ik kreeg pas 's ochtends 2 keer die Bomfunk MC's voor m'n kiezenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
Bah, wat een bagger heeft gup ook
Jammer dat er geen skip knop op zit
Daarom moet Gup ook afgeslankt worden. Met 40.000+ nummers werkt het rotatieschema niet (goed) meer. Is eigenlijk bedoeld voor een rotatie van ong. 10.000 nummers (en dat is al meer dan een gemid. radiostation aan verzoekjes heeft)quote:Op maandag 18 mei 2015 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kreeg pas 's ochtends 2 keer die Bomfunk MC's voor m'n kiezen
Nah, alleen als ik niet echt lekker in mijn vel zitquote:
dan tref ik je vast vaak op die momenten. Zit er wel een stijgende lijn in?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, alleen als ik niet echt lekker in mijn vel zit
Zo vaak doe ik geen verzoekjes via gup hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 00:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan tref ik je vast vaak op die momenten. Zit er wel een stijgende lijn in?
wel handig, die codetaal van de verzoekjesquote:Op maandag 18 mei 2015 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo vaak doe ik geen verzoekjes via gup hoor
Maar als ik verzoek dan is het wel altijd Eminem eerst, of Elevator of Cleaning out my Closet
En als ik met elevator begin dan is het goed
Het is een sinus-lijn
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel handig, die codetaal van de verzoekjes
hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Ik heb zowel ToT als Melting eens totaal in verwarring gebracht door metal aan te vragen. Beiden dachten dat de ander die nummers aanvroeg, maar dat was ik die echt toen een rot humeur had
En de vertaling van de gup-code. Als ik metal aanvraag dan ben ik in een borden smijtende moodquote:
ja, en ik had beter niet vroeger naar bed kunnen gaan, ik zie eruit alsof er een tram over me heen gereden heeftquote:Op maandag 18 mei 2015 07:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben al sinds 5 uur wakker![]()
Jouw vakantie zit er inmiddels zeker op op just me?
Dat klinkt wel bekend na een paar weken tijd vrij, succes vandaag!quote:Op maandag 18 mei 2015 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
ja, en ik had beter niet vroeger naar bed kunnen gaan, ik zie eruit alsof er een tram over me heen gereden heeftslecht geslapen dus, veel wakker geworden, bang om door de wekker heen te slapen.
Zal wel bijtrekken in de loop van de dag
het waren "maar" 2 wekenquote:Op maandag 18 mei 2015 07:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bekend na een paar weken tijd vrij, succes vandaag!
Dan ben ik blij dat ik "na een lange tijd" nog even heb vervangen door "na een paar weken" voordat ik op invoeren kliktequote:
Maar?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 07:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben al sinds 5 uur wakker![]()
Jouw vakantie zit er inmiddels zeker op op just me?
Ow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |