SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door wyccie op 18-05-2015 19:33:15 ]![]()
Die TT![]()
Tyler-girl, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb je niet meer kunnen vinden, maar ik vond het wel leuk dat ik je nog even zag bij de start. Zo toevallig!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe ging het bij jou eigenlijk? Of heb ik dat gemist?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Die TT![]()
Tyler-girl, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb je niet meer kunnen vinden, maar ik vond het wel leuk dat ik je nog even zag bij de start. Zo toevallig!!![]()
Ik ga niezen van wortel.
Om het extra leuk te maken. Dat interacteert met mijn kruidpollenallergie.
Dus de wortel geschrapt uit het dieet (jammer want jammie), geen genies meer
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ach, als wortel het ergste is wat je moet missen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ha, mijn TomTom heeft mijn Marikenloopje nog opgeslagen tot het moment dat de batterij leeg was, en dat was blijkbaar 400 meter voor de finish. Ik had dus harder moeten lopen.![]()
Is niet echt dramatisch nee. En lactose. Das minder handig maar kan nog steeds erger.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach, als wortel het ergste is wat je moet missen
@wyccie: jeej
Ik reageer op veel soorten fruit vanwege de kruisreactie; kersen, appel, meloen, kiwi. Wortel ook.
Murmeli, ik heb hetzelfde als jij, ook lactose.![]()
Het is ook per persoon verschillend, maar merkte bij mij veel verschil, dus vandaar dat ik de link even deelde
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar bedoel je dat je darmklachten verminderen of dat je minder jeukende ogen had en minder hoefde te snotteren?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:20 schreef MaleDuck het volgende:
Het is ook per persoon verschillend, maar merkte bij mij veel verschil, dus vandaar dat ik de link even deelde![]()
Ha! Heb je dus toch gelopenquote:Op zondag 17 mei 2015 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ha, mijn TomTom heeft mijn Marikenloopje nog opgeslagen tot het moment dat de batterij leeg was, en dat was blijkbaar 400 meter voor de finish. Ik had dus harder moeten lopen.
Het ging wel oké, ik had ook aardig last van de warmte. Niet erg benauwd, dus dat was wel fijn. Wel wat last van het stoffige bospad.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou eigenlijk? Of heb ik dat gemist?
36:22 gelopen, dus dat is minder snel dan vrijdag. Maar dat was een PR, dus het mocht ook wel wat langzamer. Helemaal niet erg.
Ik heb wel een klein pijntje in m'n linkervoet, merk ik inmiddels. Beetje gek, want tijdens het rennen voel ik het niet, bij het wandelen wel. Maar even aankijken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trouwens, als iemand in de WLWeW wil: ik ben doordeweeks overdag nooit op Fok. In de avond in principe alleen via de tablet, maar ik zal proberen wanneer nodig de OP bij te werken.![]()
Ga jij ook niezen van die fruitsoorten en van wortel? En jeuk in je gezicht krijgen enzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ik reageer op veel soorten fruit vanwege de kruisreactie; kersen, appel, meloen, kiwi. Wortel ook.
Murmeli, ik heb hetzelfde als jij, ook lactose.
Lactose vinden mijn darmen niet zo lekker. Bij jou ook?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga zo de prestaties van vandaag doornemen maar eerst mijn egopost van de dag. Ondanks het gedonder met kuitspierscheurtjes van de laatste weken was vandaag voor Stipstreep een lichtpuntje.
De dood of de gladiolen. Voor het eerst sinds laaaaaaaange tijd weer 30+ gelopen. De gedachte was dat als ik dat nu niet kan, dat ik dan over drie weken de MVB ook niet aan kan. Vlak begonnen en toen de kuit goed bleek te voelen nog wat lichte heuvels gepakt. Dood ben ik niet, maar makkelijk is anders. Resultaat: 34,06km met 280 meter omhoog en 280 meter omlaag. Prognose voor de MVB is tussen 4:15 en 4:30 aangezien ik die niet voluit mag lopen maar meer als een stevige training.![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag was mijn eerste halve marathon ooit en ik liep hem in Leiden. Ik ging er niet overdreven overtuigd van mezelf in, wat ook blijkt uit wat ik hier laatst postte:Verslag hoe het daadwerkelijk ging (in spoiler, want niet iedereen zal het boeienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:02 schreef De_Kaas het volgende:
Vandaag alsnog (bij de vorige poging viel ik helaas uit met buikkramp) een 18 km gelopen (1:45) in de voorbereiding op de halve marathon van 17 mei in Leiden en nu afbouwen. Eerlijk gezegd strompelde ik de laatste km vooruit, echt rennen kon ik niet meer. Wat dat betreft niet optimaal voorbereid helaas en het doel dat ik zette toen ik 2,5 maand terug begon met trainen (onder de twee uur duiken op m'n eerste HM) heb ik ook helemaal uit m'n hoofd gezet. Dat is niet realistisch en ik wil ook niet dat zo'n dag als een verlies voelt, terwijl het best tof zou zijn als ik een keer zo'n afstand uitloop. Wil gewoon in een lekker tempo uit proberen te lopen en daarna langer/geleidelijker voorbereiden op zo'n volgende wedstrijd.
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen genies, maar tintelende lippen, en jeuk in mijn keel en gehoorgang.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:26 schreef Murmeli het volgende:
Ga jij ook niezen van die fruitsoorten en van wortel? En jeuk in je gezicht krijgen enzo?
Lactose vinden mijn darmen niet zo lekker. Bij jou ook?
Van mijn lactose-intolerantie krijg ik een opgezwollen buik/kramp/geborrel en moet ik frequenter het toilet bezoeken.
In welk topic zitten we nou opeens?![]()
![]()
Strip, hartstikke mooi! Dat geeft weer een beetje vertrouwen.
Mei zit er al weer bijna op, daarna heb ik geen wedstrijden meer staan. Dus ik ga me maar eens inschrijven voor juni-aughustus. Voor september en oktober heb ik ook allerlei wedstrijden in mijn hoofd, maar dat is nog iets te ver weg.![]()
Strippositief!
Gup, goed gedaan!Met je nieuwe PR was dit gewoon even lekker uitlopen dus
ben ook benieuwd hoe het bij T-G ging. En met Angela?!
Gogo, balen..... Ik hoop voor je op goede weersomstandigheden eind juni voor een herkansingsaanval op je PR! Wat is je doel eigenlijk?
Devv![]()
Mossel, wat een tijd![]()
Ik vergeet vast mensenkan op mobiel niet terugkijken sinds Safari na de update het tabblad gaat verversen als je switcht
en ik weet soms ook niet meer of ik ergens op Facebook wel of niet op gereageerd had
![]()
![]()
Die armband wyccie
Ik moet het doen met de tanktop die ik toch nog opgehaald heb, want ja... 30 euro weggooien is ook weer zo wat.
Hoe was de loop?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Willen jullie een verslagje? Ben daar niet zo goed in....
Maar hier komt ie dan een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps hij is toch langer geworden hahah.
In een paar woorden; Leuk, warm, en wel een pijne knie nu...
Linkje
http://app.endomondo.com/workouts/524194569/19432788
[ Bericht 5% gewijzigd door xMissi op 17-05-2015 20:50:35 ]![]()
Je had op Endomondo 5.4 km geklokt in 36.40 toch? Dus dan is het niet gek dat je officiele tijd 36.31 is! Alleen het kan zijn dat je telefoon dus een afwijking had t.o.v. het nagemeten parcours, dus die 5km die Endomondo aangeeft hoeft niet écht 5km te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:42 schreef xMissi het volgende:
Maar hier komt ie dan een beetje.
Ik ben gestart om half 2( nouja iets later zelfs wellicht ) .. Vond het echt heel druk maar toen we eenmaal liepen had ik daar geen last meer van. In het begin veel mensen ingehaald. Zoals ik toenstraks al zei verbaasde me het echt dat er superveel mensen in een lange broek lopen. Maarja moesten ze maar zelf weten ik had gelukkig kort kort. Toen liepen we het bos in , mooi, het ging allemaal nog goed. Ik had het wel warm en daardoor ook dorst, denk dat dat was doordat ik van te voren te weinig drinken op had. Nou op de helft stond gelukkig een drankpost dus daar heel even gestopt en een bekertje water op. Die had ik echt even nodig! Ik kon weer lekker vooruit. Maar toen draaiden we een of ander zandpad op met keien er tussen ofzo. Iig ik vond het niet lekker lopen. Mijn knie dus ook niet en mijn kuiten ook niet zo, maar goed ik dacht niet miepen LOPEN. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig zakte de pijntjes iets. Ik kwam voorbij het 4km punt, en vlak daarna gingen we het asfalt weer op. Nou dat voelde dus heerlijk. Hier stonden langs de kant veel mensen. En dat hielp want ze moedigen je aan en roepen je naam enzo. Echt leuk
. Op 400 m v de finish(zoiets) moest ik echt even 1 minuutje lopen want pff ik redde het even niet meer. Nou toen mezelf weer toegesproken van nog even en dan ben ik er. En jahoor ik was er zo . Mede door de toeschouwers! Was echt een gaaf gevoel. Een mooie tijd van 36:31. Wat ik alleen niet snap is dat endomondo 36:00 aangaf... Maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet blij mee ben. Ik ben namelijk super trots op mezelf dat ik dit toch maar heb gedaan en heb volgehouden sinds ik ben begonnen. Had ik echt niet verwacht! Ik ben zeker van plan om meerdere wedstrijdjes te gaan lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neej 5,09 in 36.40. Maar weetje ik maak me er niet druk om snapte het alleen niet echt . Ik ben al lang blij met deze tijd hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 20:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je had op Endomondo 5.4 km geklokt in 36.40 toch? Dus dan is het niet gek dat je officiele tijd 36.31 is! Alleen het kan zijn dat je telefoon dus een afwijking had t.o.v. het nagemeten parcours, dus die 5km die Endomondo aangeeft hoeft niet écht 5km te zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:34 schreef De_Kaas het volgende:
Vandaag was mijn eerste halve marathon ooit en ik liep hem in Leiden. Ik ging er niet overdreven overtuigd van mezelf in, wat ook blijkt uit wat ik hier laatst postte:
[..]
Verslag hoe het daadwerkelijk ging (in spoiler, want niet iedereen zal het boeien):
Jij hebt goed doorgegerend, joh. Netjes dat je je aanvankelijke streeftijd toch hebt gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel even eerst nog wat meer trainen voor een HM waarbij je jezelf niet helemaal kapot en leeg hoeft te lopen voor je door gaat voor de koelkast. Je knieën zijn je snelheid en afstand ook nog niet gewend.Mooi!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Yuki het volgende:
Die armband wyccie
Ik moet het doen met de tanktop die ik toch nog opgehaald heb, want ja... 30 euro weggooien is ook weer zo wat.
Hoe was de loop?
Het was nog drukker dan vorig jaar, nu startten we met 6 startgroepen buíten het stadion. Het ging heel fijn. Af en toe wat afsnijdende meiden, maar het viel me relatief mee, gezien het aantal hysterische meiden dat als kippen zonder kop de pacers achterna stormden en over stoepjes en tramrails stapten. Ik heb in ieder geval niemand op de grond zien liggen.![]()
De route was net iets anders dan vorig jaar, en geen blote mannen in het Vondelpark. Maar het was nog steeds even mooi om daar te lopen in het park, onder het Rijksmuseum dooren dwars door de straten/grachten van Amsterdam. Er stonden nu ook meer mensen langs de kant te juichen. En dan het binnenkomen in het Olympisch Stadion, waar we in de laatste 100 meters nog gesommeerd werden nog een eindsprint in te zetten. Ik heb dan ook echt zo ongeveer alles gegeven op het eind. En trots op mijn welverdiende armband. En zelfs het shirtje vind ik nu mooi (viel iets tegen na het groene shirtje van vorig jaar, maar het kan niet altijd feest zijn).
![]()
Het lijkt me echt zo vreemd om met alleen maar vrouwen (6000 las ik?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt goed doorgegerend, joh. Netjes dat je je aanvankelijke streeftijd toch hebt gehaald.
Ik zou wel even eerst nog wat meer trainen voor een HM waarbij je jezelf niet helemaal kapot en leeg hoeft te lopen voor je door gaat voor de koelkast. Je knieën zijn je snelheid en afstand ook nog niet gewend.
[..]
Mooi!
Het was nog drukker dan vorig jaar, nu startten we met 6 startgroepen buíten het stadion. Het ging heel fijn. Af en toe wat afsnijdende meiden, maar het viel me relatief mee, gezien het aantal hysterische meiden dat als kippen zonder kop de pacers achterna stormden en over stoepjes en tramrails stapten. Ik heb in ieder geval niemand op de grond zien liggen.![]()
De route was net iets anders dan vorig jaar, en geen blote mannen in het Vondelpark. Maar het was nog steeds even mooi om daar te lopen in het park, onder het Rijksmuseum dooren dwars door de straten/grachten van Amsterdam. Er stonden nu ook meer mensen langs de kant te juichen. En dan het binnenkomen in het Olympisch Stadion, waar we in de laatste 100 meters nog gesommeerd werden nog een eindsprint in te zetten. Ik heb dan ook echt zo ongeveer alles gegeven op het eind. En trots op mijn welverdiende armband. En zelfs het shirtje vind ik nu mooi (viel iets tegen na het groene shirtje van vorig jaar, maar het kan niet altijd feest zijn).
) daar te rennen
Dat heb ik nu dus twee dagen achter elkaar gedaan. Sterker nog, binnen 17 uur zelfs.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo vreemd om met alleen maar vrouwen (6000 las ik?) daar te rennen
Je eindigt een stuk hoger in de klassering (althans, bij de Marikenloop wel, bij de Nike Run weet ik het niet). Verder is het bij de Nike Run vooral een mooi gezicht dat iedereen hetzelfde shirt aanheeft, dat geeft een mooie slinger door het stadscentrum.
Trouwens, Nike Run ruim 6000 en Marikenloop zo'n 11.000.![]()
Ik kijk altijd naar de uitslag tussen de vrouwen alquote:Op zondag 17 mei 2015 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus twee dagen achter elkaar gedaan. Sterker nog, binnen 17 uur zelfs.
Je eindigt een stuk hoger in de klassering (althans, bij de Marikenloop wel, bij de Nike Run weet ik het niet). Verder is het bij de Nike Run vooral een mooi gezicht dat iedereen hetzelfde shirt aanheeft, dat geeft een mooie slinger door het stadscentrum.En ik vind het juist wel wat hebben om me te focussen op het inhalen van vrouwen, aangezien bij de meeste loopjes 70% man is en zeker als je wat meer vooraan loopt zijn de vrouwen heel zeldzaam. Maar het levert wel toffe foto's op idd, vooral bij dat Nike event. Ik vind de shirtjes wel echt tof eruitzien! Alleen zien heel veel van die meisjes er wel erg uit als dezelfde blonde typejes met meer hardloopoutfits dan trainingen in hun mars
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:42 schreef xMissi het volgende:
Maar hier komt ie dan een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps hij is toch langer geworden hahah.
Linkje
Hoop dat knie weer snel ok is!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er doken toch nog wat foto's op van mijn baanwedstrijd vorige week, ik vond deze wel tof. In het donker. En spierennn![]()
En een scheef startnr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 17-05-2015 21:12:39 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Endo neemt de tijd van wat hij 5 km vindt. Dat is in dit geval 90 meter voordat de organisatie vond dat het 5 km was. Vandaar die paar tellen verschil.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:49 schreef xMissi het volgende:
[..]
Neej 5,09 in 36.40. Maar weetje ik maak me er niet druk om snapte het alleen niet echt . Ik ben al lang blij met deze tijd hoorSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat dacht ik ook, maar die lopen toch hard! Het was gisteren behoorlijk aanpoten, anders dan vandaag waar de eerste na nog geen kilometer al wandelde. Maar ik stond gisteren ook wel in een sneller startvak.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alleen zien heel veel van die meisjes er wel erg uit als dezelfde blonde typejes met meer hardloopoutfits dan trainingen in hun mars
Oh ja, Guppy en ik hadden het nog over jouw lange benen. Goeie foto!![]()
Maar dan staat het dus zo ingesteld dat je een race vna 5 km gaat lopen? Dat kan bij mijn horloge ook, maar dat gebruik ik nooit, omdat ik dus niet wil dat het ding eerder stopt dan de finishlijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo neemt de tijd van wat hij 5 km vindt. Dat is in dit geval 90 meter voordat de organisatie vond dat het 5 km was. Vandaar die paar tellen verschil.
xMissi, hartstikke goed gedaan. Fijn dat je je eerste wedstrijd zo leuk vindt.![]()
![]()
En d'r armen! Je vergeet d'r lange armen!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:10 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Guppy en ik hadden het nog over jouw lange benen. Goeie foto!en weer een goeie foto!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tja, aapfactor all over the placequote:Op zondag 17 mei 2015 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En d'r armen! Je vergeet d'r lange armen!en weer een goeie foto!
Dankje!
Endo doet dat automagies. Mijn endo-PRs zijn sneller dan mijn garmin-PRs. Die van endo negeer ik altijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan staat het dus zo ingesteld dat je een race vna 5 km gaat lopen? Dat kan bij mijn horloge ook, maar dat gebruik ik nooit, omdat ik dus niet wil dat het ding eerder stopt dan de finishlijn.
xMissi, hartstikke goed gedaan. Fijn dat je je eerste wedstrijd zo leuk vindt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee sorry, niet genoeg haar.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, aapfactor all over the placeDankje!
Aapfactor is het (positieve) verschil tussen je spanbreedte in centimeters en je lengte in centimeters. Bij de meeste mensen is het ongeveer 0, bij mij was het 8. Is met roeien en zwemmen een genetisch voordeel, met lopen niet echt geloof ikquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Er doken toch nog wat foto's op van mijn baanwedstrijd vorige week, ik vond deze wel tof. In het donker. En spierennn![]()
En een scheef startnr
Toffe foto, wel apart zo, in het donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En scheve startnummers zijn het helemaal
ik ben erg goed in scheve startnummersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je wint een HM, I beg to differquote:Op zondag 17 mei 2015 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aapfactor is het (positieve) verschil tussen je spanbreedte in centimeters en je lengte in centimeters. Bij de meeste mensen is het ongeveer 0, bij mij was het 8. Is met roeien en zwemmen een genetisch voordeel, met lopen niet echt geloof ik![]()
En, aapjes
Mja, ik besteed er meestal ook nooit heel veel aandacht aan of hij recht zit dus het verbaast me ook nietquote:Op zondag 17 mei 2015 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Toffe foto, wel apart zo, in het donker.
En scheve startnummers zijn het helemaal
ik ben erg goed in scheve startnummersMaar vaak zitten die dingen wel net irritant als je ze opspeldt, al heb je er met het lopen niet zoveel last meer van. Die van donderdag was gewoon bijna te 'hoog' om normaal op mijn shirtje te passen. Daar hebben mannen dan weer minder last van.
Grappig die ken ik niet, dat ga ik binnenkort eens meten!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aapfactor is het (positieve) verschil tussen je spanbreedte in centimeters en je lengte in centimeters. Bij de meeste mensen is het ongeveer 0, bij mij was het 8. Is met roeien en zwemmen een genetisch voordeel, met lopen niet echt geloof ik![]()
![]()
Oh haha, dat kende ik niet. Ik kom op een cm of 2quote:Op zondag 17 mei 2015 21:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aapfactor is het (positieve) verschil tussen je spanbreedte in centimeters en je lengte in centimeters. Bij de meeste mensen is het ongeveer 0, bij mij was het 8. Is met roeien en zwemmen een genetisch voordeel, met lopen niet echt geloof ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:29 schreef minimaLL het volgende:
@wyccie
Zou je me willen toevoegen aan de marathon van Eindhoven in de WLWW?
Mijn eerste!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Van mij hoeven die grote startnummers ook niet zo nodigquote:Op zondag 17 mei 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik besteed er meestal ook nooit heel veel aandacht aan of hij recht zit dus het verbaast me ook nietMaar vaak zitten die dingen wel net irritant als je ze opspeldt, al heb je er met het lopen niet zoveel last meer van. Die van donderdag was gewoon bijna te 'hoog' om normaal op mijn shirtje te passen. Daar hebben mannen dan weer minder last van.
Mijn Marikenloop ging mwah. Ik was blij dat ik achter je aan kon en mocht lopen Gupppy, maar na 2km moest ik je laten gaan. Tempo lag toch te hoog (al vond ik het een fijn tempo....kan het gewoon niet lang volhouden). Na de drankpost begon de ellende. Door de keien in het zand na 3km begonnen mijn voeten te tintellen (alsof je voeten slapen zeg maar) en dat rent echt niet fijn. Laatste stuk vooral gewandeld en als ik rende was het echt een sukkeldrafje.
Over de finish op 40:29min. Geen toptijd dus, had ik ook niet verwacht. Maar het had beter gekund.
Na de finish heb ik mijn vriend gezocht en zijn we direct weg gegaan.![]()
Op het fietspad na Koudekerk, rond het 17km-punt, besloot ik dat het niet meer ging, en ben ik langzamer gaan lopen. Ik ben daarna nog 5 km doorgedribbeld, en ben op 22 km in de bus gestapt.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je gezien, ben je gestopt net na Koudekerk?
Ik voel me nog steeds geen 100%, alsof ik te lang in de zon gezeten heb. Ik denk dat mijn uitvallen voor 80% veroorzaakt wordt door het weer.
Mijn knie deed ook vervelend, een stekende pijn ergens binnenin. Dit voel ik de laatste tijd wel vaker tijdens loopjes, en ik denk dat ik het daarom voorlopig even rustig aan gaan doen. Dan kan ik gelijk mijn nieuwe schoenen inlopen; ik heb waarschijnlijk te lang met de oude doorgelopen. Een paar weken geleden heb ik nieuwe gekocht, maar de tijd was te krap om die vandaag te gebruiken. Misschien dat ik daarom de laatste tijd zoveel van die pijntjes heb.
En verder was de voorbereiding misschien niet goed genoeg. Zwabber voorspelde het al. Ik heb wel ideeen over hoe ik het vanaf nu ga aanpakken, en die ga ik binnenkort eens uitwerken. De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van deze marathon, maar dat betekent niet dat het verloren moeite was. Een marathon is een goed excuus om mooie trainingen en mooie wedstrijden te lopen, en ik heb ervan genoten.
Nu even niets. Volgende wedstrijd staat eind juni gepland. Als de voorbereidingen goed gaan, wordt dat een 5; als het wat minder gaat, een 10 (want 5km-wedstrijden zijn zwaarder dan 10km's). En dan de Ekiden, en dan... we zien wel.![]()
Toegevoegd. Succes.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:29 schreef minimaLL het volgende:
@wyccie
Zou je me willen toevoegen aan de marathon van Eindhoven in de WLWW?
Mijn eerste!
Jero, weet jij hoe snel de Leudal Trailrun vol zit? Ik wil eigenlijk nog even afwachten hoe de Stuwwaltrail gaat, maar dat is maar een week voor de Leudal, waarschijnlijk ben ik dan te laat.
Ik twijfel tussen de 10 en 21km.
Oh, wacht .. het OV heeft de beslissing genomen. Ik kan er op z'n vroegst om kwart voor tien zijn, een kwartier voor de start van de 21. Dan is het beter als ik de 10 doe, die een kwartier later begint.![]()
Wijze en positieve woordenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Op het fietspad na Koudekerk, rond het 17km-punt, besloot ik dat het niet meer ging, en ben ik langzamer gaan lopen. Ik ben daarna nog 5 km doorgedribbeld, en ben op 22 km in de bus gestapt.
Ik voel me nog steeds geen 100%, alsof ik te lang in de zon gezeten heb. Ik denk dat mijn uitvallen voor 80% veroorzaakt wordt door het weer.
Mijn knie deed ook vervelend, een stekende pijn ergens binnenin. Dit voel ik de laatste tijd wel vaker tijdens loopjes, en ik denk dat ik het daarom voorlopig even rustig aan gaan doen. Dan kan ik gelijk mijn nieuwe schoenen inlopen; ik heb waarschijnlijk te lang met de oude doorgelopen. Een paar weken geleden heb ik nieuwe gekocht, maar de tijd was te krap om die vandaag te gebruiken. Misschien dat ik daarom de laatste tijd zoveel van die pijntjes heb.
En verder was de voorbereiding misschien niet goed genoeg. Zwabber voorspelde het al. Ik heb wel ideeen over hoe ik het vanaf nu ga aanpakken, en die ga ik binnenkort eens uitwerken. De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van deze marathon, maar dat betekent niet dat het verloren moeite was. Een marathon is een goed excuus om mooie trainingen en mooie wedstrijden te lopen, en ik heb ervan genoten.
Nu even niets. Volgende wedstrijd staat eind juni gepland. Als de voorbereidingen goed gaan, wordt dat een 5; als het wat minder gaat, een 10 (want 5km-wedstrijden zijn zwaarder dan 10km's). En dan de Ekiden, en dan... we zien wel.
Ben benieuwd naar de plannen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net terug van een middagje shoppen in Amsterdam ( moest eerst ook nog even een halve marathon lopen in Leiden ook)
Verslag is kort , ik liep op zich wel ok maar maakte 1 fout die ik nooit meer zal maken : Ik wilde een bekertje water van een jongedame aannemen die langs de kant stond voor haar huis, ik miste en keerde om om 'm alsnog aan te nemen. Ik kwam praktisch tot stilstand en m'n ritme was gebroken en ik kwam er niet echt lekker meer in (dit was rond de 14 km ergens, in een woonwijk). Verder ging het wel aardig, 65 seconden boven m'n PR dus not badEindtijd : 1:33:02
Was trouwens warmer dan voorspeld !!!!![]()
Dat idee had ik van donderdag. Ik baalde nog dat ik vergeten was mijn handdoek mee te nemen om me af te drogen, maar dat was totaal niet nodig.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds geen 100%, alsof ik te lang in de zon gezeten heb.
En ik had me niet ingesmeerd. Vandaag ook niet.![]()
Ga anders lekker een beetje trailen.![]()
Nah, zo erg is het ook weer niet. Ik geniet teveel van asfaltweggetjes door de polder.quote:
Hoewel ik wel vaker off-road ga trainen, denk ik. Meijendel, bijvoorbeeld![]()
![]()
Mooie verhalen van vandaag. Ook die van pijll. Super gelopen door veel mensen en sommige mensen moesten moeilijke, maar goede beslissingen nemen. Mooi gedaan!
Ik zat nog even na te denken over het nieuwe parcours van de Vestingloop. NIet meer door het natuurgebied Bossche Broek, maar door de stad. Ik denk dat het uiteindelijk een goeie beslissing was, doordat er nu bijna overal publiek was. Was een gezellig loopje geworden, met veel muziek, bbq en drankposten langs de weg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook niet. Dom. Moet echt weer in m'n routine komen merk ik alquote:Op zondag 17 mei 2015 21:49 schreef wyccie het volgende:
En ik had me niet ingesmeerd. Vandaag ook niet.![]()
ben precies een beetje rosé nu
@Tyler-girl, komt goedje bent alweer aardig op de goede weg!
Ja, jammer. Bedankt iedereen voor het meeleven. Ik heb teveel leuke reacties gehad om iedereen persoonlijk te bedanken maar dank jullie wel, dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:53 schreef thelaudprince het volgende:
Goede resultaten trouwens van iedereen, jammer van je opgave Pijll ...
En jij ook mooi gelopen!![]()
BBQ langs de route, had je daar geen last van? Bij de 7^^-nacht stonden er enkele vuurkorven, dat vond ik heel naar toen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks !quote:Op zondag 17 mei 2015 21:56 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, jammer. Bedankt iedereen voor het meeleven. Ik heb teveel leuke reacties gehad om iedereen persoonlijk te bedanken maar dank jullie wel, dus.
En jij ook mooi gelopen!![]()
Daar had ik minder last van dan van de mensen die de bedrijvenloop liepen en voor iedereen startten, waardoor het een slalom extravaganza werd de eerste anderhalve kilometer.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
BBQ langs de route, had je daar geen last van? Bij de 7^^-nacht stonden er enkele vuurkorven, dat vond ik heel naar toenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:42 schreef xMissi het volgende:
Maar hier komt ie dan een beetje.Top! Goed gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps hij is toch langer geworden hahah.
Linkje
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit was nou juist de voorspelling waarvan ik hoopte dat-ie niet uit zou gaan komen. Ik doe vanaf nu nooit meer voorspellingen.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef pijll het volgende:
[..]
En verder was de voorbereiding misschien niet goed genoeg. Zwabber voorspelde het al. Ik heb wel ideeen over hoe ik het vanaf nu ga aanpakken, en die ga ik binnenkort eens uitwerken.quote:De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van deze marathon, maar dat betekent niet dat het verloren moeite was. Een marathon is een goed excuus om mooie trainingen en mooie wedstrijden te lopen, en ik heb ervan genoten.That's the spirit!
Aan je klachten te horen zou het weleens de felle zon geweest hebben kunnen zijn. Ik kan daar ook niet goed tegen. Volgende keer een petje op!
Wanneer werd het een RTC? Toen ik vorig jaar uitstapte bij de CPC was die beslissing binnen een paar tellen gemaakt nadat het in mijn hoofd ineens opkwam dat ik beter kon stoppen. Ik denk wel dat het verstandig was van je. Maar ik vind het wel erg jammer voor je.
@mossel: mooie tijd. Ik blijk hetzelfde PR te hebben als Daywalk3r. Maar ik denk dat hij sneller kan.
@Corniel: Toch gewoon 17e van Nederland in jouw leeftijdscategorie
@Ynske: Well done! Heel gestaag kruip je richting een sub40, al ga ik daar dus geen voorspellingen meer over doen.
@xmissie: Eveneens goed gedaan! Endomondoafrondingen zijn zinloos.
@gogo: balen, hoelang blijft het pollenseizoen voor jou? Als het gaat om warmte zou ik in de zomer zoveel mogelijk wedstrijden in de avond lopen als die er zijn.
@loopster in SF: hoe was dat
@thelaudprince: ik verheug me al op de foto's met de wapperende manen en koptelefoon op. Uitstekende tijd zeg. Die is voor mij zo onhaalbaar dat ik er niet eens van droom.
@de rest die ik vergeten ben: het spijt me.![]()
Ik ben eindelijk sneller dan een gehandicapte met een zwabberbeen. Mijn schoenen gaan de wilgen in!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is erger dan dat. Mijn knieën en kuiten raken elkaar heel veel tijdens het lopen, waardoor de conclusie is dat het een wonder is dat ik bepaalde tijden überhaupt ooit heb weten te lopen. Ik rem continu mezelf af.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben eindelijk sneller dan een gehandicapte met een zwabberbeen. Mijn schoenen gaan de wilgen in!
Maar goed, nu kun je eindelijk op de bank blijven zitten en een welvarend postuur kweken.![]()
Wat foto's
Zoek de FOK-er
Met de finish in zicht kan er zelfs een glimlach af
Ik zie hier trouwens een aantal mooie prestaties voorbij komen van mensen die zichzelf wel verbeterd hebben. Dat is pas knap! (Veel knapper dan langzamer gaan dan je ooit hebt gedaan in wedstrijdverband)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Weet ik niet precies, pas sinds vorig jaar last van hooikoorts. Volgens mij was het ergste toen in juni wel over. Ga nu denk ik wel om ren allergietest vragen, wil eigenlijk toch wel weten waar ik dan precies op reageer, al vermoed ik dat het vooral graspollen zijn die de klachten veroorzaken. Vond dat vroeger ook superlekker ruiken, nu krijg ik er vooral een jeukneus van.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit was nou juist de voorspelling waarvan ik hoopte dat-ie niet uit zou gaan komen. Ik doe vanaf nu nooit meer voorspellingen.
[..]That's the spirit!
Aan je klachten te horen zou het weleens de felle zon geweest hebben kunnen zijn. Ik kan daar ook niet goed tegen. Volgende keer een petje op!
Wanneer werd het een RTC? Toen ik vorig jaar uitstapte bij de CPC was die beslissing binnen een paar tellen gemaakt nadat het in mijn hoofd ineens opkwam dat ik beter kon stoppen. Ik denk wel dat het verstandig was van je. Maar ik vind het wel erg jammer voor je.
@mossel: mooie tijd. Ik blijk hetzelfde PR te hebben als Daywalk3r. Maar ik denk dat hij sneller kan.
@Corniel: Toch gewoon 17e van Nederland in jouw leeftijdscategorie
@Ynske: Well done! Heel gestaag kruip je richting een sub40, al ga ik daar dus geen voorspellingen meer over doen.
@xmissie: Eveneens goed gedaan! Endomondoafrondingen zijn zinloos.
@gogo: balen, hoelang blijft het pollenseizoen voor jou? Als het gaat om warmte zou ik in de zomer zoveel mogelijk wedstrijden in de avond lopen als die er zijn.
@loopster in SF: hoe was dat
@thelaudprince: ik verheug me al op de foto's met de wapperende manen en koptelefoon op. Uitstekende tijd zeg. Die is voor mij zo onhaalbaar dat ik er niet eens van droom.
@de rest die ik vergeten ben: het spijt me.![]()
thelaudprince gespot!
Waarschijnlijk de boompollen, die komen eerder in het jaar. Vanaf de zomer zijn het de grassen die meer groeien. Maar dat kan per jaar ook nog iets verschillen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:20 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, pas sinds vorig jaar last van hooikoorts. Volgens mij was het ergste toen in juni wel over. Ga nu denk ik wel om ren allergietest vragen, wil eigenlijk toch wel weten waar ik dan precies op reageer, al vermoed ik dat het vooral graspollen zijn die de klachten veroorzaken. Vond dat vroeger ook superlekker ruiken, nu krijg ik er vooral een jeukneus van.
Mijn hooikoortstabletten kan ik in juni inderdaad dan ook wel opbergen. Overigens ben ik ook wel positief getest op graspollen, maar dat is dus veel minder sterk.![]()
Wat heeft het eigenlijk voor nut of voor-/nadelen om je bij de inschrijving van een loop in te schrijven met je atletiekvereniging?![]()
Tenzij je een wedstrijdlicensie hebt niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het eigenlijk voor nut of voor-/nadelen om je bij de inschrijving van een loop in te schrijven met je atletiekvereniging?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor jezelf niets. Maar het is voor de atletiekvereniging natuurlijk wel goed, naamsbekendheid en zo. En je kan dan misschien met je uitslag in het clubblad/website of zo komen, anders vinden ze je nooit terugquote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft het eigenlijk voor nut of voor-/nadelen om je bij de inschrijving van een loop in te schrijven met je atletiekvereniging?
Ik wist niet dat je ook bij een av trainde! Sinds kort?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:31 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan vul ik dat gewoon niet in.
Ik hoef niet in het clubblad. Als die er al is.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een rare vogel gespot![]()
Voor Zwabber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een malloot ben ik toch ook. De hele hardloopkalender aan het afzoeken, maar ik hoef natuurlijk niet élke week een wedstrijd te lopen.![]()
Zojuist voor nog geen 9 euro ingeschreven voor een halve marathon in juni.Nee, maar het is ook helemaal geen AV zoals bij jullie. Ik betaal gewoon contributie om mezelf van de bank te hijsen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook bij een av trainde! Sinds kort?
Er zijn geen trainingsgroepen, iedereen loopt mee als hij/zij zin heeft. Als er een grote groep is, wordt het gesplitst. Er gaan dan twee trainers mee en ieder hebben ze iets anders op het programma. Je mag zelf kiezen waar je zin in hebt. De ene keer is het 2-3 rondje van een paar km door het bos, de andere keer is het een fartlek. En de hele tijd lussen en zo om de laatsten niet de vernieling in te laten lopen.
Ze kijken dus echt niet naar wat je rondetijden zijn. En we trainen nooit op de baan. Een keer voor de grap een rondje gelopen, die 1.26min dus.
En de triathlonvereniging dus, dat zijn altijd intervallen. Soms op de baan, maar dat gaat in afstanden, niet in paces.![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:38 schreef thelaudprince het volgende:
Een rare vogel gespot![]()
Voor Zwabber
Vette foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De op klopt niet helemaal meer de code is weg voor het aanmelden van wedstrijden
Mag ik in de OP?![]()
1
2[b]11-okt-2015- [url=https://www.hogeveluwe.nl/nl/agenda/hoge-veluwe-loop?date=2015-10-11]Hoge Veluwe Loop[/url][/b]
[*] Oceanonix - 10 km![]()
Sorry, ik had de OP gequotet en daarna wat dingen weggehaald en toegevoegd om het er weer normaal uit te laten zien. Ik hoop dat het nu weer klopt.
En je staat erbij.![]()
Volgens mij komt die niet vol, denk dat je op de dag zelf zelfs nog wel kan inschrijven. Dus geen stress. Maar voor de zekerheid zou je dan even op de site moeten kijken. Wel een leuke loop! Hele mooie paadjes!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toegevoegd. Succes.
Jero, weet jij hoe snel de Leudal Trailrun vol zit? Ik wil eigenlijk nog even afwachten hoe de Stuwwaltrail gaat, maar dat is maar een week voor de Leudal, waarschijnlijk ben ik dan te laat.
Ik twijfel tussen de 10 en 21km.
Oh, wacht .. het OV heeft de beslissing genomen. Ik kan er op z'n vroegst om kwart voor tien zijn, een kwartier voor de start van de 21. Dan is het beter als ik de 10 doe, die een kwartier later begint.![]()
![]()
Supermooie prestaties weer zien langskomen!Beetje teveel om iedereen los te gaan behandelen alleen
Dus
![]()
![]()
.
Pijll erg zonde dat het er vandaag niet in zat. Maar zoals je al zei, je hebt van de hele voorbereiding en wat je wel gelopen hebt genoten, dat is ook wat waard! Die training blijft er nog wel even inzitten voor een volgende keer, waardoor het weer makkelijker wordt!![]()
![]()
Ik ben ook allergisch voor de berk en gras, maar van gras doorgaans minder last. En ook kruisallergie met appels.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:27 schreef wyccie het volgende:
thelaudprince gespot!
[..]
Waarschijnlijk de boompollen, die komen eerder in het jaar. Vanaf de zomer zijn het de grassen die meer groeien. Maar dat kan per jaar ook nog iets verschillen.
Mijn hooikoortstabletten kan ik in juni inderdaad dan ook wel opbergen. Overigens ben ik ook wel positief getest op graspollen, maar dat is dus veel minder sterk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Conditioneel zou ik hem al wel kunnen lopen. Voetbal 3x per week en loop 1x per week hard (al minimaal een jaar). Mijn benen kunnen het alleen nog niet helemaal, het is dus een kwestie van 3x per week lopen (voetbalseizoen is nu 3 weken afgelopen) en stapje voor stapje die spieren sterker maken.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En hoe ver ben je met trainen? Lukt het een beetje?
Wat ik nu doe ik twee keer per week een rondje van +/- 14 km en dan om de zoveel km even mijn benen rust geven voor een paar minuutjes en dan weer doorlopen. En 1 keer per week 5km op snel tempo lopen."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit was nou juist de voorspelling waarvan ik hoopte dat-ie niet uit zou gaan komen. Ik doe vanaf nu nooit meer voorspellingen.
Ik weet zeker dat ik namens de hele topicbevolking spreek: jouw voorspellingen zijn een gewaardeerde traditie. Als ik geweten had dat dit een reden voor jou was om te stoppen, dan had ik 'm uitgelopen vanmiddag.Ik merkte dat de rondetijden omhoog kropen, terwijl de inspanning ook groter werd. Ik heb heel even geprobeerd om rond de 6:40 door te lopen, maar dat duurde maar een paar minuten, en toen moest ik dat loslaten, en toen wist ik wel dat ik dat geen 25km vol ging houden, en dat het beter was om meteen te stoppen.quote:[..]That's the spirit!
Alleen had Murmeli gezegd dat ze misschien op 22km zou staan, en ik wou haar niet teleurstellen, dus ben ik nog verder gelopen, maar ik wist toen al dat ik ging stoppen. Murm was trouwens verstandiger, en was niet naar de 22 gefietst, maar was op een terrasje gaan zitten (en zat daar met mijn facebook te spelen...)![]()
Wat een mooie dag gister met de halve in Leiden. Schitterend weer, erg fijne route en het blijft een heerlijke stad. Nu wel een behoorlijk verrotte knie, maar dat was te verwachten na de zeurderige pijntjes van de afgelopen weken...![]()
Wil jij mij beloven dat je nooit meer tijdens jouw wedstrijd gaat nadenken over wat ik wel/niet leuk vind? Het was jouw dag, niet de mijne. En al zeker niet naar het 22 km punt doorlopen als ik zeg dat er nauwelijks kans is dat ik daarheen ga. Ik vind het echt super lief van je, maar lief zijn is volstrekt onnodig als je een f*ing M loopt. Dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik namens de hele topicbevolking spreek: jouw voorspellingen zijn een gewaardeerde traditie. Als ik geweten had dat dit een reden voor jou was om te stoppen, dan had ik 'm uitgelopen vanmiddag.
[..]
Ik merkte dat de rondetijden omhoog kropen, terwijl de inspanning ook groter werd. Ik heb heel even geprobeerd om rond de 6:40 door te lopen, maar dat duurde maar een paar minuten, en toen moest ik dat loslaten, en toen wist ik wel dat ik dat geen 25km vol ging houden, en dat het beter was om meteen te stoppen.
Alleen had Murmeli gezegd dat ze misschien op 22km zou staan, en ik wou haar niet teleurstellen, dus ben ik nog verder gelopen, maar ik wist toen al dat ik ging stoppen. Murm was trouwens verstandiger, en was niet naar de 22 gefietst, maar was op een terrasje gaan zitten (en zat daar met mijn facebook te spelen...)
Hoe voel je je vandaag? Nog last van je hoofd? Ga je werken vandaag?
Ik ben ernstig verbrand trouwens
Slechte foto, maar ik zweef nog in de laatste meters.SPOILER: blauw shirt dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Garmin vond dat t parcours maar 4.97 wasquote:Op zondag 17 mei 2015 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Endo neemt de tijd van wat hij 5 km vindt. Dat is in dit geval 90 meter voordat de organisatie vond dat het 5 km was. Vandaar die paar tellen verschil.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
SPOILER: verhaaltje MarikenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mooie prestaties weer dit weekend!
@ Corniel een mindere dag en dan toch sub 1:30 lopen, dat is toch zeker niet gek. En bij de beste 19 M35ers bij een NK!
Jammer dat het niet gelukt is, maar een verstandige beslissing. Mocht het voor mij volgend weekend hetzelfde verlopen, dan hoop ik dat ik in dat geval net zo verstandig als jij zal zijn om tijdig uit te stappen en dat ik snel op dezelfde wijze naar de voorbereidingsperiode terug kan kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef pijll het volgende:
De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van deze marathon, maar dat betekent niet dat het verloren moeite was. Een marathon is een goed excuus om mooie trainingen en mooie wedstrijden te lopen, en ik heb ervan genoten.![]()
Tijdens zo'n verrekt lange afstand kan het helpen als je weet dat er op een bepaalde plek mensen voor je staan. Als het dan minder gaat kun je je toch nog op zo'n plek richten en doorgaan. Tenminste, dat is mijn ervaring als loper en toeschouwer.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wil jij mij beloven dat je nooit meer tijdens jouw wedstrijd gaat nadenken over wat ik wel/niet leuk vind? Het was jouw dag, niet de mijne. En al zeker niet naar het 22 km punt doorlopen als ik zeg dat er nauwelijks kans is dat ik daarheen ga. Ik vind het echt super lief van je, maar lief zijn is volstrekt onnodig als je een f*ing M loopt. Dus.
Hoe voel je je vandaag? Nog last van je hoofd? Ga je werken vandaag?
Ik ben ernstig verbrand trouwens![]()
Precies op die manier heb ik mijn marathon uitgelopen. Ow, over 3 of 4 kilometer staan mijn vrienden. En daarna. Ow, over een goeie kilometer staat Swets. Dat was de enige manier waarop ik nog kon doorlopen.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tijdens zo'n verrekt lange afstand kan het helpen als je weet dat er op een bepaalde plek mensen voor je staan. Als het dan minder gaat kun je je toch nog op zo'n plek richten en doorgaan. Tenminste, dat is mijn ervaring als loper en toeschouwer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voortaan 42 toeschouwers regelen dusmaar het kan ook irritant zijn, als je denkt, pietje moet ongeveer hier staan en dan ben je 3km lang alleen maar aan het rondkijken ipv focussen op het lopen. Voor mij werkt vooruit denken tijdens wedstrijden van 15k en langer sowieso slecht, mijn mantra is dan 'run the mile you're in' (of eigenlijk km).
Als je nog prima rent, gaat dat adagium inderdaad wel op ja. Maar als je compleet kapot zit ga je aan andere dingen denken en dan is 42 toeschouwers top.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Voortaan 42 toeschouwers regelen dusmaar het kan ook irritant zijn, als je denkt, pietje moet ongeveer hier staan en dan ben je 3km lang alleen maar aan het rondkijken ipv focussen op het lopen. Voor mij werkt vooruit denken tijdens wedstrijden van 15k en langer sowieso slecht, mijn mantra is dan 'run the mile you're in' (of eigenlijk km).
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij ging nog even 'testlopen' herinner ik me. Hoe voelde dat?quote:Op maandag 18 mei 2015 09:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie prestaties weer dit weekend!
@ Corniel een mindere dag en dan toch sub 1:30 lopen, dat is toch zeker niet gek. En bij de beste 19 M35ers bij een NK!
[..]
Jammer dat het niet gelukt is, maar een verstandige beslissing. Mocht het voor mij volgend weekend hetzelfde verlopen, dan hoop ik dat ik in dat geval net zo verstandig als jij zal zijn om tijdig uit te stappen en dat ik snel op dezelfde wijze naar de voorbereidingsperiode terug kan kijken.![]()
Mooie loopverhalen weer hoor en geweldige tijden!
Voor mij was gistren ook HM van Leiden. Voorbereiding werd de laatste dagen wat in de war geschopt door een onhandig fietsavontuur. Hemelvaart op de racefiets voor het eerst van het jaar en dan wreekt het gebrek aan core oefeningen. Kon vrijdag bijna niet meer overeind komen maar met twee dagen voorzichtig rekken en rust was ik klaar voor de start.
10K in 55, 15k in 1:22:30.. dus lekker vlak op 5:30/km. Tot een tunneltje in Leiderdorp waar een slingerende laatstarter voor mijn voeten springt en ik me nogal ongelukkig verstap. Het schie zo weer in mijn rug. Bah. Rekken strekken. Pauze. Gelukkig vooral verkramping door foute beweging en geen echte schade. Laatste KM's maar uitgecruised om de pijntjes heen lopend. Jammerlijk 40 minuten voor de laatste 6 km nodig gehad waar toch met een lach over de finish in 2:03 en een beetje. Allicht 3 minuten sneller dan bij CPC dus whatever. Vooral ook om dat al mijn loopmaatjes goed en gezond gefinshed zijn.
Op naar de overige zomer loopjes. En die sub 2:00...maybe next time!If at first you fail, re-define your objective.![]()
Gelukkig ga je in een wedstrijd over 5 km lekker kapot en is er niet zoveel tijd om na te denken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb tempo's gedaan met telkens 1minuut pauze, op ongeveer m-tempo. En dat ging redelijk. Ik voelde mijn hamstring wel, maar het werd niet erger of echt pijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij ging nog even 'testlopen' herinner ik me. Hoe voelde dat?
Ben nu gematigd positief erover en hoop dat ik na nog een weekje rustig aan nog meer hersteld ben om in ieder geval te proberen de marathon op behoorlijk tempo te kunnen lopen.![]()
Nu de Vestingloop gedaan is, moet ik maar weer eens normaal gaan lopen. Vanavond uitlopen op de baan en van de week nog even naar de masseur voor algeheel onderhoud en die rare aanhechting die stom doet. Daarna vol in training om 28 juni de HM van Roosendaal binnen de 2 uur te kunnen lopen. Gewoon met 3 keer in de week trainen, waaronder het rustigaan opbouwen van de LDL van 10, 12, 15 naar 18 kilometer.
Dus, mag ik in de OP erbij bij de Halve van Roosendaal?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Herkenbaar, dat doorlopen omdat je weet dat er iets verderop mensen staan die speciaal voor jou op zijn komen draven
F means you're fucked![]()
True! Al is de vraag of doorrennen dan verstandig is..quote:Op maandag 18 mei 2015 09:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je nog prima rent, gaat dat adagium inderdaad wel op ja. Maar als je compleet kapot zit ga je aan andere dingen denken en dan is 42 toeschouwers top.
@abraham wat stom zeg, dat zo'n voorval het laatste deel van je hm verpest. Sub2 gaat de volgende keer zeker lukken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat bedoelde ik dus. Al had het nu wel fijn geweest als ik daar wel had gestaan. Ik bedoelde het aardig in ieder gevalquote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
True! Al is de vraag of doorrennen dan verstandig is..
@abraham wat stom zeg, dat zo'n voorval het laatste deel van je hm verpest. Sub2 gaat de volgende keer zeker lukken!soms komt dat niet over geloof ik.
Bij de volgende M hoop ik er in ieder geval gewoon weer bij te zijn
@L_T: Thnx. Zoiets kan altijd gebeuren bij drukke evenementen. Reden waarom ik normaal graag in bos en veld loop
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Dat wat ik deed vijf weken terug was in elk geval niet verstandig.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
True! Al is de vraag of doorrennen dan verstandig is..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha nee, je zag er ook erg onblij uitquote:Op maandag 18 mei 2015 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat wat ik deed vijf weken terug was in elk geval niet verstandig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op het moment dat ik besloot om uit te stappen, was ik nog niet helemaal kapot, dus doorrennen ging op dat moment nog prima. Alleen wel op een lager tempo, en niet al te ver. Zeker geen 25km. Als het niet verantwoord was geweest, had ik het niet gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
True! Al is de vraag of doorrennen dan verstandig is..
Ik had vannacht veel slaap nodig, dus ik ga vanmiddag pas weer naar het werk. Voor de rest voel ik me wel ok.![]()
ik denk, ik ga even rustig de maandagavond vullen met het teruglezen van jullie zondagavondbagger, lees ik opeens dat ik nog 100 dagen de tijd heb om 159 vrienden te regelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat gaat je een boel geld kosten...quote:Op maandag 18 mei 2015 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk, ik ga even rustig de maandagavond vullen met het teruglezen van jullie zondagavondbagger, lees ik opeens dat ik nog 100 dagen de tijd heb om 159 vrienden te regelenF means you're fucked![]()
quote:![]()
de eerste 50 zal nog wel gaan maar daarna gaan we de nacht in en zal het overurentrief worden....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe het tegen reiskostenvergoeding!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
de eerste 50 zal nog wel gaan maar daarna gaan we de nacht in en zal het overurentrief worden....
Verder: paniek! Mijn schema is opgehouden
Nouja, vanavond gewoon naar de baan maar ik denk dat het bij maximaal 10 rustige 200tjes blijft of zo. Ben vandaag weer erg moe. Ik ga ook even een week stoppen met die hooikoortspillen, want volgens mij is dat de voornaamste oorzaak.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
200% en reiskostenvergoedingquote:Op maandag 18 mei 2015 11:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
de eerste 50 zal nog wel gaan maar daarna gaan we de nacht in en zal het overurentrief worden....count me in
Ik ga binnenkort maar eens een singlet aanschaffen. Ik trek een shirt met weer zoals gisteren in Den Bosch echt heel slecht. Het lijkt wel alsof mijn lichaam heel slecht warmte af kan voeren.![]()
Oh ja ik moet binnenkort ook even een keer met mijn shirt wat ik op de MVB ga aantrekken een keertje lopen en daarna keer wassen. Ik heb geleerd dat je namelijk niet een M gaat lopen in een nieuw, ongewassen shirt![]()
Ik vermoed dat het niet bepaald koud zal zijn begin juni en heb daarom gekozen voor een wit shirt, dat zou wat moeten schelen, met name als er veel zonneschijn is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb ook een tanktop en een kort broekje aangeschaft want ik had het ook al veel te warm, terwijl het nog maar 16 graden was.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:26 schreef Devv het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een singlet aanschaffen. Ik trek een shirt met weer zoals gisteren in Den Bosch echt heel slecht. Het lijkt wel alsof mijn lichaam heel slecht warmte af kan voeren.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lol, dan zullen jullie wel doodgaan in wat ik aan hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik vind een wit shirt van heel lichte stof soms ook fijner dan een singlet als het warm is. Met een singlet kun je soms schuurplekken onder je oksels krijgen en je schouders verbranden.
Maar ik heb altijd het idee dat goed veel water drinken vooraf en tijdens, en laag blijven ademen, belangrijker is om 'koel' te blijven dan die paar cm stof meer of minder. Gevoelsmatig lijkt het soms een heel verschil te zijn, maar zoveel kan dat toch niet uitmaken?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als het tussen je oren veel verschil maakt, zal het ook daadwerkelijk veel verschil maken. Daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 18 mei 2015 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind een wit shirt van heel lichte stof soms ook fijner dan een singlet als het warm is. Met een singlet kun je soms schuurplekken onder je oksels krijgen en je schouders verbranden.
Maar ik heb altijd het idee dat goed veel water drinken vooraf en tijdens, en laag blijven ademen, belangrijker is om 'koel' te blijven dan die paar cm stof meer of minder. Gevoelsmatig lijkt het soms een heel verschil te zijn, maar zoveel kan dat toch niet uitmaken?F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:33 schreef Ynske het volgende:
Lol, dan zullen jullie wel doodgaan in wat ik aan hadDat weet ik wel zeker. GotC zou me vermoorden als ik in een 3/4 tight zou gaan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd bang dat ik hard verbrand met name op mijn schouders in een singlet, aangezien mijn schouders nooit zoveel zon zienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En terechtquote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. GotC zou me vermoorden als ik in een 3/4 tight zou gaan lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
k kan niet in een korte broekquote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. GotC zou me vermoorden als ik in een 3/4 tight zou gaan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
En die camo zwembroek heeft ze wel geaccepteerd? Ik weet niet wat erger is (behalve dan een 3/4 camo tight)quote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. GotC zou me vermoorden als ik in een 3/4 tight zou gaan lopen![]()
Ik heb daar gelukkig niet zo veel last van. Ik ben in mijn hele leven nog maar één keer verbrand. En dat was na een dagje snorkelen in Bali.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Guard het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik hard verbrand met name op mijn schouders in een singlet, aangezien mijn schouders nooit zoveel zon zien![]()
Ik loop met deze temperaturen al gauw met blote schouders dus naar mate het seizoen vordert hoef ik me niet zoveel druk te maken over of ik verbrand of niet. Wel smeer ik altijd in, gewoon voor de zekerheid.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:37 schreef Guard het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik hard verbrand met name op mijn schouders in een singlet, aangezien mijn schouders nooit zoveel zon zien❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
insmeren ben ik nooit zo goed in.
's Ochtends een keer doen en de rest van de dag vergeten en dan 's avonds verbaasd zijn dat je toch verbrand bent![]()
Mijn armen kunnen er inmiddels wel redelijk tegen, maar mijn schouders dus wat minder vermoed ikMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Guard wees me even op jouw post.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb besloten dit jaar tijdens de 't Is voor niks loop in november voor het eerst de marathon te doen. (voorgaande jaren elke keer de 30). Ben benieuwd of Guard/streamnl/daywalker/stipstreep/wie zich geroepen voelt ook durft
En dan kom ik dus aan mijn bucketlist item van 4 marathons dit jaar
Maar ik skip Geldrop dit jaar. Ik loop een dag eerder (28nov) in Lommel (http://lommeltrail.com/)![]()
Camo broek icm camo schoenenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:40 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En die camo zwembroek heeft ze wel geaccepteerd? Ik weet niet wat erger is (behalve dan een 3/4 camo tight)Duck Dynasty, eat your heart out!
![]()
Ik zat gister nog bij je man op z'n rug.. Hij had niet eens camo aan trouwens.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Camo broek icm camo schoenenDuck Dynasty, eat your heart out!
![]()
![]()
Mn volgende broek wordt gewoon zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Je wilde YUR bespringen terwijl hij geen broek aanhad? Vreemde lui die trailerts...quote:Op maandag 18 mei 2015 12:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zat gister nog bij je man op z'n rug.. Hij had niet eens camo aan trouwens.![]()
Hij besprong mij eerst.. Toen kreeg hij kramp in zn kuitquote:Op maandag 18 mei 2015 12:40 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je wilde YUR bespringen terwijl hij geen broek aanhad? Vreemde lui die trailerts...![]()
![]()
Ik was zooo enthousiast dat ik je mocht bespringenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hij besprong mij eerst.. Toen kreeg hij kramp in zn kuitF means you're fucked![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hij besprong mij eerst.. Toen kreeg hij kramp in zn kuitquote:Op maandag 18 mei 2015 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was zooo enthousiast dat ik je mocht bespringenquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Weekendje in Duitsland geweest, helaas daar niet gelopen. Maar jullie hebben hier niet bepaald stil gezeten, bijlezen was een work-out op zich.![]()
Mooie prestaties voorbij zien komen
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Misschien interessant voor mensen die bij de ING zitten, de TomTom Multisport Cardio bundel is daar op dit moment in de rentepuntenwinkel te krijgen voor 180 euro (en 9.000 punten)!
Daarvoor krijg je de MutliSport cardio, een extra horlogeband en een autolader. Scheelt heel wat met de winkelprijs van 300 euro voor de cardio alleen.
("Helaas" heb ik er zelf al een)![]()
Voor mensen met veel Flying Blue Miles van de KLM is het ook interessant om in de store te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:12 schreef m0ridin het volgende:
Misschien interessant voor mensen die bij de ING zitten, de TomTom Multisport Cardio bundel is daar op dit moment in de rentepuntenwinkel te krijgen voor 180 euro (en 9.000 punten)!
Daarvoor krijg je de MutliSport cardio, een extra horlogeband en een autolader. Scheelt heel wat met de winkelprijs van 300 euro voor de cardio alleen.
("Helaas" heb ik er zelf al een)TomTom horloge is kleine 100.000 Miles. Er zijn daar ook startbewijzen voor verschillende wedstrijden in grote steden te verkrijgen
Met de nadruk op veel Flying Blue Milesquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mensen met veel Flying Blue Miles van de KLM is het ook interessant om in de store te kijkenTomTom horloge is kleine 100.000 Miles. Er zijn daar ook startbewijzen voor verschillende wedstrijden in grote steden te verkrijgen
. Nee, dan koop ik het wel in de winkel. Ik kom dan ook lang niet bij dat aantal in de buurt.
![]()
Gelukkig heb ik al een tomtomquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mensen met veel Flying Blue Miles van de KLM is het ook interessant om in de store te kijkenTomTom horloge is kleine 100.000 Miles. Er zijn daar ook startbewijzen voor verschillende wedstrijden in grote steden te verkrijgen
Met die 2 vakantievluchten op jaarbasis kan het best lang duren voordat je bij de 100.000 bent.
De startbewijzen zijn gelukkig wat minder, 15.000 voor de marathon van Venetië is nog best te doen.
Zou dat met waterpassages zijn, aangezien je daar regelmatig natte voeten kan halen
Mijn vader vliegt 2x per week. Maar hij werkt bij KLM dus weet niet of hij er ook punten voor krijgt. En hij hoeft ook geen sporthorloge en mijne is nog goed genoeg
Mag ik in de OP?
1
2[b]20-juni-2015- [url=https://www.ttrun.nl]TT Run (Assen)[/url][/b]
[*]zouzomaarkunnen-4,4 km
Ik hoop dat de code klopt want ik kon hem niet copieren uit de OP. (Edit; niet dus, ik zal nog even gaan knutselen)
En mag mijn afstand op 7 juni gewijzigd worden in 5 km?![]()
Mooie verslagjes van het afgelopen weekend! Veel mensen die mooie tijden hebben gelopen zeg!
Ik wil mij zelf misschien gaan wagen aan mijn eerste HM, de veluwe loop hoewel ik niet weet of die wel geschikt is voor een eerste HM? Iemand tips of ervaring?![]()
Waarom zou die niet geschikt zijn?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Danter het volgende:
Mooie verslagjes van het afgelopen weekend! Veel mensen die mooie tijden hebben gelopen zeg!
Ik wil mij zelf misschien gaan wagen aan mijn eerste HM, de veluwe loop hoewel ik niet weet of die wel geschikt is voor een eerste HM? Iemand tips of ervaring?
Als je vantevoren maar weet waar je aan begint.
Het is wel fijn om vooraf te weten of er behoorlijke hoogteverschillen inzitten of veel onverharde stukken of zo.
Geen idee of dat zo is, maar het lijkt me zuur als dat als verrassing voor je komt op de dag zelf indien dat wel zo is
ja geschikt als in iedereen die mee loopt is super getraind en loopt m in 1:25-1:40 terwijl voor mij 2:00-2:10 meer realistisch is.. hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 15:47 schreef Guard het volgende:
maar weet waar je aan begint.
Het is wel fijn om vooraf te weten of er behoorlijke hoogteverschillen inzitten of veel onverharde stukken of zo.
Geen idee of dat zo
Ik heb ooit mee gedaan in het begin aan een 5k waar ze de finish al gingen afbreken voordat ik er overheen was (met 38 minuten, voor een beginner dus niet perse mega langzaam ofzo?) dus een klein trauma hier voor races die ik niet "ken".
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 15:53:46 ]![]()
Tijden van anderen moet je niet naar kijken. Bovendien is 2.10 echt geen verkeerde tijd op een HM, dan ben je echt niet de laatste op het parcoursquote:Op maandag 18 mei 2015 15:50 schreef Danter het volgende:
[..]
ja geschikt als in iedereen die mee loopt is super getraind en loopt m in 1:15-1:40 terwijl voor mij 2:00-2:10 meer realistisch is.. haha
Ik heb ooit mee gedaan in het begin aan een 5k waar ze de finish al gingen afbreken voordat ik er overheen was (met 38 minuten, voor een beginner dus niet perse mega langzaam ofzo?) dus een klein trauma hier voor races die ik niet "ken".
Als ze al bezig zijn de boel af te breken is het wel minder ja.
Maar die hoge veluwe loop is toch helemaal in het park zelf? Dan lijkt me dat ze niet een heel strakke tijdslimiet hebben, als die er al is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kan alsik kan als Veluweloop alleen een estafetteloop vinden. Welke bedoel je precies dan? Op kleinere loopjes is het veld vaak wel wat sneller, maar dat de langzaamste 1.40 loopt kan ik me nauwelijks voorstellen, tenzij er alleen wedstrijdlopers meedoen..quote:Op maandag 18 mei 2015 15:50 schreef Danter het volgende:
[..]
ja geschikt als in iedereen die mee loopt is super getraind en loopt m in 1:25-1:40 terwijl voor mij 2:00-2:10 meer realistisch is.. haha
Ik heb ooit mee gedaan in het begin aan een 5k waar ze de finish al gingen afbreken voordat ik er overheen was (met 38 minuten, voor een beginner dus niet perse mega langzaam ofzo?) dus een klein trauma hier voor races die ik niet "ken".Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zojuist dat Knippenberg boek maar eens besteld, misschien ga ik me wel meer hardloper voelen als ik er over lees.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
https://www.hogeveluwe.nl/nl/afstanden-en-inschrijvenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan als
[..]
ik kan als Veluweloop alleen een estafetteloop vinden. Welke bedoel je precies dan? Op kleinere loopjes is het veld vaak wel wat sneller, maar dat de langzaamste 1.40 loopt kan ik me nauwelijks voorstellen, tenzij er alleen wedstrijdlopers meedoen..
staat ook in de OP, doen al meer mensen aan mee. Je hebt verschillende afstanden.![]()
Ah, in dat geval:quote:Op maandag 18 mei 2015 15:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
https://www.hogeveluwe.nl/nl/afstanden-en-inschrijven
staat ook in de OP, doen al meer mensen aan mee. Je hebt verschillende afstanden.
http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2013100600744
voor 2014 kan ik geen uitslagen vinden maar in 2013 deed de laatste er bijna 3 uur over dus dan ben je wel veilig
De vraag is inderdaad wel of je een loop door de natuur met misschien meer onverhard en wat hoogteverschillen als eerste HM wilt doen. Hangt er vanaf hoe je normaliter traint lijkt me, als je ook op dit terrein traint lijkt het me juist leuk! Als de tijd je niet boeit maar alleen een mooie ervaring wilt hebben, is dit misschien ook leuker dan 21km asfaltstaren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De Hoge Veluweloop is een mooie loop. Weinig toeschouwers langs de kant, wel veel deelnemers dus je loopt niet alleen. De hoogteverschillen vallen erg mee, en het is helemaal verhard.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Danter het volgende:
Ik wil mij zelf misschien gaan wagen aan mijn eerste HM, de veluwe loop hoewel ik niet weet of die wel geschikt is voor een eerste HM? Iemand tips of ervaring?
Met 2:10 ben je absoluut niet de langzaamste (bekijk desnoods even de uitslagen van vorig jaar). De finish blijft wel een tijdje staan, want tegelijk met de finish van de HM is ook de finish van de trail van zo'n 40km, en die komen nog tot heel laat binnen druppelen, volgens mij.![]()
Wat voor afstanden heb je allemaal al gelopen Danter en in welke tijden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn snelste 5 is 31 minuten en ik loop een 5 gemiddeld rond de 32/33 minuten.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor afstanden heb je allemaal al gelopen Danter en in welke tijden?
heb nu 2 10km wedstrijden gedaan (loop niet veel wedstrijden), in wedstrijden helaas nog nooit echt scherp gelopen ( maar m zelf 1:02 gelopen in test runs). 2:10/2:15 is dus wel met veel trainen. Ik loop nu zelf ongeveer tot de 12km op mijn lange afstand dag en het leek mij wel haalbaar om dan in 4 maanden naar een 21k te trainen of kan ik beter een langere trainingstijd nemen?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 16:16:49 ]![]()
Dat is zeker wel te doen in 4 maanden.
En met de snelheden die je noemt zal je echt niet de laatste zijn.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik denk dat dat zeker haalbaar is, per maand 2km erbij in de lange duurloop (je hoeft niet tot 21.1km te trainen, 17-19 is meestal goed genoeg). Ik denk dat je tijdsdoel dan wel wat optimistisch is, volgens mij moet je wel met gemak <28 minuten kunnen lopen op de 5 om voor 2.10 te gaan. Maar het zou best kunnen dat je door het trainen voor de HM sneller wordt op alle afstanden! 2.20 lijkt me sowieso goed haalbaar (het is ook niet een supersnel parcours natuurlijk) en alles wat sneller is, is mooi meegenomen!quote:Op maandag 18 mei 2015 16:15 schreef Danter het volgende:
n snelste 5 is 31 minuten en ik loop een 5 gemiddeld rond de 32/33 minuten.
heb nu 2 10km wedstrijden gedaan (loop niet veel wedstrijden), in wedstrijden helaas nog nooit echt scherp gelopen ( maar m zelf 1:02 gelopen in test runs). 2:10/2:15 is dus wel met veel trainen. Ik loop nu zelf ongeveer tot de 12km op mijn lange afstand dag en het leek mij wel haalbaar om dan in 4 maanden naar een 21k te trainen of kan ik beter een langere trainingstijd nemen?
Maar houd ons vooral op de hoogte van je vooruitgang
Maar ik roep zelf de hele tijd dat je geen beperking/grenzen moet leggen op je mogelijkheden dus stiekem moet je je zelf helemaal geen eindtijd opleggen, alleen een pace om op weg te gaan, gebaseerd op je trainingen. Als dat goed gaat, ga je in de 2e helft steeds meer versnellen en kun je jezelf misschien wel enorm verbazen
Zo ga je even plasma geven, zo kom je met een knoert van een arm er weer vandaan en heb je niet al je cellen teruggekregenDe druk liep een beetje op in mijn ader. Pijnlijk! Afijn, ijs erop en drukverband. Hopelijk morgenavond geen last van de 'donatie'.
Ik werd trouwens gisteren heel enthousiast van de 10 km lopers. Ik vind het echt een leuke afstand en kijk met jaloezie naar de snelle 10 lopers. Ook trouwens naar de snelle marathonlopers hoor. Mijn krachtoefeningenschema-op-mijn-matje-in-de-huiskamer is weer ontwaakt en ik ga lekker hard trainenLeuk hoor dat je de Hoge Veluwe Loop overweegt. Ik zou het lekker doenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:15 schreef Danter het volgende:
[..]
Mijn snelste 5 is 31 minuten en ik loop een 5 gemiddeld rond de 32/33 minuten.
heb nu 2 10km wedstrijden gedaan (loop niet veel wedstrijden), in wedstrijden helaas nog nooit echt scherp gelopen ( maar m zelf 1:02 gelopen in test runs). 2:10/2:15 is dus wel met veel trainen. Ik loop nu zelf ongeveer tot de 12km op mijn lange afstand dag en het leek mij wel haalbaar om dan in 4 maanden naar een 21k te trainen of kan ik beter een langere trainingstijd nemen?Ik heb er de HM nooit gelopen, maar geloof dat het een erg prettig parcours is. En de sfeer is er altijd relaxed. Niet te druk
Ik loop er de 10 km.
![]()
Lijkt me juist een hele leuke voor een eerste HMquote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Danter het volgende:
(Sterker nog, dank je voor de tip... ga deze ook overwegen voor mijn eerste). Zal inderdaad niet een HM zijn waar je voor je allersnelste tijd ooit gaat, maar een prima combi tussen een mooie omgeving en leuke eerste ervaring.
![]()
Huh wat gek, hadden ze dat tijdens de donatie niet door dan? Lijkt me echt naar.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef Quoi het volgende:
Zo ga je even plasma geven, zo kom je met een knoert van een arm er weer vandaan en heb je niet al je cellen teruggekregenDe druk liep een beetje op in mijn ader. Pijnlijk! Afijn, ijs erop en drukverband. Hopelijk morgenavond geen last van de 'donatie'.
Qua tijd hebben jullie misschien ook wel gelijk, tijd is niet heel belangrijk voor je eerste.. een PR is het sowieso wel!
En ik vind de tip om een "pace om weg te gaan te nemen" wel een hele goede, ik denk dat dat het meeste rust geeft. Ohh kriebels heb er nu al zin in!
![]()
Aan het begin gaf ik aan dat het pijn deed en trokken ze die naald even recht. Tijdens de afname ging het echt veel pijn doen, heb ik die eerst proberen te negeren, maar op een gegeven moment zag het er niet OK uit en ging het apparaat piepen. Ik wilde niet te snel piepenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh wat gek, hadden ze dat tijdens de donatie niet door dan? Lijkt me echt naar.![]()
![]()
Voortaan wel doen dus! Het zijn wel je aderen, niet een blauwe plek waar je over zeurtquote:Op maandag 18 mei 2015 16:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Aan het begin gaf ik aan dat het pijn deed en trokken ze die naald even recht. Tijdens de afname ging het echt veel pijn doen, heb ik die eerst proberen te negeren, maar op een gegeven moment zag het er niet OK uit en ging het apparaat piepen. Ik wilde niet te snel piepen
Ja LTquote:Op maandag 18 mei 2015 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voortaan wel doen dus! Het zijn wel je aderen, niet een blauwe plek waar je over zeurt![]()
roze koek![]()
![]()
Maar wat gebeurde er dan precies Quoi? Lijkt me niet fijn. Kusje erop?
Sja, naald zat niet goed denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar wat gebeurde er dan precies Quoi? Lijkt me niet fijn. Kusje erop?![]()
Normaal gesproken een uur ongeveer. Nu 20 minquote:Op maandag 18 mei 2015 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Au. Hoe lang moest dat ding erin zitten?
Maar nu weer over lopen verder!![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Normaal gesproken een uur ongeveer. Nu 20 min
Maar nu weer over lopen verder!
Straks weer vff hobbelen
Ik had een powernap gedaan na mijn werk omdat ik weer zo'n vermoeidheidsaanval had vandaag. Daarna zou ik beslissen of ik ging trainen of niet. Ik had mijn sportkleren al aangedaan maar toen toch maar besloten dat het niet verstandig is. 6km naar huis fietsen kostte al moeite en ondanks dat het sporten voor mijn gevoel niet de oorzaak is van de vermoeidheid, helpt het natuurlijk niet om het over te laten gaan. Gelukkig is het niet de ergste dag om een training te missen, het stormt en regent hier flink.
Maar bah, verstandig zijn![]()
Misschien kan ik morgenochtend voor het werk nog wat 200tjes doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stats van de laatste 5 weken uit mijn Marathonschema, de weken dat het moest gebeuren :
• Gepland (volgens schema: 285km
• Gelopen: 97 km
• Gemiddeld per week gepland: 57km
• Gemiddeld per week gelopen: 19,4km
• Kortste afstand; 1,97 km
• Langste afstand 34,06 km
Om het gebrek aan looptraining enigzins op te vangen heb ik ook nog 9 uur op de fiets gezeten.
Maar er is een lichtpuntje: de benen voelen moe maar goed na gisteren. Een beetje stijf maar niet te. En het beste: geen enkele last van mijn kuit
Nu taperenAls alles gaat zoals het nu gaat, dan loop ik deze week nog ongeveer 40km verdeeld over 4 loopjes, volgende week hoogstens een paar korte loopjes van 5 tot 10 kilometer en de laatste week aleeen nog wat om de spieren een klein beetje actief te houden.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2015 18:58:20 ]![]()
Ik ben ook verstandig en ga mijn rustdagen (die de komende weken talrijk zijn in mijn schema) maar eens repecteren, en dus vandaag maar even niet. Morgen weer een rustig hobbeltjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die nieuwe interface/look van hartslagzone mogen ze van mij best overzette naar mijn FR220. Lijkt me via een update perfect mogelijk. Qua functionaliteit niet echt baanbrekend, maar het oogt wel mooi.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:07 schreef Saninl het volgende:
![]()
https://buy.garmin.com/en(...)-225/prod512478.html
![]()
![]()
Vandaag een rustige 14km gelopen. Rest van de week kan het niet en moet toch echt wat kilometers maken voor hm over een maand. Maar wat een wind staat er weer. Eerste 7 werd daardoor wel heel erg langzaam, terugweg een stukje sneller. Maar kwam evengoed nog helemaal verkleumd thuis .
Ik heb de laatste tijd iets vreemds na het lopen, vooral na wat langere afstanden beginnen de spieren in m'n onderarmen te branden en kan ik bijna geen kracht meer zetten. Iemand die een idee heeft hoe dit komt? Heb er vandaag op gelet of ik misschien m'n armen verkramp tijden het lopen, maar dat is niet zo.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stats van de laatste 5 weken uit mijn Marathonschema, de weken dat het moest gebeuren :
Om het gebrek aan looptraining enigzins op te vangen heb ik ook nog 9 uur op de fiets gezeten.
Maar er is een lichtpuntje: de benen voelen moe maar goed na gisteren. Een beetje stijf maar niet te. En het beste: geen enkele last van mijn kuit
Nu taperenAls alles gaat zoals het nu gaat, dan loop ik deze week nog ongeveer 40km verdeeld over 4 loopjes, volgende week hoogstens een paar korte loopjes van 5 tot 10 kilometer en de laatste week aleeen nog wat om de spieren een klein beetje actief te houden.
![]()
Ach, dit is ook een keer het proberen waard![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Inderdaad. Alles voor de wetenschap!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ach, dit is ook een keer het proberen waard!
Alweerquote:Op maandag 18 mei 2015 11:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Guard wees me even op jouw post.
Maar ik skip Geldrop dit jaar. Ik loop een dag eerder (28nov) in Lommel (http://lommeltrail.com/)![]()
Snif...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mijn kuiten herstellen ff baggertraag nu.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En zo is het!quote:
Ik kwam trouwens nog de Puttense variant van het Mosselfilmpje tegenhet kan dus nog slechter!
Vanaf 1:20 beginnen met kijken, dan skip je de promo van de lokale Plus
quote:Op maandag 18 mei 2015 09:13 schreef Ynske het volgende:
Leuk dat je er zo van hebt genoten.SPOILER: verhaaltje MarikenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hectiek trouwens om in de avond weer terug te gaan naar Zwitserland. Was je vandaag wel vrij?
En ik heb een korte tight die een siliconen randje heeft zodat het niet omhoog kruipt, of bedoelde je dat je liever een los, kort broekje wilt?Eindelijk, je bent weer terug!quote:Op maandag 18 mei 2015 10:05 schreef mosselmossel het volgende:
Nu de Vestingloop gedaan is, moet ik maar weer eens normaal gaan lopen. Vanavond uitlopen op de baan en van de week nog even naar de masseur voor algeheel onderhoud en die rare aanhechting die stom doet. Daarna vol in training om 28 juni de HM van Roosendaal binnen de 2 uur te kunnen lopen. Gewoon met 3 keer in de week trainen, waaronder het rustigaan opbouwen van de LDL van 10, 12, 15 naar 18 kilometer.
Dus, mag ik in de OP erbij bij de Halve van Roosendaal?Je had zo'n race van gisteren gewoon even nodig.
Mooi dat je er toch zo naar terug kunt kijken. De volgende keer gaat dat wel lukken, je lag nu echt mooi op schema.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:58 schreef abraham het volgende:
Jammerlijk 40 minuten voor de laatste 6 km nodig gehad waar toch met een lach over de finish in 2:03 en een beetje. Allicht 3 minuten sneller dan bij CPC dus whatever. Vooral ook om dat al mijn loopmaatjes goed en gezond gefinshed zijn.
Op naar de overige zomer loopjes. En die sub 2:00...maybe next time!
Overigens hebben mijn schouders ook wat te veel zon opgelopen. Ik had al wel wat meer zon gezien, maar heb me twee keer niet ingesmeerd omdat de verwachting was dat het slechter weer zou zijn. Ik voelde het een beetje bij het douchen. Voortaan maar standaard zonnebrand mee. Of de weersvoorspellingen negeren.
En ik herken het schaven van de oksel ook, heb nu een schaafwond rechts. Volgende keer dat ik zo lang met tanktop loop maar wat vaseline smeren.
Trouwens, dat TomTom horloge kun je via de KLM flight shop ook met korting bestellen, als je dan toch binnenkort moet vliegen.
Ik heb de OP-wijziging van zouzomaarkunnen doorgevoerd. Als het goed is was dat het of ben ik iemand vergeten?![]()
Niet helemaal volgens schema, maar je bent er tenminste bij *knock on wood*quote:Op maandag 18 mei 2015 18:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De cameraman heeft net ontdekt dat zijn camera een zoomfunctie heeftquote:Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zo is het!
Ik kwam trouwens nog de Puttense variant van het Mosselfilmpje tegenhet kan dus nog slechter!
Vanaf 1:20 beginnen met kijken, dan skip je de promo van de lokale Plus![]()
![]()
"Gerda! Kijk hoe leuk dit!"quote:Op maandag 18 mei 2015 19:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De cameraman heeft net ontdekt dat zijn camera een zoomfunctie heeft/samenaandekeukentafel
Een afspraak bij de masseur hebben als je een legendarische vorm van spierpijn in je bovenbenen en je billen hebt, is nooit grappig
Daarom wacht ik altijd net een dagje langer.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:38 schreef YUR het volgende:
Een afspraak bij de masseur hebben als je een legendarische vorm van spierpijn in je bovenbenen en je billen hebt, is nooit grappig![]()
Ik wist niet van de spierpijn toen ik de afspraak maaktequote:Op maandag 18 mei 2015 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom wacht ik altijd net een dagje langer.F means you're fucked![]()
Oeh!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:39 schreef YUR het volgende:
Ik wist niet van de spierpijn toen ik de afspraak maakte![]()
![]()
Ik zou de fysio aanklagen voor het toebrengen van letsel, hehe.
Dat Putten-filmpje... ik heb maar 1 minuut gezien (omkleden en haasten naar de training), maar ik vind 'm nu al hilarisch.![]()
Het wordt nog veel leukerquote:Op maandag 18 mei 2015 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh!![]()
![]()
Ik zou de fysio aanklagen voor het toebrengen van letsel, hehe.
Dat Putten-filmpje... ik heb maar 1 minuut gezien (omkleden en haasten naar de training), maar ik vind 'm nu al hilarisch.
Er komt ook een officieel Mosselfilmpje van de Marikenloop, ook gezellig altijd
Dit is inderdaad van zeldzame klasse, dat filmpje.
Maar ja het is dan ook duurzame media
Wat een topfilmpje! Ik heb hem helemaal gekeken, inclusief de zeer professionele promo van de Plusquote:Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zo is het!
Vanaf 1:20 beginnen met kijken, dan skip je de promo van de lokale Plus
Duurzame media idd. Niet te onderschatten. Prachtig filmpje!![]()
Die mensen ook langs de kant bij het waterpunt met hun glaasjes witte wijn.![]()
Liever witte wijn dan sigaretten! Ik vind het altijd wel gezellig als toeschouwers langs het parcours er een feestje van maken!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:55 schreef Quoi het volgende:
Duurzame media idd. Niet te onderschatten. Prachtig filmpje!![]()
Die mensen ook langs de kant bij het waterpunt met hun glaasjes witte wijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jazekers. En eens: beter dan rook!quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Liever witte wijn dan sigaretten! Ik vind het altijd wel gezellig als toeschouwers langs het parcours er een feestje van maken!![]()
Absoluut!! Bij de finish was er een man die een pijp opstakquote:![]()
Overigens maakte ie m ook snel weer uit, toen z'n vrouw 'm luidkeels vertelde dat dat "ècht niet kon!!"
Bij de Leidscherijnloop stond er een deelnemer letterlijk 10m na zijn finish al een sigaret op te steken
Een deelnemerdat is helemaal bizar!
Toen ik net begon met hardlopen zat ik ook al uitzwetend op de laptop te kijken hoe ver ik had gelopen met een sigaret in mn waffel
Putten TV staat duidelijk voor kwaliteit, want ik heb Gup gespot
Die Wennemars kan ook legendarische bekken trekken
Dank je! 😀quote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de OP-wijziging van zouzomaarkunnen doorgevoerd. Als het goed is was dat het of ben ik iemand vergeten?![]()
Nohhh wat een lekker loopje. Genoten van de zon, chilltempo, fijne muziek en. Had uren door kunnen lopen voor m'n gevoel.
En dat bij een loopje van 3km![]()
![]()
Geweldig! De Plus-promo hoort er gewoon helemaal bij, briljant! Als je zou proberen om expres zo'n filmpje te maken, zou het je never nooit niet lukken.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zo is het!
Vanaf 1:20 beginnen met kijken, dan skip je de promo van de lokale Plus![]()
Zo vandaag toch maar weer meegetraind met de groep. Eigen trainer was er niet , dus kregen we de trainer in opleiding die we over 1/2 maanden op donderdag krijgen. Nou goed hij deed het dus echt goed. Ik daar in tegen niet. Hij zei dat ik misschien beter voor mezelf ff had kunnen gaan of kunnen gaan wandelen ofzo. Maargoed nu was ik al begonnen dus hop ik ging het gewoon afmaken. We begonnen met mini warmingup dribbels, toen 10 min Z1 en toen 4 x 1 minuut zone 3 met steeds 1 minuut rust er tussen, daarna 5 minuten op zone 1 en toen nog een rustig tempo na bepaald punt, gewandeld
en toen 1/2 minuten zone 2, en als allerlaatste gedribbeld naar het eindpunt. Ik heb alles rustig aan gedaan. Die minuten op zone 3 ook dat was voor mij denk ik zone2. Maargoed ik heb echt heeeeeel veeel last van kuiten gehad. Trainer liep wel steeds bij me van gaat het? En dan zei ik jahoor. En dan moesten we vlak daarna wandelen maar dan word het erger, vroeg ie weer gaat het echt goed? Mm jawel hoor.Hij zei
ja je moet wel eerlijk zijn heLiep niet heel erg soepel allemaal. Tempo was ook gewoon traag eigenlijk haha.Maar de groep was trots op me dat was wel lief
.
Misschien gaan we de zevenheuvelennacht of loop (maar dat vind ik nog wat ver 15 km) met zn allen doen.
Afijn linkje (met WUP)
http://app.endomondo.com/workouts/525044200/19432788
Edit; sorry voor het lange verhaal ..![]()
Nee. Zo bleek net tijdens de training.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:25 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen al bijgekomen v/d wedstrijden van dit weekend ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meh ! Ik ga op z'n vroegst woensdagavond wat lopen, 30 min. maxquote:Op maandag 18 mei 2015 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee. Zo bleek net tijdens de training.![]()
Waarom dan ook per se trainen als je net zondag je eerste wedstrijd hebt gelopen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom dan ook per se trainen als je net zondag je eerste wedstrijd hebt gelopen?SPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, lichamelijk nog niet. Vermoeidheid. Hoofdpijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:25 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen al bijgekomen v/d wedstrijden van dit weekend ?
Mentaal is alles in orde
Of tenminste, niet erger dan anders![]()
![]()
Volgende keer is die marathon een makkie Pijll !quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, lichamelijk nog niet. Vermoeidheid. Hoofdpijn.
Mentaal is alles in orde
Of tenminste, niet erger dan anders![]()
I![]()
Ja hoor, de afgelopen week aardig wat kilometers gemaakt maar de benen voelen prima, na de 1000 meter en mijn figuurtje lopen voor Fok! heb ik dinsdag 11 km gelopen, donderdag de Brandgrensrun en gisteren de Marikenloop. Korte samenvatting: het was een hele reis naar Nijmegen. het was warm, goed georganiseerd, leuke Fok!meet met Guppy en Wyccie, een beetje teleurgesteld in mijn tijd omdat ik vastberaden was om een nieuw PR te lopen, niet gelukt, eindtijd was 1:00:46.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:25 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen al bijgekomen v/d wedstrijden van dit weekend ?
Guppy waar blijft het recept van die koek/cake/wat was het ook alweer? En het recept van de pindakaaskoeken waar je moeder het over had, please![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom niet?Wat veel mensen in lange broeken trouwens op dat filmpje, volgens mij was het gisteren toch echt kort/kort weer bij uitstek !SPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja eigenwijs.. En ik wou wat doen. Achja weten we ook weer voor de volgende keer toch. Dan blijf ik lekker op de bank liggenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom dan ook per se trainen als je net zondag je eerste wedstrijd hebt gelopen?. Maar toch ondanks dat het niet zo goed ging, ben ik toch blij dat ik gegaan ben haha.
![]()
[..]
Waarom niet?Reclame weigert hier verder te gaan dan 11 secSPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar... Post je nou je eigen mosselfilmpje?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Running Junkiequote:Op maandag 18 mei 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja hoor, de afgelopen week aardig wat kilometers gemaakt maar de benen voelen prima, na de 1000 meter en mijn figuurtje lopen voor Fok! heb ik dinsdag 11 km gelopen, donderdag de Brandgrensrun en gisteren de Marikenloop. Korte samenvatting: het was een hele reis naar Nijmegen. het was warm, goed georganiseerd, leuke Fok!meet met Guppy en Wyccie, een beetje teleurgesteld in mijn tijd omdat ik vastberaden was om een nieuw PR te lopen, niet gelukt, eindtijd was 1:00:46.
Guppy waar blijft het recept van die koek/cake/wat was het ook alweer? En het recept van de pindakaaskoeken waar je moeder het over had, please![]()
![]()
[..]
Waarom niet?Tactische plaatsing van orkestje en drumbandje.SPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confetti gooiend en high fivend persoon in morphsuit
Tevens veel jeugd (of jonger) en joggingbroeken en ander lange kledingstukken.
En tussen dat alles een onverstoorbare Mossel
Ik post nooit mosselfimpjes. Dit zijn gewoon de geautomatiseerde staancamera's waar ik voorbij stiefel.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reclame weigert hier verder te gaan dan 11 sec
Maar... Post je nou je eigen mosselfilmpje?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja ok. Het is idd geenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik post nooit mosselfimpjes. Dit zijn gewoon de geautomatiseerde staancamera's waar ik voorbij stiefel.sfeer
filmpje
Ja, mentaal en conditioneel echt prima. Alleen nog steeds stijve kuiten, daarom net de training echt rustig gedaan, na de loopscholing nog even ruim 4 km op 7min/km gelopen. Ik had net zoals GotC ook nog wel uren door kunnen gaan. Heerlijk is dat.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:25 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen al bijgekomen v/d wedstrijden van dit weekend ?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:42 schreef mosselmossel het volgende:
Ziet er steady uit.SPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boel snelle kinderen lopen daar. En ook veel supereindsprints. Lijkt me wel een gezellige loop.
Ik zou dit weekend geen loop meer doen, maar ik heb er wel zin in eigenlijk, als ik de filmpjes van de Putten Power Run en de Vestingloop zie.![]()
Dit. Echt priceless!quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Tactische plaatsing van orkestje en drumbandje.
Confetti gooiend en high fivend persoon in morphsuit
Tevens veel jeugd (of jonger) en joggingbroeken en ander lange kledingstukken.
En tussen dat alles een onverstoorbare Mossel
Hier weer een lading Golden Tenfoto's beschikbaar. Ik heb er maar even een drankje bij ingeschonken.![]()
Ik heb vanavond gefietst (op een stadsfietsje), om bezig te zijn. Ik merk dat ik weinig/minder geduld meer heb om TV te kijken. Lopen mocht niet van mezelf want afgelopen week al veel kms gemaakt voor mijn doen. Nu uurtje gefietst, morgen weer lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door steffelonio op 18-05-2015 22:36:03 (type foutje) ]![]()
Twijfels twijfels. Een hele drukke eerste marathon in Amsterdam met sowieso veel publiek, of een rustigere marathon in Eindhoven.. Heeft iemand ervaring met Amsterdam en de drukte daar?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[..]
Waarom niet?O, jammer dat ik al weg was voor de 5 kilometer anders had ik nog even een bak confetti over je heen kunnen gooienSPOILER: Video van gisterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik vond Amsterdam serieus geen leuke marathon. Druk, weinig sfeer...ik doe m niet nog een keer iig.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Twijfels twijfels. Een hele drukke eerste marathon in Amsterdam met sowieso veel publiek, of een rustigere marathon in Eindhoven.. Heeft iemand ervaring met Amsterdam en de drukte daar?
Over Eindhoven kan ik niet oordelenF means you're fucked![]()
Kijk, zo maak je het me al makkelijkerquote:Op maandag 18 mei 2015 23:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vond Amsterdam serieus geen leuke marathon. Druk, weinig sfeer...ik doe m niet nog een keer iig.
Over Eindhoven kan ik niet oordelenBen benieuwd nog naar andere meningen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Aan mijn mening heb je waarschijnlijk ook niet veel, aangezien ik er maar een gelopen heb.
Rotterdam was in één woord geweldig. Die 42 supporters waren niet nodig. Ik had er een miljoen.![]()
Sfeer, publiek, uitzicht: allemaal prachtig.
Amsterdam lijkt me mooi, vanwege het Rijksmuseum en het Olympisch stadion, maar daar heb ik nu al 2 resp. 3 keer onder en door gelopen.
Eindhoven vond ik qua sfeer en publiek bij de halve vorig jaar echt een dikke prima, hoor! Het was best druk. Het einde in het centrum was ook mooi.![]()
Ik hou echt van Amsterdam maar ik zou er geen marathon willen lopen. Het gaat er vast wel een keer van komen maar Amsterdam staat echt niet bovenaan mijn lijstje.![]()
Eindhoven heb ik vorig jaar 300m van het parcours gezien als toeschouwer. Drukte langs het parcours viel niet tegen an sich. Vraag is natuurlijk hoe dat dit jaar gaat worden, met het nieuwe parcours. Ik verwacht dat het na de start wel druk(er) zal zijn langs de weg, bij het stadion en strijp enzo, daarna richting de high tech campus weet ik het nog niet.
Hoop dat er nog voldoende volk langs de vertrouwde route staat, dat is wel zo leuk voor mij als HM-loperook leuker voor de marathonlopers die dan over de helft zijn en het wat zwaarder kunnen krijgen en de support hard nodig kunnen hebben.
Als loper heb je overigens veel ruimte in Eindhoven.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vraag me af hoe dat bij de MVB gaat zijn, ik houd rekening met meer deelnemers dan publiek (er hebben ruim 600 deelnemers zich ingeschrevenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:06 schreef YUR het volgende:
Voor het publiek moet je echt in Rotterdam zijn)
Maar misschien gaan de Limburgers me nog verrassen, en zo niet dan moet ik maar terugvallen op mijn ervaring met trailen in Limburg, dan staan ze ook niet bepaald rijen dik langs het parcours.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik verwacht eigenlijk vrijwel geen publiek. Ik merk dat ik steden Marathons niet echt geweldig vind, geef mij maar Leiden Marathon ofzo heerlijk door de polder van dorpje naar dorpje. MVB lijkt mij dan ook geweldig.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat bij de MVB gaat zijn, ik houd rekening met meer deelnemers dan publiek (er hebben ruim 600 deelnemers zich ingeschreven)
Maar misschien gaan de Limburgers me nog verrassen, en zo niet dan moet ik maar terugvallen op mijn ervaring met trailen in Limburg, dan staan ze ook niet bepaald rijen dik langs het parcours.![]()
De voorbereiding is tot nu toe goed verlopen inderdaad (even afkloppen).quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je er vertrouwen in? Je bent goed getraind, hè?
SEMTEX, hoe is het nu met je kuiten?
Vertrouwen is er, mede dankzij de Koning van Spanje.
Kan me nu lekker de komende 2 en een halve week lekker druk gaan maken over mijn racestrategie
Met vergelijking tot de concurrentie (met ingebouwde HRM) is het toch wel op een aantal punten 'baanbrekend';quote:Op maandag 18 mei 2015 19:04 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Die nieuwe interface/look van hartslagzone mogen ze van mij best overzette naar mijn FR220. Lijkt me via een update perfect mogelijk. Qua functionaliteit niet echt baanbrekend, maar het oogt wel mooi.
-Zelf in te stellen interval + zelf in te stellen schema's
-De interface (bv van hartslagzones)
-Auto start/stop (bv bij stoplichten)
-Life/activity-track opties (met oa sleep-tracker en health-monitor (na x aantal minuten stilzitten alert)![]()
Vorig jaar toen ik 'm liep zat er een kilometer zand in het parkoers.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:05 schreef pijll het volgende:
[..]
De Hoge Veluweloop is een mooie loop. Weinig toeschouwers langs de kant, wel veel deelnemers dus je loopt niet alleen. De hoogteverschillen vallen erg mee, en het is helemaal verhard.![]()
Ben ik nou gek of is mijn Garmin gek? Had voor mijn loopje van vandaag de GPS-functie uitgezet, zodat ik handmatig rondjes ging klokken met de LAP-knop. Begint na 1km mijn Garmin te piepen, dat ik weer 500m verder ben. Ehm... hoe weet hij dat?!
Naja, beetje zooitje nu dus met laptijden in Garmin Connect. En het klopt ook niet helemaal, als ik goed tel heb ik 14 rondjes van om en nabij de 500m gelopen in die 50´. Jammer, want de km-tijden in Endomondo zien er wel leuk uit zoNaja, maakt verder ook niet uit, lekker gelopen in de regen en in het donker, want mijn vrouw zei om 6 uur dat ze vandaag niet meer wilde lopen en toen pas bedacht ik me dat er nog 50´ op het programma stond. Toch maar gegaan, gelukkig dus
In rondje 2 een poepende hond, dus moest even stoppen...
Na de 50´ nog een kleine 400m héééél langzaam uitgehobbeld, sort of cooling down. Totdat ik bovenaan de heuvel opeens het silhouet van een grote hond zag. FuckBleek een zwarte labrador die wel met Pincho wilde spelen. Pincho dacht daar echter anders over
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ja, de terugweg langs de Amstel was veel te smal. Het is wel episch om onder de ringen Olympisch Stadion in te rennen en dan te finishen op de baan daar.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Twijfels twijfels. Een hele drukke eerste marathon in Amsterdam met sowieso veel publiek, of een rustigere marathon in Eindhoven.. Heeft iemand ervaring met Amsterdam en de drukte daar?
Eindhoven vond ik veel relaxter, en je wordt daar ook niet snel afgeleid door een mooie omgeving![]()
![]()
Jij bent toch niet zo'n zenuwpees, hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:00 schreef Guard het volgende:
[..]
De voorbereiding is tot nu toe goed verlopen inderdaad (even afkloppen).
Vertrouwen is er, mede dankzij de Koning van Spanje.
Kan me nu lekker de komende 2 en een halve week lekker druk gaan maken over mijn racestrategie
TWC, ik vind polders en dergelijke bij korte loopjes wel prima, maar voor een marathon zou ik niet zonder publiek kunnen. Maar ik hoop voor jullie dat het parcours van MVB mooi genoeg is om het te kunnen compenseren.![]()
Vreemd genoeg is de spierpijn helemaal weg, yay!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je er vertrouwen in? Je bent goed getraind, hè?
SEMTEX, hoe is het nu met je kuiten?Thanks for asking.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vond Rotterdam ook stom. Niks van 'al dat publiek' gemerkt.![]()
We komen nog eens aanmoedigen
Zo zie je maar weer, wat de ene een top wedstrijd / locatie vindt, is voor de ander compleet bagger...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
2x de halve gedaan toen ik er woonde, en ik vond 'm juist heel leuk, met name de route. Aankomst in het magische olympisch stadion, nadat je door het echte Amsterdam bent gelopen. Dat is wel wat anders dan dr DtD.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:04 schreef hatsaflats het volgende:
De halve van Amsterdam vond ik echt onwijs stom.
Ik meen dat de M nu 70 euro kost, dat is wel weer absurd.![]()
dat valt nog best mee, denk dat dat de middenmoot is qua inschrijvingsgeld voor een marathon wereldwijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
2x de halve gedaan toen ik er woonde, en ik vond 'm juist heel leuk, met name de route. Aankomst in het magische olympisch stadion, nadat je door het echte Amsterdam bent gelopen. Dat is wel wat anders dan dr DtD.
Ik meen dat de M nu 70 euro kost, dat is wel weer absurd.
In de VS kost het je al gauw $125 of meer (en dat is dan het early bird tarief).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee gister gewoon gewerkt, ik lag wel om 8 uur in bed, doodmoe.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk dat je er zo van hebt genoten.Wat een hectiek trouwens om in de avond weer terug te gaan naar Zwitserland. Was je vandaag wel vrij?
En ik heb een korte tight die een siliconen randje heeft zodat het niet omhoog kruipt, of bedoelde je dat je liever een los, kort broekje wilt?
Dat heb ik nog niet geprobeerd met zo'n siliconen randje, maar broekjes zoals die gym leggings van vroeger dat blijft bij mij niet zitten.Today is life -
Dale Carnegie![]()
XMissi hoe waren jouw foto's van de Marikenloop? Ik vind die van mij echt erg
maar ik straal wel in mn gezicht, dat scheelt wel.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik loop iedere week in Amsterdam en ik ben ook al vaak zat in het Olympisch Stadion gefinisht, dus zo bijzonder vind ik dat niet meer.
![]()
Zo, de eerste meters zijn weer gemaakt. Ze waren vroeg, hongerig en nog een tikkie verkrampt.
https://www.endomondo.com/workouts/525306818/11367364
Speciaal voor jullie weer eens een piemel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja en ik vond Amsterdam Marathon een hele toffe om als eerste te doen! Publiek was niet op alle plekken even enthousiast nee, maar de route loopt langs veel voor mij bijzondere punten. Drukte viel wel mee, van tevoren geen last van gehad, dan is alles strak geregeld. TIjdens het lopen idd alleen bij de terugweg langs de Amsteldijk, maar ik was daar ook best veel mensen aan het inhalen dus dat maakte het ook wel weer leuk. En naderhand was het wel vervelend dat je echt in de file stond om het stadion uit te komen, dat heeft me wel wat extra spierpijn bezorgd.
Verder heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal met andere marathons..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een keer een training overslaan is ook niet erg hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, de eerste meters zijn weer gemaakt. Ze waren vroeg, hongerig en nog een tikkie verkrampt.
https://www.endomondo.com/workouts/525306818/11367364
Speciaal voor jullie weer eens een piemel.zeker niet na een dik PR op de HM...
Hier gisteren ook weer gelopen, alleen al een paar dagen lichte klachten van een springersknie. Dus de 400tjes maar op een lager tempo gelopen. Voelde vooral last bij het stoppen en weer starten tussen de intervallen door. Dus waarschijnlijk te enthousiast met de souplessemethode begonnen.Was de vorige keer ook al toen ik volgens de souplessemethode wilde lopen... Dus misschien maar weer terug naar wat minder intervalachtige trainingen....
Mja ik heb gisteren over geslagen, vanochtend was de eerste keer weer lopen na donderdag!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een keer een training overslaan is ook niet erg hoorzeker niet na een dik PR op de HM...
Hier gisteren ook weer gelopen, alleen al een paar dagen lichte klachten van een springersknie. Dus de 400tjes maar op een lager tempo gelopen. Voelde vooral last bij het stoppen en weer starten tussen de intervallen door. Dus waarschijnlijk te enthousiast met de souplessemethode begonnen.Was de vorige keer ook al toen ik volgens de souplessemethode wilde lopen... Dus misschien maar weer terug naar wat minder intervalachtige trainingen....
En waar heb je je snelheden op gebaseerd voor de 400tjes dan? Op je PR van de 10km of op het niveau wat je nu ongeveer hebt op die afstand? En doe je wel 15sec wandelen aan het begin en einde van de dribbelpauze?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
OK, let goed op wat je lijf je vertelt qua herstelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik heb gisteren over geslagen, vanochtend was de eerste keer weer lopen na donderdag!
En waar heb je je snelheden op gebaseerd voor de 400tjes dan? Op je PR van de 10km of op het niveau wat je nu ongeveer hebt op die afstand? En doe je wel 15sec wandelen aan het begin en einde van de dribbelpauze?
Ik heb mijn snelheden gebaseerd op mn PR op de 10 en zorg dat ik op souplesse blijf lopen. Ik wandel zelfs 20 seconden na en voor iedere snelle 400. Maar juist het afstoppen naar wandelen en het opstarten naar het tempostuk lijkt het probleem te zijn.
Ik ben ook maar weer extra beenversterkende oefeningen gaan doen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar is dat dan niet te snel voor wat je nu loopt? Maar ja die oefeningen zullen idd ook wel heloen, en een goede warming up met wat kaatsoefeningen/triplings en steigerungen. Ik ben zelf ook echt een diesel dus als ik die niet doe haal ik de snelheden ook pas in de laatste intervallen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, let goed op wat je lijf je vertelt qua herstel
Ik heb mijn snelheden gebaseerd op mn PR op de 10 en zorg dat ik op souplesse blijf lopen. Ik wandel zelfs 20 seconden na en voor iedere snelle 400. Maar juist het afstoppen naar wandelen en het opstarten naar het tempostuk lijkt het probleem te zijn.
Ik ben ook maar weer extra beenversterkende oefeningen gaan doen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Dus daarom gisteren bewust ingehouden bij de snelle stukken. Maar bij de dribbelstukken liep ik eerst te langzaam, aangezien die qua tempo 7-9 min op de 10k langzamer moeten dan je PR. Ik liep eerst die stukken 12-15 min langzamer dan mn PR.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar is dat dan niet te snel voor wat je nu loopt? Maar ja die oefeningen zullen idd ook wel heloen, en een goede warming up met wat kaatsoefeningen/triplings en steigerungen. Ik ben zelf ook echt een diesel dus als ik die niet doe haal ik de snelheden ook pas in de laatste intervallen..
Zie hier het vergelijk: https://connect.garmin.co(...)ctivityId2=764132632
Heb je wat voorbeeld filmpjes van die kaatsoefeningen/triplings en steigerungenWant die doen mij geen belletje rinkelen
En als je al die tempo's nou eens los laat en een paar keer gewoon rustig op gevoel gaat lopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Dus daarom gisteren bewust ingehouden bij de snelle stukken. Maar bij de dribbelstukken liep ik eerst te langzaam, aangezien die qua tempo 7-9 min op de 10k langzamer moeten dan je PR. Ik liep eerst die stukken 12-15 min langzamer dan mn PR.
Heb je wat voorbeeld filmpjes van die kaatsoefeningen/triplings en steigerungenWant die doen mij geen belletje rinkelen
Die 7-9 minuten geldt vooral voor wisselduurlopen volgens mij? Tijdens de dribbelpauzes, zeker bij de korte intervallen, maakt het tempo niet zoveel uit volgens mij. Al moet ik van mijn trainer wel op blijven letten dat ik ook dan 'reactief' blijf lopen en niet sjokkend (ben ik goed in).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Dus daarom gisteren bewust ingehouden bij de snelle stukken. Maar bij de dribbelstukken liep ik eerst te langzaam, aangezien die qua tempo 7-9 min op de 10k langzamer moeten dan je PR. Ik liep eerst die stukken 12-15 min langzamer dan mn PR.
En steigerung is gewoon een versnelling, dus in 100-200 meter van heel langzaam naar maximaal tempo, door de pasfrequentie te verhogen. Dat minimaal 2x doen in de warming up.
Kaatsen = dat je met 2 voeten op dezelfde plek landt, waarbij de ene voet afzet als de andere landt.
En triplings is soort van je voeten snel neerzetten van teen naar hak. Moeilijk uit te leggen
Bij mij helpen dat soort oefeningen iig heel erg, dan ga je het tempo meer uit bewegingssnelheid halen ipv uit kracht..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar zit ik sterk aan te denken, met wel oog op afwisseling en gewoon lopen waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
En als je al die tempo's nou eens los laat en een paar keer gewoon rustig op gevoel gaat lopen?Thanks ik zal het eens bekijken en een paar keer proberen te werken in de warming upquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die 7-9 minuten geldt vooral voor wisselduurlopen volgens mij? Tijdens de dribbelpauzes, zeker bij de korte intervallen, maakt het tempo niet zoveel uit volgens mij. Al moet ik van mijn trainer wel op blijven letten dat ik ook dan 'reactief' blijf lopen en niet sjokkend (ben ik goed in).
En steigerung is gewoon een versnelling, dus in 100-200 meter van heel langzaam naar maximaal tempo, door de pasfrequentie te verhogen. Dat minimaal 2x doen in de warming up.
Kaatsen = dat je met 2 voeten op dezelfde plek landt, waarbij de ene voet afzet als de andere landt.
En triplings is soort van je voeten snel neerzetten van teen naar hak. Moeilijk uit te leggen
Bij mij helpen dat soort oefeningen iig heel erg, dan ga je het tempo meer uit bewegingssnelheid halen ipv uit kracht..
Is zo'n electric timing paal denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat daar nu een flitspaal langs de baan?
Dit zou ik ook doen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
En als je al die tempo's nou eens los laat en een paar keer gewoon rustig op gevoel gaat lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het werkt overigens wel. Wij doen het vrij vaak. Vrijwel wekelijks.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
Thanks ik zal het eens bekijken en een paar keer proberen te werken in de warming upZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zou je mij bij de Stoomtramloop halve marathon op 28 juni kunnen zetten? De Vestingloop heeft mij weer voldoende zelfvertrouwen gegeven om weer serieuze kilometers te gaan maken.quote:![]()
Ik ben niet de enige die nog gaar is van het weekend. Hopelijk wel woensdag t/m vrijdag woon-werk-verkeer fietsen, lopen pas weer er na.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik vond het veel te druk, met onwijs nare fuiken op random plekken in de route, waardoor je stil kwam te staan. Het publiek vond ik ook niet echt leuk, het grootste deel stond je aan te staren alsof je een of andere mongool was, en het andere deel was pissig omdat ze niet konden oversteken. Op weg naar het startvak werd ik ook al half aangereden door een fietser die zich wel door de mensenmassa heen dacht te kunnen beuken. Het leukste publiek stond in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
2x de halve gedaan toen ik er woonde, en ik vond 'm juist heel leuk, met name de route. Aankomst in het magische olympisch stadion, nadat je door het echte Amsterdam bent gelopen. Dat is wel wat anders dan dr DtD.
Ik meen dat de M nu 70 euro kost, dat is wel weer absurd.
Maar ik heb dan ook sowieso al niets met Amsterdam (behalve de biercafé's). Ik heb er 6,5 jaar gestudeerd (ok, 1 jaar in Amsterdam, en 5,5 jaar in Amstelveen), maar ben blij dat ik er alleen nog heen hoef om met vrienden biertjes te gaan drinken of uit eten te gaan.
Ik kan me voorstellen dat als je wel iets met Amsterdam hebt, het best leuk kan zijn. Maar zo niet, dan niet![]()
![]()
Nou ja. De enige reden dat ik ooit nog wel een marathon in Amsterdam wil lopen, is omdat het voor mij bekend terrein is. Ik heb sowieso niet echt de behoefte om een marathon in Nederland te lopen. Rotterdam hoeft van mij sowieso al helemaal niet.
![]()
New Yorkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Ieder z'n voorkeuren
Ikzelf begrijp die massale New York-fetisj dan weer niet.
Maar misschien dat ik volgend jaar wel gewoon Rotterdam ga lopen. En San Francisco.
Ik ben nu aan het kijken of ik dit jaar nog revanche kan nemen. Dat wordt nog wel lastig, want ik heb al een hoop loopjes in mijn agenda staan. Misschien wordt het de Pijnenburg Bosloop in Soest, op 11 oktober.![]()
Ik ook niet ❤️quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Ieder z'n voorkeuren
Ikzelf begrijp die massale New York-fetisj dan weer niet.![]()
Ik denk dat het deels ook komt doordat zoveel mensen de NYM als de heilige graal zien, waardoor het nog meer mensen aantrekt.![]()
Ik heb eigenlijk met geeneen marathon het idee dat het parcours of de omgeving of het publiek zo'n aantrekkingskracht op mij heeft dat ik die móet lopen. Uiteindelijk is het toch gewoon een heel introvert proces en ben je vooral asfalt aan het starenHet is dan wel weer leuk als er bekenden langs de kant staan dus daarom vind ik binnen Nederland wel leuk. En een snel parcours en gemak voor en achteraf qua logistiek zijn voor mij dus belangrijk.
Maar ik denk dat het wel heel anders is als je zo'n trailmarathon loopt zoals de KvS of zo, dan zou ik waarschijnlijk wel genieten van de omgeving.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Marathons? Dat voelt een beetje als een ver van mn bed show... Eerst maar eens eindelijk een keer de Bruggenloop lopen... en eventueel Egmond...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ehhhhh heeel erg. Ik kijk niet eens blij. Zit wel een zweeffoto tussenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:08 schreef Ynske het volgende:
XMissi hoe waren jouw foto's van de Marikenloop? Ik vind die van mij echt erg
maar ik straal wel in mn gezicht, dat scheelt wel.Maarja ik zal ze niet posten en jullie dus besparen hahaha!
![]()
![]()
Een zweeffoto bij je eerste hardloopwedstrijd! Dat lukte mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ehhhhh heeel erg. Ik kijk niet eens blij. Zit wel een zweeffoto tussenMaarja ik zal ze niet posten en jullie dus besparen hahaha!
Die kun je ons zeker niet onthouden
hier geenhier geen zwever, maar ik lachte welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ehhhhh heeel erg. Ik kijk niet eens blij. Zit wel een zweeffoto tussenMaarja ik zal ze niet posten en jullie dus besparen hahaha!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik bekijk ze straks wel op marathon-photos.com...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef xMissi het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het zeggen: New York is een fantastische stad, maar de marathon vind ik persoonlijk meh (met name het parcours).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Ieder z'n voorkeuren
Ikzelf begrijp die massale New York-fetisj dan weer niet.
Maar goed als je tijd heb om rustig om je heen te kijken ga je niet hard genoeg
Het feit dat je godsgruwelijk vroeg mag vernikkelen op Staten Island vind ik wel een minder prettig idee...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vond Amsterdam alleen de eerst km druk. Je moet gewoon een beetje voorin lopen dan valt het snel mee met de drukte![]()
Het stuk langs de Amstel vond ik wel mooi en rustgevend zo met de roeiers die voorbij kwamen. Door de stad lopen vind ik ook altijd wel wat hebben. Alleen dat stuk over een industrieterrein![]()
Verder vond ik de publieke belangstelling erg tegenvallen, de mensen die langs de kant stonden leken allemaal wel geïrriteerd te zijn dat ze niet gewoon over mochten steken.
Volgend jaar ga ik Rotterdam eens uitproberen.![]()
Hoe staat het met je verwachtingen voor Kopenhagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:40 schreef Mr.B. het volgende:
Ik vond Amsterdam alleen de eerst km druk. Je moet gewoon een beetje voorin lopen dan valt het snel mee met de drukte![]()
Het stuk langs de Amstel vond ik wel mooi en rustgevend zo met de roeiers die voorbij kwamen. Door de stad lopen vind ik ook altijd wel wat hebben. Alleen dat stuk over een industrieterrein![]()
Verder vond ik de publieke belangstelling erg tegenvallen, de mensen die langs de kant stonden leken allemaal wel geïrriteerd te zijn dat ze niet gewoon over mochten steken.
Volgend jaar ga ik Rotterdam eens uitproberen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gematigd positief. Zowel fysio als masseur zegt dat er op zich niets mis is met de spier, geen scheurtje oid, dus ik kan gewoon lopen. Ik ga gewoon proberen om op ongeveer mijn oorspronkelijke streeftijd weg te gaan en dan kijken of het lukt. En als de hamstring toch echt problemen geeft dan wordt het een (evt korter) trainingsloopje. Ik zie het wel....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe staat het met je verwachtingen voor Kopenhagen?![]()
Dat maakt de heldendaad alleen maar groterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Het feit dat je godsgruwelijk vroeg mag vernikkelen op Staten Island vind ik wel een minder prettig idee....
![]()
Vandaag staat er een leuke heuveltraining op het programma, maar ik denk dat ik 'm maar oversla.
Een paar simpele lichaamsoefeningetjes en je kunt gewoon 2 dagen nauwelijks lopen van de spierpijn... #werkaandewinkel
SF is in juli, dus maar 3 maanden na R'dam.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:54 schreef pijll het volgende:
[..]
New York
Maar misschien dat ik volgend jaar wel gewoon Rotterdam ga lopen. En San Francisco.
En geen km is vlak, je gaat daar echt volstrekt kaputt op de heuvels. Voor m'n pa was het marathon 20 ofzo en hij kon erna nog geen stoeprand normaal op of af erna
Ik zou de één of de ander doen, in 1 jaar. Als ik ooit een marathon zou lopen dan
Blame my parents.quote:
Als SF volgend jaar weer het laatste weekend van juli is, valt 'ie precies op mijn 42e verjaardag. Ik heb geen keus![]()
![]()
Da Interwebz heeft geen geheimen xMissiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef xMissi het volgende:
[..]
alles is te vinden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn 42ste verjaardag valt op een zondagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Blame my parents.
Als SF volgend jaar weer het laatste weekend van juli is, valt 'ie precies op mijn 42e verjaardag. Ik heb geen keus
Geen marathon op mijn verjaardag. Nog nooit eentje gezien rond de (en mijn) jaarwisseling
Ik loot mee voor Berlijn als het zover is.![]()
Nee hoor.quote:
"The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco." Mark Twain (hoewel betwijfeld wordt of hij dit echt gezegd heeft)
Ik was er in juli 2013 en het is daar echt 10-15 graden kouder dan in de rest van California. Dus ik kan me wel iets voorstellen bij dat citaat.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Berlin ist schön.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:31 schreef Quoi het volgende:
Geen marathon op mijn verjaardag. Nog nooit eentje gezien rond de (en mijn) jaarwisseling
Ik loot mee voor Berlijn als het zover is.
En al ervaringsdeskundige op de expo en parcourskennis, uitstekende keuze!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor.
"The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco." Mark Twain (hoewel betwijfeld wordt of hij dit echt gezegd heeft)
Ik was er in juli 2013 en het is daar echt 10-15 graden kouder dan in de rest van California. Dus ik kan me wel iets voorstellen bij dat citaat.
Ik kan tijdens marathons niet heel goed tegen de warmte, denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: