SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Vrijdag 7 augustus,20.00 uur: sc Heerenveen - De Graafschap - Zaterdag 8 augustus,18.30 uur: PEC Zwolle - SC Cambuur - 19.45 uur: Roda JC - Heracles Almelo - ADO Den Haag - PSV - 20.45 uur: Feyenoord - FC Utrecht - Zondag 9 augustus,12.30 uur: AZ - Ajax - 14.30 uur: FC Groningen - FC Twente - NEC - Excelsior - 16.45 uur: Willem II - Vitesse - |
http://www.telegraaf.nl/b(...)_uit_de_lucht__.htmlquote:Voetbalpiraat uit de lucht
AMSTERDAM -
De eredivisie heeft de illegale aanbieders van voetbalbeelden een gevoelige slag toegebracht. De populaire website janlul.com, die het tv-signaal van FOX Sports gratis doorgaf, is gesloten.
De site had al langer de aandacht van FOX Sports, het betaalkanaal van de eredivisie. Inmiddels staat janlul.com op naam van Eredivisie Media & Marketing C.V., zo blijkt uit de domeinregistratie. De eredivisie wil geen commentaar geven.
De abonneezenders FOX Sports en Sport1 luidden in februari reeds de noodklok in De Telegraaf. „Piraterij is een hardnekkig probleem dat in Den Haag geen enkele prioriteit heeft”, stelde Will Moerer van Sport1. Frank Rutten FOX Sports zei indertijd: „Ons kost dit op jaarbasis miljoenen euro’s. Dat geld zou eigenlijk ten gunste moeten komen aan de kwaliteit van het Nederlandse voetbal.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_uit_de_lucht__.html
Janlul was toch al een waardeloze site.
Grappig. Had er tot nu toe nooit van gehoord.Maar goed. Gaat men nu met het innemen van deze site nog iets speciaals er mee ontwikkelen of wat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meer leesvoer:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-de-lucht~a4115440/
Janlul was toch al een waardeloze site. Lopen janken om geld, maar ondertussen een ebola stream voorschotelen.
Goede naam voor een educatieve website lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappig. Had er tot nu toe nooit van gehoord.Maar goed. Gaat men nu met het innemen van deze site nog iets speciaals er mee ontwikkelen of wat?
Keek zelden op Jan Lul eigenlijk. Die stream was nog onbetrouwbaarder dan Mike van der Hoorn in de verdedigingquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meer leesvoer:
Janlul was toch al een waardeloze site. Lopen janken om geld, maar ondertussen een ebola stream voorschotelen.
Best netjes dat ze de volkskrant en televaag gehaald hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meer leesvoer:
Kuijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De belangrijkste vraag: wie scoort de eerste goal van het seizoen.
De nobuddies in de studio van FOX. Die nemen ook gelijk wat open deuren mee. Schot voor open doel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller. De eerste drie denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haller. De eerste drie denk ik.
FOX heeft voor de zaterdagavond een programma op kanaal 1. Centraal staat wedstrijd om 19:45, vandaag overigens voor deze ene keer niet (vandaag vanaf 19u). Dan gaan ze uren praten over Eredivisie/Premier League/Bundesliga. Met 2 huisanalisten, een voetbalgast en een bekende voetbalfan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nobuddies in de studio van FOX. Die nemen ook gelijk wat open deuren mee. Schot voor open doel.
VBL / Natafelen met Kees#1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX heeft voor de zaterdagavond een programma op kanaal 1. Centraal staat wedstrijd om 19:45, vandaag overigens voor deze ene keer niet (vandaag vanaf 19u). Dan gaan ze uren praten over Eredivisie/Premier League/Bundesliga. Met 2 huisanalisten, een voetbalgast en een bekende voetbalfan.
Nu al cringeworthy.
Gaan ze nu 1 uur en 45 minuten voorbeschouwen op Feyenoord - Utrecht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX heeft voor de zaterdagavond een programma op kanaal 1. Centraal staat wedstrijd om 19:45, vandaag overigens voor deze ene keer niet (vandaag vanaf 19u). Dan gaan ze uren praten over Eredivisie/Premier League/Bundesliga. Met 2 huisanalisten, een voetbalgast en een bekende voetbalfan.
Nu al cringeworthy.
Nee, tussendoor nog FOX Sports Vandaag. Gewoon een sportnieuwsbulletin wat je vroeger bij de eerste uitzenddagen van FOX ook had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaan ze nu 1 uur en 45 minuten voorbeschouwen op Feyenoord - Utrecht?
Dat flopte destijds totaal tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, tussendoor nog FOX Sports Vandaag. Gewoon een sportnieuwsbulletin wat je vroeger bij de eerste uitzenddagen van FOX ook had.
Van Leer en Noor uit de befaamde PSV-opleiding.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Roda JC Kerkrade:
Van Leer •
Dijkhuizen, Swinkels, Sankoh, Van Peppen •
Griffiths, Noor, Faik, Van Hyfte •
Jansen, Gyasi
Noor trainde al een tijdje mee maar zijn contract werd pas in de voorbije dagen officieel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Leer en Noor uit de befaamde PSV-opleiding.
Wat de fuckquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zijn kans gegrepen nadat Verbist zijn oor afscheurde.
Het oor van Roda-doelman Bram Verbist werd in de wedstrijd van vrijdagavond tegen Emmen zo goed als helemaal afgescheurd. Emmen-aanvaller Roland Bergkamp raakte met zijn noppen het oor van Verbist dat daardoor afscheurde. Verbist, die hevig bloedde, wilde aanvankelijk nog doorspelen, maar hij werd direct gewisseld.quote:
Klinkt smakelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het oor van Roda-doelman Bram Verbist werd in de wedstrijd van vrijdagavond tegen Emmen zo goed als helemaal afgescheurd. Emmen-aanvaller Roland Bergkamp raakte met zijn noppen het oor van Verbist dat daardoor afscheurde. Verbist, die hevig bloedde, wilde aanvankelijk nog doorspelen, maar hij werd direct gewisseld.
Met een auto werd de Roda-doelman daarop met spoed naar Heerlen gebracht waar chirurgen het oor weer aannaaiden. In het ziekenhuis bleek dat Verbist echt veel geluk had gehad en dat zijn oor er vrijwel helemaal afhing.
Ik hoop dat het voetbal nog iets van je dag goed kan maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit al helemaal in de starthouding voor De Eretribune.
Mooi gesproken. Kan ik me volledig in vinden. Ik gun het zequote:
Mijn dag kan niet meer stuk hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voetbal nog iets van je dag goed kan maken.
Ik ben blij om dat te horen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk hoor.
Helene Hendriks reageerde ooit op mijn tweet. Beat that.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik bedenk me nu dat Raemon Sluiter ooit op mijn Twitterberichten heeft gereageerd.
Raemon Sluiter
Laat hem maar in dat topic jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier de liverecensie van Zipportal
VBL / De Eretribune #1
Ik blijf hier posten.
Mogen zo gaan klappen en juichen als FOX dat aangeeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van het publiek niet.
Ik snap de toegevoegde waarde van jou op dit forum niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van het publiek niet.
Wat een laf gesteek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde van jou op dit forum niet.
Maar jij snapt wel meer niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde van jou op dit forum niet.
Botox.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Linda de Mol, Monique van der Ven en Ronald de Boer ?
Saai team op Darri na.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Castro, Zomer, Te Wierik, Droste, Bruns, Pelupessy, Bel Hassani, Fledderus, Weghorst, Navratil en Darri
Ik vind dit geen spectaculair team, om maar eens mijn mening te geven.
Nogmaals.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer een goede aankoop.
Tuurlijk Mario.
Maar nogmaals.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
God, ik ben zijn catchphrase vergeten. Wat zei hij nou altijd, help me, Stijn.
Ondertiteling achter de balk stoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Die schijtairco's op de achtergrond en die balk zijn echt tergend.![]()
![]()
![]()
RTL Z faalt daar ook altijd in. Henk en Ingrid krijgen dan maar de helft mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertiteling achter de balk stoppen.
#werkenbijfox
Mag de glazen vullen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat doet Helene eigenlijk in dit hele gebeuren ?
Mooi zitten wezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat doet Helene eigenlijk in dit hele gebeuren ?
GGMM zet ze wel op hun plek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen klaagt al over die irritante balk.
https://twitter.com/searc(...)=eretribune&src=typd
Als iemand zo aardig wil zijn om FOX Sports te Twitteren over die schijt airco's die een bromtoon veroorzaken op de achtergrond, heel graag.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen klaagt al over die irritante balk.
https://twitter.com/searc(...)=eretribune&src=typd
Als iemand zo aardig wil zijn om FOX Sports te Twitteren over die schijt airco's die een bromtoon veroorzaken op de achtergrond, heel graag.
twitter:_GGM__ twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:31:24@hendrikshelene Die airco's zorgen voor een zeer irritante bromtoon op de achtergrond.Verder een erg leuk programma!!
reageer retweet
twitter:RijnmondSport twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:38:39Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim-Richards en Basaçikoglu. reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 19:38:39Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim-Richards en Basaçikoglu. reageer retweet
Misschien v/d Geer wel weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Rijswijk.
Dat betekent Reitsma/Ron de Rijk/Evert in De Kuip.
Ik word moe van de autocorrect op deze mac.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gibril Sankoh, jawel. Eerst trainde hij nog mee met FC Groningen.
Haller. Note.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk met spanning uit naar de eerste doelpuntmaker voor de Toto!
*Jansenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anco Janssen. U hoorde het hier voor het eerst.
Ooh je wou grappig doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal creatie. AntiBalkGenot.
Jansen*quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anco Janssen. U hoorde het hier voor het eerst.
Niet helemaal juist want ik heb vanmiddag en gisteren ook genoten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn voelt zich sinds vier minuten bevrijd.
Het seizoen is net begonnen, jij begint gelijk weer te ouwehoeren? Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je wou grappig doen.
Dat lukt alleen nooit zo erg bij jou.
Inderdaad. Ik hoef geen duurder pakket meer aan te schaffen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports snijdt zich mooi in de vingers. Alle buitenlandse stront 's avonds uitzenden op FOX Sports 1. Dat gaat klanten kosten.
Doe nou rustig Hans, je spuugtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen, jij begint gelijk weer te ouwehoeren? Bedankt Hans.
Ik heb geen eens een streamingsite nu voor de Eredivisie lolquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft een bepaalde streamingsite bij jullie ook geen geluid?
Geinig cluppiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Honderdmilljoenmiljard posts over hoe geweldig goed Heracles wel niet is. Nee, bedankt.
Die leven nog in 1945quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Rodapubliek is als vanouds opgefokt.
En Heracles een 'geinig' clubje noemenquote:
JR nemen we niet meer serieus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Heracles een 'geinig' clubje noemen
Ik heb een ernstige haat aan Limburgquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Heracles een 'geinig' clubje noemen
Valt me tegen JR.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een ernstige haat aan Limburg
Ongefundeerd ergo onterecht!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een ernstige haat aan Limburg
Die van de Roover was toch een enorme genotsgoal?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De vorige seizoensopende goals waren van..
2014 - Jesper Drost
2013 - Ricardo van Rhijn
2012 - Jens Podevijn
2011 - Guyon Fernandez
2010 - Ramon Zomer
2009 - Christophe Gregoire
2008 - Sepp de Roover
2007 - Blaise N'Kufo
Dat is ook een lekker rijtje, hoor.
Jep, dat werd 0-4 ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van de Roover was toch een enorme genotsgoal?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Wel weer typisch dat Roda om 19.45 begint.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Wel weer typisch dat Roda om 19.45 begint.
komt in de tweede helft weer goed!quote:
Is dit de Duitse versie van LR?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
komt in de tweede helft weer goed!
Standaard 1,5 á 2 min te laat, maar ochquote:
Moet zeggen dat FOX nu minder dan een minuut achterloopt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ook dit seizoen loopt alles weer even achter?
En een fysio heeft geen gedegen opleiding gehad om dit te kunnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:26 schreef Collide het volgende:
Zal aan mij liggen maar waarom laat je iemand van het ambulance personeel die schouder niet terug zetten?
Welke fysio loopt rond in een pak.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een fysio heeft geen gedegen opleiding gehad om dit te kunnen![]()
Wat voor klap josties heb jij dan als Fysio gehad
Man in pak is club arts RJCquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Welke fysio loopt rond in een pak.
Ze moesten laten zien dat ze een nieuw foefje hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar dat moest, blijkbaar, wel ff gemeld worden
Erik Ten Hag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie is die trainer van Utrecht?
Ah, die man. Ja, luisterde twintig minuten naar hem. Conclusie, Rutten heeft zelfs een fijnere stem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erik Ten Hag.
Twee jaar bij Bayern München II gewerkt.
Ik heb het gemist wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar dat moest, blijkbaar, wel ff gemeld worden
Breaking: Er is geen nieuws...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:31 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik heb het gemist wat gebeurde er?
Ook al lust ik zelf geen koffie klinkt dit als een prima plan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
Zodra het rust is ga ik koffie zetten. Deze zal ik tijdens de eerste helft van Feyenoord gaan nuttigen
De echte seizoensopener is afgelast slimmen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft bedacht dat Roda - Heracles een goede seizoensopener zou zijn?
De stakende agentenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
de politiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gemeente van Kerkrade.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles een 'geinig' clubje vinden is dan wel stoerquote:
Inderdaad. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net als deel 1; plat, simpele en grove humor... Heb erg genoten
Het zit diepquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heracles een 'geinig' clubje vinden is dan wel stoer
Dat is vooral leuk als je 12 bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net als deel 1; plat, simpele en grove humor... Heb erg genoten
Uh, oke.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heracles een 'geinig' clubje vinden is dan wel stoer
Rot op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie gooit er een stream voor Fey via DM
Alvast bedankt
Of geen zin hebt om na te denken, maar wel wil lachenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk als je 12 bent.
Hier moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk als je 12 bent.
Ik wil er ook wel een eventueelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Alvast bedankt
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Alvast bedankt
hey skedje heb je een streampje voor mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
Streams vragen zou verboden moeten worden
Irritante figuren
Dat is al verboden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
Streams vragen zou verboden moeten worden
Irritante figuren
Erger is nog, hij is waarschijnlijk de beste speler van de eredivisie op dit momentquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Dirk Kuyt hype is zo ontzettend lachwekkend.
idd waar zijn ze?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al verboden.
Helaas zijn de moderators niet aanwezig.
(het schijnt dat ze staken voor een betere cao)
Nee alleen tijdens schakelprogramma's.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je straks om 20u45 ook die kutbalk in beeld?
Streams vragen in het streamstopic is wel toegestaan toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al verboden.
Helaas zijn de moderators niet aanwezig.
(het schijnt dat ze staken voor een betere cao)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erger is nog, hij is waarschijnlijk de beste speler van de eredivisie op dit moment...
Dit is toch niet het streamstopic?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streams vragen in het streamstopic is wel toegestaan toch?
Oh, mag hopen dat de KNVB daar een beetje interessante wedstrijden op zet danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de zaterdagavond rondom een 19:45 WEDSTRIJD. Alleen was vandaag een utzondering.
Moet alvast baantje fixxen voor zijn broer die binnenkort wegmoet bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer moet ook altijd weer opdraven
Echt dom van mij inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is toch niet het streamstopic?
WAT EEN DOMME VRAAG ZEG SJONGE JONGE
Eeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Moet alvast baantje fixxen voor zijn broer die binnenkort wegmoet bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |