Ik vond mijn foodmeetbijDDM-idee anders wel geslaagd.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Doe ik ook niet elke dag hoor, maar heb wel ruimte in de diepvries en nu wat tijd en energie, dus zo maak ik het mezelf makkelijk voor andere dagen. Doe ik ook een paar keer per jaar met andere stoofpotjes zoals rendang
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef robdriessen het volgende:
Even ToT een hart onder de riem steken: ik heb ook de nodige pegels uitgegeven om mijn dame hier te krijgen. Ik ben de financiële schade voorlopig nog niet te boven, maar we zijn met z'n viertjes (hond incluis) arm en dolgelukkig
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef robdriessen het volgende:
Even ToT een hart onder de riem steken: ik heb ook de nodige pegels uitgegeven om mijn dame hier te krijgen. Ik ben de financiële schade voorlopig nog niet te boven, maar we zijn met z'n viertjes (hond incluis) arm en dolgelukkig
Hey man, kan je eindelijk weer ruim liggen. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:54 schreef ToT het volgende:
Wat zal ik vannacht goed slapen in mijn eigen nest zeg, goddomme!![]()
Sommige van die bedden.....multiplex platen met een 8 cm dikke schuimen mat er op, wat een matras moest voorstellen.
Whehe!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey man, kan je eindelijk weer ruim liggen. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
jouw smiley ookquote:Op maandag 18 mei 2015 16:41 schreef ToT het volgende:
Godver! M'n camera heeft een dode pixel! Knalrood!
quote:Op maandag 18 mei 2015 16:48 schreef ToT het volgende:
Àh in de loop van de foto's die ik heb gemaakt, is die pixel vervaagd en verdwenen. Scheelt weer!
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel hoor, was het stoofpotje over diepvriesbakjes aan het verdelen, ik heb 7 porties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kan vast beter, je ziet haar onderwimpers gewoon op hun eigen plaats zitten
ja sorry, zo kijk ik ook naar bepaalde films, is niet leuk voor de mensen die serieus kijken, maar ik zie alleen maar dat het fake is. Zo heb ik me kapot gelachen bij die film dat Dolph Lundgren door de verhakselaar gaat.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja sorry, zo kijk ik ook naar bepaalde films, is niet leuk voor de mensen die serieus kijken, maar ik zie alleen maar dat het fake is. Zo heb ik me kapot gelachen bij die film dat Dolph Lundgren door de verhakselaar gaat.
Universal Soldier, in een melige bui met mijn huisgenoot gekekenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor film was dat dan?
In het echt was die hakselaar inderdaad gewoon vastgelopen op Dolf's spieren.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Universal Soldier, in een melige bui met mijn huisgenoot gekeken
Ik heb een DVD an Olga Commandeur aanstaan zonder geluid, helemaal top!quote:
ik word er altijd iebelig vanquote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat Nederland in beweging heb ik wel eens geprobeerd, ik hield het niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |