar.
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is bijna middag, maar ik kan het nog net zeggen: mogguh
Ik moet echt eerder gaan slapen
Is gup dood?
welkom terug. Hoe is het met de infecties?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
Pieppels! Ik ben weer in 't land!
De luchtwegen zijn nog wat gevoelig, volgens mij is de rest wel okay. Even de pleisters verwijderen voor de zekerheid.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom terug. Hoe is het met de infecties?
Welkom terug!!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
uitgeslapen en ik heb best goede zin, dus vanmiddag ga ik uitgebreid koken http://www.mytamarindkitc(...)ous-sabrina-ghayour/quote:
Ach jawel hoor; toen ik me weer wat beter voelde, wilde ik juist weer NIET terug naar huis!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je toch nog wel een paar leuke dagen aan het einde van je vakantie gehad of was het aftellen tot je naar huis mocht?
Goed bezig!!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uitgeslapen en ik heb best goede zin, dus vanmiddag ga ik uitgebreid koken http://www.mytamarindkitc(...)ous-sabrina-ghayour/
Whehehe nog niet!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En? Getrouwd?
Wanneer verhuist zij hierheen?
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
Goedemorgenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uitgeslapen en ik heb best goede zin, dus vanmiddag ga ik uitgebreid koken http://www.mytamarindkitc(...)ous-sabrina-ghayour/
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nog niet!Maar we willen proberen haar volgend jaar hier naar toe te laten komen voor een tijdje.
dus ze gaat nu hard sparen?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nog niet!Maar we willen proberen haar volgend jaar hier naar toe te laten komen voor een tijdje.
Echt wel!quote:
Zij gaat sparen voor dit doel en jij gaat nu dingen niet kopen voor dit?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik had nog wat dingen in gedachten die ik zou willen kopen, maar dat gaat nu serieus allemaal van de baan voor dit doel.
jij gaat haar sponsoren? Kijk je een beetje uit? Deze reis heeft je ook al heel wat gekostquote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik had nog wat dingen in gedachten die ik zou willen kopen, maar dat gaat nu serieus allemaal van de baan voor dit doel.
Welkom terug!quote:Op maandag 18 mei 2015 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]Blijkbaar!
Goed idee.... foodmeet @ DDM.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks staat heel radio49 op de stoep om mee te eten
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij gaat sparen voor dit doel en jij gaat nu dingen niet kopen voor dit?
Mijn advies: echt geen cent betalen aan haar kosten om hierheen te komen. En zij neemt ook maar centen mee om jou op dingen te trakteren als ze hier is.
Nou zij gaat uiteraard wel meebetalen!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij gaat haar sponsoren? Kijk je een beetje uit? Deze reis heeft je ook al heel wat gekost
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug!
[..]
Goed idee.... foodmeet @ DDM.
waarvan in hemelsnaam? Als haar moeder zelfs telefonisch beltegoed moet overmaken en jij deze hele reis alles (en ook voor haar moeder) moest betalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Nou zij gaat uiteraard wel meebetalen!
Die mensen zijn echt straatarm, en dat beltegoed is echt een paar dubbeltjes voor meerdere dagen. (Bellen is daar heel goedkoop, maar dit zijn voor hen echt kapitalen.)quote:Op maandag 18 mei 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarvan in hemelsnaam? Als haar moeder zelfs telefonisch beltegoed moet overmaken en jij deze hele reis alles (en ook voor haar moeder) moest betalen.
Maar goed, mijn plaat blijft een beetje hangen, geloof ik
Niks MEEbetalen. Ze heeft een jaar de tijd om te sparen. Je hebt nu al flink geld aan haar uitgegeven.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Nou zij gaat uiteraard wel meebetalen!
ja precies, dan kan ze toch niet sparen en meebetalen aan haar eigen reis?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mensen zijn echt straatarm, en dat beltegoed is echt een paar dubbeltjes voor meerdere dagen. (Bellen is daar heel goedkoop, maar dit zijn voor hen echt kapitalen.)
Met andere woorden: haar maar daar de rest van haar leven laten zitten en niet meer naar omkijken?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, dan kan ze toch niet sparen en meebetalen aan haar eigen reis?
Nee, maar al je geld aan haar opmaken zonder daar ooit iets van terug te zien en zonder de garantie dat ze blijft hangen…. Ja sorry, maar daar zet ik echt mijn twijfels bij.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Met andere woorden: haar maar daar de rest van haar leven laten zitten en niet meer naar omkijken?
Garanties zijn er nooit in het leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar al je geld aan haar opmaken zonder daar ooit iets van terug te zien en zonder de garantie dat ze blijft hangen…. Ja sorry, maar daar zet ik echt mijn twijfels bij.
Niet dat ik jou geen geluk gun, maar hoe zie je het voor je? Jij alles betalen. Ze is tijdelijk hier. Dus ze gaat weer terug. En dan? Dan weer een reis voor haar betalen? Dan moet je haar hier een visum verzorgen en dan is alles geregeld en dan zegt ze misschien wel: Hey bedankt he?
Moet je maar niet van die lekkere dingen klaar maken.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die lekkere dingen klaar maken.
Ik vond mijn foodmeetbijDDM-idee anders wel geslaagd.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Doe ik ook niet elke dag hoor, maar heb wel ruimte in de diepvries en nu wat tijd en energie, dus zo maak ik het mezelf makkelijk voor andere dagen. Doe ik ook een paar keer per jaar met andere stoofpotjes zoals rendang
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef robdriessen het volgende:
Even ToT een hart onder de riem steken: ik heb ook de nodige pegels uitgegeven om mijn dame hier te krijgen. Ik ben de financiële schade voorlopig nog niet te boven, maar we zijn met z'n viertjes (hond incluis) arm en dolgelukkig
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef robdriessen het volgende:
Even ToT een hart onder de riem steken: ik heb ook de nodige pegels uitgegeven om mijn dame hier te krijgen. Ik ben de financiële schade voorlopig nog niet te boven, maar we zijn met z'n viertjes (hond incluis) arm en dolgelukkig
Hey man, kan je eindelijk weer ruim liggen. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:54 schreef ToT het volgende:
Wat zal ik vannacht goed slapen in mijn eigen nest zeg, goddomme!![]()
Sommige van die bedden.....multiplex platen met een 8 cm dikke schuimen mat er op, wat een matras moest voorstellen.
Whehe!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey man, kan je eindelijk weer ruim liggen. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
jouw smiley ookquote:Op maandag 18 mei 2015 16:41 schreef ToT het volgende:
Godver! M'n camera heeft een dode pixel! Knalrood!
quote:Op maandag 18 mei 2015 16:48 schreef ToT het volgende:
Àh in de loop van de foto's die ik heb gemaakt, is die pixel vervaagd en verdwenen. Scheelt weer!
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel hoor, was het stoofpotje over diepvriesbakjes aan het verdelen, ik heb 7 porties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kan vast beter, je ziet haar onderwimpers gewoon op hun eigen plaats zitten
ja sorry, zo kijk ik ook naar bepaalde films, is niet leuk voor de mensen die serieus kijken, maar ik zie alleen maar dat het fake is. Zo heb ik me kapot gelachen bij die film dat Dolph Lundgren door de verhakselaar gaat.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja sorry, zo kijk ik ook naar bepaalde films, is niet leuk voor de mensen die serieus kijken, maar ik zie alleen maar dat het fake is. Zo heb ik me kapot gelachen bij die film dat Dolph Lundgren door de verhakselaar gaat.
Universal Soldier, in een melige bui met mijn huisgenoot gekekenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor film was dat dan?
In het echt was die hakselaar inderdaad gewoon vastgelopen op Dolf's spieren.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Universal Soldier, in een melige bui met mijn huisgenoot gekeken
Ik heb een DVD an Olga Commandeur aanstaan zonder geluid, helemaal top!quote:
ik word er altijd iebelig vanquote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat Nederland in beweging heb ik wel eens geprobeerd, ik hield het niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |